Er waren al andere afspraken gemaaktquote:
Sommige mensen, hè, MB. Sommige mensen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En er pas ook in dat topic achterkomen4 jaar later
Ik ging het ook opzoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En er pas ook in dat topic achterkomen4 jaar later
Ik had het al gezienquote:
Je bedoelt dat je het kaartje had gezien, niet de spelfoutquote:
Ik had beide al gezien!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het kaartje had gezien, niet de spelfout.
Dan had je dat hier moeten posten trutquote:
Jaja, en weer beticht worden van zwanger zijn omdat ik iets uit [OUD] post! Nee, ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je dat hier moeten posten trut. Al was het maar om De Verlosser een harde plasser te bezorgen.
Zou Bupatih dan misschien iemand bezwangerd hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, en weer beticht worden van zwanger zijn omdat ik iets uit [OUD] post! Nee, ik kijk wel uit! [ afbeelding ]
Dat kan bijna niet anders idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou Bupatih dan misschien iemand bezwangerd hebben?
Wel knurftig dat ie onder die naam gepresenteerd wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:02 schreef IQM het volgende:
A true underdog story
Que?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel knurftig dat ie onder die naam gepresenteerd wordt!
Als je naar RTL5 zapt staat er onder in beeld: "A true underdog story" ipv "Dodgeball"quote:
Ze waren ook al een woord vergeten in de ondertiteling.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je naar RTL5 zapt staat er onder in beeld: "A true underdog story" ipv "Dodgeball"
Welke danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze waren ook al een woord vergeten in de ondertiteling.
In het echt is ie trouwens getrouwd met Katequote:
I know. Ik weet alles over the Frat Pack en the Apatow gang.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het echt is ie trouwens getrouwd met Kate
"Hey, there's Steve the Pirate" vond ik trouwens de geniaalste quote uit de film!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |