Waarom denk je dat ik met enige regelmaat bij een prof op de bank lig? Niet omdat ik zo'n gezonde kijk op de wereld en zijn conformiteiten heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:41 schreef Rimpelhond het volgende:
SHE,
verslik je je niet in de visuals die je hebt?
mijn teksten klinken misschien ook wat krommer door het wijntje dat lekker valt
Hoe kan ik een viezerik zijn als ik niet snel vies ben van iets?.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef Aoristus het volgende:
She is gewoon een viezerik. Gelukkig maar.
Ik heb door de jaren heen een heleboel gevoelens en gedachten opgeschreven. Ik begon er mee toen ik een jaar of 18 was. (mijn dagboek) Mijn dagboek is ook aanschakelijk van gedachten en gevoelens die behoorlijk warrig zijn. Maar het is voor mij het enige houvast wat ik heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef Stupendous76 het volgende:
knip
Voor mijn beeldvorming:
Zijn er ook niet-ass'ers die een complete zelfanalyse van zichzelf hebben gemaakt? Die elk kenmerk en elk trekje van zichzelf ergens hebben genoteerd? (En daardoor anderen lees: je psycholoog dusdanig overdonderen dat je er meer last van hebt dan dat die ander het oppakt en je er mee helpt?)
de vraag stellen is de vraag beantwoorden.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe kan ik een viezerik zijn als ik niet snel vies ben van iets?.
Alleen is mijn diagnose geen Asperger maar HFAquote:Op maandag 7 juli 2008 21:23 schreef Rimpelhond het volgende:
wat ontzettend bizar....
ik lees hier zulke herkenbare dingen.
Het lijkt er dus op dat bepaalde zaken zich vrij standaard afspelen rondom mensen met asperger.
Hóe kan het dan... en ja dit tik ik gefrustreerd, dat de geestelijke gezondheidszorg deze steeds terugkerende kenmerken níet herkend!!
Ik lees hier over SHE en verdovende middelen, ik lees iets vergelijkbaars bij Juup... en allen in relatie tot overprikkeling/ omgaan met...
Misschien moet ik met je trouwen Aoristus. Ik heb het vermoeden dat je zowaar begrijpt waar ik het over heb.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
de vraag stellen is de vraag beantwoorden.
En bedankt, nu heb ik vanaf nu een penis als beeldvorming bij het woord fiepquote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef SHE het volgende:
Ah ok; het klonk als iets tastbaars.
'ff mijn fiep rechtleggen'
'godverdomme wat is mijn fiep hard vandaag'
'als je zo doorgaat, krijg je met de fiep!!! '
Dat idee.
Maar dat is het dus niet,
Ik laat het los
*poef*
dank je voor het compliment. Ik vind dat je nog steeds niet goed bij je hoofd bent, maar dat maakt ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:58 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien moet ik met je trouwen Aoristus. Ik heb het vermoeden dat je zowaar begrijpt waar ik het over heb.
Wat jou ook een enge klootzak maakt, maar dat is ineens irrelevant.
ze is in ieder geval wel fiepbaarquote:Op maandag 7 juli 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dank je voor het compliment. Ik vind dat je nog steeds niet goed bij je hoofd bent, maar dat maakt ook niet zoveel uit.
een jaar of 8 geleden wel denk ik. Maar het zou inderdaad een explosief huwelijk worden.quote:
Beetje herkenbaar maar 't kan toch ook zijn dat je gewoon apart bent niet per se autistisch?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Gewoon met enige regelmaat volslagen onbegrijpelijke verbanden leggen, veel mierenneuken, zeveren over prikkels en jezelf heel apart vinden.
Ik heb hier een rol stickers liggen..wanna?
SHE is heet hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 22:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
een jaar of 8 geleden wel denk ik. Maar het zou inderdaad een explosief huwelijk worden.
quote:Op maandag 7 juli 2008 22:14 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Beetje herkenbaar maar 't kan toch ook zijn dat je gewoon apart bent niet per se autistisch?
Doe niet zo raar, ik word mooier met de jaren. Althans, dat vind ik zelf. Heel erg.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
een jaar of 8 geleden wel denk ik. Maar het zou inderdaad een explosief huwelijk worden.
Toevallig zat ik ook al te denken aan een kussen op je hoofd, maar dat is te pijnloos ben ik bang.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe niet zo raar, ik word mooier met de jaren. Althans, dat vind ik zelf. Heel erg.
Voor wat betreft je laatste opmerking heb je gelijk, ik zou je kop eraf rukken. Of jij de mijne. Maar spinnen leven ook een gelukkig leven op deze wijze.
Ohquote:Op maandag 7 juli 2008 22:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toevallig zat ik ook al te denken aan een kussen op je hoofd, maar dat is te pijnloos ben ik bang.
En ik ga niet in een web wonen, bekijk het maar. Je hebt je kans in 2005 gehad![]()
O ja? Stonden de sterren toen niet in een lijn?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:57 schreef SHE het volgende:
Overigens was 2005 een waardeloos jaar. SHE-wise.
Nee, ik had veel coke in mijn neus, lucht in mijn hoofd en een waardeloos gevoel voor humor.quote:Op maandag 7 juli 2008 22:59 schreef Aoristus het volgende:
[..]
O ja? Stonden de sterren toen niet in een lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |