quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef NoBody122 het volgende:
Je beste kans is denk ik om metéén, nog -voor-dat ze 'thuiskomt', aan haar duidelijk maken hoe er in huis wordt gehandeld en als ze zich daar niet bij neer wil leggen mag ze weer oprotten; alleen je ouders zijn in de positie om zoiets te realiseren en als ik het zo lees zou met name je pa zoiets willen doen
Anders kun je het wel vergeten en zul je weer als vanouds alles van haar moeten slikken en het maar zo lang mogelijk uit zien te houden. Hopen maar dat ze alsnog voor augustus een huisje vind en dat het niet zover komt, dus
Jouw zus is, als ik op jouw schrijven afga, een echte bitch en is het waarschijnlijk alleen maar gewend dat andere mensen (waaronder mannen) haar aanbidden; dat zet zich thuis door en met succes, helaas
Als het je inmiddels is gelukt om werk te vinden (wilde je voor de zomervakantie in slagen, toch?) kun je dat in ieder geval gebruiken om je zus te ontvluchten
je kan natuurlijk doen of je inderdaad lesbisch bent geworden ... en dan stiekem een beetje met háár gaan flirten ... als je de badkamer inloopt haar nèt een beetje verkeerd aanraken etc. etc. ... simpelweg een beetje sexuele intimidatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef vencodark het volgende:
...
. Nu denkt ze weer dat ik lesbish ben en dat dat smerig is.![]()
...
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:11 schreef immortalsean het volgende:
[..]
je kan natuurlijk doen of je inderdaad lesbisch bent geworden ... en dan stiekem een beetje met háár gaan flirten ... als je de badkamer inloopt haar nèt een beetje verkeerd aanraken etc. etc. ... simpelweg een beetje sexuele intimidatie.
voor je het weet is ze het huis weer uit. [ afbeelding ]
en anders kunnen wij hier fappen over hoe jij geil hebt lopen doen met je zus.
quote:
... een beetje zelfstandiger mag wel op je 23e.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:40 schreef vencodark het volgende:
Maar ik heb er geen probleem mee dat ik thuis woon, behalve dat mijn zus waarschijnlijk weer terugkomt. Maar het zou wel een reden zijn om ook te vertrekken. Ik zit hier alleen zo fijn, is dat zo erg?
Inderdaad: jij bent zo lief om je, ondanks alles, tóch elke keer weer voor haar woorden en gedragingen open te stellen, waardoor je je dus aan haar blijft ergeren en toch de discussie zo nu en dan weer opzoekt, want je wilt het ook weer niet over je kant laten gaan allemaal. Absoluut begrijpelijk! Maar waarom zou je haar toestaan jouw leven thuis verder zuur te maken terwijl jij en de anderen eigenlijk allemaal wel beter weten? Zij merkt dat jij je eraan ergert en dat haar doen dus effect heeft, daarom gaat ze ermee doorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, alles slikken...daar komt het niet echt op neer. Misschien dat ik de situatie nu zo lijk te schetsen dat zij ons allemaal terroriseerd ofzo. Dat is niet, maar het is moeilijk samenleven met haar onder 1 dak.En dat ik me aan haar erger, zegt natuurlijk ook wel wat over mij.
En ik gok dat zij je broertje ook niet zoveel probeert lastig te vallen als jou, klopt dat ongeveer?quote:Mijn broertje kan zich veel makkelijker over die dingen heen zetten. Ik heb daar wat meer moeite mee. Ik kan echt boos worden en mijn broertje heeft zoiets van: laat die doos maar lullen.
Nee, echt kut is dat!quote:Enne, hoe wist je eigenlijk dat ik werk wilde vinden voor de vakantie? Had ik dat ergens genoemd?
Maar wil dr indd. wel ontvluchten, echt erg eigenlijk. Tis mijn bloedeigen zus maar een dagje met haar weg ofzo (of shoppen) is ook niet leuk en dat soort dingen.
je moet dingen van 2 kanten bekijken toch? misschien zien sommige Fok!kers die zus anders...'(zou je denken)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef NoBody122 het volgende:
Na vencodark's omschrijving denk ik niet dat iemand hier daar nog op zit te wachten
Could be. Ze heeft vaker een vriend gehad en die zal toch wel leuke kanten van haar gezien hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
je moet dingen van 2 kanten bekijken toch? misschien zien sommige Fok!kers die zus anders...'(zou je denken)
Denk niet dat dat veel uitmaakt. Zie is al 12 jaar zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:05 schreef zovty het volgende:
Zo te horen moet zus nodig eens goed gepaald worden.
Hangt er sterk vanaf of vencodark's zus een mannenplayster is, die mannen alleen maar aan 't lijntje houdt, of niet. Die indruk krijg ik welquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
je moet dingen van 2 kanten bekijken toch? misschien zien sommige Fok!kers die zus anders...'(zou je denken)
Of door een bushokje tyfenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:10 schreef kaakaa het volgende:
Doe wat ik doe als mn zusje irritant is, ros dr de tyfus in..
Helpt altijd!
Voor een minuut of 20...
verkapte versierpoging postquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef vipergts het volgende:
TS mag ik jouw vriend niet spelen lijkt me leuk. Lekker terug zeuren tegen je zus.
maar waarom denkt je zus dat je lesbisch bent. Want je ziet er leuk uit er zijn toch wel mannen in je leven. Is ze zelf niet van de vrouwenliefde.
iig sterkte en trek je niet teveel van haar aan. Als jij tevreden bent met je leven wie is zij dan om er over te oordelen
Ze denkt dat omdat ik weleens praat over een vriendin van me. Dat schijnt nogal raar te zijn dus nu denkt ze dat ik verliefd ben op die vriendin.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef vipergts het volgende:
maar waarom denkt je zus dat je lesbisch bent. Want je ziet er leuk uit er zijn toch wel mannen in je leven. Is ze zelf niet van de vrouwenliefde.
iig sterkte en trek je niet teveel van haar aan. Als jij tevreden bent met je leven wie is zij dan om er over te oordelen
Uit alle posts van TS blijkt dat zij degene is die dat nu doet, lekker uitwijden over het leven van haar zus hier in dit topic.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:18 schreef vipergts het volgende:
Ik denk dat je wel heel erg ontevreden met je eigen leven moet zijn wil je je bemoeien met een ander zijn leven.
Okok, hier kon ik op wachten, uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom mag jouw zus nu niet even gebruik maken van het huis en de gastvrijheid van je ouders, terwijl jij het al jáaaaren doet?
Dus, niet zeuren. Dan moet je op jezelf gaan wonen, als je niet het risico wilt met mensen in een huis te moeten leven waar je niet mee kan opschieten.
Ik vind dat je heel slecht praat over je zus hier op internet. Zou de andere kant van het verhaal wel eens willen horen....
En je beweert dat je ouders en broertje je zus ook maar raar vinden. Ja, waarom komt ze dan zo vaak langs en mag ze nu weer bij ze intrekken?
Dat verhaal dat het je kind blijft en de deur altijd openstaat gaat er bij mij niet in.
Uit jouw verhalen lijkt jouw zuster rechtstreeks from hell te zijn en mag niemand haar.
Maar wie is hier nu haatdragend?
Ok, ik reageerde net misschien een beetje fel ofzo. Is ook niet nodig. Natuurlijk mag je reageren als je het niet met me eens ben (altijd, oneens...je kent mijn zus verder niet maar ik snap wel wat je bedoelt, i guess).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik mag ook reageren als ik het niet met je eens ben hoor.
Dat je dom bent heb ik niet gezegd, daar kom jij nu mee.
Enne, je laat het inderdaad overkomen alsof ze een zus from hell is ja.
Verder heb je echt gezegd dat je ouders en broertje haar ook raar vinden en moeilijk.
Maar zo furieus als jij reageert lijk je me ook geen makkeljike tante!
Tip: klaag over je zus bij een goede vriendin ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |