De kleur van de ogen kan wel degelijk veranderen. Daarbuiten gelaten is dat filmpje gemaakt terwijl ze haar tekst voorleest van een autoque. Dus die kleur die je ziet is de kleur van het veranderende scherm om een nieuwe chapter aan te geven.quote:De menselijke ogen kunnen niet van kleur veranderen...
.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef BobRooney het volgende:
Ja, waarom zouden ze lensen in doen...
Compleet mee eens.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch blijf ik het frapant vinden, die ogen bij sommige. Al blijf ik het tè absurd vinden om te geloven dat we onder de duim gehouden worden door reptielmensen. Maar dat kan ook zijn omdat zoiets toch wel een beetje te shocking zou zijn voor mijn fragiele psyche.
Of je onder de duim gehouden wordt, daar kies je zelf voor. Een ziel moet van ergens komen. Ik ben vooral nieuwsgierirg naar hun geschiedenis (evolutief dan).quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:15 schreef jogy het volgende:
Toch blijf ik het frapant vinden, die ogen bij sommige. Al blijf ik het tè absurd vinden om te geloven dat we onder de duim gehouden worden door reptielmensen. Maar dat kan ook zijn omdat zoiets toch wel een beetje te shocking zou zijn voor mijn fragiele psyche.
Ja duhquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Of je onder de duim gehouden wordt, daar kies je zelf voor.
Tja, daar zijn verschillende verhalen over te vinden volgens mij. Volgens mij is de meest vertelde zoiets als dat die reptielmannekes ook nog een slavenras is voor de uiteindelijke leiders. Maar het fijne weet ik er niet meer van.quote:Een ziel moet van ergens komen. Ik ben vooral nieuwsgierirg naar hun geschiedenis (evolutief dan).
Wat mij betreft hou ik, zoals altijd, de opties open. Niets meer of minder dan dat.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:20 schreef L.Denninger het volgende:
Geloven jullie echt in die zooi of doen jullie dit gewoon om apart te zijn ?
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hou ik, zoals altijd, de opties open. Niets meer of minder dan dat.
Ok maar UFO's en aliens beschouw je neem ik aan tot een mogelijkheid, toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.
Wacht maar tot de eerste foto's van mensen met LED verlichting inplaats van pupillen komen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef L.Denninger het volgende:
Nou ja, het zou ook kunnen dat aliens komen in de vorm van robots die zich kunnen vermommen als auto's of apparaten.
[afbeelding]
Maar da's geen reden om dan gelijk te gaan geloven dat dat ook zo is, toch ?
Nee, die komen uit "Battlestar Galactica".quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wacht maar tot de eerste foto's van mensen met LED verlichting inplaats van pupillen komen.
Ja dit is een beetje kip/ei verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, die komen uit "Battlestar Galactica".
[afbeelding]
Waar het hier om ging waren mensen die geloven in verhaaltjes uit een andere TV-serie,
'V' :
[afbeelding]
I second that.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef -skippybal- het volgende:
Reptilians![]()
Daar plaats ik met alle plezier een tvp voor.
Daar moest ik aan denken toen ik de verhalen over de reptilians las.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:33 schreef L.Denninger het volgende:
Waar het hier om ging waren mensen die geloven in verhaaltjes uit een andere TV-serie,
'V' :
Erh. Nee. Hoe mijn proces precies werkt weet ik niet maar toch doet dat mij weer een beetje te vreemd aan om ook maar te overwegen. Waarom reptilians niet meteen out of hand afgewezen wordt door hetzelfde proces kan ik je niet uitleggen. Maar wees gerust ( of teleurgesteld of zelfs onverschillig ) ik loop niet met een alu-hoedje op en eigenlijk zal het me uiteindelijk jeuken of we hier te maken hebben met machtsgeile reptielenquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Soit, maar persoonlijk maak ik toch wel een onderscheid tussen 'mogelijkheden' en 'fairytales'.
Huo je bv. ook de opties open voor de crap die ze in tabloids als de Weekly World News schrijven ? ( ttp://www.weeklyworldnews.com )
"Spaceboy landed in Arizona tells Jupiter is being run by Irish Collies" enzo
[afbeelding]
Dat dus.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja dit is een beetje kip/ei verhaal.
Wat was er eerder? De film.. of de verhalen? Wil niet zeggen dat al deze verhalen oorspronkelijk uit V komen.
Ja en dan komen we ook weer terug op de Dogon stam.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:26 schreef TaLoN.NL het volgende:
De Reptilians komen ook voor in de geheime afrikaanse geschiedenis. Icke's interview met Credo Mutwa
Dat laatste is inderdaad even bizar, ook al is misschien sprake van optische illusies, of verkeerde interpretaties door verneukte pixels.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deze is ook bizar http://www.youtube.com/watch?v=mZGh5cCiEF8&mode=related&search=
Vrouw verandert in reptilian achtig iets. 25.000 dollar prijs uitgeloofd voor degene die het na kan maken.
Wel fucked up, dat iemand voor reptiel wordt uitgemaakt omdat de camera 0,1 megapixel ofzo is.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deze is ook bizar http://www.youtube.com/watch?v=mZGh5cCiEF8&mode=related&search=
Vrouw verandert in reptilian achtig iets. 25.000 dollar prijs uitgeloofd voor degene die het na kan maken.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wel fucked up, dat iemand voor reptiel wordt uitgemaakt omdat de camera 0,1 megapixel ofzo is.
Sorry, maar die frames waar ze er 'raar' uitziet, zijn gewoon framedrops of in ieder geval pixel fouten.
Tja, ik weet niet welke camera zulke lage fps heeft. En ook nog eens weinig mp heeft.quote:
Volgens mij is deze opname daadwerkelijk van een analoge camera trouwens. Meende ik ergens gelezen te hebben in het filmpje.quote:Op zaterdag 29 september 2007 14:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet welke camera zulke lage fps heeft. En ook nog eens weinig mp heeft.
Maar het is geen nieuwe in ieder geval.
Ik wil dan wel weten wat die theorieën zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:19 schreef screwyou het volgende:
k heb zelf een keer een encounter gehad met een reptilian. Wellicht een reptilian pact. De omstandigheden waren op z'n minst bloedstollend te noemen...
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs > verwijder uit forumindex > TRU en verwijder uit AT > TRU. Opgelost. Als je concreet bewijs wilt hebben ga je maar in WFL postenquote:Op zaterdag 29 september 2007 19:16 schreef stonecoldcrazy het volgende:
kom nou es met concreet bewijs.. ik vind dit zulke bullshit he..![]()
ok dus jij denkt dat als iedereen maar een hoop loopt te speculeren er helderheid komt??quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je concreet bewijs wilt hebben ga je maar in WFL posten.
Nee, als je helderheid wilt kijk je maar in een glas met waterquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:09 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
ok dus jij denkt dat als iedereen maar een hoop loopt te speculeren er helderheid komt??![]()
Nee. De meeste zijn gewoon aan het posten omdat ze het interessant vinden zonder er meteen heilig in te geloven. Ik in ieder geval wel. Maar jij sluit dus de mogelijkheid uit dat JIJ geïndoctrineerd wordt door een groepje mensen om je maar dom te houden?quote:Op zondag 30 september 2007 19:23 schreef stonecoldcrazy het volgende:
En jullie sluiten allemaal de mogelijkheid dat jullie gewoon weleens geindoctrineerd zouden kunnen worden door wat mensen die gewoon aandacht zoeken?
Vroeger had er waarschijnlijk meer voor open gestaan, maar ik ben de laatste tijd zoveel onzin tegen gekomen dat het gewoon heel erg moeilijk voor mij te geloven isquote:Op zondag 30 september 2007 19:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee. De meeste zijn gewoon aan het posten omdat ze het interessant vinden zonder er meteen heilig in te geloven. Ik in ieder geval wel. Maar jij sluit dus de mogelijkheid uit dat JIJ geïndoctrineerd wordt door een groepje mensen om je maar dom te houden?
Ach, of je nou onzin ontdekt in de mainstream of in de alternatieve media, dat is om het even. Tuurlijk gaan er ook voor mij een paar dingen te ver en ik weet ook echt niet wat ik nou moet denken van eventuele reptilians. Echter als je nagaat dat het goed mogelijk is dat de UFO sightings hier en daar best eens echt van buitenaardse kunnen zijn waarom is het dan onmogelijk voor die wezens om bij ons te infiltreren? Lastig. Ik weet het niet maar hou overal rekening mee zodat ik later niet totaal verrast ben als het waar blijkt te zijnquote:Op zondag 30 september 2007 19:36 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
Vroeger had er waarschijnlijk meer voor open gestaan, maar ik ben de laatste tijd zoveel onzin tegen gekomen dat het gewoon heel erg moeilijk voor mij te geloven is
Zo ziet het er inderdaad uit. Ik zou het persoonlijk nogal beledigend vinden als iemand mij voor reptiel zou uitmaken alleen maar omdat ik gefilmd ben met een slechte beeldkwaliteit. En dat zogenaamde 'monster' is duidelijk de blauw-gele verpakking die ze eerst in haar handen had en daarna voor de camera zwaaide. Je moet wel erg wanhopig zijn als je daar een reptiel in wil herkennen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wel fucked up, dat iemand voor reptiel wordt uitgemaakt omdat de camera 0,1 megapixel ofzo is.
Sorry, maar die frames waar ze er 'raar' uitziet, zijn gewoon framedrops of in ieder geval pixel fouten.
Dat is het probleem, ik kijk ook heel skeptisch naar de theorieen dat die UFO's van buitenaardse wezens zijn, niet dat ik er niet in geloof dat er anderen zijn, ik heb alleen een ontzettende hekel al die speculaties er rondom heen wat telkens gewoon weer weerballons of dronken piloten blijken te zijnquote:Op zondag 30 september 2007 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, of je nou onzin ontdekt in de mainstream of in de alternatieve media, dat is om het even. Tuurlijk gaan er ook voor mij een paar dingen te ver en ik weet ook echt niet wat ik nou moet denken van eventuele reptilians. Echter als je nagaat dat het goed mogelijk is dat de UFO sightings hier en daar best eens echt van buitenaardse kunnen zijn waarom is het dan onmogelijk voor die wezens om bij ons te infiltreren? Lastig. Ik weet het niet maar hou overal rekening mee zodat ik later niet totaal verrast ben als het waar blijkt te zijn.
Hoe vaak zijn het nou eigenlijk weer balonnen en dronken piloten? Volgens mij zijn er meer echte sightings dan deze, vaak onzinnige, verklaringen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:46 schreef stonecoldcrazy het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik kijk ook heel skeptisch naar de theorieen dat die UFO's van buitenaardse wezens zijn, niet dat ik er niet in geloof dat er anderen zijn, ik heb alleen een ontzettende hekel al die speculaties er rondom heen wat telkens gewoon weer weerballons of dronken piloten blijken te zijn
Wat een load of bullquote:Op vrijdag 28 september 2007 22:51 schreef Ali_Kannibali het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:55 schreef L.Denninger het volgende:
Er zijn ook verhalen over mannen die op de noordpool wonen en kadootjes komen brengen,
en over een pratende boze wolf die een omaatje nadoet.
Laten we het vooral niet uitsluiten inderdaad, en wees op je hoede voor omaatjes !
Hohoho (quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:11 schreef jogy het volgende:
Kerstman is verzonnen door Coka cola en de roodkapje door de gebroeders grim.
quote:It was told by French peasants in the 14th century as well as in Italy, where a number of versions exist, including La finta nonna (The False Grandmother).
Ok, dat van roodkapje wist ik nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:52 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hohoho (), de kerstman bestaat al langer (geëvolueerd uit dezelfde vierde-eeuwse heilige als Sinterklaas), en is niet uitgevonden door Coca-cola.
Volgens Wikipedia is ook Roodkapje is ouder dan de gebroeders Grimm:
[..]
Ah, dat zal ook de reden zijn waarom we er zoveel over kunnen vinden in musea, en waarom we er zoveel over leren op de universiteit : omdat er zoveel echt materiaal is !quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:55 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn het nou eigenlijk weer balonnen en dronken piloten? Volgens mij zijn er meer echte sightings dan
deze, vaak onzinnige, verklaringen.
quote:Mensen proberen een hou vast te creëren met dit soort verklaringen, lekker veilig, als je weet dat het geen ruimte schip was van een beschaving verder en hoger geëvolueerd dan jijzelf.
En ja hoor, we zijn weer terug bij af. Wat de boer niet kent dat eet hij niet. Struisvogel gedrag. Niet gezien is niet bestaan. Toch, zo past het in je straatje?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, dat zal ook de reden zijn waarom we er zoveel over kunnen vinden in musea, en waarom we er zoveel over leren op de universiteit : omdat er zoveel echt materiaal is !
Of nee, dat wordt natuurlijk allemaal geheim gehouden, net zoals alle nieuwe vissoorten die we ontdekken in de diepzee !
Oh wacht, die worden niet geheim gehouden.... Nou ja, er is vast iets duisters mee aan de hand !
Nou je zet je zelf wel heel hoog in het vaandel, beetje jammer want je bent te stom om te snappen dat de regering je inderdaad achter je rug uitlacht. Weerbalonnen!quote:Lekker veilig, er in geloven dat er een hoger geevolueerd ras is dat ons komt redden, hoeven we zelf niet onze rotzooi op te ruimen
En ik snap best dat het voor het klootjesvolk fijn is om te kunnen geloven dat de machthebbers "allemaal bij een duister complot horen", of "reptilians" zijn.
Je zal toch maar eens moeten toegeven dat je zelf niet zoveel van je leven gemaakt hebt, of dat je jaloers bent... Nee, veel makkelijker om te zeggen dat die andere mensen slecht zijn !
Jij begint over reptilians en aliens op aarde en dan verwijt je anderen een overactieve fantasie?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef Ticker het volgende:
En de vele foto's en video's.. allemaal nep? Ijzeren weer balonnen? Mwah jij verzint er wel wat op.
Tssk Tssk, Lees het topic eens doorquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij begint over reptilians en aliens op aarde en dan verwijt je anderen een overactieve fantasie?
Fair enough.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ticker het volgende:
Tssk Tssk, Lees het topic eens door, ik zei juist niet dat deze filmpjes reptielen of wat dan ook waren.
Ik stem voor een grote fantasie. Een paar mensen die menen te weten dat het zo is, betekent nog niet dat het ook echt zo is.quote:Dat er daarintegen buitenaards leven binnen onze atmosfeer aanwezig is, durf ik me hand voor in het vuur te steken.
Maar moet je daar een grote fantasie voor hebben, of gewoon scherp zijn en veel om je heen kijken en luisteren naar wat mensen zien, horen en weten?
Een paar...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:55 schreef Rasing het volgende:
Ik stem voor een grote fantasie. Een paar mensen die menen te weten dat het zo is, betekent nog niet dat het ook echt zo is.
`quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Een paar...Alleen het disclosure project bestaat al over honderden.
Onzin, ik heb 99% van de vissen ook niet gezien, toch geloof ik dat ze bestaan.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef Ticker het volgende:
[..]
En ja hoor, we zijn weer terug bij af. Wat de boer niet kent dat eet hij niet. Struisvogel gedrag. Niet gezien is niet bestaan. Toch, zo past het in je straatje?
Ik heb het nergens over weerballonnen gehad, maar dat terzijdequote:Beetje onzinnig om UFO sightings constant in verband te brengen met weer balonnen. So what, we weten allemaal dat weer balonnen er zijn. Maar wat waren het dan voordat de eerste weer balon in de lucht gingen. Grote vogels?En de vele foto's en video's.. allemaal nep? Ijzeren weer balonnen? Mwah jij verzint er wel wat op.
quote:Nou je zet je zelf wel heel hoog in het vaandel, beetje jammer want je bent te stom om te snappen dat de regering je inderdaad achter je rug uitlacht. Weerbalonnen!Wel komisch, net als de Roswell weerbalonnen? Oh nee dat waren geen weer balonnen dat is door de generaal in kwestie nog geen 3 maanden geleden op zijn sterf bed opgebiecht.
Misschien moet je eens wat beter in het onderwerp verdiepen voordat je TRU weer vervuild met je vervelende posts.
Als er buitenaards leven binnen onze atmosfeer is, waarom moeten die dan zonodig weer op machtsposities zitten? Ik acht de meeste aliens toch intelligenter dan wijzelf en ik denk niet dat ze dan overal op aarde machtsposities in gaan nemen om.. tja om wat eigenlijk? Wat is het hele nut?quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Tssk Tssk, Lees het topic eens door, ik zei juist niet dat deze filmpjes reptielen of wat dan ook waren.
Dat er daarintegen buitenaards leven binnen onze atmosfeer aanwezig is, durf ik me hand voor in het vuur te steken.
Er is ooit een onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat juist die beroepsgroepen niet betrouwbaar waren. Zal eens kijken of ik het kan terug zoeken.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:19 schreef jogy het volgende:
[..]
`
Jamaar, ex-militairen, piloten, astronauten etc etc. zijn natuurlijk geen betrouwbare bronnen als het om UFO's gaan.
[/sarcasme]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |