Vanaf 25 augustus elke week half 9 op net 5.quote:Op maandag 14 juli 2008 11:21 schreef babette21 het volgende:
Gaat dat hier ooit nog op de buis komen of wordt het ons niet gegund?!
Leuk! (hoop ik)quote:Op maandag 14 juli 2008 12:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Vanaf 25 augustus elke week half 9 op net 5.
Dan zal ik ook voor jou duimenquote:Op maandag 14 juli 2008 17:15 schreef IQM het volgende:
Mijn broek zit ook spannend.
Gek, jij was degene die er mee kwamquote:Op zondag 13 juli 2008 22:57 schreef Zhenar het volgende:
Jij was degene die het eerst riep dat die kerel van Private Practice op jou leek!Ik vind dat wel meevallen, al kan ik enige gelijkenis niet ontkennen.
Je bevestigde die gedachte juistquote:Hoe dan ook, indertijd interpreteerde ik jouw "WTF, die gast lijkt op mij!"-opmerking als een "WTF, jij wilt hem neuken, dus mij ook!"-opmerking. Dat probeerde ik nu dus te ontkrachten
En?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik krijg eind van de middag te horen of ze mijn bod hebben geaccepteerd voor het appartement die ik graag wil
Fucking zenuwachtig. Wil die echt heel graag hebben
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Gek, jij was degene die er mee kwamIk kende die hele vent niet
My mistakequote:Je bevestigde die gedachte juist![]()
Wat een assholesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:16 schreef Dizer het volgende:
Ze hadden niet gebeld... dus ik denk pas vandaag...
Okee, ik kan het best handelen. Maar ik deel ook wel een beetje van je zenuwenquote:
Zullen we simultaanmasturberen in geile afwachting?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:04 schreef Dizer het volgende:
Ik ook, heb ze net gebeld was die makelaar op vakantie
Dus nu gaat een andere bellen en dan hoor ik het alsnog straks
Ik vrees dat ik te zenuwachtig ben om iets te gaan doen nu..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zullen we simultaanmasturberen in geile afwachting?![]()
Al weet ik niet of mijn collegae dat wel zouden waarderen... maar fuck it, ik ga hier toch weg
Ik doe het wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik te zenuwachtig ben om iets te gaan doen nu..
Post naakfoto's van jezelf in ShowChat, dat schijnt te helpenquote:
Adam Sandler zuigtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:11 schreef IQM het volgende:
Zhenar, heb jij wel eens wat vanAdam Sandlers comedy-cd's
gehoord?
Je bedoelt die kerel van geflopte films en die altijd een bijrolletje heeft in een Adam Sandler-film?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Adam Sandler zuigt![]()
Rob Schneider daarentegen...
Jims laatste comedy.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:31 schreef Dizer het volgende:
Laatst weer voor de 4e keer Fun with Dick & Jane gekeken. Dat is pas echt een komedie
![]()
Inderdaad, al een geruime tijd niks meer nieuws van hem gezien...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Jims laatste comedy.![]()
Ik hoop dat Yes Man snel uitkomt.
\Nou ja...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, al een geruime tijd niks meer nieuws van hem gezien...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan de spanning óók niet meer aan [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:08 schreef Zhenar het volgende:
Zullen we simultaanmasturberen in geile afwachting?![]()
Deze reactie windt me op.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Dat heb ik al gedaan toen ik die post plaatste.
Vind ik ook!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Ze kan het nu toch eigenlijk niet meer afblazen dan?? Vaag verhaal hoor.
Tuurlijk wel, zolang er geen mondeling akkoord is kan zowel de koper als de verkoper het hele zooitje afblazen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef MissBliss het volgende:
Ze kan het nu toch eigenlijk niet meer afblazen dan?? Vaag verhaal hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |