Ik ben DE afwasmasjien... overalquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:10 schreef Bluezz het volgende:
Afwasmasjien staat aan hier, gaat snel met 4 personen
@ Nyn, ik vind het zo spannend voor je
Is wel weer een bh minder die uitgetrokken wordt op een meet als je in verweggistan woontquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het ook steeds spannender worden. Oh ja, ik moet m'n huur nog opzeggen hier in Maastricht!
Oiggg mondelingquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:30 schreef Stereotomy het volgende:
^^ een gehaald tentamen met een 6 is dat
Nog steedsvan dat niet gehaalde andere tentamen maar morgen nog een mondeling en alles op alles zetten om die ook te halen zodat ik met een redelijk gerust gevoel op vakantie kan gaan.
Jah sorry, ik verlang naar cnkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die docent ga ik dus echt niet pijpen he.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:32 schreef Bluezz het volgende:
De 5 krijg je ook wel opgekrikt, steer en [ afbeelding ] voor de 6 [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Steer, schat, that don't workquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, ik zit bij dat stokje van 6.degene die een 9 heeft gehaald.
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:41 schreef Leintjeuh het volgende:g'morgen
beetje lang in bed blijven stinken
Steerje tentamen
Blues, verpleeghuizen hebben altijd meer dan genoeg bijna-afgestudeerde HBO'ers in dienst toch?
SOL wat ben je toch druk zo 's ochtends vroeg
Nynke je zusje is lief
Isa, die bewakers vinden je vast übertof als je afgestudeerd bent
Hobseltje slaap lekker
MoBlo rustig aandoen hoor
D_H hier is het ook hoerenweer hoor
![]()
En dat was de dosis empathisch doen en terug lezen voor vandaag.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
what has gotten into you? Hier is het trouwens ook kutweer.
Ook mooi die twee met een twee...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Geld, mannen en voetbalscores. Altijd goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Ik heb vanochtend de verwarming aangedaan thuis
En mijn telefoon bij mijn ouders laten liggen gisteren
En ik heb het koud
En het is zomer
En ik zit nog iets te bedenken waar ik over kan zeiken, maar ik kan niets bedenken
goed johquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:43 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
zere schouders, kutweer, druk druk druk, tijd voor jezelf, kutweer, afscheid nemen, kutweer..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
En mijn telefoon bij mijn ouders laten liggen gisteren
En ik heb het koud
En het is zomer
En ik zit nog iets te bedenken waar ik over kan zeiken, maar ik kan niets bedenken
kheb een trui aanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Yepzz, nr 2: ik heb er al 1, nr3 is zo erg niet boeiendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geld, mannen en voetbalscores. Altijd goed.
Te weinig, te weinig, te weinig.
quote:
Dear all,quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:51 schreef Liejannuh het volgende:
Wat moet ik allemaal in mijn ontslagverzoek zetten? Iemand enig idee?
ik heb meer zin in morgen, woei!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Liejannuh het volgende:
Mika is ontzettend tof live Bluezz! Is dat vanavond dan?
Octo, ik ga mijn scriptie zo naar je mailen.Wetenschappelijk verantwoord en alles.
Ja!!! Ik ook!quote:
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...quote:
Buiteland voor jou hequote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach, al die zaken die in holland gebeuren, ik kan t ook niet allemaal bijhouden...
Relax take it easyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Bluezz het volgende:
Alle poncho's uitverkocht
* Bluezz gaat nog verder fietsen, ik ZAL ze krijgen![]()
Mika, here I come in my cool poncho, oh en BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUL ga je speciaal voor mij zingen hè?
Of naar de Cote d'Azur te rijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef KrnKje het volgende:
*gaat hamsteren*
Auto van schoonouders hier om morgen naar bruiloft van schoonsus te gaan... Perfecte timing om wat dozen frisdrank enzo in te slaan
Tsjechie/Slowakije wordt het eind juliquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of naar de Cote d'Azur te rijden!
ben alweer weg
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:57 schreef Bluezz het volgende:
Poncho's gevonden
3 bij zeeman en 1 bij blokkier![]()
Ik vind Jason Mraz niet zo leuk, mag dat?
Ja Mika is vanavond, straks
Krnkje, klinkt leuk!
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...quote:
Uitverkocht Leinquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Hema heeft heel fijne en erg goeie poncho's. Niet van die disposable dingen, ze zijn wel duur maar je kan ze opvouwen tot een klein kussentje en je blijft gegarandeerd droog. Ze scheuren ook niet
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Spontaan nog welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:11 schreef Faithy het volgende:
[..]
zit me hier beetje nutteloos te voelen op 't werk, terwijl ik ook had kunnen leren...
maar verder gaat 't goed hoor, écht!
Geneukt gisterenincl. spontaan ander standje
![]()
Toch die verliefd is of een ander?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit nu al te bedenken wanneer ik weer naar Tilburg kan. Men, goeie sex is verslavend!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
zo snel mogelijkhet is niet alleen goed, maar ook dichterbij dan Den Haag
Wij kijken/nemen elke dag dat prog. op waar jij mss aan mee zou doen, maar het komt nog niet echt uit de verf, en deze week doet er wel een hele erge ballerige kok mee, en een vergetarierquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:02 schreef KrnKje het volgende:Basilicum sorbetijs aan t draaien is
Als toetje met rode vruchten (aka. aardbeien)
Zeg, als je langs Eindhoven komt kun je wel een kopje koffie hier drinken hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |