lees mijn vorige post nog eens door. die ervoor ...w8 ik quote het voor je. Ik heb het al 100x uitgelegd, het zijn vergelijkingen die mensen maken maar die mank lopen aangezien ik het met hetzelfde doel doe als menig ander(en ik echt niet minder ben ofzo).quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:29 schreef Topspin het volgende:
[..]
Maar je doet het dus puur voor jezelf, je eigen plezier en niet om de ander te helpen?
Niet dat ik zo geloof dat iemand kan praten met de doden om zodoende de levenden meer duidelijkheid te geven maar ik zou dus echt niet voor mijn eigen winst gaan praten met de doden alleen maar omdat ik er zelf beter van wordt.
Ik kan wel die laatste dosis anti depressiva innemen die ik heb liggen een stuk of 200 tabletten en dan praat ik met Jezus en alleman. Dan heb ik ook contact met jou oma en opa als ze dood zijn. Het is dan misschien niet echt maar ik meen het wel zonder dat ik bewust wil bedriegen.
wat is hier niet duidelijk aan? :Squote:aar ik gebruik wel degelijk mijn intuitie en de interpretatie van de kaarten om een reading zo treffend mogelijk te maken, niet ten faveure van mij, of om mijn skills te pochen maar de client die op de eerste plaats staat
. Over de rest van je post kan ik duidelijk zijn: onzin.. Ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en nog speel je op de man zonder op de feiten te baseren. Hetgeen je zegt strookt immers niet met hetgeen ik schrijf. Het is inderdaad makkelijk oordelen op een forum dus ik bied je een IRL reading aan, mocht je interesse hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:38 schreef Topspin het volgende:
Zelfs al geloof je nog zo in je eigen kaarten.
NIET om mijn skill te pochen... CLIENT die op de EERSTE plaats staat... En dan geef ik aan dat ik wel degelijk ingelezen ben en dan is het WEER niet goedquote:maar ik gebruik wel degelijk mijn intuitie en de interpretatie van de kaarten om een reading zo treffend mogelijk te maken, niet ten faveure van mij, of om mijn skills te pochen maar de client die op de eerste plaats staat
juist, ik trok me de kritiek niet echt aan hoor maar even erop reageren moet kunnen. Mocht Topspin een reading willen (irl het liefst) dan graag.quote:
"vakmatig" geef ik readings voor geen geld aan eenieder die dat wilt. Ben wel van plan om er binnenkort iets voor te gaan vragenquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:25 schreef Slaapmeisje het volgende:
Michielos, als jij een goochel of kermisartiest bent, dan ben ik dat ookOnze werkwijze is redelijk vergelijkbaar. Ik ben zelf afgelopen jaar begonnen met het geven van Tarotavonden bij mensen thuis en biedt ook consulten via e-mail of skype aan. Wat doe jij er "vakmatig" mee? Heb ik waarschijnlijk gemist want die opmerking van Topspin komt voor mij uit de lucht vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |