5 voor 5.50 euquote:Op maandag 7 juli 2008 18:28 schreef McFearless het volgende:
Hoe duur waren die zonnebloemend dan?
Bij de AH zijn ze nu 10 voor 5 euro.quote:
Jij zal het weten.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Met haar begrafenis ben je meer kwijt_!
Je bent in de war met een zak veldsla.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:39 schreef AdBlocker het volgende:
Aldi-bloem kost maar 1,10 euro.Koop er een paar en stel ze zelf samen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent in de war met een zak veldsla.
Valt nog wel mee eigenlijk.... 50 euro...quote:Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef de_boswachter het volgende:
Met haar begrafenis ben je meer kwijt_!
Nee hoor, ga zelf maar es kijken.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je bent in de war met een zak veldsla.
Dan heb je tenminste nog wat te eten ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:56 schreef De_Dorstige het volgende:
Je had beter een bloemkool kunnen kopen.
Sierlijk is anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:37 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste nog wat te eten ook.
De creativiteitquote:
Ik zou je voor twee tientjes doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:02 schreef La_Vita het volgende:
Blijkbaar
Hm..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:18 schreef J.Herrer het volgende:
Ik doe je gratis en voor niks
Maar je loopt dan wel met een soa rond
Voor bloemen heb je geen groene vingers nodig. Je pleurt ze in een vaas met water en een week later zijn ze dood en gooi je ze weg. Net op tijd voor het volgende bosje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik houd trouwens niet echt van bloemen.
Sowieso heb ik geen "groene" vingers.
Jij ging slapen. Zei je. Elders.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor bloemen heb je geen groene vingers nodig. Je pleurt ze in een vaas met water en een week later zijn ze dood en gooi je ze weg. Net op tijd voor het volgende bosje.
Alles wat groen is, gaat bij mij supersnel dood.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Voor bloemen heb je geen groene vingers nodig. Je pleurt ze in een vaas met water en een week later zijn ze dood en gooi je ze weg. Net op tijd voor het volgende bosje.
Tuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ging naar bed, en dat heb ik ook gedaan.
Goudvissen zijn niet groen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles wat groen is, gaat bij mij supersnel dood.
Eigenlijk had ik geen aquarium moeten nemen
bij mij werd anders ook altijd het aquarium groenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:35 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kusje d'r op en snel weer verder baggeren.
In het aquarium zitten nog niet eens vissen.quote:
never nooit bij de AH kopen dus, die verkopen bloemen die al in de vuilnisbak hadden moeten liggenquote:
Ja maar kijk, daar kan jij niks aan doen. En het laat zien dat je aquarium heel hard bezig is om een goed biocultuurtje (ofzoiets) aan te leggen dus eigenlijk is het heel erg goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 01:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het aquarium zitten nog niet eens vissen.
Kun je nagaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |