abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59957336
Hmmmm... klote zoiets. Mijn broer wilde naar zes jaar ook weer thuis wonen (mijn nachtmerrie kwam uit). Alleen na een week werd hij weer uit huis gekickt (voor de tweede keer) omdat mijn moeder weer gek van hem werd

[ Bericht 0% gewijzigd door letterdief op 07-07-2008 21:31:28 ]
pi_59957542
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef Fha het volgende:

[..]

Dat kan prima, ze is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen lijkt mij.
Qua leeftijd wel ja.
pi_59957576
Succes meid
  maandag 7 juli 2008 @ 21:27:24 #54
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59957636
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef letterdief het volgende:
Hmmmm... klote zoiets. Mijn broer wilde naar zes jaar ook weer thuis wonen (mijn nachtmerry kwam uit). Alleen na een week werd hij weer uit huis gekickt (voor de tweede keer) omdat mijn moeder weer gek van hem werd
chrismas
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_59957721
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:27 schreef PeZu het volgende:

[..]

chrismas

Nee, te snel zonder nadenken typen
  maandag 7 juli 2008 @ 21:31:25 #56
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59957737
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:30 schreef letterdief het volgende:

[..]

Nee, te snel zonder nadenken typen
typ tyfus ftw
pi_59957767
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:31 schreef PeZu het volgende:

[..]

typ tyfus ftw

Mag ik heel vrouwelijk de kleur van mijn haren de schuld geven
  maandag 7 juli 2008 @ 21:34:58 #58
170092 Fha
Fuzzy!
pi_59957809
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Qua leeftijd wel ja.
Nou dan. Dan moeten je ouders niet zulke mietjes zijn en gewoon zeggen dat het niet de bedoeling is dat ze weer thuis komt wonen. Of afspraken maken dat ze binnen een bepaalde tijd weer weg is.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  maandag 7 juli 2008 @ 21:35:35 #59
138448 PeZu
Suspended animation
pi_59957835
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef letterdief het volgende:

[..]

Mag ik heel vrouwelijk de kleur van mijn haren de schuld geven
chemisch of natuurlijk?
pi_59957851

*wegrent
pi_59957906
Juist omdat je student bent moet je lekker op kamers gaan wonen
pi_59957999
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef PeZu het volgende:

[..]

chemisch of natuurlijk?
Natuurlijk
pi_59958143
Analyse: Zus van TS is een aandachtsh**r die vooral zichzelf belangrijk vindt. Probleem is dat ze denkt dat ze zó belangrijk is dat de hele wereld zich inspant om het haar moeilijk te maken. Dat doet ze om de waarheid niet onder ogen te zien: dat de hele wereld vooral met zichzelf bezig is (ai, wat zou dat een feest van herkenning zijn).

Wat te doen: Nee, dat krijg je niet tussen haar oren gestampt.
Cynisme en sarcasme zal ze op een gegeven moment ook wel oppikken en negatief opvatten - zoals ze waarschijnlijk met alles doet.

Negeren, zonder steken onder water, is je enige optie. Als je haar cynisch benadert (wat moet dit topic een uitlaatklep voor je zijn) zal ze nóg vaster overtuigd zijn van het feit dat de hele wereld tegen haar is en dat ze vooral thuis moet blijven met een deken over haar hoofd - wel een dunne deken want haar familie moet wel betrokken worden in haar lijden natuurlijk.
De leukste steek is natuurlijk wél als jij serieus reageert op een kamer in Deventer.

Maar je kunt echt heel weinig doen. Je woont nl zelf nog thuis dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken - daarmee bedoel ik dat alle opmerkingen die je maakt over zelfstandigheid en kostgeld direct op jouzelf terugslaan.
pi_59959461
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:46 schreef mgerben het volgende:
Analyse: Zus van TS is een aandachtsh**r die vooral zichzelf belangrijk vindt. Probleem is dat ze denkt dat ze zó belangrijk is dat de hele wereld zich inspant om het haar moeilijk te maken. Dat doet ze om de waarheid niet onder ogen te zien: dat de hele wereld vooral met zichzelf bezig is (ai, wat zou dat een feest van herkenning zijn).

Cynisme en sarcasme zal ze op een gegeven moment ook wel oppikken en negatief opvatten - zoals ze waarschijnlijk met alles doet.

Negeren, zonder steken onder water, is je enige optie. Als je haar cynisch benadert (wat moet dit topic een uitlaatklep voor je zijn) zal ze nóg vaster overtuigd zijn van het feit dat de hele wereld tegen haar is en dat ze vooral thuis moet blijven met een deken over haar hoofd - wel een dunne deken want haar familie moet wel betrokken worden in haar lijden natuurlijk.
De leukste steek is natuurlijk wél als jij serieus reageert op een kamer in Deventer.

Maar je kunt echt heel weinig doen. Je woont nl zelf nog thuis dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken - daarmee bedoel ik dat alle opmerkingen die je maakt over zelfstandigheid en kostgeld direct op jouzelf terugslaan.
Dat vat het volgens mij wel aardig samen.

Zelf heb ik ook zo'n oudere zus die totaal anders is dan ik. Botst ook altijd lekker, zeker omdat zij niet accepteerd dat er ook andere manieren zijn om een leven te leiden...
pi_59960421
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]

*wegrent
Stelletje viespeuken zijn jullie toch ook. Bah
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59960793
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:36 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]

*wegrent
voor uitwendig of inwendig gebruik?
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:42:30 #67
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59963952
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je bent 23, ga op jezelf wonen.
idd, wat doet deze hele discussie er nog toe als je allang op jezelf had moeten zitten.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:49:01 #68
84524 Morwen
I got life
pi_59963972
Leuk voor je ouders ook...........BEHAVE! Jezus, 23 en 25 toen zat ik al vet aan de bloembollen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59963985
1.53?

kan ik je zo al zeggen dat het een bitch is.

Net als die kleine hondjes die in je schoen passen .
Blaffen blaffen en nog eens blaffen, zo stoer zijn tegen grote honden. Tot je ze eens flink bijt Dan gaan ze piepen.

Ze ontkent ook zeker alles?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_59963990
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:49 schreef Morwen het volgende:
Leuk voor je ouders ook...........BEHAVE! Jezus, 23 en 25 toen zat ik al vet aan de bloembollen
Bloembollen?

Is dit een soort code
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 02:55:28 #71
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59963995
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bloembollen?

Is dit een soort code
  dinsdag 8 juli 2008 @ 03:05:44 #72
84524 Morwen
I got life
pi_59964023
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bloembollen?

Is dit een soort code
Ja, maar de nazi's lezen mee dus.........
Only Human
pi_59964039
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 03:05 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, maar de nazi's lezen mee dus.........
Goed verhaal, lekker kort...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 03:15:47 #74
84524 Morwen
I got life
pi_59964044
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 03:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort...
Opgelost
Only Human
pi_59970776
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:46 schreef mgerben het volgende:

Heel goed maar...ik heb geen opmerkingen over zelfstandigheid en kostgeld gemaakt geloof ik.
Gaat er ook niet om dat ik vind dat zij op zichzelf moet wonen, totaal niet. Want ik weet zelf ook wel, dat het tijd voor mij is. Maar...het was zo lekker rustig toen ze weg was. Mijn broertje is ook al de deur uit en ik...ik zit hier maar.
Maar ik heb er geen probleem mee dat ik thuis woon, behalve dat mijn zus waarschijnlijk weer terugkomt. Maar het zou wel een reden zijn om ook te vertrekken. Ik zit hier alleen zo fijn, is dat zo erg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')