En terwijl je zwaait wil je je hele dure leven ruilen met die vent omdat je geen vrienden hebt en hij wel ( ook al spreken ze slecht straattaal)quote:Op maandag 7 juli 2008 16:39 schreef Daeron het volgende:
[..]
Ik zal wel naar je zwaaien als ik met mijn veel te dure audi langs je scheur terwijl je de plantsoenen bij aan het werken bent.
spange tanga's die bal je hardquote:Op maandag 7 juli 2008 17:27 schreef releaze het volgende:
Wat was de correcte uitdrukking ook alweer....
Dat je wat spange tanga's had gechopt swa?
edit
of was het nou getjopt, ewa matie?
Aaach, de schandknaap heeft geen zin in een discussie?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Stoer dat je ook gymnasium hebt gedaan, ik kan zien aan je posts dat je een welgeleerde, beschaafde man bent waar een klein jochie als ik tegen op moet kijken.Toch wil ik je even meedelen dat je cancerhard faalt door mij uit te schelden, aangezien je er kennelijk niet mee om kan gaan. De waarheid is namelijk dat hoewel ik en mijn mede-gymnasiasten niet actief de taal van de straat bezigen, je het woord spang uitermate vaak zult horen vallen als je eens langs gaat bij mijn school, simpelweg omdat het een chill woord is.
Ik heb geen zin om met jou in discussie te gaan, dus probeer dat ook vooral niet.
Groetjes en een dikke middelvinger,
Lakitu
Zo typisch... na verloop van tijd gaan roepen dat iedereen 'heerlijk hapt'. Voeg daaraan toe het 'ben zo terug' en het feest is compleet.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Heerlijk trouwens, een reltopic in de namiddag. Blijf vooral erin trappen happen he, idioten.
Ben zo terug, even wat zaken regelen.
Lees: ''Ik moet even wat boodschapjes doen voor mijn moederquote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
oh fuck. We praten hier met latisha, whatsup momma?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:28 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
En terwijl je zwaait wil je je hele dure leven ruilen met die vent omdat je geen vrienden hebt en hij wel ( ook al spreken ze slecht straattaal)
Ik lolde fucking grofquote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef RickoKun het volgende:
WTF ZITTEN JULLIE ZO LAKITU TE HATEN!? VOORAL DIE VROUW MET DAT KORTE LESBI HAAR!
Die kans is wel aanwezig ja.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lees: ''Ik moet even wat boodschapjes doen voor mijn moeder.''
Deze post had TS al van te voren klaar staan voor het geval teveel mensen door zouden hebben dat hij een klapjosti isquote:Op maandag 7 juli 2008 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Heerlijk trouwens, een reltopic in de namiddag. Blijf vooral erin trappen happen he, idioten.
Er is iets goed mis met jou evolutionaire selectiemechanismen als je met dat mens seks hebt. Besef je wel wat de gevolgen zijn als je er per abuis voor zorgt dat betreffende genen NOG verder verspreid worden?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:43 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig ja.
Ik kom vanavond weer even langs bij mama Lakitu om haar eens onbeschaamd uit te wonen. Ik heb aangegeven dat ik het op prijs stel als er na den sex een kratje Jupiler en een bak nacho's voor mij beschikbaar zijn. Ik neem aan dat dat kankerjoch die dingen nu aan het kopen is.
Direct weer z'n arm uit de kom door het tillen van een kratje bier. Wat een tobbert is 't ook, he.
Zodra die slet zwanger is schop ik haar zo hard in haar buik dat het gewoon hilarisch wordt.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Seneca het volgende:
[..]
Er is iets goed mis met jou evolutionaire selectiemechanismen als je met dat mens seks hebt. Besef je wel wat de gevolgen zijn als je er per abuis voor zorgt dat betreffende genen NOG verder verspreid worden?
Dat dacht die wigger die Lakitu verwekte ook. Nou, wat hebben we gelachenquote:Op maandag 7 juli 2008 17:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zodra die slet zwanger is schop ik haar zo hard in haar buik dat het gewoon hilarisch wordt.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Komt er zo'n vriend van een vriend van mij 10 minuten na dit gesprekje aanzetten met ''Zeg, wat betekent 'spang' eigenlijk?".
Euuh? Je spreekt jezelf tegen?quote:Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien ik niet wil geloven dat jullie het woord spang niet kennen (in mijn omgeving gebruikt echt iedereen het)
Je hebt gewoon een grote bakkesquote:Op maandag 7 juli 2008 17:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je hebt geen ideeeee waar je het over hebt/tegen wie je het hebt.
Probeer het eens, kun je lachen. Ik kom je wel opzoeken als je het in ziekenhuis ligt hoor. Kan ik je nog een trap nageven.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:48 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zodra die slet zwanger is schop ik haar zo hard in haar buik dat het gewoon hilarisch wordt.
Post-natale abortus voor Lakitu staat ook nog op m'n to-do list. Wellicht vanavond even doen, als ik er toch ben.
"Opleiding: Informatica"quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Deze post had TS al van te voren klaar staan voor het geval teveel mensen door zouden hebben dat hij een klapjosti is
Wat hij niet doorheeft is dat het hem alleen maar achterlijker doet lijken. Als je kuttopics opent, dan ben je stom. Als je het BEWUST doet, dan ben je nog veel stommer. Maar als je er dan ook nog voor uitkomt, dan ben je helemaal een wandelende zak verspild protoplasma met het IQ van een amoebe met het syndroom van down.
Lees de OP eens, dat was een vriend van een vriend ergo niet mijn vriend ergo niet in mijn omgeving.quote:
Thanks for the b(l)ackup.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:37 schreef RickoKun het volgende:
WTF ZITTEN JULLIE ZO LAKITU TE HATEN!? VOORAL DIE VROUW MET DAT KORTE LESBI HAAR!
Hey, stop eens met die discussie! Dit wil je niet!quote:Op maandag 7 juli 2008 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Probeer het eens, kun je lachen. Ik kom je wel opzoeken als je het in ziekenhuis ligt hoor. Kan ik je nog een trap nageven.![]()
Alleen kampers vallen mensen aan op het feit dat ze een opleiding volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is funny. Well, yours is. To me.
quote:Wilt U daar frietjes bij?
Ik ben dan mss niet de beste op school, niet de knapste van de stad, niet de sterkste van NL. Eigenlijk ben ik maar een nietszeggend figuurtje met maar een paar post. En toch heb ik zin om in je oog te poepen.quote:Op maandag 7 juli 2008 19:18 schreef Lakitu het volgende:
disclaimer:
"Deze quote vertegenwoordigd alle door TS gepostte berichten in dit topic"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |