Een andere idioot heeft een voorraadkast met eten en drinken aangelegd, en allemaal zijn ze overtuigd dat de wereld zal vergaan in een onbekende ramp, omdat de maya kalender eindigt op 21 December 2012. Nou ff van wikipedia:quote:Ik hoorde laatst op het schoolplein dat de vader van een klasgenootje van mijn zoon terminale kanker heeft. Dan denk ik; ''ben blij, jij hoeft het straks allemaal niet mee te maken''
Er werd ook omschreven hoe die rausmongolen ook nog berggebied opkopen om ''Hobbit huizen'' in te bouwen, net als in lord of the rings, ik maak hier dus echt geen grapje, het wordt letterlijk gezegd door een van die josti's. Een van die mongolen heeft het zelfs zo gepland dat hij niet meer werkt, en nog geld heeft tot 2013, omdat hij het daarna toch niet meer nodig heeft''quote:Many believe that the Maya civilization's Long Count calendar ends abruptly on December 21, 2012. This misconception is due to the Maya practice of using only five places in Long Count Calendar inscriptions. On some monuments the Maya calculated dates far into the past and future but there is no end of the world date. There will be a Piktun ending (a cycle of 13 144,000 day Bak'tuns) on December 21st, 2012. A Piktun marks the end of a 1,872,000 day or approximately 5125 year period and is a significant event in the Maya calendar.
Is dat positief voor jou als persoon? Wat verdien je er concreet aan?quote:Op maandag 7 juli 2008 23:25 schreef intraxz het volgende:
Dat soort mensen stimuleren de economie met hun vage aankopen! Dat is juist positief!![]()
Tering, die heeft echt een paar beuken op dr porum nodig.quote:Ik hoorde laatst op het schoolplein dat de vader van een klasgenootje van mijn zoon terminale kanker heeft. Dan denk ik; ''ben blij, jij hoeft het straks allemaal niet mee te maken''
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:23 schreef Loofus het volgende:
Mensen die zich druk maken om mensen die denken dat de wereld in 2012 vergaat
Daar komt bij dat ik het vrij dom vind om nu al te beginnen met voorbereidingen op deze ramp, als je er zo zeker van bent dat dit in 2012 gaat gebeuren.
Dat zeg ik ganz niet. Zometeen open ik nog een topic ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is dat positief voor jou als persoon? Wat verdien je er concreet aan?
Lees, hij loopt helegaar niet af!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:25 schreef remlof het volgende:
Ach ja, in 2012 lopen zowel de Maya kalender als de kalender van de oude Egyptenaren af. Maar hun civilisaties zijn allang naar de klote, dus ze hadden het nog best ruim ingeschat.
Nummer 421 van 21.06.2008 , pagina 22quote:Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef mounirk het volgende:
Waar woont die vrouw? En welke editie is het...
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat is het jaar dat de TS zijn maagdelijkheid verliest en waardoor er een kernreactie ontstaat vanwege de onwaarschijnlijkheid die de wereld doet vergaan.
Joh, dat zal het zijn. En dat bootje is dan om te varen op mijn tranen van gelukquote:Op maandag 7 juli 2008 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
Dat is het jaar dat de TS zijn maagdelijkheid verliest en waardoor er een kernreactie ontstaat vanwege de onwaarschijnlijkheid die de wereld doet vergaan.
Daarbij komt nog dat vele andere Maya kalenders tot ver in de toekomst doorgaanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:42 schreef Angst het volgende:
de kans dat 2012 echt 2012 is en klopt met de telling van de maya's is vrij nihiel
het zou ook zomaar morgen kunnen zijn
daarbij maya's hebben ons chocolade gebracht
Ja, irritant hè, die egoïstische wijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:56 schreef Acinonyx het volgende:
In 2012 komt er een virus waardoor velen mannen hun dingeling kwijtraken, en omdat die ziekte erfelijk en besmettelijk is zullen er in 2020 alleen nog maar kloot-loze mannen zijn waardoor de gehele mensheid uitsterft
de vrouwen zijn dan namelijk weer zo eigewijs dat ze niet eventjes iets willen lenen van hond, aap, marokaan of whatever om de mensheid te redden
Die gast is inmiddels ook ver heenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:20 schreef Arnoutvanh het volgende:
Wat een malloten, en mocht er iets als een apocalyps komen, denk dan dat je ook niet veel hebt aan je rubberbootje, nee, doe het dan als Tom Cruise
Há, ze hebben het mooi wél overleefd!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waar zijn ook al weer die josti's die tijdens de millenium-jaarwisseling in bunkers gingen zitten?
zal ik het inscannen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
ik probeerde het artikel online terug te vinden, maar no such luck
Dat de wereld vergaat is niet erg zolang Angst maar chocolade heeft (grapje,niet serieus op reageren aub)quote:Op maandag 7 juli 2008 23:42 schreef Angst het volgende:
de kans dat 2012 echt 2012 is en klopt met de telling van de maya's is vrij nihiel
het zou ook zomaar morgen kunnen zijn
daarbij maya's hebben ons chocolade gebracht
ik lachtequote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:50 schreef lennartb.nl het volgende:
Mijn kalender loopt maar tot 31 december 2008!
AAAAAAAAA!
en gisteren op RTL Editie (quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:37 schreef Scherpkoekje het volgende:
Ik lees trouwens net ook nog dat ze serieus denkt dat heel nederland onder gaat lopen binnen een paar dagen ofzo
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:19 schreef De_Fotograaf het volgende:
Er is een legende over een hindoe-tempel in de Indiase stad Benares onder keizer Fo Hi, waarvan de priesters, de Brahmanen, zich bezighouden met het verplaatsen van een toren van 64 gouden schijven. De schijven lagen op drie naalden van diamant, een el lang en zo dik als het lichaam van een bij. Volgens de legende komt de wereld tot een einde als het werk af is.
Aannemend dat de priesters 1 schijf per seconde zouden verplaatsen, zou het ongeveer 264 - 1, is ongeveer 1,8×1019 seconden duren om het werk te voltooien, pak um beet 580.000.000.000 jaar...
we hebben nog even tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |