Copyright Strolie 1975-2008 (heden)quote:
Lijkt me een leuke film, mooie aktie.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
Komt uit Wanted. Nieuwe actiefilm met Angelina Jolie.
Jouw post hier ook niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
er komen geen 2 u's voor op het toetsenbord
Die tweede U is een omgekeerde kies, kutn00bie.quote:Op maandag 7 juli 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
er komen geen 2 u's voor op het toetsenbord
Je zal met de kinderen op de camping gaan zitten ..quote:Op maandag 7 juli 2008 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
Dat weer hier trouwens. Het giet. Het lijkt wel herfst.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:01 schreef QueenR het volgende:
Even een dikke kus voor die lieve Gijsjes!!!!!
gigantisch druk op werk, wel heel leuk. Maar gelukkig bijna vakantie
dacht kom ff hoi zeggenhoi!!!!
![]()
Howdy garl!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 00:01 schreef QueenR het volgende:
Even een dikke kus voor die lieve Gijsjes!!!!!
gigantisch druk op werk, wel heel leuk. Maar gelukkig bijna vakantie
dacht kom ff hoi zeggenhoi!!!!
![]()
Was het wat?quote:
Jep.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 07:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Was het wat?
Ik heb UT3 op de PC maar ik trok die SP niet zo...
Waren meer veredelde Botmatches...
Xbox heeft gewoon dezelfde SP neem ik aan?
Altijd al geweest ook, je hebt de Unreal (zonder Tournament dus) reeks voor de SP.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Matchtypes zoals TDM, CTF en die orbs.
Je kan het spel wel co op spelen, dat maakt het weer leuk.
Unreal is toch meer een MP spel dan SP.
Zo'n cool spel Gijs... heerlijk een balletje slaanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet Tiger Woods nog steeds uitspelen.
Ik rij straks over de A4 naar amsterdam, zal es kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
http://mobiel.nu.nl/pda/a(...)ndt-op-Schiphol.html
Ik reed er afgelopen zondag langs. Echt enorm vliegtuig.
Dan zie je hem in de verte. Via de A9 rij je er bijna naast.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:52 schreef Bastard het volgende:
Ik rij straks over de A4 naar amsterdam, zal es kijken
Khad zelfs een momentje van aquaplanning vanmorgen.. thank god for ABS.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
Dat weer. Of je stoomt weg, of het is herfst.
Geweldigquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:01 schreef gijsje79 het volgende:
Fallout3
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver. Dan kunnen we eindelijk over het verhaal praten!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef Chocobo het volgende:
MGS4 uitgespeeld,..... wat een fucking verhaal zegGisteren direct overnieuw begonnen,... alweer aan het einde van act 1. MOET dit nog een keer spelen om het te ervaren. Heb al mijn items meegenomen de nieuwe playthrough in.
Serieus ODE aan Hideo![]()
![]()
OH MY FUCKING GOD STROL,.... serieus,.... geweldige samenvatting en briljant stukje tekst en woordgebruik. 'Warrig genie',...... STROLLLLLquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver. Dan kunnen we eindelijk over het verhaal praten!
Hier is zoals ik het heb begrepen:
Na de dood van The Boss in MGS3 richten Big Boss en Major Zero de Patriots op. Hun doel is de wil van The Boss uit te voeren, en zorgdragen dat een patriottische soldaat nooit zal hoeven meemaken wat haar is overkomen. Onder andere Para-Medic, Ocelot en Eva worden bij de Patriots gerekruteerd.
Na verloop van tijd ontstaat er ruzie tussen Big Boss en Major Zero. Beide mannen interpreteren de nalatenschap/intenties van The Boss verschillend. Major Zero gelooft dat echte vrede pas kan worden bereikt middels totale controle, terwijl Big Boss Outer Heaven wil creëren: een veilige haven voor (ex) soldaten waar deze niet worden gecontroleerd of gemanipuleerd door regeringen. Indien nodig is hij bereid deze veiligheid af te dwingen middels de dreiging van nucleaire wapens. Met dit laatste doel zijn de Metal Gears ontstaan. Daarnaast zet ook het experimenteren van Major Zero met het klonen van Big Boss (Het “Les Enfants Terribles” project waaruit Solidus en later Solid en Liquid zijn ontstaan) kwaad bloed tussen de twee voormalige strijdmakkers.
Major Zero staat in zijn overtuiging alleen. Al doet Ocelot nog of hij achter hem staat en fungeert zo als dubbelspion om Zero van binnenuit te kunnen tegenwerken (dit verklaart ook waarom Ocelot immuun is voor FoxDIE, een virus ontwikkeld om afvallige Patriots mee te doden). Uiteindelijk verliest Major Zero helemaal het vertrouwen in de mensheid en besluit hij zijn gedachtegoed vast te leggen in een aantal AI’s. Deze moeten na zijn dood zijn doelstellingen bereiken. Deze AI’s (verschillende modules bij elkaar gehouden door JD) zijn de nieuwe Patriots. Op den duur beheersen ze de hele moderne samenleving: het militaire etablissement, maar ook transport, communicatie en wetenschappelijk onderzoek.
De AI’s ordenen de samenleving zo efficiënt mogelijk om hun uiteindelijk doel te bereiken: totale controle. Niet tegengehouden door compassie of menselijkheid ontstaat zo de “war economy”: een economisch model dat in stand wordt gehouden door kleinschalige oorlogen uitgevochten door geconditioneerde en geaugmenteerde soldaten. Getraumatiseerde oorlogswezen of kindsoldaten zoals Raiden en the B&S squad zijn de beste soldaten, deze worden dan ook volop gerekruteerd. Uiteraard moeten deze wel beheersbaar blijven. De middelen om dit te realiseren zijn een combinatie van trainingen via virtuele omgevingen (eerst games, later gesimuleerde missies zoals in MGS2) en nanomachines ontwikkeld door Dr. Naomi. Dit zijn kleine machines die worden ingespoten om positieve zaken (reactiesnelheid, samenwerking, etc.) te verbeteren en negatieve zaken (ziekte, angst, etc.) te onderdrukken. Deze nanomachines worden vooralsnog alleen in soldaten gebruikt, maar uiteindelijk is het de bedoeling van de Patriots om de gehele mensheid op deze wijze te controleren.
Tegen dit schrikbeeld vechten Big Boss, Ocelot, Liquid, Eva en Solidius gedurende MGS1, MGS2 en nu in MGS4. Solid Snake, de held, is eigenlijk niets meer dan een instrument dat gedurende al deze tijd door de Patriots is gebruikt om Big Boss en consorten te dwarsbomen. Hij is de fundamentele “Gun of the Patriots”. Het feit dat hij continu wordt gekozen voor deze missies is ook een teken van de geautomatiseerde logica waarmee de AI’s denken. In MGS4 is het niet anders. Solid Snake en Maryll zijn wederom pionnen die worden ingezet door de AI’s. Anders is nu dat Ocelot van plan is Snake tot in zekere mate zijn gang te laten gaan. Dit zodat Naomi toegang krijgt tot Sunny om met haar hulp een virus te completeren waarmee de AI’s definitief kunnen worden uitgeschakeld. Dit lukt wanneer Otacon het virus upload in GW (een van de AI’s). Ocelot deed trouwens alleen alsof hij was overgenomen door de arm van Liquid om openlijk tegen de Patriots te kunnen strijden, maar wel onontvankelijk voor FoxDIE te blijven.
Gedurende MGS en MGS4 komen uiteindelijk alle oorspronkelijke Patriots uiteindelijk door FoxDIE om het leven als ze in aanraking zijn gekomen met Snake die drager is van dit virus. Zo ook Big Boss, die nog in leven blijkt te zijn. Na de gebeurtenissen in Metal Gear is zijn lichaam herbouwd met onderdelen van klonen. Het lichaam dat kunstmatig in leven werd gehouden en zo fel werd beschermd door Eva blijkt ook van een kloon te zijn geweest. Al laatste actie euthanaseert Big Boss een inmiddels stokoude Major Zero. De teller is nu eindelijk op nul teruggezet. De wereld kan opnieuw beginnen zonder inmenging of controle van buitenaf. Goede nieuws is dat de nieuwe FoxDIE in het lichaam van Snake het oude, inmiddels muterende onderdrukt. Hij kan zijn laatste maanden nog in vrede slijten.
Hieromheen lopen nog een aantal andere verhaallijnen zoals die van Raiden/Rose/Cambell. Sommige voegen iets toe aan de centrale verhaallijn, anderen niet. En soms heeft Hideo Kojima zichzelf simpelweg klemgeschreven. Kojima zou je kunnen omschrijven als een warrig genie. Hij heeft eigenlijk iemand nodig die over zijn schouder meekijkt en onnodige zaken wegsnijdt om het gehele verhaal wat strakker en duidelijker te laten verlopen. Een goede editor zeg maar.
Maar toch waren het een fantastische 20 jaar (10 jaar voor mij).
Bedankt Hideo!
En nu een remake/ vervolg van Snatchers graag.
Ik wil MGS3 nog een keer spelen,.... ga de subsistence versie halen met de MGS4 (3D) cam! Deel 3 vond ik zelf de beste,.........quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb die lap geschreven voor mijn niet-gestarte blog. Kan ik hem toch nog gebruiken.
Achteraf gezien:
MGS > MGS3 > MGS4 > MGS2
ZOMG SPOILERS!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Godver. Dan kunnen we eindelijk over het verhaal praten!
Hier is zoals ik het heb begrepen:
Na de dood van The Boss in MGS3 richten Big Boss en Major Zero de Patriots op. Hun doel is de wil van The Boss uit te voeren, en zorgdragen dat een patriottische soldaat nooit zal hoeven meemaken wat haar is overkomen. Onder andere Para-Medic, Ocelot en Eva worden bij de Patriots gerekruteerd.
Na verloop van tijd ontstaat er ruzie tussen Big Boss en Major Zero. Beide mannen interpreteren de nalatenschap/intenties van The Boss verschillend. Major Zero gelooft dat echte vrede pas kan worden bereikt middels totale controle, terwijl Big Boss Outer Heaven wil creëren: een veilige haven voor (ex) soldaten waar deze niet worden gecontroleerd of gemanipuleerd door regeringen. Indien nodig is hij bereid deze veiligheid af te dwingen middels de dreiging van nucleaire wapens. Met dit laatste doel zijn de Metal Gears ontstaan. Daarnaast zet ook het experimenteren van Major Zero met het klonen van Big Boss (Het “Les Enfants Terribles” project waaruit Solidus en later Solid en Liquid zijn ontstaan) kwaad bloed tussen de twee voormalige strijdmakkers.
Major Zero staat in zijn overtuiging alleen. Al doet Ocelot nog of hij achter hem staat en fungeert zo als dubbelspion om Zero van binnenuit te kunnen tegenwerken (dit verklaart ook waarom Ocelot immuun is voor FoxDIE, een virus ontwikkeld om afvallige Patriots mee te doden). Uiteindelijk verliest Major Zero helemaal het vertrouwen in de mensheid en besluit hij zijn gedachtegoed vast te leggen in een aantal AI’s. Deze moeten na zijn dood zijn doelstellingen bereiken. Deze AI’s (verschillende modules bij elkaar gehouden door JD) zijn de nieuwe Patriots. Op den duur beheersen ze de hele moderne samenleving: het militaire etablissement, maar ook transport, communicatie en wetenschappelijk onderzoek.
De AI’s ordenen de samenleving zo efficiënt mogelijk om hun uiteindelijk doel te bereiken: totale controle. Niet tegengehouden door compassie of menselijkheid ontstaat zo de “war economy”: een economisch model dat in stand wordt gehouden door kleinschalige oorlogen uitgevochten door geconditioneerde en geaugmenteerde soldaten. Getraumatiseerde oorlogswezen of kindsoldaten zoals Raiden en the B&S squad zijn de beste soldaten, deze worden dan ook volop gerekruteerd. Uiteraard moeten deze wel beheersbaar blijven. De middelen om dit te realiseren zijn een combinatie van trainingen via virtuele omgevingen (eerst games, later gesimuleerde missies zoals in MGS2) en nanomachines ontwikkeld door Dr. Naomi. Dit zijn kleine machines die worden ingespoten om positieve zaken (reactiesnelheid, samenwerking, etc.) te verbeteren en negatieve zaken (ziekte, angst, etc.) te onderdrukken. Deze nanomachines worden vooralsnog alleen in soldaten gebruikt, maar uiteindelijk is het de bedoeling van de Patriots om de gehele mensheid op deze wijze te controleren.
Tegen dit schrikbeeld vechten Big Boss, Ocelot, Liquid, Eva en Solidius gedurende MGS1, MGS2 en nu in MGS4. Solid Snake, de held, is eigenlijk niets meer dan een instrument dat gedurende al deze tijd door de Patriots is gebruikt om Big Boss en consorten te dwarsbomen. Hij is de fundamentele “Gun of the Patriots”. Het feit dat hij continu wordt gekozen voor deze missies is ook een teken van de geautomatiseerde logica waarmee de AI’s denken. In MGS4 is het niet anders. Solid Snake en Maryll zijn wederom pionnen die worden ingezet door de AI’s. Anders is nu dat Ocelot van plan is Snake tot in zekere mate zijn gang te laten gaan. Dit zodat Naomi toegang krijgt tot Sunny om met haar hulp een virus te completeren waarmee de AI’s definitief kunnen worden uitgeschakeld. Dit lukt wanneer Otacon het virus upload in GW (een van de AI’s). Ocelot deed trouwens alleen alsof hij was overgenomen door de arm van Liquid om openlijk tegen de Patriots te kunnen strijden, maar wel onontvankelijk voor FoxDIE te blijven.
Gedurende MGS en MGS4 komen uiteindelijk alle oorspronkelijke Patriots uiteindelijk door FoxDIE om het leven als ze in aanraking zijn gekomen met Snake die drager is van dit virus. Zo ook Big Boss, die nog in leven blijkt te zijn. Na de gebeurtenissen in Metal Gear is zijn lichaam herbouwd met onderdelen van klonen. Het lichaam dat kunstmatig in leven werd gehouden en zo fel werd beschermd door Eva blijkt ook van een kloon te zijn geweest. Al laatste actie euthanaseert Big Boss een inmiddels stokoude Major Zero. De teller is nu eindelijk op nul teruggezet. De wereld kan opnieuw beginnen zonder inmenging of controle van buitenaf. Goede nieuws is dat de nieuwe FoxDIE in het lichaam van Snake het oude, inmiddels muterende onderdrukt. Hij kan zijn laatste maanden nog in vrede slijten.
Hieromheen lopen nog een aantal andere verhaallijnen zoals die van Raiden/Rose/Cambell. Sommige voegen iets toe aan de centrale verhaallijn, anderen niet. En soms heeft Hideo Kojima zichzelf simpelweg klemgeschreven. Kojima zou je kunnen omschrijven als een warrig genie. Hij heeft eigenlijk iemand nodig die over zijn schouder meekijkt en onnodige zaken wegsnijdt om het gehele verhaal wat strakker en duidelijker te laten verlopen. Een goede editor zeg maar.
Maar toch waren het een fantastische 20 jaar (10 jaar voor mij).
Bedankt Hideo!
En nu een remake/ vervolg van Snatchers graag.
Helaas zijn Strol en ik hier de enige MGS fans,......quote:
Ben blij dat er nu weer onderwerpen komen waar we allemaal over mee kunnen pratenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Helaas zijn Strol en ik hier de enige MGS fans,......
Het is eenzaam aan de top![]()
erm..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Totaal geen zin in inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]Ik heb niet eens de behoefte om het te spelen, ondanks alle positieve verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totaal geen zin in inderdaad
Ik ben trouwens bezig met de, volgens mij, laatste GTA IV missie. Last!Als het goed is moet Nico die helicopter vastgrijpen. Je moet je dus wel een beetje haasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Totaal geen zin in inderdaad
Ik ben trouwens bezig met de, volgens mij, laatste GTA IV missie. Last!Dat is wel de moeilijkste keuze die je hebt gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net wat Srol zegt je moet opschieten.
Run Forest Run.![]()
Geen last van.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Woensdag de klotigste dag van de week eigenlijk.. je zit midden in de shit, die je niet al over het weekend kan tillen
Het is een stukje game-geschiedenis die niet iedereen hoeft te ervaren. Vooral MGS4 is echt alleen voor fans,.... kan me voorstellen dat niet iedereen hier behoefte aan heeft. Voor mij was het echt even Hemels,.... zit nu in mijn 2e playthrough.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:02 schreef kepler het volgende:
[..]Ik heb niet eens de behoefte om het te spelen, ondanks alle positieve verhalen
Als kind zijnde zo heerlijk,..... woensdagmiddag vrij,... en kinderbios! Wanneer gaat Jasmijn naar school Gijs?quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Woensdag de klotigste dag van de week eigenlijk.. je zit midden in de shit, die je niet al over het weekend kan tillen
Ja en dan moet je ook niet de slechtste kwaliteit spullen kopen, dan maar een paar tientjes meer hoor!quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:01 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Geen last van.
Wat niet afkomt, komt maandag wel weer.
Vanavond onder me huis, leidingen en afvoer bloot leggen.
Gisteren ff een boodschappen lijst gemaakt voor de bouwmarkt.
Word nog een duur geintje.
Vlgs mij als ze 4 word? November word ze 3.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als kind zijnde zo heerlijk,..... woensdagmiddag vrij,... en kinderbios! Wanneer gaat Jasmijn naar school Gijs?
Ja zit aan materiaal rond de 1000,- denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2008 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en dan moet je ook niet de slechtste kwaliteit spullen kopen, dan maar een paar tientjes meer hoor!
Maar alle bonnetjes bewaren voor de belasting he
Stinkdag. Ik ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:46 schreef Bastard het volgende:
Zo zie je nog es watquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Bijna weekend.
Gisteren onder me huis geweest om de afvoer bloot te leggen.
De wortels van een boom voor ons (gemeente) zitten zelfs om de leidingen.
Wat stukken weggehaald dikte van ongeveer mijn pols.
Kheb al TW 2 delen en een arcade golf spel.. als ik wil golfen kom ik wel uit de voetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren nog dat golf spelletje gekocht van live arcade.
Best wel geinig.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al TW 2 delen en een arcade midgetgolf spel.. als ik wil golfen kom ik wel uit de voeten
quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Bijna weekend.
Gisteren onder me huis geweest om de afvoer bloot te leggen.
De wortels van een boom voor ons (gemeente) zitten zelfs om de leidingen.
Wat stukken weggehaald dikte van ongeveer mijn pols.
Daaar dacht ik ook aan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Foto`s maken en de gemeente er bij roepen. Komen ze kijken, word de schade veroorzaak door een boom van de gemeente mogen hun betalen
Zeker wel, ik heb er hier op werk wel een paar per maand. Als dan het gebrek word veroorzaakt door de gemeente of het zit op gemeentegrond betalen wij de kostenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daaar dacht ik ook aan.
Volgens een maatje van me (bouw ingenieur) kan je niets verhalen op de gemeente.
Kan natuurlijk altijd proberen.
Is dat die dikke boom die bij de buren voor het huis staat?quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Foto`s maken en de gemeente er bij roepen. Komen ze kijken, word de schade veroorzaak door een boom van de gemeente mogen hun betalen
Dat kun je beter aan gijsje vragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is dat die dikke boom die bij de buren voor het huis staat?
Euh jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 10:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan gijsje vragen
Dikke boom in me broek.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ja
Heb jij geen dikke boom bij de buren?
Enoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorme baard alleen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_pas_keiglad.html![]()
Heerlijk filmpje!
Who cares Gijs. Pulp Fiction kijk ik ook nog steedsquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Enoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorme baard alleen...
David Wilcock 2012-kenner of Reptilianquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:41 schreef Bastard het volgende:
Serieushttp://www.telegraaf.nl/b(...)entank__.html?p=11,1
Yepquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
David Wilcock 2012-kenner of Reptilian
Gijs…hier ben je mod van.
De daling is al ingezet http://jaap.nl/huizen/#c=1840&sort=10&srch=Nieuw%20Vennepquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Makelaar bij verkoop, waar op letten?
Bekijk de makelaars van woningen bij jou in de omgeving. En als je er een gevonden hebt, geef je duidelijk aan geen groothoeklensquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie nog tips?
Makelaar bij verkoop, waar op letten?
Thanks voor de tips Gijs. Hoeveel bedraagt de courtage meestal? Valt daar nog over te onderhandelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bekijk de makelaars van woningen bij jou in de omgeving. En als je er een gevonden hebt, geef je duidelijk aan geen groothoeklensLaat desnoods door een aantal makelaars je huis taxeren.
Hahahahahaha, er zitten echt een aantal briljante tussen!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... CHICKS,.. humor,... en een cool verborgen grapje in Indiana Jones,.... helaas linkt Leenks.com niet door!
http://www.leenks.com/link116814.html
Dat was Quinny overigensquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks voor de tips Gijs. Hoeveel bedraagt de courtage meestal? Valt daar nog over te onderhandelen?
Quinnyquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:22 schreef Chocobo het volgende:
Dat was Quinny overigens
Maar OK,... courtage voor verkoop kan verschillen inderdaad, maar is gemiddels 1.6 - 1.8%. Op een apartement van 200.000 euro bv is dat al snel zo'n 3000 EuroEr zijn ook makelaars die een standaard tarief van bv 1000 euro rekenen.
Echter,..... ik zou gewoon een makelaar nemen die je prettig vind. Check funda en zoek huizen bij je in de straat. Elke makelaar heeft vaak zijn eigen specialiteitsgebied per stad of dorp. Vereniging Eigen Huis heeft altijd goede betrouwbare tips en informatie.
http://www.eigenhuis.nl/V(...)kopen/Voordeverkoop/
wachten op alle onoverzichtelijke profielen, lelijke pagina's, spam, irritante mensen die je niet wil kennen en natuurijk de chicksquote:
Ah we hebben een kenner!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
[..]
wachten op alle onoverzichtelijke profielen, lelijke pagina's, spam, irritante mensen die je niet wil kennen en natuurijk de chicks
Heb me al gemeldquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:22 schreef kepler het volgende:
[..]
wachten op alle onoverzichtelijke profielen, lelijke pagina's, spam, irritante mensen die je niet wil kennen en natuurijk de chicks
Heb jij geen hyves? Wil nou wel een een hoofd bij dat apengezicht zienquote:
Zo...doel is bereikt.quote:
1 mailtje schrijvenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hier ook.
Wat adressen bezoeken en auto schoonmaken.
Maak me niet zo druk vandaag.
Spannend Gijsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:24 schreef Bastard het volgende:
Ging weer vlot deze week!
Nog 3 weken voor de key
Dus over 10 minuten alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1 mailtje schrijven
Afwezigheid instellen
En dan
Neej, ik moet wel tot 16:00 uur blijvenquote:
Ohhhh,...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vertrek woensdag pas Gijs, maar toch bedankt.
Neej, maar ik ga wel een lang weekend chillen in Maastricht.quote:
Ging je nou dit jaar al naar china dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
Ik vertrek woensdag pas Gijs, maar toch bedankt.
China ben ik 3 jaar geleden geweest. Dit jaar naar Japan.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ging je nou dit jaar al naar china dan?
Potato Potatoequote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
China ben ik 3 jaar geleden geweest. Dit jaar naar Japan.
Je moet wel een beetje beter op de hoogte blijven van mijn leven hoor.quote:
Blog dan cunt!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje beter op de hoogte blijven van mijn leven hoor.
Ik gooi het wel op mijn hyvesquote:
Gijs het ligt daar ergens *druk wijzend*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zag laatst iets van een gadget met een wereldkaart,... kan je aangeven waar je allemaal bent geweest,....quote:
Euh die heeft ie alquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zag laatst iets van een gadget met een wereldkaart,... kan je aangeven waar je allemaal bent geweest,....
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb ik al. Al kan ik die beter vervangen door een grafiek van mijn (spaar)rekening. Zeker als ik voor een nieuw huis ga.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Zag laatst iets van een gadget met een wereldkaart,... kan je aangeven waar je allemaal bent geweest,....
Turk.quote:
Wat ies mis met Turken? Jij racist zijn! Ies discriminatie!!!!!quote:
Ok!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat ies mis met Turken? Jij racist zijn! Ies discriminatie!!!!!
B, geef hem een note!
Hoest met de kids dan jongen!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ben al sinds gisteren "ziek" van werk...
Gijsssssssssssssssssss...dat is lang geleden!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat me eens ff bij;
Strol, jij gaat weer op vakantie ??? en een huis kopen ? Met chick ? in Randstad of limboland ?
Ik zie je ook nooit achter je PS3.quote:Ben straks 4 weken vrij. Wat is een leuk spel ( voor de PS3? En nee niet GTA !
Over 3 weken geen vakantie maar gaan we wel aan de slagquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
B. over 3 weken werkvakantie om te verhuizen ??
De kids ?? Lekker gijs. Over 3 weken wordt Tess 2 jaar en over 4 weken komt de tweedequote:
Whahahaha dat gezicht ook inderdaad !quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De kids ?? Lekker gijs. Over 3 weken wordt Tess 2 jaar en over 4 weken komt de tweede
Met angs moeizaam, elka dag als ik thuis kom moet ik er weer bijelkaar vegen. BekkeninstabilitietBlij dat ik geen vrouw ben
OP onderstaande foto was Tess aan het kroelen met de baby toen die een schop gaf tegen der hoofd![]()
[ afbeelding ]
Stuur anders ff uncharted over de post, je gaat toch op vakantiequote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssss...dat is lang geleden!Ik wilde je al opgeven voor het programma Vermist.
Ik heb een hyves-account aangemaakt. Ik ga drie weken met chick op rondreis naar Japan. Dit was de "geplande" zomervakantie. Ik ben dit jaar idd ook al naar Curacao en Zuid-Frankrijk geweest, maar dat was op uitnodiging van (schoon)ouders. Vakantiedagen zijn nu wel ver op. Ja, we gaan kijken voor een andere woning. We willen toch iets in een stad waar wat meer te beleven valt. We denken aan Leiden of Haarlem. Maar eerst mijn huidige woning zien te verkopen.
En met jou en je gezin alles goed? Nog dingen meegemaakt of in de planning?
[..]
Ik zie je ook nooit achter je PS3.
MGS4, Uncharted en Civilization Revolution zijn erg leuk! Grid hoor ik ook goede dingen over. Probeer anders de demo's.![]()
tis meer een collega van mij en ik ken haar ook nogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/groeneha(...)jgt_Boeingprijs.html
collega van je
Geen idee hoe het heet, maar koop ik!!!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef kepler het volgende:
nieuwe race-game op de 360, pure simulatie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets van Pro-Race ofzoquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, maar koop ik!!!D
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee en die komt er ook nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:25 schreef -Struikrover- het volgende:
Praat me eens ff bij;
Quinny, 3de op komst?
Wanneer is de release?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:00 schreef kepler het volgende:
[..]
iets van Pro-Race ofzoZiet er zeker tof uit
deze herfst nogquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer is de release?
Speel nog steeds Forza2
Waarom niet, als ik vragen mag?quote:
drie is tof, wij zijn ook met zn drieenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Ik geloof dat wij er nog niet helemaal uit zijn en ben nog zoekende naar goede argumenten![]()
Nee echt, zou het zelf heel heel leuk vinden, ben zo weg van die 2 dat een derde dan ook nog wel gezellig is .. hoe meer zielen hoe meer vreugd idee !
Maar alles word moeilijker dan.. natuurlijk weer snachts eruit, extra zorgen, extra geld etc maar je moet een andere auto bv want past niet, drie is overal net teveel lijkt het wel.... Ook ons huis zou eigenlijk te klein zijn.. maar ja dat maakt nog niet zo uit. Maar het is gewoon niet praktisch...
Misschien ooit?![]()
Nope ik doe niet aan hyves, ik heb een nietszeggend fotoboek, mag dat ook?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb jij geen hyves? Wil nou wel een een hoofd bij dat apengezicht zien
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die praktische dingen zal ik er wel voor over hebben. Voor alles komt er wel een oplossing zeg ik altijd. Ik maak me daar nooit zo druk over. Dat 'snachts erweer uit. Ja dat moet ik nu ook soms nog wel eens. De drukte van een groot gezin gezin lijkt me wel heel leuk. Maar in september ga ik een opleiding beginnen voor een jaar. Dus niet echt handig om dan een baby erbij te hebben. En om eerlijk te zijn word een ik beetje moe van iedere keer die vraag over een derde ( niet lullig bedoeld naar jou hoor Struikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Ik geloof dat wij er nog niet helemaal uit zijn en ben nog zoekende naar goede argumenten![]()
Nee echt, zou het zelf heel heel leuk vinden, ben zo weg van die 2 dat een derde dan ook nog wel gezellig is .. hoe meer zielen hoe meer vreugd idee !
Maar alles word moeilijker dan.. natuurlijk weer snachts eruit, extra zorgen, extra geld etc maar je moet een andere auto bv want past niet, drie is overal net teveel lijkt het wel.... Ook ons huis zou eigenlijk te klein zijn.. maar ja dat maakt nog niet zo uit. Maar het is gewoon niet praktisch...
Misschien ooit?![]()
Hij is 2 keer weg geweest bij mij, 2 keer in een week terug.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... heb mijn pakketje voor UPS klaarliggen. Ze mogen mijn speelgoed ophalen. Zolang ik hem maar terugkrijg voor Fable 2
Het mag ook een maand duren,... er is niks te gamenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij is 2 keer weg geweest bij mij, 2 keer in een week terug.
Oh ik had het over Xbox...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het mag ook een maand duren,... er is niks te gamen
Angela Schijfquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:54 schreef kepler het volgende:
zo, van God los is best een heftige en goede film
Ik ga deze absoluut gamen! Prachtig ook dat je (redelijk) goedkoop het spel in delen kunt downloaden.quote:Op zondag 13 juli 2008 09:36 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren Siren demo geprobeerd. Best nog van genoten,.... zat goed in elkaar. Camera wel iets te dicht op de character af en toe. En,... jammer dat de cam niet volledig te draaien is maar met een soort MGS1 cam werkt. Na het lezen van de Eurogamer episode 1-3 review 9 begon mijn interesse nog groter te worden.
[ afbeelding ]
Gisteren de demo twee keer uitgespeeld,... vond het direct al cool. Een geweldige PS3 exclusive,... Eurogamer werd gek,....quote:Op zondag 13 juli 2008 11:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga deze absoluut gamen! Prachtig ook dat je (redelijk) goedkoop het spel in delen kunt downloaden.
baardquote:
Tja baard,.... maar volgens Kotaku.com meer dan een game,.... een icon/avatar wisseling. Mooie Mii copy paste aktie als dat waar is. Ook zou er een Home achtige applicatie komen,... ook een gerucht, maar toch,....quote:Op zondag 13 juli 2008 12:19 schreef kepler het volgende:
[..]
baard
En waarschijnlijk een XNA-game, maar alles is mogelijk deze generatie
Strakke index Gijs! Netjes!!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:19 schreef kepler het volgende:
trouwens, voor de geinteresseerden: in mijn signature kan je een link vinden naar mijn wereldreis weblogHij is nog niet helemaal af, maar genoeg om al wat dingen te posten over de voorbereidingen van mijn reis
dat Home-gerucht is ook allang ontkrachtquote:Op zondag 13 juli 2008 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja baard,.... maar volgens Kotaku.com meer dan een game,.... een icon/avatar wisseling. Mooie Mii copy paste aktie als dat waar is. Ook zou er een Home achtige applicatie komen,... ook een gerucht, maar toch,....
M$
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:52 schreef kepler het volgende:
[..]
dat Home-gerucht is ook allang ontkracht![]()
nee, dat gerucht ging over een plaatje was ergens opdook. Maar dat was gewoon een photoshopquote:Op zondag 13 juli 2008 14:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
I did not have sexual relations with that woman,... miss Lewinski
Serieus,... ZOU HETquote:Op zondag 13 juli 2008 19:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
FF VII remake confirmed![]()
Roy jump in!
Heb je nou een natte plasser?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ZOU HET![]()
,...................................................... OMG,....... Midgar in een ziekelijke mooie 3D engine,..... oh pleeeease laat het waar zijn
![]()
Strol,.... R,...Roy![]()
...quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ZOU HET![]()
,...................................................... OMG,....... Midgar in een ziekelijke mooie 3D engine,..... oh pleeeease laat het waar zijn
![]()
Strol,.... R,...Roy![]()
PS3 topic,.... FFVII aankondiging tijdens Square-Enix pers event op komende E3. En het zou groots zijn,... speciaal voor fans ofzo,... OMG als dit zo isquote:
Als ik vuurwerk boven Akihabara zie, weet ik dat het waar is.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:13 schreef Chocobo het volgende:
PS3 topic,.... FFVII aankondiging tijdens Square-Enix pers event op komende E3. En het zou groots zijn,... speciaal voor fans ofzo,... OMG als dit zo is![]()
waarom? Dat vraag ik me serieus afquote:Op zondag 13 juli 2008 21:16 schreef Chocobo het volgende:
ik bedoel,.... serieus alleen maar een techdemo toen,.... riiiight,... geloof het niet,.... dat moest een reden hebben,.... ach,.. zie je,.. ik blijf dit dromen,... maar van mij mogen ze elke FF remaken van me,.... serieus,... elke!
Neuh, enkel één van de beste games aller tijden met één van de beste verhalen allertijden en één van de tofste level-up systemen aller tijdenquote:
waarom dan niet gewoon de oude game weer spelen?quote:Op zondag 13 juli 2008 22:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, enkel één van de beste games aller tijden met één van de beste verhalen allertijden en één van de tofste level-up systemen aller tijden
Dies lelijk tegenwoordig, begin tijdperk 3Dquote:Op zondag 13 juli 2008 22:46 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon de oude game weer spelen?
Ik denk dat zulke remakes eigenlijk alleen maar zullen tegenvallenquote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dies lelijk tegenwoordig, begin tijdperk 3DBovendien weet ik dankzij die 'techdemo' hoe het er uit KAN zien. Dan laat ik het liever in mn geheugen zitten als erg goede game.
Nee, kan echt niet. Ik speel nu een spin-off op de PSP en loop al te gillen als ik bekende locaties of personages tegenkom in de game.quote:Op zondag 13 juli 2008 22:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke remakes eigenlijk alleen maar zullen tegenvallenVroeger was immers toch altijd beter
Ja,... naar mijn idee het beste spel ooit gemaakt. Heb het spel al wel zeker 7 keer uitgespeeld. Kon en kan er geen genoeg van krijgen. Ik zou dolgraag,...... neen,... ik zou er een Square-Enix CEO voor pijpen,.... om een remake van FFVII te zien.quote:
*meldt*quote:Op zondag 13 juli 2008 20:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... ZOU HET![]()
![]()
Strol,.... R,...Roy![]()
nou, misschien dat ik die remake een keer zal spelenquote:Op maandag 14 juli 2008 00:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... naar mijn idee het beste spel ooit gemaakt. Heb het spel al wel zeker 7 keer uitgespeeld. Kon en kan er geen genoeg van krijgen. Ik zou dolgraag,...... neen,... ik zou er een Square-Enix CEO voor pijpen,.... om een remake van FFVII te zien.
Remake met extra's. Prachtige 3D engine,... puur om alle steden en situaties vanuit een ander standpunt te kunnen zien en ervaren,... nieuwe orchestrale FFVII muziek,... in-game cutscenes,.. extra's,.... making off,... noem het maar. Het zou voor mij echt de release der releases zijn,.... alsof het origineel een voorproefje was voor de eventuele aankomende.
Miljoenen delen mijn gevoel en liefde voor dit spel,... maar ook velen niet. Ieder zijn ding maar voor mij zou dit de kroon op al mijn games zijn.
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:05 schreef kepler het volgende:
net zoals Gears of War 2 trouwens
5 player co-op, soort van terrorist-hunt
7 november wereldwijde release
En nu stop ik met deze updates
jawelquote:Op maandag 14 juli 2008 20:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geloof dat je niet in de buurt van je xbox bent dan toch ?
Kga wel voor de ps3 versie dan
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html#quote:Op maandag 14 juli 2008 20:32 schreef Chocobo het volgende:
Ik wilde het net posten Kep,.............![]()
Wilde je quote nog opzoeken
Home applicatie met Xii's
Moet de press nog kijken zo Gijs,..... stiekum vind ik het wel leuk,.... maar zooooooo afgekeken en cheeeesy! Is er ergens een goede link voor de press conf Kep?
Wii-mote?quote:Op maandag 14 juli 2008 20:36 schreef Chocobo het volgende:
Nu ook nog een Wii-mote,... OK nu moeten ze echt stoppen,.. WTF is dit dan mensen
![]()
Lees met Eurogamer blog mee maar ga het nu allemaal eens bekijken !
Serieus hoor Gijs,... ik vind van wat ik lees echt dramatisch,.. kan niet wachten om alles echt te zien. Ik streamde net wat,... hoorde van die matige applausjes,.... moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Hardcore games voor mannen met borsthaar:
Gears 2
RE5
Fable 2
Zielige casual net-geen-Wii-meuk.
Sony hoeft alleen maar "exclusieve FFVII remake te zeggen". Klaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:35 schreef Chocobo het volgende:
Eerst kankeren op dat Home,... en er dan zelf een bouwenEcht OMG
Lees ook veel van: Yeeaah we are the winners/champion quote's van die nieuwe CEO
Ik wordt oud. Hopelijk worden de Sony en Nintendo persconferenties volwassener.
Ik vond het echt een toffe presentatie, tot aan die quizquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus hoor Gijs,... ik vind van wat ik lees echt dramatisch,.. kan niet wachten om alles echt te zien. Ik streamde net wat,... hoorde van die matige applausjes,.... moest lachenIk ga even op zoek naar de complete stream vanaf het begin
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sony hoeft alleen maar "exclusieve FFVII remake te zeggen". Klaar.
Puberaal gedoe van M$ idd. Dat ze zich liever op hun eigen krachten richten.
Altijd die cijfers,.... zoveel songs gedowned,.... ja lekker belangrijk,... tis toch alleen voor US residentsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Sony is net zo puberaal bezig hoor
Die casual-games moet je gewoon vergeten
Sony en Nintendo komen ook altijd met cijfers, en altijd komen ze zelf als beste uit de busquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd die cijfers,.... zoveel songs gedowned,.... ja lekker belangrijk,... tis toch alleen voor US residentsKan de stream overigens niet vinden,... ja wel live,... maar ik wil de reis opnieuw beginnen
![]()
Die quizz inderdaad,.... omgEye-toy 2
Lips
EEEEEEEEEEEECCKKKKK....quote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef kepler het volgende:
OMG President van Square Enix, nu komt het hoor FFXII naar de 360
Leuke packing wordt dat,.... een case met 12 DVD'squote:Op maandag 14 juli 2008 20:57 schreef kepler het volgende:
OMG President van Square Enix, nu komt het hoor FFXII naar de 360
Hopelijk haal je het tot disc 7 zonder RRODquote:
ja, die Japanner op het podium zei het toch echtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Chocobo het volgende:
Nee,... het zal toch niet![]()
Nee toch,.... dit kan toch niet
![]()
?
geloof het maarquote:Op maandag 14 juli 2008 21:10 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeee,... dit KAAAN toch niet,.. is het niet FFX-3![]()
Hoe kaaaaan dat nou
Nou ja,... ik ga voor de volle 100% voor de PS3 versie,... als die eerder komt dan
Misschien hebben ze het over versus
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja...ja maar...Sandra...FFXIII op de Xbox...DAT KAN TOCH NIET?!?!?!?!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Quinny het volgende:
Zo en nu even allemaal in het zakje ademen.... in en uit..... en in en uit
Heb jij een webcam ofzo,.... dat is PRECIES wat ik zei!!!!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...ja maar...Sandra...FFXIII op de Xbox...DAT KAN TOCH NIET?!?!?!?!
ik denk persoonlijk dat MS hiervoor niet eens veel geld heeft hoeven neer te leggen. Square Enix is natuurlijk ook niet blind, en ziet dat er 2x zoveel 360-consoles zijn als PS3's tot nu toe. Als bedrijf is het op dit moment natuurlijk heel slim om multiplatform te gaan, en dat zie je de laatste tijd ook veel meer gebeuren met grote (third-party) Sony-exclusives.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
FFXIII op de 360???Sony heeft steken laten vallen. M$ is met heel veel geld over de brug gekomen. Square-Enix wil zoveel mogelijk verkopen en gaat multi-console.
Maar na GTA is dit weer een behoorlijke harde mep naar Sony.
Wat moet je hier anders op zeggen Gijs?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb jij een webcam ofzo,.... dat is PRECIES wat ik zei!!!!
Gijs tis een fantastisch console,.... maar voor mij alleen Fable 2 en Gow 1.5 dit jaarquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat MS hiervoor niet eens veel geld heeft hoeven neer te leggen. Square Enix is natuurlijk ook niet blind, en ziet dat er 2x zoveel 360-consoles zijn als PS3's tot nu toe. Als bedrijf is het op dit moment natuurlijk heel slim om multiplatform te gaan, en dat zie je de laatste tijd ook veel meer gebeuren met grote (third-party) Sony-exclusives.
Dan is het te vroege launchen van de 360, en alle problem van die zoals de RROD, toch een groot succes te noemen voor MS.
auw,.......... de exclusiviteit is weg,..... de pijn,.... de pijn Gijs,.... maar,... ik haal hem opzekers op Blu-ray,.. en niet op de 7 disc editionquote:Op maandag 14 juli 2008 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat moet je hier anders op zeggen Gijs?
Ik ook Gijs.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:24 schreef Chocobo het volgende:
auw,.......... de exclusiviteit is weg,..... de pijn,.... de pijn Gijs,.... maar,... ik haal hem opzekers op Blu-ray,.. en niet op de 7 disc edition
voor mij ookquote:Op maandag 14 juli 2008 21:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs tis een fantastisch console,.... maar voor mij alleen Fable 2 en Gow 1.5 dit jaar
Schijnbaar welquote:Op maandag 14 juli 2008 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...ja maar...Sandra...FFXIII op de Xbox...DAT KAN TOCH NIET?!?!?!?!
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:27 schreef Quinny het volgende:
Schijnbaar wel
[aai over de bol geeft] maak je niet druk, alles komt goed [nog even door gaat tot de kalmering er is]
Hier ook. Nou ja, misschien Left 4 Dead.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:23 schreef Chocobo het volgende:
Gijs tis een fantastisch console,.... maar voor mij alleen Fable 2 en Gow 1.5 dit jaar
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Nu moet ik godver twee Home appartementen vullen met shit!
Moet ik er weer haar op laten groeien danquote:
Nee. Home doe ik op de PS3.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:28 schreef Chocobo het volgende:
Nu moet ik godver twee Home appartementen vullen met shit!
laat maar......quote:Op maandag 14 juli 2008 21:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet ik er weer haar op laten groeien danWaar heb JIJ hebt over !!
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
FFXIII op de 360Wat een grap...
Wat heeft Sony nog over om Consoles te verkopen?
Degelijkheid?quote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Hij lijkt mij fantastisch,.... check de diverse filmpjes op youtube en of gametrailers.com. Gaat allemaal over levels maken en delen met elkaar. Uiteraard heeft het spel ook een SP. Spel moet nog uitkomen,.... Oktober was het? Maar hij lijkt mij echt geweldigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Alleen een kwalitatief 10x betere console en BluyRay
Sjo, Strol, is Litlle Big Planet Leuk ?
Het apparaat.. thats it.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Gamedemon het volgende:
Ik hoop het niet. Ik moet er niet aan denken als het evenwicht tussen Microsoft en Sony verdwijnt. Nu houden ze elkaar scherp met goede games.quote:
Je blijft mensen houden die kiezen voor zekerheid en kwaliteit, volgend jaar zijn er nog meer games op de PS3 en dan loopt de 360 hard terug denk ik hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik moet er niet aan denken als het evenwicht tussen Microsoft en Sony verdwijnt. Nu houden ze elkaar scherp met goede games.
Doet me even helemaal niks de spelletjes.. misschien later weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:20 schreef Strolie75 het volgende:
Wel mooie dingen gezien op de perconferentie van M$ hoor: Fable 2, Gears of War 2, Fallout 3 en Resident Evil 5. En de mogelijkheid om games volledig op je HD te zetten vind ik ook een groot pluspunt!
Succes Gijsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
Morge mensen.Ga er weer vandoor, druk bezig met keuken.
Prima games hoor, maar je verkoopt er geen console meequote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
SIREN: Blood Curse
MotorStorm: Pacific Rift
Infamous
God Of War 3
Resistance 2
Little Big Planet
Kill Zone 2
WipeoutHD
Socom
Uncharted 2
Gran Turismo
Heavy Rain
Tekken 6
White Knight Chronicles
Dark Cloud 3
FF Versus 13
Disgaea 3
Valkyria Chronicles
Yakuza 3
Nee, komt wel goed met die PS3.
Mij hadden ze anders welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima games hoor, maar je verkoopt er geen console mee
Geen Gears of War 2 ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:05 schreef Strolie75 het volgende:
SIREN: Blood Curse
MotorStorm: Pacific Rift
Infamous
God Of War 3
Resistance 2
Little Big Planet
Kill Zone 2
WipeoutHD
Socom
Uncharted 2
Gran Turismo
Heavy Rain
Tekken 6
White Knight Chronicles
Dark Cloud 3
FF Versus 13
Disgaea 3
Valkyria Chronicles
Yakuza 3
Nee, komt wel goed met die PS3.
Niet op de PS3 Gijs.quote:
Hier zou ik al een PS3 voor halenquote:
als ik niet op reis zou gaan volgend jaar zou ik er zeker eentje aanschaffenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij hadden ze anders wel
Prachtige console / blu-ray console!
en wat heb ik daar aan zonder PS3?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:12 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hij`s in de aanbieding bij dimplus, 49 los, 59 met bluetooth headset
Gijs dat is HET spel voor de PS3,.... beloond met prachtige reviews,.... ben met mijn 2e playthrough bezig,... check anders een videoreview hier en daar. Spel is legendarisch met een fantastisch verhaal.quote:
Wanneer begint die presentatie?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:13 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,............ de Nintendo presentatie wat netter dan de M$ presentatie,... maar echt te KANSLOOS voor woorden. Wat een vreselijke games zegwhahahahahahahaha Ze hebben echt helemaal niks. Nou,... tis wachten op de Sony presentatie nu,....
Ook als je nog naakt bent wat betreft MGS. Tis toch een vervolg ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat is HET spel voor de PS3,.... beloond met prachtige reviews,.... ben met mijn 2e playthrough bezig,... check anders een videoreview hier en daar. Spel is legendarisch met een fantastisch verhaal.
Ja,... dit verhaal loopt al sinds 1987 (in-game zelfs sinds 1962), maar het wordt in MGS4 goed uitgelegd hoe of wat. Vond dit deel het duidelijkst van alle delen. Er zit eventueel een complete gratis encyclopedie in de PSN store.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ook als je nog naakt bent wat betreft MGS. Tis toch een vervolg ?
Oh ja...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:17 schreef Magneet het volgende:
wakkere kinderen die doodmoe zijn maar weigeren te slapen
quote:21:39:24 -
We're into hour two and they haven't actually announced any PS3 games yet. But here we are back with Sony's headliner and Jack's having a swig of water while we admire the big graphic on-screen.
21:38:59 -
The bloke next to me has given up watching and has been emailing for about the last ten minutes. Trailer reel over and Jack's back, hands clasped again.
22.05 Jack Tretton sluit de conferentie af en belooft een rooskleurige toekomst voor de PlayStation 3. Tretton bedankt het publiek en verlaat het podium.quote:
Deze E3 geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord FAIL.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:12 schreef Chocobo het volgende:
Dramaaatische E3![]()
Microsoft: bla bla bla, oude games,.. FFXIII megaton
Sony: bla bla bla, home, PSN,... Kratos CGI
Nintendo:,................ OMFG
Maaaaar,... Godver mensen,.. Fallout 3Wat een game!
[ afbeelding ]
Een Epic Fail inderdaad,.... wat een E3quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze E3 geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord FAIL.
Ik ben het meest hyped voor Mirror's Edge.
Ziet er origineel en kleurrijk uit, doet me denken aan de Matrix. En je kunt hem uitspelen zonder ook maar 1 kogel af te vuren.
Goeie telefoon, heb hem zelf ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Chocobo het volgende:
Eventueel voor een van de Gijsjes
[TK] Sony Ericsson K800i Cybershot (Nieuw in doos)
Ben zelf ook een Sony Ericsson fan,..... maar deze heb ik dus dubbel. Bruin vond ik ook strak!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Goeie telefoon, heb hem zelf ook.
Niet duur trouwens, zelf heb ik hem in bruin.
Dubbel ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben zelf ook een Sony Ericsson fan,..... maar deze heb ik dus dubbel. Bruin vond ik ook strak!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:17 schreef Magneet het volgende:
wakkere kinderen die doodmoe zijn maar weigeren te slapen
Zoals nu ook. Zit ik net te posten hier nog geen 2 tellen geleden was die aan het spelen. En nu in slaap.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:19 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jort vond ik laatst 'savonds in de gang al slapende. Maar die valt op meest vreemde plekken in slaap
Dat lijkt me dan weer helemaal niets. Ik irriteer me in de trailer al aan die benen en handen steeds in beeldquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze E3 geeft een hele nieuwe betekenis aan het woord FAIL.
Ik ben het meest hyped voor Mirror's Edge.
Ziet er origineel en kleurrijk uit, doet me denken aan de Matrix. En je kunt hem uitspelen zonder ook maar 1 kogel af te vuren.
Goeie samenvatting inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |