Wel een goeie, heb er meer dan zestien..quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Zenon het volgende:
Ik heb een boekje waar ik alle wachtwoorden en zulks in opschrijf
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordigquote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat pas irritant is aan Gmail... dat ze je steeds meer ruimte geven... ik word helemaal gestoord van die teller die laat zien hoeveel MB je hebt en het blijft maar toenemen... alsof ik zoveel gebruik, stelletje prutsers. Ik gebruik Gmail omdat het zo makkelijk is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:39 schreef Chou het volgende:
[..]
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordig
Je bent heus niet alleen ofzo; er zijn anderen die daar wél op zitten te wachten..quote:Op maandag 7 juli 2008 23:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat pas irritant is aan Gmail... dat ze je steeds meer ruimte geven... ik word helemaal gestoord van die teller die laat zien hoeveel MB je hebt en het blijft maar toenemen... alsof ik zoveel gebruik, stelletje prutsers. Ik gebruik Gmail omdat het zo makkelijk is.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:06 schreef Zenon het volgende:
Ik heb een boekje waar ik alle wachtwoorden en zulks in opschrijf
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:47 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je bent heus niet alleen ofzo; er zijn anderen die daar wél op zitten te wachten..
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:39 schreef Chou het volgende:
[..]
Waar stoort een mens zich aan tegenwoordig
Je kan met Gmail Drive bijvoorbeeld je muziekbestanden in je mail zetten.. zodat je die rommel ook niet kwijtraaktquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.
[..]
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
Jawel, dat nemen ze welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Welke kneus zit daar nou op te wachten? Het is volledig nutteloos. Duizenden e-mails nemen geen gigabyte op... Google is dom bezig.
Jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
"Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
Wacht, dan c/p ik even een hoax:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
quote:You are currently using 1080 MB (15%) of your 6905 MB.
Ik heb zelfs al meer space gekocht. Picasa vreet ook ruimte.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is gewoon fucking irritant. "Kijk eens!! 5GB INBOX RUIMTE!" alsof je daar wat aan hebt!
quote:
Ook één van de redenen waarom ik gmail gebruik. Hotmail was echt een drama.quote:
Dat heeft Gmail ook, het heet iets van "Gmail notifyer" (maar dan goed geschreven).quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:43 schreef immortalsean het volgende:
ik gebruik alleen wel hotmail voor de dagelijkse communicatie, omdat je telkens een melding krijgt van msn als je mail binnenhebt (da's ook gelijk de enige reden dat ik msn messenger aan heb staan)
Ik heb niet voor ieder gmail adres een ander wachtwoord. Ben alleen de namen van de gmail-adressen kwijt. De reden waarvoor ik zoveel gmails heb is omdat ik vroegah een spelletje speelde dat login-info baseerde op een emailadres, zelfde dus met FOK!. Ben verschillende keren geband en toen telkens weer een andere email aangemaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:18 schreef BobbyB het volgende:
Waarom heb je dan ook voor alles een ander wachtwoord en hoezo heb je zoveel adressen nodig?
Overigens: Google for domains FTW!!
Ja echt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 06:48 schreef Salvad0R het volgende:
lol inloggegevens kwijtraken is voor interwebz noobs
Vertel mij eens hoe?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef IQM het volgende:
Herleid gewoon al je Gmail-accounts naar één Gmail-account. Heb ik ook. Reuzehandig.
*meepatst*
You are currently using 2623 MB (37%) of your 6906 MB.
En dat meer dan zestien keerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:50 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ja echt.Hoe moeilijk kan het zijn om een paar stukjes tekst te onthouden.
1. Ga naar Gmail;quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe?
In een uitleg, fit for a blondie!
Dat heb je mij niet zien typen. Heb ook niet gezegd dat ik ALLE gmails kwijt ben. De meest recent gebruikte gmail-accountinfo heb ik nog steeds wel. De overigen niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat heb je dan in godsnaam aan meerdere gmail accounts als het toch je het toch allemaal op 1 plaats wil hebben?
Dat ga ik vanavond ff proberen en mocht het niet lukken, mag ik je wel PMen, hè?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
UITLEG
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Maar wat heb je dan in godsnaam aan meerdere gmail accounts als het toch je het toch allemaal op 1 plaats wil hebben?
Omdat je dan niet telkens uit en in hoeft te loggen als je met een ander account wil mailen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef BobbyB het volgende:
Ja, dat!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:51 schreef IQM het volgende:
Herleid gewoon al je Gmail-accounts naar één Gmail-account. Heb ik ook. Reuzehandig.
Ik wacht elke dag op een PM van jou.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond ff proberen en mocht het niet lukken, mag ik je wel PMen, hè?
Gmail ís ook kek! Zoveel handiger, mooier en overzichtelijker dan Hotmail.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef Copycat het volgende:
Dat ziet er wel kek uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |