De kleur van de ogen kan wel degelijk veranderen. Daarbuiten gelaten is dat filmpje gemaakt terwijl ze haar tekst voorleest van een autoque. Dus die kleur die je ziet is de kleur van het veranderende scherm om een nieuwe chapter aan te geven.quote:De menselijke ogen kunnen niet van kleur veranderen...
.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef BobRooney het volgende:
Ja, waarom zouden ze lensen in doen...
Compleet mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch blijf ik het frapant vinden, die ogen bij sommige. Al blijf ik het tè absurd vinden om te geloven dat we onder de duim gehouden worden door reptielmensen. Maar dat kan ook zijn omdat zoiets toch wel een beetje te shocking zou zijn voor mijn fragiele psyche.
Of je onder de duim gehouden wordt, daar kies je zelf voor. Een ziel moet van ergens komen. Ik ben vooral nieuwsgierirg naar hun geschiedenis (evolutief dan).quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch blijf ik het frapant vinden, die ogen bij sommige. Al blijf ik het tè absurd vinden om te geloven dat we onder de duim gehouden worden door reptielmensen. Maar dat kan ook zijn omdat zoiets toch wel een beetje te shocking zou zijn voor mijn fragiele psyche.
Ja duhquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Of je onder de duim gehouden wordt, daar kies je zelf voor.
Tja, daar zijn verschillende verhalen over te vinden volgens mij. Volgens mij is de meest vertelde zoiets als dat die reptielmannekes ook nog een slavenras is voor de uiteindelijke leiders. Maar het fijne weet ik er niet meer van.quote:Een ziel moet van ergens komen. Ik ben vooral nieuwsgierirg naar hun geschiedenis (evolutief dan).
Wat mij betreft hou ik, zoals altijd, de opties open. Niets meer of minder dan dat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
Geloven jullie echt in die zooi of doen jullie dit gewoon om apart te zijn ?
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hou ik, zoals altijd, de opties open. Niets meer of minder dan dat.
Ok maar UFO's en aliens beschouw je neem ik aan tot een mogelijkheid, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.
Wacht maar tot de eerste foto's van mensen met LED verlichting inplaats van pupillen komen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, het zou ook kunnen dat aliens komen in de vorm van robots die zich kunnen vermommen als auto's of apparaten.
[afbeelding]
Maar da's geen reden om dan gelijk te gaan geloven dat dat ook zo is, toch ?
Nee, die komen uit "Battlestar Galactica".quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste foto's van mensen met LED verlichting inplaats van pupillen komen.
Ja dit is een beetje kip/ei verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, die komen uit "Battlestar Galactica".
[afbeelding]
Waar het hier om ging waren mensen die geloven in verhaaltjes uit een andere TV-serie,
'V' :
[afbeelding]
I second that.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
Reptilians![]()
Daar plaats ik met alle plezier een tvp voor.
Daar moest ik aan denken toen ik de verhalen over de reptilians las.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
Waar het hier om ging waren mensen die geloven in verhaaltjes uit een andere TV-serie,
'V' :
Erh. Nee. Hoe mijn proces precies werkt weet ik niet maar toch doet dat mij weer een beetje te vreemd aan om ook maar te overwegen. Waarom reptilians niet meteen out of hand afgewezen wordt door hetzelfde proces kan ik je niet uitleggen. Maar wees gerust ( of teleurgesteld of zelfs onverschillig ) ik loop niet met een alu-hoedje op en eigenlijk zal het me uiteindelijk jeuken of we hier te maken hebben met machtsgeile reptielenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.
Huo je bv. ook de opties open voor de crap die ze in tabloids als de Weekly World News schrijven ? ( ttp://www.weeklyworldnews.com )
"Spaceboy landed in Arizona tells Jupiter is being run by Irish Collies" enzo
[afbeelding]
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja dit is een beetje kip/ei verhaal.
Wat was er eerder? De film.. of de verhalen? Wil niet zeggen dat al deze verhalen oorspronkelijk uit V komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |