ik heb het ook al 1,5 week volgehouden, vrijdag komen m'n ouders thuisquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:20 schreef Oldenzaal het volgende:
2,5 weken alleen thuis!!!![]()
De was zit erin, het eten is net klaar, EN HET HUIS STAAT NOG!!!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Plaats jij eerst maar een foto. Oordelen wij wel of hij je wil kennen!
neuh, ik had een levenquote:
quote:
morgen nog ff werken en heel misschien vrijdagmiddag nog, als ik zin heb om na het tentamen nog te gaan werken voor 4 uurtjesquote:
Tentamen ja? Waarover?quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
morgen nog ff werken en heel misschien vrijdagmiddag nog, als ik zin heb om na het tentamen nog te gaan werken voor 4 uurtjes
tentamen van het eerste gedeelte van die zomercursus die ik volgquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tentamen ja? Waarover?
Had ik al weekend gehad na vrijdagmorgen!
Wel lekker ff helemaal niks straks!quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tentamen van het eerste gedeelte van die zomercursus die ik volgdaarna is het daar ook vakantie van, 22 augustus pas weer een les...
en dan moet ik òf de middag ook als examenverlof schrijven òf die 4 uurtjes vrij nemenal twijfel ik of de baas nou weet hoelang dat tentamen duurt
(anders kan ik dus wel examenverlof schrijven
)
yup, dan ook echt ff lekker vakantie van allesquote:Op woensdag 9 juli 2008 10:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel lekker ff helemaal niks straks!
Dubiotje! Welke cursus volg je trouwens? Ben ook van plan om hierna nog verder te studeren, eens ff kijken wat de baas kan bieden
!
Zoow, part-time? Wel pittig...!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, dan ook echt ff lekker vakantie van alles
ik ga vanaf september de post-HBO opleiding Accountant-Administratieconsulent volgen, maar omdat ik BE met profiel Logistiek heb gedaan en geen BE met Accountancy of de opleiding AC zelf, mis ik 1 belangrijk vak voor de juiste aansluiting. hiervoor volg ik nu een zomercursus, voor Leer van de AccountantsControle I (LAC I)
sterkte dan maarquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoow, part-time? Wel pittig...!
Morgen maar eens proberen de cursus fiscale aspecten af te ronden en te halen. Vind dat maar niks!
Whehehe, ik kruip straks m'n bed in om van 23:00 tot 07:00 Ben en Jerry's te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:40 schreef ReMcOrE het volgende:
we naderen de grens van 15.00 weer, altijd mooi momentjehet uurtje tussen 14.00 en 15.00 is vaak het zwaarst (zo voelt het althans)
werk je bij Ben & Jerry's??quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe, ik kruip straks m'n bed in om van 23:00 tot 07:00 Ben en Jerry's te maken
Da's pas klotequote:Op woensdag 9 juli 2008 15:28 schreef bobsqaud het volgende:
Nog 2 dagen en dan is mijn vakantie alweer afgelopen
ff een bijdrage leveren om die grens te halenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Grappig, bijna de 60 miljoenste post op Fok!
Hahaha, gaat rap richting 60 miljoenquote:Op woensdag 9 juli 2008 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff een bijdrage leveren om die grens te halen
na de mijne dus nog 1.385...
dichtquote:
Ik zet mijn geld in op tong.quote:
Later Remco!quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was wel heul dichtbij!
ik houd het voor gezien voor vandaag, atjoow
alle 9 vlakken?quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:49 schreef Rumille het volgende:
Ik kan een Rubik's cube oplossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |