Er waren al andere afspraken gemaaktquote:
Sommige mensen, hè, MB. Sommige mensen...quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En er pas ook in dat topic achterkomen4 jaar later
Ik ging het ook opzoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En er pas ook in dat topic achterkomen4 jaar later
Ik had het al gezienquote:
Je bedoelt dat je het kaartje had gezien, niet de spelfoutquote:
Ik had beide al gezien!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je het kaartje had gezien, niet de spelfout.
Dan had je dat hier moeten posten trutquote:
Jaja, en weer beticht worden van zwanger zijn omdat ik iets uit [OUD] post! Nee, ik kijk wel uit!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan had je dat hier moeten posten trut. Al was het maar om De Verlosser een harde plasser te bezorgen.
Zou Bupatih dan misschien iemand bezwangerd hebbenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaja, en weer beticht worden van zwanger zijn omdat ik iets uit [OUD] post! Nee, ik kijk wel uit! [ afbeelding ]
Dat kan bijna niet anders idd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou Bupatih dan misschien iemand bezwangerd hebben?
Wel knurftig dat ie onder die naam gepresenteerd wordtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:02 schreef IQM het volgende:
A true underdog story
Que?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel knurftig dat ie onder die naam gepresenteerd wordt!
Als je naar RTL5 zapt staat er onder in beeld: "A true underdog story" ipv "Dodgeball"quote:
Ze waren ook al een woord vergeten in de ondertiteling.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je naar RTL5 zapt staat er onder in beeld: "A true underdog story" ipv "Dodgeball"
Welke danquote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze waren ook al een woord vergeten in de ondertiteling.
In het echt is ie trouwens getrouwd met Katequote:
I know. Ik weet alles over the Frat Pack en the Apatow gang.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het echt is ie trouwens getrouwd met Kate
"Hey, there's Steve the Pirate" vond ik trouwens de geniaalste quote uit de film!
Die zwieberende enkels... auquote:
Als jij echt op hem leek, had ik je allang aangerandquote:Op zondag 13 juli 2008 21:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
Heb ik eindelijk mijn lookalike uit Grey's Anatomy gezienMet z'n Sexy Boobs 316 chick
![]()
Ben benieuwd hoe deel 2 is.
Ben uberhaupt benieuwd naar die Addison spin off
WTFquote:Op zondag 13 juli 2008 21:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jij echt op hem leek, had ik je allang aangerand
Heb nu dus die ene afl. in Grey's Anatomy gezien en de personages lijken me erg tof maar het kwam heel clownesk over en af en toe werd dat een beetje irritant. Maar wel vermakelijk lijkt me. Enquote:Private Practice is overigens wel enigszins aardig, maar het heeft me nog niet gegrepen het eerste seizoen. Misschien komt dat doordat het prematuur is afgekapt vanwege de schrijversstaking...Ik ga seizoen 2 nog wel kijken, maar het moet wel interessanter worden
Jij was degene die het eerst riep dat die kerel van Private Practice op jou leek!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
WTFWaar komt deze opmerking nou weer vandaan?
Oh no he di'nt!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Hij vindt je lelijk!
Gaat dat hier ooit nog op de buis komen of wordt het ons niet gegund?!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:48 schreef Zhenar het volgende:
Private Practice is overigens wel enigszins aardig, maar het heeft me nog niet gegrepen het eerste seizoen. Misschien komt dat doordat het prematuur is afgekapt vanwege de schrijversstaking...Ik ga seizoen 2 nog wel kijken, maar het moet wel interessanter worden
Vond ik ook, heb 'm ook nog steeds niet aangeschaft ondanks de kortingen op Bol.com (niet denderend, trouwens, maar vorige keer was ik meteen overstagquote:Op zondag 13 juli 2008 22:21 schreef Giechel_Ho het volgende:
Grey's Anatomy s3 is trouwens erg zwak. En het schijnt niet beter te worden. Ik had er na S1 en 2 meer van verwacht.
Zouden ze niet snappen dat op dit moment de verzamelboxen duurder zijn dan de aparte seizoenen bij veel seriesquote:Op maandag 14 juli 2008 11:24 schreef babette21 het volgende:
ondanks de kortingen op Bol.com (niet denderend, trouwens, maar vorige keer was ik meteen overstag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |