Ze lijkt inderdaad op Sita.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Broekpaling het volgende:
Ze heeft trouwens wel de porum van een varken.
nog NIET dus.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomd, die link had ik nog verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
En blijf je dan ook voor het ontbijt (8)quote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Blijf je vanavond?
Ik bedoel het zusje van Jantje Smit. Als die Monique Smits heet is het dus geen zusje. Of ze is getrouwd en heet Monique Smith Smith. Dat kan ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef Acinonyx het volgende:
Monique Smits = Lekker, haar songtexten zijn ontzettend geil en vaak lekker dubbelzinnig, en ze vraagt er gewoon om om een keer stevig gepaald te worden![]()
Dan is het nog steeds geen zusje van Jan, want smit =/ smithquote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik bedoel het zusje van Jantje Smit. Als die Monique Smits heet is het dus geen zusje. Of ze is getrouwd en heet Monique Smith Smith. Dat kan ook.
Wow inderdaad!quote:
Shit, hoe lul ik me hier nou weer uit.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen zusje van Jan, want smit =/ smith
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |