Paar weken. Vrijdag eerst op vakantie. Frankrijk met auto. Kijken of deze wel mee terugkomtquote:
Geen Alfa meer dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:06 schreef stinkie het volgende:
Paar weken. Vrijdag eerst op vakantie. Frankrijk met auto. Kijken of deze wel mee terugkomt
De Fiat heeft het ook prima gedaan twee jaar terug. En vorig jaar is de baby al meegweest. Interne vluchtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen Alfa meer dus.Eerste keer met de baby op vakantie.
Ik pruttelde er rustig achteraanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Snel!![]()
![]()
[..]
Dacht ik ook wel eens. Ding gelijk in de wasmachinbe en droger. Extra draaiuren.![]()
[..]
Ongelooflijk.Geerd ook goed bezig.
Pfff al twee jaar de zelfde auto.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:21 schreef stinkie het volgende:
De Fiat heeft het ook prima gedaan twee jaar terug. En vorig jaar is de baby al meegweest. Interne vlucht
Ik ben er geen fan van, had die gast idd constant in de spiegels.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Den_Haag het volgende:
Ik pruttelde er rustig achteraan
Werd door die KTM via de buitenbocht voorbij gevlogen. Zo sloom reed ik dacht ik niet
In principe moet je je bij dijkjes/circuit rijden ook gewoon concentreren op wat er voor je gebeurt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Ik had hem geen eens gezien. Tot hij voorbij kwam. Maar ja, ik zie ook niet veel in mijn spiegels. Ben iets te breed. Moet iets leunen dan lukt het wel
Vond dat de groep zich mooi verdeelde. Had de hele tijd jullie in het oog. Was alleen op eens de rest uit me spiegel kwijt. En er is een verschil tussen doorrijden en doorrijdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rib ging aardig![]()
benieuwd hoe die gaat op een 10R ofzo
voor de rest denk ik dat de groep net te groot was om lekker door te kunnen rijden
@WB: snel19, 26 en 27 kan ik iig niet
beetje posen die gastquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:02 schreef stinkie het volgende:
Die kut-ktm ja. Dat kreng is geloof ik wel 3 keer langsgekomen
dan had je hem op het achterwiel er uit gereden??????quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje posen die gastals we niet met een groep waren..
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beetje posen die gastals we niet met een groep waren..
![]()
Dat had ik alleen toen Rib-i afhaakte. Wie nu te volgen??quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef bvvt het volgende:
Ik heb op een gegeven moment maar ff ingehouden - anders vielen de achterliggers wel erg ver weg.
En aangezien ze de dijkjes niet helemaal goed kennen hadden ze nog bijna fout gereden ook nog.
Ik had Roderick mooi in de spiegel de hele tijd. En Er zat steeds wel iemand voor me. Totdat we bijna verkeerd reden. En toen nog een keerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef bvvt het volgende:
Ik heb op een gegeven moment maar ff ingehouden - anders vielen de achterliggers wel erg ver weg.
En aangezien ze de dijkjes niet helemaal goed kennen hadden ze nog bijna fout gereden ook nog.
Die KTM had ik al wel gezien - ik ben niet zo groot en kan me spiegels nog wel gebruiken.
Hij had er wel zin in - bochtjes driften.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:46 schreef bvvt het volgende:
dan had je hem op het achterwiel er uit gereden??????
Ik weet nog wel van een eigen SM rit vroeger dat die dingen zelfs op de dijk er op snelheid uitgereden kunnen worden. De range van 140~200 ligt ze namelijk niet zo.quote:
Zodra ik die kant opging had ik eigenlijk al door dat het verkeerd wasquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef bvvt het volgende:
Die KTM had ik al wel gezien - ik ben niet zo groot en kan me spiegels nog wel gebruiken.
Hij had er wel zin in - bochtjes driften.
kan nog best lastig zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet nog wel van een eigen SM rit vroeger dat die dingen zelfs op de dijk er op snelheid uitgereden kunnen worden. De range van 140~200 ligt ze namelijk niet zo.
quote:QUOTE UIT DE OP: Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |