Achja.. het houd hem van de straat ofzoquote:
achter in je mond? bij je kiezen zeg maar?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:49 schreef Fha het volgende:
Bleg ik heb al drie weken een metaalsmaak in mn muilde lasagna word er echt niet lekkerder van
nah het komt geloof ik uit mn keel (die is ook al twee weken super dik en bleg-ug)quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
achter in je mond? bij je kiezen zeg maar?
Mijn collegae zijn niet allemaal geïnteresseerd in economie en politiek hoor... Ze doen ook maar hun best...quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 19:50 schreef Fha het volgende:
[..]
nah het komt geloof ik uit mn keel (die is ook al twee weken super dik en bleg-ug)
Nou poehee ik zou jou ook heul niet missen als je dood ging hoor!quote:
hmpf. nou fijn. dan ga ik dood en zit iedereen in turkije als ik begraven wordquote:Op maandag 7 juli 2008 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
een oom van mij had dat ook, hij is nu dood ja
Ik ken ook iemand die dat had ja en er nu niet meer isquote:Op maandag 7 juli 2008 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
een oom van mij had dat ook, hij is nu dood ja
Doe er wat aanquote:Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn collegae zijn niet allemaal geïnteresseerd in economie en politiek hoor... Ze doen ook maar hun best...
Geen Fhaarwel alsjeblieftquote:
Nee. Showbizz schijnt over het algemeen boeiende materie te zijn...quote:
zou een nieuwe grafiek wat?quote:
In zijn mond stoppen terwijl hij een gek hoedje op heeft?quote:
Meestal binnen een week nadat iemand dood is gegaan toch? Dus ik zal het doorgeven als ik dood ben en dan een dag of 5 later ofzo? Ik probeer wel dat het op een zaterdag kanquote:
Wat een fhaestquote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Meestal binnen een week nadat iemand dood is gegaan toch? Dus ik zal het doorgeven als ik dood ben en dan een dag of 5 later ofzo? Ik probeer wel dat het op een zaterdag kan
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Meestal binnen een week nadat iemand dood is gegaan toch? Dus ik zal het doorgeven als ik dood ben en dan een dag of 5 later ofzo? Ik probeer wel dat het op een zaterdag kan
Ja uuh pech hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 20:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doordeweeks is beter, extra vrije dag
Jij hoeft toch niet te weten waar het over gaatquote:Op maandag 7 juli 2008 20:04 schreef OA het volgende:
MPG zo een nieuwe grafiek![]()
Ergens mist wat interpunctie...
Jaahaa!! Zorg jij voor de koffie?quote:
ikquote:Op maandag 7 juli 2008 20:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja uuh pech hoorWie wil kist dragen? Ik heb geen zin in 6 van die oude verschrompelde mannetjes.
Nopequote:Op maandag 7 juli 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Fha... heb je toevallig pijnboompitten gegeten een tijdje terug?
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Lekke band?quote:
nou dat word vast lachen dan hahahaquote:
Pijnboompit, pijnboompit... liggend kun je schijten maar het is beter als je zitquote:Op maandag 7 juli 2008 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]Nee, ik gun je je extra vrije dag niet. Maar als het niet aan de pijnboompitten ligt.. tsja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Mja dan is er weinig hoop meer hea..quote:Op maandag 7 juli 2008 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik gun je je extra vrije dag niet. Maar als het niet aan de pijnboompitten ligt.. tsja..
uhuh ik was van plan een borat zwembroek aan te doenquote:
tis terminaalquote:Op maandag 7 juli 2008 20:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, ik gun je je extra vrije dag niet. Maar als het niet aan de pijnboompitten ligt.. tsja..
Nee.quote:
Ik heb net het laatste restje opgestofzuigt.quote:
Kattenhaarquote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
Alweer gestofzuigd?
hmhm. kat vond het nodig om de inhoud van de kattenbak door de kamer te gooien..quote:
HHquote:
sommige wassen zich een slag in de rondte andere doen dat met stofzuigenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
Alweer gestofzuigd?
Neuh, dit was bij hoge uitzondering.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige wassen zich een slag in de rondte andere doen dat met stofzuigen
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige wassen zich een slag in de rondte andere doen dat met stofzuigen
Subtiel alles onder de bank schuiven werkt ook goedquote:
Je gaat ons nu een anekdote vertellen over hoe je op de eerste hulp belandde?quote:
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
![]()
Vandaag geen was echter! Morgen weer..
Oeh dat is ook wel spannend jaquote:Op maandag 7 juli 2008 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je gaat ons nu een anekdote vertellen over hoe je op de eerste hulp belandde?
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voorspel dat je toch iets met was gaat doen zo ::o
anders heb ik nog wel een leuk 1e hulp verhaalquote:Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
Nou Sjowhan, kom op dan!
Kom op dan!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders heb ik nog wel een leuk 1e hulp verhaal
vertel!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
anders heb ik nog wel een leuk 1e hulp verhaal
quote:
quote:
gezellig natuurlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik dacht....Ik kom weer eens binnenvallen om te kijken hoe het hier is
schoon?quote:
Mja want droompje doet aan strijk/was marathons en ik heb in 3 dagen al twee gestofzuigt.quote:
Ik ben ook schoonquote:Op maandag 7 juli 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want droompje doet aan strijk/was marathons en ik heb in 3 dagen al twee gestofzuigt.
meloen ftwquote:
Ach je moet ergens beginnenquote:Op maandag 7 juli 2008 20:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben ook schoonalleen me kamer niet
![]()
Kwaliteitspostquote:
Truequote:
LOLquote:Op maandag 7 juli 2008 20:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja want droompje doet aan strijk/was marathons en ik heb in 3 dagen al twee gestofzuigt.
Solly, lasagne is net op..quote:Op maandag 7 juli 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
LOL
"Extreem strijken" krijgt een nieuwe dimensie bij mij..
Ik heb zin in iets lekkers...
Stommeling!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |