kennis van de straats??quote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
blaat..
vervolgens boos als ik hem uitlach omdat zijn kennis van de straats niet toereikend is.![]()
blaat..
Je faalt, vriend.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:10 schreef Chewie het volgende:
Maar nu weten we nog niet wat spang betekend
dank jequote:Op maandag 7 juli 2008 16:12 schreef donroyco het volgende:
spang (de; spangen; spangetje)
1 sierlijke metalen gesp of knip om iets vast te hechten of te sluiten
2 houder waarin een knop wordt ingelaten
3 haak
Mijn woordenboek zegt wat anders; http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/spangquote:Op maandag 7 juli 2008 16:12 schreef donroyco het volgende:
3 haak
Alleen mensen die nooit op de straat komen gebruiken straatwoordenboek.nlquote:Op maandag 7 juli 2008 16:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn woordenboek zegt wat anders; http://www.straatwoordenboek.nl/letter/S/spang
Ik spreek je nog wel als je gaat solliciteren, al denk ik dat ze bij McDonalds misschien nog wel een oogje dichtknijpen, mits je niet hoger dan de rang "burgerflipperschoonmaker" op het oog hebt.quote:
Hij praat dus veel over gespen of haken?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:12 schreef donroyco het volgende:
3 haak
Alweer gefaald she-boy! Zit je ons nou te skimmen of zit je tantoe sranang proberen te wezuh tegen die makaule pangpang chillers?quote:
Lekkere relatie overigens met je vrienden dat jij je als hun baas beschouwt.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Lakitu het volgende:
Ik dus met vrienden over chimeids praten, zoals het een baas betaamt
En achteraf maar klagen over discriminatie bij werkgevers, nou ik heb 110% begrip voor iemand die dit niet in zijn bedrijf wil....quote:Op maandag 7 juli 2008 16:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alweer gefaald she-boy! Zit je ons nou te skimmen of zit je tantoe sranang proberen te wezuh tegen die makaule pangpang chillers?
Tis niet voor niks straattaal: ontwikkeld door en voor mensen die kansloos op straat hangen.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef wise het volgende:
ik weet ook niet wat spang is, maar ik weet wel als je dat woord gebruikt, dat je fucking triest bezig bent
Sommige zuurstofverspillers verdienen gewoon niets anders dan pure, ongefilterde haat!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Genius-F het volgende:
Vieze haters, allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |