abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59980228
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:54 schreef NoBody122 het volgende:
Je beste kans is denk ik om metéén, nog -voor-dat ze 'thuiskomt', aan haar duidelijk maken hoe er in huis wordt gehandeld en als ze zich daar niet bij neer wil leggen mag ze weer oprotten; alleen je ouders zijn in de positie om zoiets te realiseren en als ik het zo lees zou met name je pa zoiets willen doen

Anders kun je het wel vergeten en zul je weer als vanouds alles van haar moeten slikken en het maar zo lang mogelijk uit zien te houden. Hopen maar dat ze alsnog voor augustus een huisje vind en dat het niet zover komt, dus

Jouw zus is, als ik op jouw schrijven afga, een echte bitch en is het waarschijnlijk alleen maar gewend dat andere mensen (waaronder mannen) haar aanbidden; dat zet zich thuis door en met succes, helaas

Als het je inmiddels is gelukt om werk te vinden (wilde je voor de zomervakantie in slagen, toch?) kun je dat in ieder geval gebruiken om je zus te ontvluchten

Hm, alles slikken...daar komt het niet echt op neer. Misschien dat ik de situatie nu zo lijk te schetsen dat zij ons allemaal terroriseerd ofzo. Dat is niet, maar het is moeilijk samenleven met haar onder 1 dak. En dat ik me aan haar erger, zegt natuurlijk ook wel wat over mij. Mijn broertje kan zich veel makkelijker over die dingen heen zetten. Ik heb daar wat meer moeite mee. Ik kan echt boos worden en mijn broertje heeft zoiets van: laat die doos maar lullen.

Enne, hoe wist je eigenlijk dat ik werk wilde vinden voor de vakantie? Had ik dat ergens genoemd?
Maar wil dr indd. wel ontvluchten, echt erg eigenlijk. Tis mijn bloedeigen zus maar een dagje met haar weg ofzo (of shoppen) is ook niet leuk en dat soort dingen.
pi_59980497
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:44 schreef vencodark het volgende:
...
. Nu denkt ze weer dat ik lesbish ben en dat dat smerig is.
...
je kan natuurlijk doen of je inderdaad lesbisch bent geworden ... en dan stiekem een beetje met háár gaan flirten ... als je de badkamer inloopt haar nèt een beetje verkeerd aanraken etc. etc. ... simpelweg een beetje sexuele intimidatie.

voor je het weet is ze het huis weer uit.

en anders kunnen wij hier fappen over hoe jij geil hebt lopen doen met je zus.
pi_59980595
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:11 schreef immortalsean het volgende:

[..]

je kan natuurlijk doen of je inderdaad lesbisch bent geworden ... en dan stiekem een beetje met háár gaan flirten ... als je de badkamer inloopt haar nèt een beetje verkeerd aanraken etc. etc. ... simpelweg een beetje sexuele intimidatie.

voor je het weet is ze het huis weer uit. [ afbeelding ]

en anders kunnen wij hier fappen over hoe jij geil hebt lopen doen met je zus.

Weet er niets anders op te zeggen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:24:59 #104
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_59980780
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:12 schreef vencodark het volgende:

[..]

ohja...

kun je ook al goed bier halen en voeten masseren? mogelijk heb ik dan nog wel plek.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_59984171
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:40 schreef vencodark het volgende:
Maar ik heb er geen probleem mee dat ik thuis woon, behalve dat mijn zus waarschijnlijk weer terugkomt. Maar het zou wel een reden zijn om ook te vertrekken. Ik zit hier alleen zo fijn, is dat zo erg?
... een beetje zelfstandiger mag wel op je 23e.
Als je nu hulpbehoevend was of naast je ouderlijk huis studeerde, ok.
Maar je argumenten zijn 'het is zo fijn'.

Nu ja, dat is aan je ouders.
Ik had je kostgeld net zo lang verhoogd tot je slaand met de deuren door het huis gilde 'voor dat geld kan ik beter een kamer huren'.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:48:07 #106
215333 AnalQueen
I will fuck you in da ass
pi_59984209
Stiekem mis je je lieve zusje wel hoor. Maar goed, zij houdt niet van mannen en ze vermoedt jou ervan lesbisch te zijn, ook erger je je snel aan haar. Ik zie maar één uitweg en dat is een stevig potje stomige lesbo-seks met dat kleine geile ding, ik weet zeker dat daarna alle spanningen tussen jullie zullen verdwijnen.

Dus, koop wat olie en leuke speeltjes voor jullie samen (vergeet de strap-on niet) en verleidt haar.
pi_59985099
zus die lesbisch, autistisch en provocerend is.

is al weer gelijk op slot wat zonde...
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:13:24 #108
168255 J.Herrer
pi_59986530
Pics van je zuster or it didn't happen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  Spellchecker woensdag 9 juli 2008 @ 04:13:14 #109
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_59988237
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, alles slikken...daar komt het niet echt op neer. Misschien dat ik de situatie nu zo lijk te schetsen dat zij ons allemaal terroriseerd ofzo. Dat is niet, maar het is moeilijk samenleven met haar onder 1 dak. En dat ik me aan haar erger, zegt natuurlijk ook wel wat over mij.
Inderdaad: jij bent zo lief om je, ondanks alles, tóch elke keer weer voor haar woorden en gedragingen open te stellen, waardoor je je dus aan haar blijft ergeren en toch de discussie zo nu en dan weer opzoekt, want je wilt het ook weer niet over je kant laten gaan allemaal. Absoluut begrijpelijk! Maar waarom zou je haar toestaan jouw leven thuis verder zuur te maken terwijl jij en de anderen eigenlijk allemaal wel beter weten? Zij merkt dat jij je eraan ergert en dat haar doen dus effect heeft, daarom gaat ze ermee door
quote:
Mijn broertje kan zich veel makkelijker over die dingen heen zetten. Ik heb daar wat meer moeite mee. Ik kan echt boos worden en mijn broertje heeft zoiets van: laat die doos maar lullen.
En ik gok dat zij je broertje ook niet zoveel probeert lastig te vallen als jou, klopt dat ongeveer?

Het mooiste zou zijn als je jezelf aanleert om je er ook overheen te zetten, net als je broertje, en je er verder zo weinig mogelijk vanaan te trekken. "Laat die doos maar lullen" en sta er gewoon boven, jij weet immers wel beter! Zo gauw zij merkt dat ze geen vat meer op je heeft en haar woorden totaal geen effect meer hebben op je, zal het snel afgelopen zijn
quote:
Enne, hoe wist je eigenlijk dat ik werk wilde vinden voor de vakantie? Had ik dat ergens genoemd?
Maar wil dr indd. wel ontvluchten, echt erg eigenlijk. Tis mijn bloedeigen zus maar een dagje met haar weg ofzo (of shoppen) is ook niet leuk en dat soort dingen.
Nee, echt kut is dat!

Je familie kies je nou éénmaal niet zelf; dit soort dingen kan dus zomaar voorkomen, hoe vervelend dat ook is
Tevens -purist.
pi_60015072
Niemand die de oudere zus wil meenemen in zijn huis...

Flauw hoor, alleen maar omdat ze niet post op Fok!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Spellchecker donderdag 10 juli 2008 @ 16:31:22 #111
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60022630
Na vencodark's omschrijving denk ik niet dat iemand hier daar nog op zit te wachten
Tevens -purist.
pi_60023278
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:31 schreef NoBody122 het volgende:
Na vencodark's omschrijving denk ik niet dat iemand hier daar nog op zit te wachten
je moet dingen van 2 kanten bekijken toch? misschien zien sommige Fok!kers die zus anders...'(zou je denken)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_60023479
Zo te horen moet zus nodig eens goed gepaald worden.
pi_60025750
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

je moet dingen van 2 kanten bekijken toch? misschien zien sommige Fok!kers die zus anders...'(zou je denken)
Could be. Ze heeft vaker een vriend gehad en die zal toch wel leuke kanten van haar gezien hebben
pi_60025763
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:05 schreef zovty het volgende:
Zo te horen moet zus nodig eens goed gepaald worden.
Denk niet dat dat veel uitmaakt. Zie is al 12 jaar zo.
  Spellchecker donderdag 10 juli 2008 @ 21:04:21 #116
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60028069
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Hangt er sterk vanaf of vencodark's zus een mannenplayster is, die mannen alleen maar aan 't lijntje houdt, of niet. Die indruk krijg ik wel

In zo'n geval wil je het in ieder geval niet

[ Bericht 7% gewijzigd door NoBody122 op 10-07-2008 21:22:07 (beter geformuleerd :+) ]
Tevens -purist.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:10:01 #117
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_60029565
Doe wat ik doe als mn zusje irritant is, ros dr de tyfus in..

Helpt altijd!
Voor een minuut of 20...
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
pi_60030263
Dan kom je toch bij mij wonen

<checkt FOBO> : ...... nevermind

edit: grapje hoor! als je zo nu en dan strijkt en stofzuigt en dergelijke mag het best hoor
pi_60030307
dubbel
pi_60041113
TS mag ik jouw vriend niet spelen lijkt me leuk. Lekker terug zeuren tegen je zus.

maar waarom denkt je zus dat je lesbisch bent. Want je ziet er leuk uit er zijn toch wel mannen in je leven. Is ze zelf niet van de vrouwenliefde.

iig sterkte en trek je niet teveel van haar aan. Als jij tevreden bent met je leven wie is zij dan om er over te oordelen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Spellchecker vrijdag 11 juli 2008 @ 15:02:32 #121
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_60042272
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:10 schreef kaakaa het volgende:
Doe wat ik doe als mn zusje irritant is, ros dr de tyfus in..

Helpt altijd!
Voor een minuut of 20...
Of door een bushokje tyfen
Tevens -purist.
pi_60051960
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef vipergts het volgende:
TS mag ik jouw vriend niet spelen lijkt me leuk. Lekker terug zeuren tegen je zus.

maar waarom denkt je zus dat je lesbisch bent. Want je ziet er leuk uit er zijn toch wel mannen in je leven. Is ze zelf niet van de vrouwenliefde.

iig sterkte en trek je niet teveel van haar aan. Als jij tevreden bent met je leven wie is zij dan om er over te oordelen
verkapte versierpoging post
pi_60061205
Ze woont wel ver weg voor een versierpoging. het was eigenlijk meer een conclusie na het zien van de foto. Ik vind zoiets zo dom aannemen dat iemand lesbisch, homo of ongelukkig is als men geen relatie heeft ik vraag me dan altijd af wat daar achter zit.

Ik denk dat je wel heel erg ontevreden met je eigen leven moet zijn wil je je bemoeien met een ander zijn leven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_60061381
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:18 schreef vipergts het volgende:

Ze denkt dat omdat ik weleens praat over een vriendin van me. Dat schijnt nogal raar te zijn dus nu denkt ze dat ik verliefd ben op die vriendin. Ik zou bijna lesbish worden, alleen om haar dwars te liggen.
Enne, nee, ik heb geen mannen in mijn leven. Wel gehad, maar dat is ze blijkbaar vergeten, heeft geen indruk gemaakt dus.
Ik wil me er ook niet teveel van aantrekken, ik zal een andere strategie moeten bedenken.
pi_60061586
Waarom mag jouw zus nu niet even gebruik maken van het huis en de gastvrijheid van je ouders, terwijl jij het al jáaaaren doet?

Dus, niet zeuren. Dan moet je op jezelf gaan wonen, als je niet het risico wilt met mensen in een huis te moeten leven waar je niet mee kan opschieten.

Ik vind dat je heel slecht praat over je zus hier op internet. Zou de andere kant van het verhaal wel eens willen horen....

En je beweert dat je ouders en broertje je zus ook maar raar vinden. Ja, waarom komt ze dan zo vaak langs en mag ze nu weer bij ze intrekken?
Dat verhaal dat het je kind blijft en de deur altijd openstaat gaat er bij mij niet in.

Uit jouw verhalen lijkt jouw zuster rechtstreeks from hell te zijn en mag niemand haar.

Maar wie is hier nu haatdragend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')