Das nog niet zo makkelijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:32 schreef DroogDok het volgende:
Ontloop haar gewoon
Nee, maar ze is 1.54 en al vanaf haar 7e fan van Madonna en heeft in de veehouderij gewerkt...hoe erg kan het zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:34 schreef PeZu het volgende:
pics?
Ok, ze is daar in eerste instantie heen gegaan omdat het bedrijf waar ze hier werkte, failliet ging. Dus vacature in Deventer gezien (of omgeving). Dat ging mis, nieuwe baantje daar, weer mis...weer nieuw baantje. Nu heeft ze weer vacature in Brabant/Zeeland gezien (2 locaties) en ze mist het bij ons.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef Anniie het volgende:
Waarom komt ze terug?
hee jeben tzelf ook een vtjequote:Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ze is 1.54 en al vanaf haar 7e fan van Madonna en heeft in de veehouderij gewerkt...hoe erg kan het zijn.
Juistem.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je bent 23, ga op jezelf wonen.
Ja, ik snap dat je dat zegt. Zullen dr meer doen. Maar ik zei al, ben ook maar student (niet dat dat alles zegt) en alles omgooien omdat zij hier terug komt? Das ook zo wat. Hier zit ik goed, heb mijn vrijheden en wordt niet verwend ofzo maar ik zit gewoon nog fijn thuis. Weet dat het qua leeftijd wel zo zachtjes aan mag, maar ik ga niet alles voor omgooien en mezelf in de rotzooi gooien daarvoor. Is net alsof zij me wegjaagt.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je bent 23, ga op jezelf wonen.
Koest PeZuquote:Op maandag 7 juli 2008 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee jeben tzelf ook een vtje![]()
![]()
in dat geval, tieten posten anders geen klacht behandeling, standaard fok procedure
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Koest PeZuOf bied je jou huis aan maar weet je nog niet of je voor TS of haar zus gaat?
haha ja hoor, maar een vriendin (met trouwens dezelfde naam als mijn zusquote:Op maandag 7 juli 2008 19:42 schreef 2609 het volgende:
klote hoor voor je maar als je eens ergens anders wilt blijven slapen moet je me maar even een berichtje sturen
hee jijquote:Op maandag 7 juli 2008 19:42 schreef 2609 het volgende:
klote hoor voor je maar als je eens ergens anders wilt blijven slapen moet je me maar even een berichtje sturen
Euh ja, maar weet je wat het is...ze geeft weleens zo'n opmerking wat net niet genoeg is, om finaal boos over te worden. Beetje sneaky opmerkingen waarvan je zoiets hebt: Wat moet ik hier nou mee...quote:Op maandag 7 juli 2008 19:43 schreef Vodkadruppel het volgende:
Of je trekt een keer goed je scheur open tegen haar.
Ja, ik ga gewoon overal tegen aan plassen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:51 schreef xyz147 het volgende:
Nu ze terug komt, gewoon laten zien dat het nu jouw territorium is, laat je iig niet ondersneeuwen
Die wil ze niet want mannen zijn niet te vertrouwen zegt ze. Trouwens, ik ken geen mannen van 35 +quote:Op maandag 7 juli 2008 19:58 schreef Ulreazj het volgende:
Regel een vriend voor haar, waar ze alle dagen bij zit.
Borstelkant eerst natuurlijk.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:59 schreef Vendris het volgende:
Duw een bezem in dr reet, dat zal dr leren!
regel een meid dan, als ze lesbeau is..quote:Op maandag 7 juli 2008 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die wil ze niet want mannen zijn niet te vertrouwen zegt ze. Trouwens, ik ken geen mannen van 35 +
Hoi Danny,quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef danny_dyer het volgende:
Post haar hyves maar. Dan regelen wij het verder
Jij wilt haar wel graag in huis "nemen"?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:03 schreef danny_dyer het volgende:
Post haar hyves maar. Dan regelen wij het verder
Dat is 1 van mijn favorietenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoi Danny,
Ik heb me afgelopen zaterdag die groene Lacoste polo gekocht die je draagt als je in Brazilie bent bij The Real Football Factories.
Dat wou ik je even laten weten
Groetjes,
de_boswachter
Nee, ze denkt overigens wel dat ik dat ben.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
regel een meid dan, als ze lesbeau is..
Heb ik niet. Maar om visueel een beetje een beeld te vormen...ik vind ze eigenlijk lijken op Ellen Degeneres:quote:Op maandag 7 juli 2008 20:57 schreef First het volgende:
Pics?
Ze is ruim een jaar het huis uit geweest. Elke paar weken (week of 5) zag ik haar want dan kwam ze een weekend hierheen. Maar dat vind ik ook genoeg. Na die paar dagen heb ik ook zoiets van: Ok, nu is het tijd dat je naar huis gaat. In zo'n weekend ging het ook altijd wel en was het zelfs weleens gezellig. Maar ik hoef ze niet elke week te zien en de afgelopen weken was ze elk weekend hier.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:00 schreef musicfreakyme het volgende:
Ow heel vervelend zeg!
Ik herken de situatie wel, maar toen mijn zus het huis uit ging waren de ruzies ook gelijk voorbij en nu zijn we beste vriendinnen.
Heb je er wel eens met haar over gepraat?
Misschien heeft ze zelf niet door dat ze zoveel aandacht vraagt?
Chics met kort, blond haarquote:Op maandag 7 juli 2008 21:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik niet. Maar om visueel een beetje een beeld te vormen...ik vind ze eigenlijk lijken op Ellen Degeneres:
[ afbeelding ]
En dat vind ik niet omdat ik niet zo blij met mijn zus ben, maar omdat ik echt een gelijkenis zie. Ze heeft beetje zelfde kapsel (gehad). Mijn zus ziet er zo uit als ze ook die leeftijd is denk ik.
Dat is toch júíst een reden om uit huis te gaanquote:Op maandag 7 juli 2008 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dat zegt. Zullen dr meer doen. Maar ik zei al, ben ook maar student (niet dat dat alles zegt) en alles omgooien omdat zij hier terug komt? Das ook zo wat. Hier zit ik goed, heb mijn vrijheden en wordt niet verwend ofzo maar ik zit gewoon nog fijn thuis. Weet dat het qua leeftijd wel zo zachtjes aan mag, maar ik ga niet alles voor omgooien en mezelf in de rotzooi gooien daarvoor. Is net alsof zij me wegjaagt.
Btw. Het is ook nog niet 100 % zeker (wie weet vind ze voor augustus nog een huisje o.i.d) en het zou maar voor tijdelijk zijn. Maar elke dag is 1 teveel ben ik bang.![]()
Tja, ze staan ook niet te springen. Maar ze begint begin augustus bij die baan en dan zal ze toch onderdak moeten hebben. Dus natuurlijk is ze thuis welkom. Je kan je dochter niet buiten zetten/houden.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:05 schreef Fha het volgende:
Kweenie hoor, maar als je ouders haar ook niet meer thuis willen hebben dan gebeurt het toch ook gewoon niet?
Dat kan prima, ze is oud genoeg om voor zichzelf te zorgen lijkt mij.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ze staan ook niet te springen. Maar ze begint begin augustus bij die baan en dan zal ze toch onderdak moeten hebben. Dus natuurlijk is ze thuis welkom. Je kan je dochter niet buiten zetten/houden.
Dat is te gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |