In Belgieland, daar is jaarlijks een groot muziekfestivalquote:Op woensdag 9 juli 2008 11:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
En wtf ligt Werchter?daar heb ik nog nooit van gehoort
Ben ik weerquote:
Wie wel?quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef Kuukske het volgende:
Buhh. Ik heb geen zin meer.
Mijn collega stuitert van de energie. Die denk ik wel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wel?
Sterkte maar danquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog tot vanavond laat.
Staat ie wel op de site als aan te leveren?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:07 schreef Ynske het volgende:
hmmm de levering van bol is nog niet binnenjammer
yepzquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat ie wel op de site als aan te leveren?
Ik ook nietquote:
hier regelmatig, heb een stapel van die bonnen liggenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook nieten IK heb er ook eens ooit echt wat besteld
Ik ook niet, maar ik bestel er ook niets. Mijn broer wacht nog steeds op een bestelling, sinds februari geloof ikquote:
Doet je broer goed danquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik bestel er ook niets. Mijn broer wacht nog steeds op een bestelling, sinds februari geloof ik
Dat ligt meer aan die kloothommels bij Bol dan aan mijn broer. Ondertussen heeft hij het al van mij kunnen lenen, maar het gaat om het idee.quote:
Als zij niet snel leveren haal je het toch ergens anders vandaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan die kloothommels bij Bol dan aan mijn broer. Ondertussen heeft hij het al van mij kunnen lenen, maar het gaat om het idee.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Fles? Krijg jij iets mee van de tour?
Ik heb het over eten en de banner van thuisbezorgd.nl staat direct onder de paginaquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet je zo lachen Sjow?
Ik kijk zo wel ffquote:
Hij wel ja, maar was echt een mooie finishquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel ffHoorde dat er 1 gast pas op 50 meter van de streep gepakt werd
dan baal je
Das omdat jij het over eten hadquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het over eten en de banner van thuisbezorgd.nl staat direct onder de pagina
Klopt ja. Vlak voor de start vandaag was hij weer op zn plaat gegaanquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
Alleen Soler naar huis, scheelt weer vuurwerk in de bergen
En zijn pols was al zwakquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Vlak voor de start vandaag was hij weer op zn plaat gegaan
Let maar op de topics, vaak reclames die passen bij het onderwerp van de laatste postsquote:
Ja, dat klopt. Let maar eens op:quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
Let maar op de topics, vaak reclames die passen bij het onderwerp van de laatste posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |