Dat kon ik ook ooit maar ik ben het trucje vergeten.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:49 schreef Rumille het volgende:
Ik kan een Rubik's cube oplossen.
ik bedoel natuurlijk 6quote:
succes der metquote:
bliksemsquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:32 schreef Rumille het volgende:
[..]
Alle 6 ja.
Record staat op 3 minuten.
fijn dat je het gezellig hebt gehadquote:Op donderdag 10 juli 2008 02:29 schreef Oldenzaal het volgende:
Net teurg van uitgaan! was vet geze;log alleen zo slapemn // eo ik heb beete tevee; gedronlen volgends im ! mij je weet wat ze zeggen, je kunt beter speijt hebben van ietrs awat je wel gedaan hebt dan spijt hebben san iwrs wat je niert gedaan hebt! weltrrrusten allemaa!1!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dcasdasda!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, net evaluatiegesprek gehad en mijn jaarcontract wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. ga er ook wat op vooruit qua salaris en heb alles geregeld omtrent de studie die ik ga volgen
ben erg blij met m'n baan en zij waren ook tevreden met mij, dus alleen maar positief
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
NAIS
![]()
Beter man! GefeliciteerdK
thanks kerels!quote:
Fiscale aspecten.. Zal nu weer opnieuw moeten worden aangevraagd, had maar 2 kansenquote:
dus daar ben je weer flink wat extra tijd mee kwijt?!quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fiscale aspecten.. Zal nu weer opnieuw moeten worden aangevraagd, had maar 2 kansen
de eer is bij DJKoster --> Post-id 60.000.000 is bijna aan de beurt. #2quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al lang
Ben alleen z'n naam ff kwijt
Juist. En Post-id 60.000.000 is bijna aan de beurt. #2 is voor mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de eer is bij DJKoster --> Post-id 60.000.000 is bijna aan de beurt. #2
Jup zit er dik inquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus daar ben je weer flink wat extra tijd mee kwijt?!
gaan we maar van dat laatste uit hčquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup zit er dik in.. Misschien dat ze hetzelfde zijn dan haal ik m makkelijk in 1 keer
!
yo kerelquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:25 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedenavond luitjes
Remco gefeliciteerd
dat is een best goed ideequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yo kerel
inderdaad mooi werk, vanavond ff naar het café met kameraad en dan pakken we er 1 om het te vieren![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:16 schreef sonderpower het volgende:
hier ook 100% tukker.
Goeie dag eem'n
Amoiquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:16 schreef sonderpower het volgende:
hier ook 100% tukker.
Goeie dag eem'n
morgenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zoooooooo, goedemorgen iedereen
Net begonnen aan de dag
Moet zo toch weer op m'n fietsje richting fabriek
Nee, 2 dagen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
morgen
heb je de hele week nachtdienst?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, 2 dagen.
Maar ik kan niet vooruit slapen, dus ik was vanmorgen om 7 uur echt een kadaver op de fiets.
Nu heb ik lekker geslapen tot 16:00
N000Bquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef thloreg het volgende:
Günaydın allemaal.
edit:wat benik ook een sukkel he,dacht dat er stond Turken op FOK, blijkt het een topic voor Tukkers te zijn
![]()
Leuke TT voor een turken topicquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef thloreg het volgende:
Günaydın allemaal.
edit:wat benik ook een sukkel he,dacht dat er stond Turken op FOK, blijkt het een topic voor Tukkers te zijn
![]()
whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:23 schreef thloreg het volgende:
Günaydın allemaal.
![]()
Beter man, zal de uitslag ook wel positief zijn! Nu wel aan t werk gegaan of niet?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
tentamen ging verrassend goed voor mijn gevoel
nu nog wel ff de uitslag afwachten, dan weten we of het gevoel klopt
nee man, gewoon hele dag op examenverlof gezetquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beter man, zal de uitslag ook wel positief zijn! Nu wel aan t werk gegaan of niet?
Chilly billyquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee man, gewoon hele dag op examenverlof gezet
atjowquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Chilly billy!
K slinger m ook aan.. Mooi geweest hier!
das kut!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb blaasontsteking
En een dikke enkel en een opgezwollen teen,
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb blaasontsteking
Veel vitamine C nemen voor je blaas en arnicazalf / tabletjes voor je dikke enkel.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb blaasontsteking
Met die vitamintjes zit het wel goed. Ik drink heel veel water nu, moet zeggen, dat helpt echt als een tierelier! Ik ga weer even de hengsten pesten!! Joehoiiquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Veel vitamine C nemen voor je blaas en arnicazalf / tabletjes voor je dikke enkel.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:02 schreef Samzz het volgende:
Gisteren en vandaag 2 liter water gedronken, pissen als een paard, maar het helpt wel
ik was d'r ook, zeer gezelligquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
goedenmiddag
gister naar rietmolen geweest
Tropical night. heb 3 of 4 cocktails gehad (waren wel kleintjes)
Nee, sorryquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Goooooh...
Net wakker![]()
Ik heb een beetje teveel gedronken![]()
Gaat er IEMAND nog naar de stad (Oldenzaal) vanavond?
OF Zondag naar de Fancy Fair in Deurningen??
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gisteren was er in Hellendoorn Geurenpop...paar relatief onbekende bandjes ujt de buurt.. één bandje speelde wel leuk, de andere band was ronduit kutwas aangeschoten na 4 bier, niet geslapen na m'n nachtdienst
![]()
ik nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Goooooh...
Net wakker![]()
slaapkopquote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er ook tot 1 uur in gelegen hoor
hier wordt het Rietmolen, Radstake of Dieka...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:17 schreef rulerofdeath het volgende:
misschien vanavond rietmolen, maar verder weg ga ik ook niet
quote:
goed topicquote:
Ik ben te vinden in the basement vanavond !quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:54 schreef Oldenzaal het volgende:
Goooooh...
Net wakker![]()
Gewoon: De Kelder hoor!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:50 schreef Marthh het volgende:
[..]
Ik ben te vinden in the basement vanavond !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Oeh, da's nooit prettigquote:Op zondag 13 juli 2008 01:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Slecht he? Maar ik heb ook een leven![]()
"WAT DOE JE DAN ZOLAAT NOG OP FOK!?"
Ja sorry, maar ik hoorde een verdacht geluid beneden, dus ik ging even kijken of het een inbreker was.
Nu weer slapen, morgen werken en 's avonds naar de Fancy Fair feesten in Deurningen
Even uit je mouw geschud?quote:Op zondag 13 juli 2008 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Ik heb net een cd-cover en de titelsong gemaakt
Op de een of andere manier schrijf ik 's nachts de beste teksten voor de band jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op zondag 13 juli 2008 01:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Niemand zegt iets over mijn nieuwe UI.Wat is die leukkkkkkkkkkkkkkkkkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Volgens mij wel. Ga je de CD even snel afmaken?quote:Op zondag 13 juli 2008 02:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op een gemiddelde cd passen toch zo'n 13-14 nummers?
Ik heb 43 teksten klaar, en 18 liedjes puur muzikaal. Het wachten is op een band.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ga je de CD even snel afmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
quote:Op zondag 13 juli 2008 02:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat voor muziek maken jullie? Als ik dat niet weet kan ik ook weinig uitspraken doen over de cover.
Tsja, ik persoonlijk hoop wat in de metalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meteen aan schreeuwend langharig tuig denken want er is echt veel meer dan dat
Ik wil eigenlijk een totaal nieuwe stijl beginnen... met gevoelige teksten, maar relatief harde muziek
Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |