En het werd de beste tennismatch die ik ooit (live op tv) heb gezien. Het was puur genieten. Ik ben regelmatig uit m'n stoel gesprongen in de 4e en 5e set.quote:Ik gun de titel beide spelers. Laat het opnieuw net als vorig jaar een 5-setter worden!
Wanneer was dat?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:02 schreef Norrage het volgende:
Dankzij deze finale kwamen we nog enigszins in de buurt van de 44 topics, maar toch niet helemaal
maar hoop dan wel dat dan de titel voor fed is hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 00:33 schreef GokuSFE het volgende:
Wat een finale! Nadal heeft zeker verdiend gewonnen. Die vechtersmentaliteit van hem verdient alle respect. Zo'n finale willen we vaker zien, graag op de US Open al. Maar dan met 25-23 in de tiebreak van de 5e set
dat was vorig jaar, toen er alleen maar regen was....we moesten wat hequote:Op maandag 7 juli 2008 00:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer was dat?
Bestond FOK! al in '96?
Met name door Krajicek, toen kwamen er opeens allemaal successupporters postenquote:Op maandag 7 juli 2008 00:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
dat was vorig jaar, toen er alleen maar regen was....we moesten wat he
26 topics vol over Misa die de kwartfinale haaltquote:Op maandag 7 juli 2008 00:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met name door Krajicek, toen kwamen er opeens allemaal successupporters posten
Inderdaad, hulde.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ik wed dat fed wint morgen, indien ongelijk . . . . [zelf invullen]
(dat was nog voordat ik wist dat jij djoko een fido dido vond).quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
adoreer jij een jaar lang bij iedere Grand Slam het servische tennis![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Colplay het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit een spannende finale vonden, ik had dit al in #10 voorspeld
[..]
Dat zou idd een enorme domper geweest zijn. Bij een rebreak van Federer zouden ze wel eens gestopt kunnen zijn, al gingen ze op Court 1 nog wel een kwartier door nadat Rafa al had gewonnen.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:08 schreef pfaf het volgende:
God, wat ben ik trouwens blij dat de wedstrijd gisterenavond uitgespeeld kon worden. Stel je toch voor dat ze vanmiddag - terwijl ik niet kan kijken - nog een paar games moesten spelen...
Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:18 schreef Colplay het volgende:
Nadal en Federer gaven na afloop al aan bijna niets meer te zien op de baan en volgens Nadal hadden ze echt moeten stoppen als hij teruggebroken zou zijn.
wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?quote:Op maandag 7 juli 2008 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel een voordeel om te serveren als het licht slecht is. Makkelijker dan retourneren.
Leuk stukje op tennis.com: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=139358.
Zie www.tennis.com. Klik dan op de homepage onder de foto van Nadal met de tekst 'Match of a generation' op 'Report.'quote:Op maandag 7 juli 2008 10:04 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wat valt er te lezen? Ik krijg een overzichts pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |