*SCHOP* (maar niet te hard, baby en zulks)quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanalles te doen, maar doe niets zinnigs
Ik moet echt een schop hebben oid.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:34 schreef freecell het volgende:
Ik heb vanalles te doen, maar doe niets zinnigs
Ik moet echt een schop hebben oid.
Dank je wel, je bent een ware Groningerquote:
Ow, dat kun je met een gerust hard doen. Weet je in ieder geval zeker dat ik hard genoeg geschopt wordquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik laat het schoppen gewoon aan de baby over.
Je bent over een kwartiertje vrijquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mail me dat eens, ik kan me niemand bedenken waarvan je niet weet hoe de naam is
Dus die 2 voornaam-loze, die achternaam-loze en lijstje met mensen die je niet kent
Ik snapquote:
met één x irlquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel, je bent een ware Groninger
Ik ben met de adressen van de geboortekaartjes bezig, wat een werk nog zeg![]()
En het is heel moeilijk om te bedenken wie er wel en niet één moetEn ik vergeet vast mensen. En van Sommige mensen weet ik niet hoe je de naam schrijft, ook lekker lullig.
met xil?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:20 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Vakantie! Hotel! Tofheid! ff weg van huis
Ja precies!quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:28 schreef teigan het volgende:
lekker lyssa, er even tussenuit is altijd top!!!
Veel plezier en zulks!quote:
Wat zijn we beide voorspelbaarquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:20 schreef Lyssa het volgende:
Ik kom net thuis van Hancock! Idd vermakelijk! Leuk verhaal
Ik had eigenlijk gereserveerd voor de late.. maar door stomme bouwvakkers die iets 's nachts hiernaast moesten doen heb ik heel weinig geslapen en was ik moe.. De late was trouwens uitverkocht toen die van half 8 afgelopen was...quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:00 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wat zijn we beide voorspelbaarAl kwam ik toevallig langs Pathé, was het niet helemaal van plan
Ja, die zijn erquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:54 schreef Kleiduif het volgende:
oh en voor de autobezitters onder ons, zijn er nog speciale regels in Zwitserland en Italië?
Je staat zelfs op de bellijst kleiduifquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:54 schreef Kleiduif het volgende:
goedemorgen
krijgen wij ook een kaartje freecell?
hebben eindelijk onze nieuwe auto.. kunnen we lekker op vakantie.
weet iemand nog leuke dingen in Rome of Monaco naast de standaard monumenten en restaurants?
oh en voor de autobezitters onder ons, zijn er nog speciale regels in Zwitserland en Italië?
groeten van Kleiduif, nu ook eigenaar van een grijze muis
Allang gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:48 schreef Jesse_ het volgende:
Je had naar Forgetting Sarah Marshall moeten gaan, sowieso leuker
jullie durven het zelf niet aan??quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Oja en we zoeken nog iemand die even iets bij ons op kan hangen
quote:
Alexxxxx volgens mijquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:29 schreef achterop23 het volgende:
ok dus die 2ling en die man zijn gespot. Dan ben ik iig niet de enige die ze bijna wekelijks ziet haha.
wie weet zijn het die hard fok!kers...
Waar is je fobo?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:45 schreef Bob. het volgende:
Een dag thuisthuis en ik heb wel een hele tas vol medicijnen in mijn koffer.
En ik verveel me dood.
Die is al eeuwen weg.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
maar geen icoontje?
Hehe.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Die tweeling woont in de Admiraal de Ruyterlaan, hun huis staat vol met poppen. Van kleine tot levensgrote. Het is een raar stel, ze hebben zelfs een keer de Super de Boer bestolen.
I'm not kidding.
Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:08 schreef teigan het volgende:
Je zoekt het wel slecht uit qua weer freecell..
De kittens blijven nog even, deze mensen vonden ze niet leuk genoeg, en wilden verder kijken... En ik denk dat ik ze toch samen geplaatst wil hebben, dus dan gaat het over...
ze belde net, haar kinderen hebben toch hard genoeg gezeurd denk ik, ze komen morgen een van de kittens ophalen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe kun je kittens nu niet leuk genoeg vinden?Stenig ze!
Nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef freecell het volgende:
Ja, een travestiet, een hele opvallende!
Heeft altijd van die halve handschoentjes aan en enorme oorbellen en veel lippenstift.
En een indisch mannetje die zijn jas helemaal om zich heen wikkelt en er erg breekbaar uitziet.
Nee hoor, de rollatorfoto's laat ik over aan een vriend van mequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef maok het volgende:
Af en toe zie ik ook zo'n rare fries in een groen auto door groningen rijden, die maakt echt van alles met wielen foto's. Ik hoorde dat hij soms zelfs rollators op de foto zet.
Johannes?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:34 schreef Tangarine het volgende:
Ook opvallend: Het oude mannetje met zn blikje met geld waarmee hij non-stop rammelt, vaak in de buurt van de V&D te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |