Qua leeftijd wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan prima, ze is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen lijkt mij.
chrismasquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef letterdief het volgende:
Hmmmm... klote zoiets. Mijn broer wilde naar zes jaar ook weer thuis wonen (mijn nachtmerry kwam uit). Alleen na een week werd hij weer uit huis gekickt (voor de tweede keer) omdat mijn moeder weer gek van hem werd
typ tyfus ftwquote:
Nou dan. Dan moeten je ouders niet zulke mietjes zijn en gewoon zeggen dat het niet de bedoeling is dat ze weer thuis komt wonen. Of afspraken maken dat ze binnen een bepaalde tijd weer weg is.quote:
chemisch of natuurlijk?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:32 schreef letterdief het volgende:
[..]
Mag ik heel vrouwelijk de kleur van mijn haren de schuld geven
Dat vat het volgens mij wel aardig samen.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:46 schreef mgerben het volgende:
Analyse: Zus van TS is een aandachtsh**r die vooral zichzelf belangrijk vindt. Probleem is dat ze denkt dat ze zó belangrijk is dat de hele wereld zich inspant om het haar moeilijk te maken. Dat doet ze om de waarheid niet onder ogen te zien: dat de hele wereld vooral met zichzelf bezig is (ai, wat zou dat een feest van herkenning zijn).
Wat te doen: Nee, dat krijg je niet tussen haar oren gestampt.
Cynisme en sarcasme zal ze op een gegeven moment ook wel oppikken en negatief opvatten - zoals ze waarschijnlijk met alles doet.
Negeren, zonder steken onder water, is je enige optie. Als je haar cynisch benadert (wat moet dit topic een uitlaatklep voor je zijn) zal ze nóg vaster overtuigd zijn van het feit dat de hele wereld tegen haar is en dat ze vooral thuis moet blijven met een deken over haar hoofd - wel een dunne deken want haar familie moet wel betrokken worden in haar lijden natuurlijk.
De leukste steek is natuurlijk wél als jij serieus reageert op een kamer in Deventer.
Maar je kunt echt heel weinig doen. Je woont nl zelf nog thuis dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken - daarmee bedoel ik dat alle opmerkingen die je maakt over zelfstandigheid en kostgeld direct op jouzelf terugslaan.
Stelletje viespeuken zijn jullie toch ook. Bahquote:
idd, wat doet deze hele discussie er nog toe als je allang op jezelf had moeten zitten.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je bent 23, ga op jezelf wonen.
Bloembollen?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:49 schreef Morwen het volgende:
Leuk voor je ouders ook...........BEHAVE! Jezus, 23 en 25 toen zat ik al vet aan de bloembollen
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bloembollen?
Is dit een soort code
Ja, maar de nazi's lezen mee dus.........quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bloembollen?
Is dit een soort code
Goed verhaal, lekker kort...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar de nazi's lezen mee dus.........
Heel goed maar...ik heb geen opmerkingen over zelfstandigheid en kostgeld gemaakt geloof ik.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:46 schreef mgerben het volgende:
Analyse: Zus van TS is een aandachtsh**r die vooral zichzelf belangrijk vindt. Probleem is dat ze denkt dat ze zó belangrijk is dat de hele wereld zich inspant om het haar moeilijk te maken. Dat doet ze om de waarheid niet onder ogen te zien: dat de hele wereld vooral met zichzelf bezig is (ai, wat zou dat een feest van herkenning zijn).
Wat te doen: Nee, dat krijg je niet tussen haar oren gestampt.
Cynisme en sarcasme zal ze op een gegeven moment ook wel oppikken en negatief opvatten - zoals ze waarschijnlijk met alles doet.
Negeren, zonder steken onder water, is je enige optie. Als je haar cynisch benadert (wat moet dit topic een uitlaatklep voor je zijn) zal ze nóg vaster overtuigd zijn van het feit dat de hele wereld tegen haar is en dat ze vooral thuis moet blijven met een deken over haar hoofd - wel een dunne deken want haar familie moet wel betrokken worden in haar lijden natuurlijk.
De leukste steek is natuurlijk wél als jij serieus reageert op een kamer in Deventer.
Maar je kunt echt heel weinig doen. Je woont nl zelf nog thuis dus je hebt eigenlijk geen recht van spreken - daarmee bedoel ik dat alle opmerkingen die je maakt over zelfstandigheid en kostgeld direct op jouzelf terugslaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |