abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59946771
Je kent het reclame: "Per 1 juli is horeca rookvrij" Yes, eindelijk rookvrij!

Afgelopen weekend waren we op het terras ergens in het land. Op de tafel ligt de asbak. Wat moest ie daar nou, dacht ik? Terras is onderdeel van horeca. Waarom daar nog steeds roken, ondanks dat reclame 'slogan'?

Ik ga dus niet meer naar horeca. Ik eis totale rookverbod. Dag omzet voor horeca!

Klacht:1: Horeca is toch niet rookvrij genoeg.
Klacht 2: Reclame is misleidend
  maandag 7 juli 2008 @ 13:36:00 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59946804
Huilen omdat men in de buitenlucht rookt
Hoe durven ze!

Volgens mij stem jij op de partij van de dieren
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_59946807
Je hoeft niet te ademen. .
pi_59946810
klacht 3, TS moet zich eens inlezen in dit forum.
klacht 4, je stinkt, en niet eens naar de rook
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59946813
Nou is het genoeg! Hou op met zeuren over roken. Ga lekker binnen zitten!
  maandag 7 juli 2008 @ 13:37:55 #6
130803 Gripper
Get a grip
pi_59946849
Gisteravond uit eten geweest, en ik kon me gewoon voor het eerst in jaren concentreren op de smaak van het eten, zonder dat er vanaf de tafel naast me een rookwalm mijn kant op kwam. Prima idee dus, dat rookverbod.
Helaas was het eten niet echt geweldig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 7 juli 2008 @ 13:40:19 #7
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59946909
ga weg joh Dj triesto..
waarschijnlijk rij je gewoon auto maar zeur je over roken..
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_59946925
TS klaagt zeker ook regelmatig dat er geen tomatensap te krijgen is in de horeca
Even a broken clock is right twice a day.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:41:16 #9
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59946933
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef Gripper het volgende:
Gisteravond uit eten geweest, en ik kon me gewoon voor het eerst in jaren concentreren op de smaak van het eten, zonder dat er vanaf de tafel naast me een rookwalm mijn kant op kwam. Prima idee dus, dat rookverbod.
niks mis met rookverbod in restaurant..
maar waarom in de kroeg.. ?
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 13:41:47 #10
177856 Birra
Bangkok Connection
pi_59946947
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:37 schreef Gripper het volgende:
Je gaat zeker al jaren naar de McDonald's dan. .
To me, clowns aren't funny. In fact, they're kinda scary. I've
wondered where this started and I think it goes back to the time I
went to the circus and a clown killed my dad.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 13:43:50 #11
42184 crew  DaMart
pi_59946997
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Omdat mensen met astma dan ook eens kunnen gaan stappen. Ik vind het dus een hele verademing .
pi_59947083
Niet ademen dan maar
  maandag 7 juli 2008 @ 13:49:13 #13
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_59947173
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef AdBlocker het volgende:

Afgelopen weekend waren we op het terras ergens in het land. Op de tafel ligt de asbak. Wat moest ie daar nou, dacht ik? Terras is onderdeel van horeca. Waarom daar nog steeds roken, ondanks dat reclame 'slogan'?

Ik ga dus niet meer naar horeca. Ik eis totale rookverbod. Dag omzet voor horeca!

Vieze anti-genotsnazi. Als ik buiten op het terras een peukie rook, dan hoef je er niet bij te komen zitten he? Je kan ook lekker binnen aan de bar een kopje kamillethee gaan drinken. Daar heb je geen last van de rook.

Wat wil je? Een rookverbod in een straal van 20 meter om de erfgrens van een horecagelegenheid heen, zodat het risico op het ruiken van een rookluchtje tot een minimum wordt gereduceerd?

Onterechte klacht, TS is een rasechte zeikhoer. Optiefen dus.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_59947227
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Vieze anti-genotsnazi. Als ik buiten op het terras een peukie rook, dan hoef je er niet bij te komen zitten he? Je kan ook lekker binnen aan de bar een kopje kamillethee gaan drinken. Daar heb je geen last van de rook.

Wat wil je? Een rookverbod in een straal van 20 meter om de erfgrens van een horecagelegenheid heen, zodat het risico op het ruiken van een rookluchtje tot een minimum wordt gereduceerd?

Als ik buiten zit dan hoef jij er niet bij te komen zitten met die kankerstokjes van je.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:51:50 #15
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59947246
Je bent zeker zo'n pauper astma patiëntje. Volgens de evolutie hoor jij gewoon niet in de horeca thuis maar gewoon lekker thuis bij papa en mama met je pompje.
pi_59947286
Ik als niet roker vind het ook te ver gaan als er buiten niet meer gerookt mag worden. Je krijgt anders van die amerikaanse praktijken wara het inderdaad verboden is om buiten op het terras een peuk te roken.

Het is voor mij in iedere geval goed bevallen afgelopen weekend in de kroeg ....
  maandag 7 juli 2008 @ 13:55:02 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59947330
quote:

Rot op joh jank-allochtoon.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:56:27 #18
2964 Armageddon
pi_59947375
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Omdat mensen met astma dan ook eens kunnen gaan stappen. Ik vind het dus een hele verademing .
Mensen met astma moeten lekker thuis blijven.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:58:08 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59947416
Auto's verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59947465
Ik heb bronchitis, dus uitmaken die peuken!

Eigenlijk heb ik er geen last van, alleen als het heel erg is misschien.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59947512
Van het winter kon je heel rustig zonder sigarettenrook op het terras zitten, maar wilde je ons uit de kroeg, nu zijn we uit de kroeg, kun je daar zonder rook zitten, wil je weer op het terras zitten en niet binnen. Anti-rokers weten ook niet wat ze willen he!
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:04:04 #22
42184 crew  DaMart
pi_59947538
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Je bent zeker zo'n pauper astma patiëntje. Volgens de evolutie hoor jij gewoon niet in de horeca thuis maar gewoon lekker thuis bij papa en mama met je pompje.
Nee .
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Niet meer gelukkig, want de horeca is rookvrij!
pi_59947558
quote:

1 tip: Val kapot
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59947563
Heerlijk dat mensen zo kunnen zeiken en dan eigen alleen maar omdat het kan, niet omdat er echt een reden voor is. Dit soort mensen hebben geen beter leven dan dit soort dingen met mensen te delen omdat ze niets beters te zeiken hebben... Ga lekker thuis zitten en verschuil je voor de realiteit vriend: Er zijn nog mogelijkheden om rokers tegen te komen... (BTW: Er zijn zelfs rookhokken tegenwoordig in de horeca)
<Insert evil laughter here>
>_<
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:07:59 #25
42184 crew  DaMart
pi_59947620
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Wijschneusch het volgende:
(BTW: Er zijn zelfs rookhokken tegenwoordig in de horeca)
Dat is toch juist mooi? Kunnen de rokers gewoon roken in de horeca, zonder dat mensen die dat niet prettig vinden er last van hebben. Iedereen blij .
  maandag 7 juli 2008 @ 14:10:33 #26
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59947680
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:40 schreef BereNDD het volgende:
ga weg joh Dj triesto..
waarschijnlijk rij je gewoon auto maar zeur je over roken..
En rokers rijden gene auto? Ojawel, stomme vergelijking dus.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Samen met de negers

@TS:
Anders wordt je lid van stivoro ( )
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59947718
Prima, dan ruilen we toch weer, frisse lucht buiten, roken binnen.
Maar dan wel voor altijd, hè!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:13:50 #28
140904 MLF
Unazukin
pi_59947758
quote:

[..]

das dus gewoon gelul want de meeste horeca heeft een goede afzuiging en daar had je nergens last van
dit is gewoon zielig doen
jij kwam gewoon in een achteraf boerencafé waar ze niet weten wat afzuiging is
  maandag 7 juli 2008 @ 14:15:05 #29
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_59947784
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Als ik buiten zit dan hoef jij er niet bij te komen zitten met die kankerstokjes van je.
Wees niet bang. Ik schuif niet aan bij anti-rook-fundamentalisten. En als de wind jouw kant op staat, ben ik best bereid daar rekening mee te houden, als je me daarop attendeert.

Wat is het toch met die anti-rook lobby dat rokers worden gezien als onaangepaste randmongolen waar niet mee te praten valt?
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_59947805
Je gaat niet meer naar de horeca?! dat vind ik best knap en ook nog eens heel goed, van mensen die zeuren hebben we alleen maar last.

enne wees niet bang voor de omzet.., dat zal allemaal wel lukken
pi_59947907
quote:

[..]

Ik heb ook astma... maar ik kon altijd prima uitgaan hoor.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:21:49 #32
42184 crew  DaMart
pi_59947921
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:13 schreef MLF het volgende:

[..]

das dus gewoon gelul want de meeste horeca heeft een goede afzuiging en daar had je nergens last van
Gelukkig weet jij precies hoe ik me voel in een rokerige ruimte .

En voor de duidelijkheid: ik kwam dus zelden in cafés, en ben blij dat ik die mogelijkheid nu wel heb .

Maar een rookverbod op een terras gaat mij eerlijk gezegd ook wel weer iets te ver .
  maandag 7 juli 2008 @ 14:22:43 #33
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59947935
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:13 schreef MLF het volgende:

[..]

huhhuhuhuh je zei afzuiging huhuhuhuhu

Maar ik ben nog nooit in een kroeg geweest waar de rook fatsoenlijk en snel genoeg werd afgezogen hoor.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:25:23 #34
42184 crew  DaMart
pi_59947994
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:21 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik heb ook astma... maar ik kon altijd prima uitgaan hoor.
Iedereen reageert er nou eenmaal anders op hè .
  maandag 7 juli 2008 @ 14:27:45 #35
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_59948047
en stinken naar zweet wat het nu doet in die tenten
pi_59948188
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:25 schreef DaMart het volgende:

[..]

Iedereen reageert er nou eenmaal anders op hè .
Je bedoelt zeker dat als je tegen zo iemand zegt "Je krijgt het benauwd van de rook" dat zo iemand spontaan een aanval krijgt terwijl die al een uur in de rook staat?

Kom, dan zou zo iemand ook niet in de buitenlucht kunnen lopen. Die is pas ranzig.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:38:17 #37
42184 crew  DaMart
pi_59948290
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker dat als je tegen zo iemand zegt "Je krijgt het benauwd van de rook" dat zo iemand spontaan een aanval krijgt terwijl die al een uur in de rook staat?

Kom, dan zou zo iemand ook niet in de buitenlucht kunnen lopen. Die is pas ranzig.
En toch heeft de buitenlucht minder (geen eigenlijk) invloed op mijn astma dan rooklucht. En dat hoeft niemand me te zeggen, want dat ervaar ik zelf al!
pi_59948423
Maar als ze het rookverbod hebben ingevoerd voor Astma patiënten, waarom zijn de meeste kroegen dan nog niet rolstoel vriendelijk gemaakt? Die mensen zouden dan ook een eerlijke kans moeten krijgen een kroeg te bezoeken....
  maandag 7 juli 2008 @ 14:49:36 #39
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59948505
Ik hoop dat je kapot gaat aan het meeroken, vieze stinkhuilie.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 14:51:05 #40
42184 crew  DaMart
pi_59948536
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:45 schreef BobbyB het volgende:
Maar als ze het rookverbod hebben ingevoerd voor Astma patiënten, waarom zijn de meeste kroegen dan nog niet rolstoel vriendelijk gemaakt? Die mensen zouden dan ook een eerlijke kans moeten krijgen een kroeg te bezoeken....
Zie de PI bij mijn eerste bericht... dat het alleen voor astmapatiënten zou zijn bedoelde ik nou ook weer niet serieus, maar het is wel een doelgroep die er zeker profijt van kan hebben .
  maandag 7 juli 2008 @ 14:56:47 #41
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59948657
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:50 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Doe ik lekker wel en het enige wat jij en je niet rokende vrinden daar aan kunnen doen is heel diep inhaleren en bidden dat de tumor snel en genadig zal zijn
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 7 juli 2008 @ 14:56:50 #42
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59948659
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:05 schreef Wijschneusch het volgende:
Heerlijk dat mensen zo kunnen zeiken en dan eigen alleen maar omdat het kan, niet omdat er echt een reden voor is. Dit soort mensen hebben geen beter leven dan dit soort dingen met mensen te delen omdat ze niets beters te zeiken hebben... Ga lekker thuis zitten en verschuil je voor de realiteit vriend: Er zijn nog mogelijkheden om rokers tegen te komen... (BTW: Er zijn zelfs rookhokken tegenwoordig in de horeca)
Mooi dat jij om deze betutteling vanuit de politiek kan lachen...
zet je oogkleppen af en probeer eens te zien dat dit het begin is van iets waar je helemaal niet blij van wordt.

Straks mag ik maar 4 bier in de week drinken, niet meer dan 2 uur stil op een bar kruk zitten mijn vriendin maar 5 keer in de week neuken etc... het hek is gewoon van de dam
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 14:57:25 #43
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59948672
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:51 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zie de PI bij mijn eerste bericht... dat het alleen voor astmapatiënten zou zijn bedoelde ik nou ook weer niet serieus, maar het is wel een doelgroep die er zeker profijt van kan hebben .
nee dat zijn de mensen die de omzet brengen..
That boy needs therapy..
pi_59948720
quote:

[..]

Weet ik, ik zit ook maar te pesten Is ook niet zo makkelijk in te voeren als een rookverbod. Ten eerste zal je best wel een redelijk grote kroeg moeten hebben want een rolstoel neemt doorgaans gewoon veel ruimte in. Maar het zou wel een uitkomst voor ze zijn.

Vind het op zich ook wel prettig, niet die rook in je gezicht en zo.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:01:12 #45
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59948752
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Weet ik, ik zit ook maar te pesten Is ook niet zo makkelijk in te voeren als een rookverbod. Ten eerste zal je best wel een redelijk grote kroeg moeten hebben want een rolstoel neemt doorgaans gewoon veel ruimte in. Maar het zou wel een uitkomst voor ze zijn.

Vind het op zich ook wel prettig, niet die rook in je gezicht en zo.
Maar verder ga je gewoon elke ochtend vrolijk met de auto..
That boy needs therapy..
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 15:04:12 #46
42184 crew  DaMart
pi_59948806
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:57 schreef BereNDD het volgende:

[..]

nee dat zijn de mensen die de omzet brengen..
Ook ja. Ik kan me zo voorstellen dat die mensen nu vaker naar de horeca zullen gaan. Ik ben het zelf in ieder geval wel van plan .
pi_59948861
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:01 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Maar verder ga je gewoon elke ochtend vrolijk met de auto..

Ik zeg vanaf het begin al dat ik dat rookverbod onzin is (en dat vind ik nog steeds) maar er valt nu toch weinig aan te veranderen dus kan ik de frisse lucht ook wel waarderen. Maar lezen is niet je sterkste kant, zal wel aantasting van de rook zijn...

Lees die andere rook topics maar door, daarin zie je dat ik net zo tegen het rookverbod ben als jij ook al rook ik zelf niet eens. Alleen wat heeft het voor zin om je er nu nog druk om te maken? Het is er, en daar kun je je dan maar beter bij neerleggen.
pi_59948872
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:56 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Mooi dat jij om deze betutteling vanuit de politiek kan lachen...
zet je oogkleppen af en probeer eens te zien dat dit het begin is van iets waar je helemaal niet blij van wordt.

Straks mag ik maar 4 bier in de week drinken, niet meer dan 2 uur stil op een bar kruk zitten mijn vriendin maar 5 keer in de week neuken etc... het hek is gewoon van de dam
Stel je voor
Een maatschappij zonder overlast

Dalijk kom je ook nog aan met Orwell Huilie
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 15:16:03 #49
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59949047
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik zeg vanaf het begin al dat ik dat rookverbod onzin is (en dat vind ik nog steeds) maar er valt nu toch weinig aan te veranderen dus kan ik de frisse lucht ook wel waarderen. Maar lezen is niet je sterkste kant, zal wel aantasting van de rook zijn...

Lees die andere rook topics maar door, daarin zie je dat ik net zo tegen het rookverbod ben als jij ook al rook ik zelf niet eens. Alleen wat heeft het voor zin om je er nu nog druk om te maken? Het is er, en daar kun je je dan maar beter bij neerleggen.
ik ben het met je eens dat ik beter moet lezen..
maar oneens met dat je je er maar bij neer moet leggen..
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 15:17:37 #50
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59949092
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Stel je voor
Een maatschappij zonder overlast

Dalijk kom je ook nog aan met Orwell Huilie
huilie gaat ook wel lekker op ja..
droeftoeter
That boy needs therapy..
pi_59949128
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:17 schreef BereNDD het volgende:

[..]

huilie gaat ook wel lekker op ja..
droeftoeter
Leg dan eens uit waarom precies dat zoiets slecht zou zijn
Ga weg
pi_59949140
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:16 schreef BereNDD het volgende:

[..]

ik ben het met je eens dat ik beter moet lezen..
maar oneens met dat je je er maar bij neer moet leggen..
Tja, je kan het maar beter wel doen want je hebt alleen jezelf er mee. De overheid doet toch wat ze willen en als je actie gaat voeren of protesteren dan moet dat zoals zij het zeggen en niemand mag er last van hebben. Ik vind het ook betutteling het is ook niet voor niks dat zoveel Nederlanders niet kunnen wachten tot dit kabinet opzout (hoewel ze ook wel goede dingen hebben).
pi_59949148
Hoe kun je daar nou niet meer naartoe gaan? Ga je nu thuis op de bank zitten iedere avond?

Overigens zou ik het geen slecht idee vinden inderdaad hoor, terras ook rookvrij. Hoe minder, hoe beter. Kom ik ook niet meer in de verleiding er toch een op te steken.

En jawel, het is wél bewezen dat roken slecht voor je is, en nee, het boeit me niet dat de overheid dan beter met auto's aan de slag kan gaan want elke stap is er een en roken vind ik een hele goede. Alvast voor de verstokte ontoerekeningsvatbaar verklaarde rokers.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:21:36 #54
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59949158
@ de huilende rokers.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:23:23 #55
140904 MLF
Unazukin
pi_59949190
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
@ de huilende rokers.
zucht
  maandag 7 juli 2008 @ 15:24:25 #56
2964 Armageddon
pi_59949207
Mij zie je niet meer in kroeg of restaurant in ieder geval. Van het weekend wezen zeevissen. Daar doen ze niet aan die onzin.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:27:07 #57
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_59949258
quote:

[..]

Sterker nog het is alleen voor het personeel.
Vloerplint
pi_59949312
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:27 schreef XrAiDeN het volgende:

[..]

Sterker nog het is alleen voor het personeel.
Dat personeel dat zelf gaat werken ergens waar gerookt word ja. Ben nog steeds benieuwd wanneer de brandweer een gevaar-, brand- en rookvrije werkplek gaat eisen.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:33:52 #59
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59949393
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:19 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Leg dan eens uit waarom precies dat zoiets slecht zou zijn
heb je überhaupt mijn post gelezen?
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 15:36:47 #60
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59949464
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:24 schreef Armageddon het volgende:
Mij zie je niet meer in kroeg of restaurant in ieder geval. Van het weekend wezen zeevissen. Daar doen ze niet aan die onzin.
Dus door jou gaan al die kroegen strak failliet?

Alsof die kroegeigenaren wat aan het rookverbod kunnen doen. Ben trouwens benieuwd hoelang je het volhoudt, in de winter lijkt zeevissen me ook niet heel geslaagd.
  maandag 7 juli 2008 @ 15:40:04 #61
2964 Armageddon
pi_59949528
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus door jou gaan al die kroegen strak failliet?

Alsof die kroegeigenaren wat aan het rookverbod kunnen doen. Ben trouwens benieuwd hoelang je het volhoudt, in de winter lijkt zeevissen me ook niet heel geslaagd.
Dan gaan ze lekker failliet. Misschien dat die dan een keer aan de bel gaan trekken bij de overheid.

En in de winter blijf ik lekker thuis. Vier ik daar wel een feestje.
pi_59950173
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:33 schreef BereNDD het volgende:

[..]

heb je überhaupt mijn post gelezen?
Het enige wat ik las is 'huilhuil ik wil vrijheid als het mij goed uitkomt en iedereen moet voor me aan de kant'.
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 16:08:47 #63
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59950197
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Armageddon het volgende:
En in de winter blijf ik lekker thuis. Vier ik daar wel een feestje.
Saaie, zure mensen die rokers.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:11:11 #64
2964 Armageddon
pi_59950243
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Saaie, zure mensen die rokers.
Dan ken jij mij niet helemaal geloof ik.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:13:47 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59950305
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:21 schreef DroogDok het volgende:
@ de huilende rokers.
Zal ik die Miranda effe helemaal hard verkrachten?

Wie zit hier nou te janken dan? De Anti-rokers.

Ik vind het binnen wel te doen, bij ons is het wel goed geregeld, ik vind het niet erg om buiten te staan maar als er ook maar één zo'n kankerknaap zo'n stinkend gebaar doet zo van: "bohhh, sigaretten, dat stinkt zeg! "

Dan trap ik hem HE-LE-MAAL kapot.
pi_59950387
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik vind het binnen wel te doen, bij ons is het wel goed geregeld, ik vind het niet erg om buiten te staan maar als er ook maar één zo'n kankerknaap zo'n stinkend gebaar doet zo van: "bohhh, sigaretten, dat stinkt zeg! "

Wat doe je dan als iemand naast je gaat staan en van die kuchkuchkuch geluidjes gaat maken?
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 16:22:01 #67
pi_59950515
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:20 schreef Taurus het volgende:
Hoe kun je daar nou niet meer naartoe gaan? Ga je nu thuis op de bank zitten iedere avond?

Overigens zou ik het geen slecht idee vinden inderdaad hoor, terras ook rookvrij. Hoe minder, hoe beter. Kom ik ook niet meer in de verleiding er toch een op te steken.

En jawel, het is wél bewezen dat roken slecht voor je is, en nee, het boeit me niet dat de overheid dan beter met auto's aan de slag kan gaan want elke stap is er een en roken vind ik een hele goede. Alvast voor de verstokte ontoerekeningsvatbaar verklaarde rokers.
Auto's verbieden dus

Ik roep het al maanden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 7 juli 2008 @ 16:25:19 #68
pi_59950594
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Wat doe je dan als iemand naast je gaat staan en van die kuchkuchkuch geluidjes gaat maken?
Sigaret aanbieden.
pi_59950600
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:16 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Als we buiten staan, krijgt hij wel een grote bek.
pi_59950685
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Auto's verbieden dus

Ik roep het al maanden.
Ze moeten gewoon leven verbieden. Nooit meer last van anderen, andermans rook, andermans auto of wat dan ook en je kan ook niet doodgaan door ongezond leven.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:33:34 #71
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59950767
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:27 schreef Bob-B het volgende:
en stinken naar zweet wat het nu doet in die tenten
Dat is pas later op de avond, meer bier zuipen dus.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:34:37 #72
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59950789
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:07 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het enige wat ik las is 'huilhuil ik wil vrijheid als het mij goed uitkomt en iedereen moet voor me aan de kant'.
dan heb jij een mooi bekrompen data-verwerkingssysteem,
die dorre pruim in je hoofd bedoel ik dan..
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 16:36:00 #73
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59950821
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:33 schreef Nobu het volgende:

[..]

Dat is pas later op de avond, meer bier zuipen dus.
ja ja.. ik die stamkroeg met 2 bezoekers waar jij altijd komt misschien
That boy needs therapy..
pi_59950975
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:34 schreef BereNDD het volgende:

[..]

dan heb jij een mooi bekrompen data-verwerkingssysteem,
die dorre pruim in je hoofd bedoel ik dan..
Ja zo lust ik er nog wel een Leg eens uit wat er slecht aan is dan.
Ik wil ook gewoon mijn heroïne spuiten in de kroeg niemand heeft er toch last van Stelletje zure vagina's bij de overheid willen alles verbieden

Voor de goede orde ik vind het niet erg als er op terrassen gerookt wordt hoor, hoewel ik het zelf niet doe (liever niet natuurlijk) maar je pikt de rokers er hier wel uit hoor Zoveel gehuil
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 16:44:38 #75
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951025
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel een Leg eens uit wat er slecht aan is dan.
Ik wil ook gewoon mijn heroïne spuiten in de kroeg niemand heeft er toch last van Stelletje zure vagina's bij de overheid willen alles verbieden

Voor de goede orde ik vind het niet erg als er op terrassen gerookt wordt hoor, hoewel ik het zelf niet doe (liever niet natuurlijk) maar je pikt de rokers er hier wel uit hoor Zoveel gehuil
persoonlijk lig ik er niet wakker van dat ik niet mag roken in de kroeg (op de stank die je nu krijgt na) ik ga graag naar buiten om te roken.

Maar het gaat me om dat als ze dit kunnen verbieden.. what's next?

edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 16:44:45 #76
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59951026
quote:

[..]

Lekker niveautje weer

De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers, de niet rokers hoor ik slechts juigen

Ik ben helemaal voor ieders vrijheid hoor, roken, blowen,snuiven, slikken, zuipen allemaal prima, maar als je het mij op de man af vraagt ben ik blij met het rookverbod ja. En dat terwijl het er alleen maar is voor de werknemers in de horeca en niet eens voor mij.
Is dit dan het enige goede dat het kabinet in zijn regeer periode voor elkaar gaat / heeft gekregen?
pi_59951140
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef DroogDok het volgende:
De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers, de niet rokers hoor ik slechts juigen
Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:50:44 #78
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951158
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:49 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Nee hoor, want nu vinden ze dat het buiten ook al verboden moet gaan worden en op het strand... en vergeet niet de lading topics over klagende rokers (dus klagen over klagers) die er geweest is. Dit topic is ook weer zo'n niet-roker jank topic #228726931. Ik heb als niet roker toch echt meer niet-rokers horen janken sinds (aankondiging van) het rookverbod dan de rokers hoor.
amen
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 16:51:13 #79
pi_59951175
quote:

Is dit dan het enige goede dat het kabinet in zijn regeer periode voor elkaar gaat / heeft gekregen?
Als je dit al goed vind

Maar idd, een beetje symboolpolitiek. Echte problemen worden niet opgelost.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:53:34 #80
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59951223
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Sigaret aanbieden.
Neeee joh, dan ga ik zoe asbest heel diep inademen en dan terugademen, dat zal hem leren, de vlerk!
pi_59951255
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:

[..]

persoonlijk lig ik er niet wakker van dat ik niet mag roken in de kroeg (op de stank die je nu krijgt na) ik ga graag naar buiten om te roken.

Maar het gaat me om dat als ze dit kunnen verbieden.. what's next?

edit: Je voorbeeld is een beetje appels met peren vergelijken.. heroine in de kroeg spuiten mocht al nooit, dus waarom zou dat dan in 1 keer wel kunnen (of willen)? Roken in kroeg wordt al gedaan sinds de het onstaan van de eerste kroeg gedaan, en dat gaan ze nu opeens verbieden.
Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 16:55:21 #82
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951264
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:44 schreef BereNDD het volgende:

?

Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.
  maandag 7 juli 2008 @ 16:55:57 #83
28033 Pek
je moet wat
pi_59951278
quote:

[..]

De enige die ik trouwens hoor janken zijn rokers
Nu spreek je je eigen topic tegen Geen klagende rokers
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59951343
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:54 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik zie je punt nog altijd niet hoor, een paar eeuwen geleden staken we mensen in de fik op dorpspleinen
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid hoe de neuk je het ook wil noemen als roken het beste zo snel mogelijk uitgebannen kan worden, je gaat er NIETS op vooruit als persoon, het is pas 'lekker' als je er eenmaal aan verslaafd bent en je begint er alleen maar aan omdat je het stoer uit vindt zien, of vond op je 14e en als ik eerlijk moet zijn vind ik dat je op zo'n leeftijd niet bij zinnen bent om beslissingen te maken die je je leven lang zullen achtervolgen.
Dus dan kun je alles wel gaan verbieden wat verslavend werkt. Internetten, gokken, alcohol etc. Laten we vooral alles gaan verbieden zodat mensen alleen nog maar gezond leven en slechts 1 pad kunnen bewandelen tijdens het leven, en dat is dan het pad die de overheid voor ons uitstippelt. Nee, dat is gezond Maar het is wel de kant die we nu precies op gaan.
pi_59951400
quote:

[..]

Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?
  maandag 7 juli 2008 @ 17:03:47 #86
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951430
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:02 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Je schiet ook niks op van zuipen, neuken, enzovoorts. Ook maar verbieden dan?
Heb jij ooit iemand letterlijk de kanker geneukt vriend?
pi_59951451
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:03 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nee, maar schiet je er iets mee op?
  maandag 7 juli 2008 @ 17:05:31 #88
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951473
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Pek het volgende:

[..]

Nu spreek je je eigen topic tegen Geen klagende rokers
hij blaat dus gewoon maar raak voor een knaak
That boy needs therapy..
pi_59951486
quote:

[..]

Nikmans heeft het erover dat je met roken niks opschiet als mens. Je hebt er niks aan volgens hem.

Oja, en ik ken zat mensen die elkaar de kanker hebben geneukt, een aantal van die gezwellen zitten in dit topic.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:06:40 #90
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59951502
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:55 schreef Nobu het volgende:

[..]

Nou nee, er waren al heel lang kroegen voordat men begon te roken.
hahahahahahaha
ja ja

wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
waarbij een café (zoals we hem nu kennen) in de 16e eeuw nog niet bestond..
That boy needs therapy..
  maandag 7 juli 2008 @ 17:07:08 #91
pi_59951512
quote:

[..]

Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgeving
  maandag 7 juli 2008 @ 17:08:03 #92
pi_59951544
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef BereNDD het volgende:

[..]

hahahahahahaha
ja ja
Die zijn allemaal weg geconcurreerd door rook kroegen.
pi_59951701
quote:

[..]

hahahahahahaha
ja ja

wat denk je nou dat er eerder was, een natuurlijk product of iets wat door mensen is gemaakt..
Kroegen bestonden pas vanaf de 16 eeuw. Het echte roken begon eind 14e eeuw. Maar door bepaalde volkeren werd al veel eerder gerookt.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:15:18 #94
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_59951732
quote:

[..]

hahahahahahaha
ja ja

Bij mijn weten moest tabak eerst uit Amerika gehaald worden voordat men het in de kroeg kon roken en heeft het daarna nog behoorlijk lang geduurd voordat roken iets algemeens was.
pi_59951778
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja, die was iets te jong. En die coma-zuip feestjes zijn ook lekker gezond voor de omgeving
Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor

Ik vind roken gewoon uit de tijd Waarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Ga weg
pi_59951825
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die zijn ook debiel
Neuken houdt je relatie gezond. Zuipen lest je dorst en het is lekker. Zogenaamde comazuipers mogen van mij ook allemaal afgevoerd worden hoor

Ik vind roken gewoon uit de tijd Waarom begint een mens met roken? Niet omdat het lekker is hoor.
Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:26:08 #97
pi_59951997
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:17 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Die zijn ook debiel

Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!
pi_59952051
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, waarom begint men met gokken (kost een hoop geld en tijd). Waarom begint men met alcohol (ik vind het niet lekkerder dan een normale frisdrank). Waarom begint met een postzegel/rekenmachine/puntenslijper verzameling. Met zo'n redenering kunnen we beter terug gaan naar het stenen tijdperk waarbij alleen overleven belangrijk was.
Gokken en alcohol worden ook al aan banden gehouden door verschillende maatregelen/accijnzen en het zou me werkelijk mijn reet roesten als de overheid op een bepaalde dag zou zeggen 'gokken wordt illegaal' of 'je mag nog maar een x-aantal pilsjes drinken op een avondje uit'.
Eigenlijk word ik al kwaad als ik op 1 vandaag een reportage zie over bierketen waarin ze 14-jarige meisjes interviewen die vertellen dat hun vriendin vorige week knock-out is gegaan omdat ze zoveel gezopen heeft, dat slaat toch nergens op
Teveel beslissingen die de rest van je leven bepalen kunnen worden gemaakt door kinderen van 14 en wat mij betreft mag de overheid daar best meer hand in hebben. Of je nu het modewoord betutteling erbji haalt of niet, ik vind dat sommige mensen niet geschikt zijn om sommige beslissingen te nemen.

Wat betreft die verzamelingen, het gaat hier natuurlijk om zaken waar andere mensen last van zouden kunnen hebben dus tenzij je met je puntenslijpers mensen hun keel af gaat snijden of iets dergelijks zeg ik: laat maar gaan.
Ga weg
pi_59952075
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Auto rijden en werken is uit de tijd. Waarom begint men er aan. Schadelijk voor mens en milieu. Onmiddellijk verbieden!
Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eens
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 17:35:07 #100
pi_59952221
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Oliekartels die al jaren nieuwe ontwikkelingen op het gebied van LPG/zonneënergie frustreren zijn het niet met je eens
Niks mee te maken. Het recht van mensen op een stress en uitlaatgasvrije omgeving zijn belangrijker.

Nu onmiddellijk alles verbieden!
  maandag 7 juli 2008 @ 17:40:09 #101
pi_59952335
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:28 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Gokken en alcohol worden ook al aan banden gehouden door verschillende maatregelen/accijnzen en het zou me werkelijk mijn reet roesten als de overheid op een bepaalde dag zou zeggen 'gokken wordt illegaal' of 'je mag nog maar een x-aantal pilsjes drinken op een avondje uit'.
Het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten als de overheid straks iets verbiedt waar jij plezier aan beleefd.
quote:

Eigenlijk word ik al kwaad als ik op 1 vandaag een reportage zie over bierketen waarin ze 14-jarige meisjes interviewen die vertellen dat hun vriendin vorige week knock-out is gegaan omdat ze zoveel gezopen heeft, dat slaat toch nergens op
Die meisjes gaan daar naar toe omdat ze in de kroeg geen peuk op mogen steken.
quote:

Teveel beslissingen die de rest van je leven bepalen kunnen worden gemaakt door kinderen van 14 en wat mij betreft mag de overheid daar best meer hand in hebben. Of je nu het modewoord betutteling erbji haalt of niet, ik vind dat sommige mensen niet geschikt zijn om sommige beslissingen te nemen.
Het punt is dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kinderen, niet de overheid. Als ik als volwassenen in een kroeg wil roken doe ik dat gewoon en dat heeft niets te maken met 14 jarige meisjes. Tenzij je het mij verbiedt, dan ga ik naar een illegale tent waar ik kan genieten van een 12 jarige stripper die ik een lijn coke en mijn penis kan voeren.
quote:

Wat betreft die verzamelingen, het gaat hier natuurlijk om zaken waar andere mensen last van zouden kunnen hebben dus tenzij je met je puntenslijpers mensen hun keel af gaat snijden of iets dergelijks zeg ik: laat maar gaan.
Als jij naar je niet-rook kroeg gaat zit je de rokers niet in de weg hoor.
  maandag 7 juli 2008 @ 17:46:17 #102
198231 Nikmans
Hee daar
pi_59952485
quote:
Het zou mij werkelijk aan mijn reet roesten als de overheid straks iets verbiedt waar jij plezier aan beleefd.
Het gaat niet om het 'plezier' verbieden, hoewel ik me wel wat minder barbaarse dingen voor kan stellen om plezier aan te hebben dan je longen vol teer zuigen
quote:
Die meisjes gaan daar naar toe omdat ze in de kroeg geen peuk op mogen steken.

Voor het geval dit een serieuze reactie is: die reportage was pak 'em beet een jaar geleden op TV
quote:
Het punt is dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kinderen, niet de overheid. Als ik als volwassenen in een kroeg wil roeken doe ik dat gewoon en dat heeft niets te maken met 14 jarige meisjes. Tenzij je het mij verbied, dan ga ik naar een illegale tent waar ik kan genieten van een 12 jarige stripper die ik een lijn coke en mijn penis kan voeren.
Het punt is dat er genoeg tokkies zijn die helemaal niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en wat krijg je dan? Proleten Sorry papierversnipperaar het is niet persoonlijk aan jou gericht hoor, maar ik ben echt van mening dat de mensen die in het kabinet zitten op veel punten meer verstand van zaken hebben over bepaalde dingen, en daardoor beter in staat zijn beslissingen te maken die veel mensen beïnvloeden dan een of andere kampsjaak die op zijn 15e een kind kreeg.
Wantrouwen jegens de regering hou je toch altijd, als morgen Rita Verdonk en Geert Wilders in de kamer zouden zitten zou nog altijd 99% van de politieke topics op dit forum uit geklaag bestaan.
quote:
Als jij naar je niet-rook kroeg gaat zit je de rokers niet in de weg hoor.
De rokers zijn de minderheid
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 17:47:45 #103
198231 Nikmans
Hee daar
pi_59952526
Foute knop, moest edit zijn
Ga weg
  maandag 7 juli 2008 @ 17:53:29 #104
pi_59952649
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Het gaat niet om het 'plezier' verbieden, hoewel ik me wel wat minder barbaarse dingen voor kan stellen om plezier aan te hebben dan je longen vol teer zuigen
Ik vind bingo ook een barbaarse bezigheid? Ook maar verbieden dan?
quote:

Voor het geval dit een serieuze reactie is: die reportage was pak 'em beet een jaar geleden op TV
Nou en?
quote:

Het punt is dat er genoeg tokkies zijn die helemaal niet in staat zijn om hun kinderen op te voeden en wat krijg je dan? Proleten Sorry papierversnipperaar het is niet persoonlijk aan jou gericht hoor, maar ik ben echt van mening dat de mensen die in het kabinet zitten op veel punten meer verstand van zaken hebben over bepaalde dingen, en daardoor beter in staat zijn beslissingen te maken die veel mensen beïnvloeden dan een of andere kampsjaak die op zijn 15e een kind kreeg.
Ik ben volwassen, ik heb geen kinderen, maar ik word ook getroffen door verboden die bedacht zijn door mislukte managers die stemmen proberen te kopen van bange huismoeders die hun kinderen niet alleen kunnen opvoeden. En dat is niet de manier. Als je geen kinderen kan opvoeden moet je ze niet krijgen en geen zaken gaan verbieden voor anderen om jouw problemen op te lossen.
quote:

Wantrouwen jegens de regering hou je toch altijd, als morgen Rita Verdonk en Geert Wilders in de kamer zouden zitten zou nog altijd 99% van de politieke topics op dit forum uit geklaag bestaan.
Off topic
quote:

De rokers zijn de minderheid
Dat geld voor heel veel minderheden. Wil je de Islam ook verbieden omdat ze in de minderheid zijn?
  maandag 7 juli 2008 @ 18:06:17 #105
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59952902
quote:
Het is gewoon een feit dat een nutteloze verslaving/hobby/bezigheid
Maar wel eentje die het lage BTW tarief op kermisatraccties in stand houd, dus daar kan je dan weer vrolijk over zijn!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  maandag 7 juli 2008 @ 19:54:15 #106
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59955170
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef BereNDD het volgende:

[..]

hij blaat dus gewoon maar raak voor een knaak
ssst niet verder vertellen
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:06 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Maar wel eentje die het lage BTW tarief op kermisatraccties in stand houd, dus daar kan je dan weer vrolijk over zijn!
Kermis
pi_59955274
quote:

Eensch.

Volgens mij zou ik wel eens met jou een sigaretje buiten kunnen roken Lijkt me gezellig
U MAD?
pi_59956459
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Nikmans het volgende:Wantrouwen jegens de regering hou je toch altijd, als morgen Rita Verdonk en Geert Wilders in de kamer zouden zitten zou nog altijd 99% van de politieke topics op dit forum uit geklaag bestaan.
Die zitten al jaren in de kamer en Verdonk heeft ook nog eens in een regering gezeten.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:09:10 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_59958934
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:54 schreef DroogDok het volgende:
Kermis
Hey ik ga die zeikzooi sponsoren met ¤0,35 per pakje peuken wat ik oprook dus wil je daar wel blij mee zijn!!
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_59959648
quote:

Het rookverbod is er ook niet voor jou als niet-roker gekomen, maar voor de medewerkers in de horeca. Om voor hen ook een rookvrije werkplek te geven....een terras is 'buiten', kan dus in eerste instantie de rook gewoon weg...dus niet zeiken !
Take on the situation, but not the torment ...
pi_59959731
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:41 schreef BereNDD het volgende:

[..]

Alles mis met rookverbod in restaurant !!!

Er is niets lekkerder dan na lekker gegeten te hebben een lekker digestief te nemen met een goede sigaar....., de horeca verdient het meest aan de drankjes, dus nu niet meer.....

De hele sigarencultuur in Nederland gaat er aan op die manier....

Een schot hagel voor al die nier rokershuillies die niet snappen dat het rookverbod er niet voor hen, maar voor het personeel is gekomen en nu juichen omdat zij ook opeens wel naar de horeca mogen...
Take on the situation, but not the torment ...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:22:51 #112
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_59962652
Ik was zaterdag bij sensation, iedereen gewoon roken daar Wel logisch natuurlijk, nogal moeilijk om 40.000 mensen te controleren
Primum non nocere
pi_59964314
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:22 schreef Florian_ het volgende:
Ik was zaterdag bij sensation, iedereen gewoon roken daar Wel logisch natuurlijk, nogal moeilijk om 40.000 mensen te controleren
Was het dak dicht dan?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 07:38:12 #114
140904 MLF
Unazukin
pi_59964459
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 06:58 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Was het dak dicht dan?
pi_59964597
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 07:38 schreef MLF het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
eh ja.. en nu?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:04:32 #116
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_59964603
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:35 schreef SevenWonders het volgende:

[..]

Alles mis met rookverbod in restaurant !!!

Er is niets lekkerder dan na lekker gegeten te hebben een lekker digestief te nemen met een goede sigaar....., de horeca verdient het meest aan de drankjes, dus nu niet meer.....

De hele sigarencultuur in Nederland gaat er aan op die manier....

Een schot hagel voor al die nier rokershuillies die niet snappen dat het rookverbod er niet voor hen, maar voor het personeel is gekomen en nu juichen omdat zij ook opeens wel naar de horeca mogen...
Dat is toch gewoon een mooi bijverschijnsel?
Beetje als het kijken naar een porno film, zelf neuk je niet, maar het is toch leuk om naar te kijken (soms begrijp ik mezelf ook niet )

De sigarencultuur in Nederland Verder behoorlijk kansloos als je na je hoofdgerecht gelijk het restaurant uitrent omdat je persé moet roken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:07:02 #117
140904 MLF
Unazukin
pi_59964613
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

eh ja.. en nu?
dat het hek open is
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:23:22 #118
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_59964731
kunnen die stakkertjes die alleen maar klagen over last hebben van andere mensen (klagen als mensen buitenroken) niet gewoon in een hutje op de hei gaan ziten.
Als je in de stad bent kan je het niet iedereen naar de zin maken. dus leer er maar mee leven dat je overlast van anderen hebt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:25:12 #119
140904 MLF
Unazukin
pi_59964748
typisch Holland: altijd op alles klagen
tief lekker op dan
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:28:54 #120
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_59964784
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:25 schreef MLF het volgende:
typisch Holland: altijd op alles klagen
tief lekker op dan
nu loop je zelf ook te klagen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:31:50 #121
140904 MLF
Unazukin
pi_59964817
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:28 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

nu loop je zelf ook te klagen
ben het geklaag aan mijn kop zat
pi_59964927
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:07 schreef MLF het volgende:

[..]

dat het hek open is
en dat is logisch in de context van mijn vraag of het dak open is hoe?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:54:08 #123
104079 BobbyB
Swiftie
pi_59965845
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:31 schreef MLF het volgende:

[..]

ben het geklaag aan mijn kop zat
Ja, dan moet je vooral in KLB gaan zitten. Je lijkt wel een niet-roker. Die gaan ook naast rokers zitten om zich eraan te ergeren.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:23:14 #124
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_59966295
de rook-junkies van fok zijn weer vol in de tegenaanval
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:54:18 #125
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_59966861
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:23 schreef the_jasper het volgende:
de rook-junkies van fok zijn weer vol in de tegenaanval
neem nog een lekkere sojaburger joh
That boy needs therapy..
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:52:15 #126
pi_59971140
http://www.volkskrant.nl/(...)gt_totaal_rookverbod
quote:
WELLINGTON - Niue, een eilandje in de Grote Oceaan, gaat mogelijk als eerste land ter wereld een totaalverbod invoeren op roken en de verkoop van tabak. Een voorstel hiertoe is voorgelegd aan het parlement.

‘Kleine landen mogen ambitieus zijn. Als dit een klein land lukt zullen grote landen ook gaan nadenken. Stel je eens voor wat dat betekent’, zei Sitaleki Finau, het hoofd van de gezondheidsdienst van Niue, dinsdag.

Het 260 vierkante kilometer grote Niue telt dertienhonderd inwoners, van wie er volgens Finau ongeveer 250 roken. Net als in veel andere landen is het roken in openbare gebouwen er al verboden en één dorp, Tuapa, heeft zichzelf rookvrij verklaard. Er wordt geen tabak verkocht en in het openbaar wordt niet gerookt.

Het plan voor een totaal rookverbod, dat ook binnenshuis zou moeten gelden, stuit op verzet van tabaksproducenten en anderen die aan roken verdienen. Het kan volgens Finau nog wel twee jaar duren voor het parlement over het voorstel stemt.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:19:50 #127
198231 Nikmans
Hee daar
pi_59971797
quote:
Ik ben volwassen, ik heb geen kinderen, maar ik word ook getroffen door verboden die bedacht zijn door mislukte managers die stemmen proberen te kopen van bange huismoeders die hun kinderen niet alleen kunnen opvoeden. En dat is niet de manier. Als je geen kinderen kan opvoeden moet je ze niet krijgen en geen zaken gaan verbieden voor anderen om jouw problemen op te lossen.
En vervolgens 'off topic' onder dat andere ding.
Helemaal niet off topic Dit is on-topic, omdat jij vindt dat je wordt " getroffen door verboden die bedacht zijn door mislukte managers die stemmen proberen te kopen van bange huismoeders die hun kinderen niet alleen kunnen opvoeden."

Die bange huismoeders zijn er nu eenmaal en hun kinderen zijn er ook, er zijn GENOEG mensen die wat mij betreft nu meteen ontoerekeningsvatbaar verklaard zouden mogen worden. Gelukkig hebben we een kabinet dat voor deze mensen kan bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in JP Balkenende dan in een jongen van 16 jaar met een kind van 2.
quote:
Dat geld voor heel veel minderheden. Wil je de Islam ook verbieden omdat ze in de minderheid zijn?
Nee. Maar, islamieten hebben wel hun eigen theehuizen, moskeeën etc dus wat dat betreft is het nog niet eens zo'n slechte vergelijking
Waar gaat dat heen als de rokende (10%? 15%?) minderheid de niet-rokende meerderheid hun wil op ging leggen zeg

En nog eens voor de goede orde: Ik heb echt niets tegen rokers op zich hoor, behalve dat ze een gore verslaving hebben Ik heb vrienden die roken en wat mij betreft roken ze lekker door, ik vind het alleen zo kort door de bocht allemaal. Iedereen die een opmerking maakt over rokers is een huilie volgens Fok! en elke maatregel om die smerige lucht de kop in te drukken wordt als 'betutteling' gezien.

Sowieso wat voor kutwoord is dat, betutteling. Sinds Mark Rutte het een keer geroepen heeft is alles betutteling, het is het nieuwe mantra naast vrijheid van meningsuiting
Ga weg
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:30:22 #128
pi_59972080
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:19 schreef Nikmans het volgende:

[..]

En vervolgens 'off topic' onder dat andere ding.
Helemaal niet off topic Dit is on-topic, omdat jij vindt dat je wordt " getroffen door verboden die bedacht zijn door mislukte managers die stemmen proberen te kopen van bange huismoeders die hun kinderen niet alleen kunnen opvoeden."
Dat is een feit. Ik heb geen kinderen dus ik hoef ook niet als zodanig behandelt te worden. Argumenten als “Ja maar mijn kinderen…” zijn dus slechte argumenten om mij iets te verbieden.
quote:
Die bange huismoeders zijn er nu eenmaal en hun kinderen zijn er ook, er zijn GENOEG mensen die wat mij betreft nu meteen ontoerekeningsvatbaar verklaard zouden mogen worden. Gelukkig hebben we een kabinet dat voor deze mensen kan bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Ik heb nog altijd meer vertrouwen in JP Balkenende dan in een jongen van 16 jaar met een kind van 2.
Ik heb daar niet zo veel vertrouwen in maar stel dat dat wel gerechtvaardigd is, dat is nog steeds geen argument om MIJ iets te verbieden.
quote:

Nee. Maar, islamieten hebben wel hun eigen theehuizen, moskeeën etc dus wat dat betreft is het nog niet eens zo'n slechte vergelijking
Waar gaat dat heen als de rokende (10%? 15%?) minderheid de niet-rokende meerderheid hun wil op ging leggen zeg
De niet rokers kunnen gewoon naar niet-rook horeca. De rokers hebben helemaal niet de behoefte om de niet-rokers hun wil op te leggen. Andersom helaas wel. Het rook verbod is idd uitstekend te vergelijken met een verbod op de Islam.
quote:

En nog eens voor de goede orde: Ik heb echt niets tegen rokers op zich hoor, behalve dat ze een gore verslaving hebben Ik heb vrienden die roken en wat mij betreft roken ze lekker door, ik vind het alleen zo kort door de bocht allemaal. Iedereen die een opmerking maakt over rokers is een huilie volgens Fok! en elke maatregel om die smerige lucht de kop in te drukken wordt als 'betutteling' gezien.
Maar dat is het ook. Ik maak zelf wel uit wat ik doen. Maar dat snap jij pas als er iets verboden word waar jij zin in hebt. En die dag komt.
quote:

Sowieso wat voor kutwoord is dat, betutteling. Sinds Mark Rutte het een keer geroepen heeft is alles betutteling, het is het nieuwe mantra naast vrijheid van meningsuiting
Off topic!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:32:50 #129
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_59972146
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:49 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Dit dus...

Overigens kwam ik erachter dat er zelfs in de coffeeshop een rookverbod heerst? Hoe bizar is dit dan? Net zoiets als dat je een eetverbod krijgt in een restaurant

Nederland is te ver door aan t slaan met zijn belachelijke regeltjes
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:43:03 #130
28033 Pek
je moet wat
pi_59972441
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Overigens kwam ik erachter dat er zelfs in de coffeeshop een rookverbod heerst? Hoe bizar is dit dan? Net zoiets als dat je een eetverbod krijgt in een restaurant
Men rookt nu uitsluitend puur binnen, of gebruikt een vaporizer

Maar in Engeland gaan al stemmen op om plaatjes van droge levers op flessen drank te zetten, dus het blijft hier niet bij, het is slechts een begin.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59991920
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is een feit. Ik heb geen kinderen dus ik hoef ook niet als zodanig behandelt te worden. Argumenten als “Ja maar mijn kinderen…” zijn dus slechte argumenten om mij iets te verbieden.
[..]

Ik heb daar niet zo veel vertrouwen in maar stel dat dat wel gerechtvaardigd is, dat is nog steeds geen argument om MIJ iets te verbieden.
[..]

De niet rokers kunnen gewoon naar niet-rook horeca. De rokers hebben helemaal niet de behoefte om de niet-rokers hun wil op te leggen. Andersom helaas wel. Het rook verbod is idd uitstekend te vergelijken met een verbod op de Islam.
[..]

Maar dat is het ook. Ik maak zelf wel uit wat ik doen. Maar dat snap jij pas als er iets verboden word waar jij zin in hebt. En die dag komt.
[..]

Off topic!
Dit is weer typisch jouw manier van redeneren: niet rokers ervan proberen te overtuigen dat zij hun wil aan jou opleggen, jíj als roker bent degene met een gewoonte die anderen stoort, níet andersom. Wat jij zelf zegt: of stoor jij je aan de persoon naast je die niet rookt in de kroeg?

'Heb de beleefdheid maar even om in de rook te zitten', las ik ergens anders Lachwekkend hoever die verslaving tot de botte hersens is doorgedrongen, de meest krankzinnige argumenten komen boven.

Leuk is wel dat het discussieren erover geen zin heeft, het 'rookverbod' (ook zo'n overtrokken woord, thuis mag gewoon nog alles, jij wilde toch religie privaat houden PV? Wees dan consequent graag, roken ook privé) is al ingegaan en ik als geboren egoist gun niemand zijn sigaret (omdat het ranzig is) dus ik geniet van de rokers die naar een hok ergens achter in een restaurant worden gewezen, het is zo'n triest gezicht..
pi_59992079
Laatst ook zoiets meegemaakt , ja ook buiten .. zit je lekker te eten in een restaurant nota bene waait die gore walm in je gezicht. was afgelopen zaterdag.

Kijk als iemand zonodig zijn of haar longen wil asfalteren dan moet ie dat helemaal zelf weten .. maar niet zo dat ik er last van heb !!!
It's not the position you stand, It's the direction in wich you look !
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:07:42 #133
pi_59992330
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:56 schreef De_Fotograaf het volgende:
Laatst ook zoiets meegemaakt , ja ook buiten .. zit je lekker te eten in een restaurant nota bene waait die gore walm in je gezicht. was afgelopen zaterdag.

Kijk als iemand zonodig zijn of haar longen wil asfalteren dan moet ie dat helemaal zelf weten .. maar niet zo dat ik er last van heb !!!
Om maar te zwijgen over uitlaatgassen op terrassen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:10:22 #134
pi_59992391
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is weer typisch jouw manier van redeneren: niet rokers ervan proberen te overtuigen dat zij hun wil aan jou opleggen, jíj als roker bent degene met een gewoonte die anderen stoort, níet andersom. Wat jij zelf zegt: of stoor jij je aan de persoon naast je die niet rookt in de kroeg?
Je bent niet verplicht in een kroeg te gaan zitten waar mensen roken, net als je niet verplicht bent om wegwerker te worden zodat je kan genieten van uitlaatgassen tijdens werktijd.
quote:

'Heb de beleefdheid maar even om in de rook te zitten', las ik ergens anders Lachwekkend hoever die verslaving tot de botte hersens is doorgedrongen, de meest krankzinnige argumenten komen boven.
Ik gebruik dezelfde argumenten als niet rokers, maar dan zijn ze plotseling belachelijk
quote:

Leuk is wel dat het discussieren erover geen zin heeft, het 'rookverbod' (ook zo'n overtrokken woord, thuis mag gewoon nog alles, jij wilde toch religie privaat houden PV? Wees dan consequent graag, roken ook privé) is al ingegaan en ik als geboren egoist gun niemand zijn sigaret (omdat het ranzig is) dus ik geniet van de rokers die naar een hok ergens achter in een restaurant worden gewezen, het is zo'n triest gezicht..
Je "geniet" terwijl je in je eentje aan de bar zit en het in het rokershok wel gezellig is?
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:19:26 #135
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_59992573
Je geeft ze één vinger en het liefst grijpen ze je hele hand.

Logische reactie natuurlijk. Het begin is er en nu kunnen de antirook-ayatollahs langzaam hun territorium uit gaan breiden.
Niet meer binnen? "Ja maar op terrassen heb ik er ook last van."
Niet meer op terrassen? "Ja maar de straat is toch ook publieke ruimte?"
Niet meer op straat? "Ik wil, als ik bij iemand op bezoek kom, óók niet lastiggevallen worden door sigarettenrook."

En zo gaat het steeds verder, onder aanhoudende gebeden van het al-aanvaarde gezondheidsmantra waarmee mensen op zijn minst waakzaam, zo niet doodsbang worden gemaakt: Roken Is Slecht, Roken Is Dodelijk, En Meeroken Ook.

Elke relativering is weg, het is de kwaadaardige revanche van een meute schreeuwers die nog even wraak wil nemen op honderd jaar rokershegemonie.

En zo leren we de mens weer kennen. Egoïstische, intolerante kuddedieren, al dan niet behept met een "verslaving".
Als ik god was, had ik ruim negentig procent van deze verwerpelijke diersoort al op jonge leeftijd aan een dodelijke ziekte laten bezwijken. Hoeven we dat volwassen gemeut tenminste niet aan te horen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_59992575
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Om maar te zwijgen over uitlaatgassen op terrassen.
Dat restaurant lag in het bos , je kan daar nauwelijks komen met een auto.
Overigens heb je wel een punt maar dan moet iedereen fietsen ... LIGfietsen wel te verstaan
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:35:04 #137
185631 Guncta
En un momento dado
pi_59992909
Waar ik vorige weekend uit was gegaan hebben ze gewoon met zn allen een pot gelapt.
Eerst krijg je nog een waarschuwing, later pas een boete, die dus al bij elkaar was gespaard.
Dan heb je meteen een leuke buffer qua tijd.

Horecabaas ook super blij natuurlijk. Nog nooit zoveel mensen daar gezien, tot laat in de nacht/ochtend.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_59993150
quote:

Als jij buiten op een terras zit en het waait een beetje krijgt je echt maar zo'n enorm kleine hoeveelheid rook binnen, dat moet je echt 30 jaar lang dag in dag uit doen voor je een heel pakje binnen hebt.

Zeur niet.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:51:42 #139
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_59993291
quote:

had dan lekker binnen gaan zitten, de antirook fariezeeers hebben dat helemaal rookvrij gekregen voor sociaalkontaktgestoorde mensen zoals jij
pi_59993560
wie rookt er nu onder het eten .. gatvergatvergatver
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:04:11 #141
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_59993683
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:00 schreef De_Fotograaf het volgende:
wie rookt er nu onder het eten .. gatvergatvergatver
dan gaan we wel boven jou eten roken als je dat liever hebt.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:04:27 #142
2964 Armageddon
pi_59993691
Kan niet wachten tot het voetbalseizoen weer gaat beginnen. Wat nou niet roken bij ADO? hahahaha!!!
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:05:52 #143
2964 Armageddon
pi_59993737
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef Guncta het volgende:
Waar ik vorige weekend uit was gegaan hebben ze gewoon met zn allen een pot gelapt.
Eerst krijg je nog een waarschuwing, later pas een boete, die dus al bij elkaar was gespaard.
Dan heb je meteen een leuke buffer qua tijd.

Horecabaas ook super blij natuurlijk. Nog nooit zoveel mensen daar gezien, tot laat in de nacht/ochtend.
Zo moet je dat gewoon doen ja. Laat ze lekker de tering krijgen allemaal met hun VERBOTEN.
pi_59994264
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht in een kroeg te gaan zitten waar mensen roken, net als je niet verplicht bent om wegwerker te worden zodat je kan genieten van uitlaatgassen tijdens werktijd.
[..]
Maar in iedere kroeg mocht tot voor kort gerookt worden, dus als ik niet in een rokershok wilde zitten moest ik thuis zitten. Nou ben ik geen jankerd hoor, ik steek er zelf af en toe een op, maar ik kan me voorstellen dat het een verademing is voor niet-rokers. Het is jouw slechte gewoonte, doe dat maar lekker thuis.
quote:
Ik gebruik dezelfde argumenten als niet rokers, maar dan zijn ze plotseling belachelijk
[..]
Well duh, nogmaals, het is jouw slechte gewoonte waar je een ander schade mee berokkend, niet-roken is dat niet. Het is niet gelijkwaardig, feit.
quote:
Je "geniet" terwijl je in je eentje aan de bar zit en het in het rokershok wel gezellig is?
Ik was gisteren in dat rokershok en dat is niet gezellig. Wat een bullshit zeg, in welke kroegen kom jij in godsnaam? In alle kroegen is het voornaamste gedeelte waar iedereen zit nu rookvrij, en gelukkig zijn er echt minder kneuzen dan jij denkt, het kroeggedeelte zit nog steeds stampvol en is gezellig. Dat rokershok stelde niets voor, was werkelijk beschamend om daar te staan. Als zielige, afhankelijke honden, afgedankt in 'n hok. Hopelijk pakt die schaamte iedere roker die daar komt, en helpt het hen te stoppen met die ranzige gewoonte. En in veel kroegen (ik kom er veel) is uberhaupt geen rokershok. Nee heel gezellig, in de stromende regen onder een afdakje. Dikke onzin, weer zo'n rokersargument van iemand die geen poot heeft om op te staan. Hou toch op met die stuiptrekkingen.
pi_59995258
quote:

Misschien moeten we zand ook wel verbieden. Stel dat dat in je gezicht waait tijdens het eten.. en het restaurant staat in een bos zeg je? Misschien ook wel al die bomen verbieden (die zijn vast allemaal om dat restaurant gaan groeien) want wie weet wat voor rotzooi en ongedierte daar allemaal van afkomt.

Dat je binnen klaagt: okee, maar buiten heb je gewoon ff lekker dikke vette pech en dan moet je maar lekker binnen gaan zitten, daar word op jullie verzoek nu niet meer gerookt. Janksmoel.
pi_59995775
Binnen wordt niet gerookt, buiten, eventueel op het terras, wordt soms gerookt, maar dit wordt voor 99% weg gevoerd door de wind. Als je wel last hebt van die andere 1% kun je gewoon naar binnen.

KLAAR!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')