bij die 2de zie ik heldere wolken geen donkere wolken bv. het kan zijn dat amber zelf die kleurrijkere kaarten van rider waite gebruikt., je weet wel welke ik bedoel.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook al tevergeefs mijn bril er bij opgezet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat kan inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op je 2e kaart zou achter de wolken nog wel eens de zon kunnen schijnen
The radiant Rider Waitequote:Op woensdag 10 december 2008 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
bij die 2de zie ik heldere wolken geen donkere wolken bv. het kan zijn dat amber zelf die kleurrijkere kaarten van rider waite gebruikt., je weet wel welke ik bedoel.
exact en zoals elke tarotkaart kan de symboliek van de kaart meer dan 3 kanten uitgaan. Dat maakt tarot, tarot en dus uitermate geschikt voor sessies.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
The radiant Rider Waite
[ afbeelding ]
Daar zit dan wel een zilver lijntje omheen, maar het blijft gewoon een nare kaart om te krijgen.
Hij staat bij mij voor beslissingen van het verstand die tegen het hart ingaan, liefdesverdriet, afscheid, scheiding, verlies.
Zilver randje of niet, van mij hoeft die niet te verschijnen
Maar wel binnen afgezette kaders dat ben je wel met me eens? Zwaarden bijvoorbeeld meer voor ratio, ideeen, het zorgen maken.. kortom het geestelijk bewustzijn, bekers gevoel als emotie en liefde.quote:Op woensdag 10 december 2008 18:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
exact en zoals elke tarotkaart kan de symboliek van de kaart meer dan 3 kanten uitgaan. Dat maakt tarot, tarot en dus uitermate geschikt voor sessies.
natuurlijk wel binnen kaders en richtlijnen inderdaad. Ik moet wel een beetje als iemand met tarot kennis overkomen hequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar wel binnen afgezette kaders dat ben je wel met me eens? Zwaarden bijvoorbeeld meer voor ratio, ideeen, het zorgen maken.. kortom het geestelijk bewustzijn, bekers gevoel als emotie en liefde.
Staven de dagelijkse gebeurtenissen, de acties, de energie, creatief ontwikkelen. En munten de aardse zaken, financieen, verdienen, verliezen, groei in zekerheid.
Dus binnen de serie kun je al afkaderen wat het onderwerp waarschijnlijk betreft, zo zal je munten 4 toch niet snel gaan uitleggen als een nieuwe liefde of romance op je pad?
[ afbeelding ]
Als de vraag die gesteld is over liefde gaat, zou ik munten 4 uitleggen als een kaart waarin een van beiden in de relatie erg bezitterig is/was. Het hangt natuurijk van de plek af in de legging wie, wat, wanneer etc.quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus binnen de serie kun je al afkaderen wat het onderwerp waarschijnlijk betreft, zo zal je munten 4 toch niet snel gaan uitleggen als een nieuwe liefde of romance op je pad?
[ afbeelding ]
exact. Dit bedoel ik dus ook. Elke kaart valt als meer dan 1,2,3,4,5,6 zaken te interpreteren, dat maakt Tarot nu eenmaal tarotquote:Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Als de vraag die gesteld is over liefde gaat, zou ik munten 4 uitleggen als een kaart waarin een van beiden in de relatie erg bezitterig is/was. Het hangt natuurijk van de plek af in de legging wie, wat, wanneer etc.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:05 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Als de vraag die gesteld is over liefde gaat, zou ik munten 4 uitleggen als een kaart waarin een van beiden in de relatie erg bezitterig is/was. Het hangt natuurijk van de plek af in de legging wie, wat, wanneer etc.
Jouw manier van de tarotkaarten uitleggen is wel heel afwijkend van de manier waarop de meeste kaartleggers het zouden doen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 16:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
exact. Dit bedoel ik dus ook. Elke kaart valt als meer dan 1,2,3,4,5,6 zaken te interpreteren, dat maakt Tarot nu eenmaal tarot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |