eigenlijk wel ja, moet je niet ooit leren stofzuigen en koken? wordt later wel van je verwacht dat je dat kunt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heel goed maar...ik heb geen opmerkingen over zelfstandigheid en kostgeld gemaakt geloof ik.![]()
Gaat er ook niet om dat ik vind dat zij op zichzelf moet wonen, totaal niet. Want ik weet zelf ook wel, dat het tijd voor mij is. Maar...het was zo lekker rustig toen ze weg was.Mijn broertje is ook al de deur uit en ik...ik zit hier maar.
Maar ik heb er geen probleem mee dat ik thuis woon, behalve dat mijn zus waarschijnlijk weer terugkomt. Maar het zou wel een reden zijn om ook te vertrekken. Ik zit hier alleen zo fijn, is dat zo erg?
Duh, dat kan ik nu ook nog wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, moet je niet ooit leren stofzuigen en koken? wordt later wel van je verwacht dat je dat kunt.
Hap hapquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duh, dat kan ik nu ook nog wel.Dat ik thuis woon, wil niet zeggen dat ik totaal niets van huishouden af weet.
Hahaha, ja dat is het vast.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:10 schreef MooieLuL het volgende:
vervelend he, aandacht tekort
![]()
je kunt er gewoon niet mee omgaan
Goed ideequote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Neem haar in huis, heeft ze ook geen last meer van haar zus.
Wie niet...quote:[..]
hee jij![]()
ik heb paris gehad
Nee het was vrij serieus hoorquote:
Oh, nou dankje dan.quote:
Nee, gelukkig niet. Dan had ik al mijn persoonlijke topics helemaal nooit geplaatst. Ze moest eens weten.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:30 schreef tijger74 het volgende:
Zet haar in een tentje in de tuin, en alleen in huis laten als jij weg bent.
voor als ze haar mond teveel opendoet, gebruik ducktape.
ps leest je zus ook geen fok?
Dat zal mijn zus wel worden, die kan heeel aardig en grappig en vriendelijk doen als ze iemand voor het eerst ontmoet en ze in een goed blaadje wil komen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:00 schreef error32 het volgende:
TS woont vlak bij mij, als ik dan een keer even langs TS + haar zus ga kan ik wel oordelen welke ze in huis moeten houden en welke er bij mij mag komen wonen
Jaloerse bitchquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal mijn zus wel worden, die kan heeel aardig en grappig en vriendelijk doen als ze iemand voor het eerst ontmoet en ze in een goed blaadje wil komen.Ook een minpunt. Ze kan ontzettend nep zijn tegenover anderen, en vervolgens tegen ons (het gezin) chagerijning zijn.
![]()
Nah ja, straks lijkt het nog of ik jaloers ben. Laat maar zitten.
Voila, mijn zus. Als ik iets terugzeg (als reactie op een opmerking ofzo) dan wordt ík bot genoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:02 schreef siface het volgende:
Klinkt heel herkenbaar dit. Mijn schoonzus is precies zo. Heeft mijn man jaren lang t leven zuur gemaakt toen hij in een ver verleden nog thuis woonde. Alles wat ze zei was net niet genoeg om haar er eens flink op af te rekenen.
Als ze dan eens een kutopmerking maakte en je zei er eens iets van dan was het semi-verontwaardigd van:"nou het was maar een grapje hoor".
Het werd zelfs zo erg dat zij bepaalde hoe je op je eten kauwde en of er in huis gezongen moch worden (I kid you not).
Geloof me, van dat soort mensen win je niet...Mijn man is een rustige jongen, als je bij hem het bloed onder de nagels vandaan kan halen, dan ben je knap irritant... Zijn moeder gelooft nogsteeds dat het allemaal zijn schuld was (zij is dan ook niet bepaald snugger).
ik zou zeggen: probeer je zoveel mogelijk afzijdig te houden en zorg er in vredes naam voor dat je ouders niet haar kant kiezen, want dan ben je helemaal de klos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |