Dat zijn twee clubs met hardcore hooligans.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet echt verbazend bij Millwall-Leeds.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zijn twee clubs met hardcore hooligans.
Zou heel mooi zijn als de eerste kampioen van de Football League voor het eerst in de Premier League komt. Al heb ik ook geen bezwaren tegen Sheffield United of Burnley, Reading zie ik liever niet promoveren, vind ik een beetje grijze club.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Dos37 het volgende:
en op sport1
Hopelijk eindelijk een keer Preston, elk jaar doen ze volgens mij mee maar nooit weten ze het te redden.
Ze zijn het team met de slechtste statistieken in de play-offs. Zeven keer deden ze mee en zeven keer lukte het ze niet om te winnen. Ik hoop nog steeds op een finale tussen Preston North End en Burnley.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Dos37 het volgende:
en op sport1
Hopelijk eindelijk een keer Preston, elk jaar doen ze volgens mij mee maar nooit weten ze het te redden.
Ik zou een promotie van Preston wel mooi vinden! Maar hoezo werkt je site niet Barnet_Bee?quote:Op maandag 11 mei 2009 21:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ze zijn het team met de slechtste statistieken in de play-offs. Zeven keer deden ze mee en zeven keer lukte het ze niet om te winnen. Ik hoop nog steeds op een finale tussen Preston North End en Burnley.
1-0 Sheffield.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef Plato1980 het volgende:
Sheffield United-Preston gaat beginnen.
Nu Live op Sport1.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Dos37 het volgende:
vanavond Reading - Burnley. Reading moet een 1-0 achterstand goedmaken.
Hup Burnley trouwens
Yup, in dat opzicht zou het de mooiste promovendus van de laatste jaren kunnen worden maar ik geef ze weinig kans tegen Sheffield United.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:04 schreef Barnet_Bee het volgende:
Burnley in de PL, dat zou wat zijn. Op dat gare Turf Moor (twee tribunes daarvan) ploegen als Liverpool en Manure ontvangen, dat is een mooi vooruitzicht.
Hij kreeg na eerder geel zelfs direct rood wegens natrappen. Volledig terecht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef JLSB het volgende:
Ik zag gisteren nog een samenvatting van de heenmatch Burnley-Reading. Weet iemand waar die Bikey last van had. meer terecht kunnen twee gele kaarten toch niet zijn?
quote:Scunthorpe beat MK Dons on penalties to set up a League One play-off final against Millwall.
Former Chelsea striker Tore Andre Flo missed the ninth spot-kick of a tense shoot-out to hand the visitors victory.
Jude Stirling had earlier had a penalty saved in the shoot-out when he had the chance to win it for the home side.
There had been little to separate the teams and David Mirfin's stabbed shot hitting the post for Scunthorpe was the closest to a goal before penalties.
Tore Andre Flo miste de beslissende penaltyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig, die schijtdons liggen eruit. Ik moest er niet aan denken dat die fake club weer was gepromoveerd.
Finales zijn als volgt:
Burnley v Sheffield United
Millwall v Scunthorpe
Shrewsbury v Gillingham
Gillingham komt in 90e minuut op 1-0.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig, die schijtdons liggen eruit. Ik moest er niet aan denken dat die fake club weer was gepromoveerd.
Finales zijn als volgt:
Shrewsbury v Gillingham
Morgen is het Spring Bank Holiday, een vrije dag in de UK.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:25 schreef Dos37 het volgende:
Morgenmiddag om 16:00 om promotie naar Premier League ben ik de enige die dat een vage tijd vind voor een normale maandagmiddag.
Ik ook, en ik ga zeker kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:14 schreef Dos37 het volgende:
oow dat wist ik niet, ik ben gelukkig ook vrij
Wordt nu erg gezellig daar denk ikquote:Op zondag 24 mei 2009 15:55 schreef Dos37 het volgende:
OMG
Had verwacht dat Millwall het wel zou redden
quote:Burnley: Jensen, Duff, Carlisle, Caldwell, Kalvenes, Elliott, Alexander, McCann, Blake, Thompson, Paterson.
Subs: Penny, McDonald, Gudjonsson, Rodriguez, Eagles.
Referee: Mike Dean (Wirral)quote:Sheff Utd: Kenny, Walker, Morgan, Kilgallon, Naughton, Montgomery, Howard, Cotterill, Stephen Quinn, Halford, Beattie.
Subs: Bennett, Lupoli, Hendrie, Ward, Bromby.
en gisteren bijna 60000 voor een wedstrijd voor promotie naar het championshipquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
En bijna 90.000 toeschouwers bij een prmotiewedstrijd. Kun je je dat voorstellen bij Cambuur-Zwolle?
53,706 voor de promotie naar League Iquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en gisteren bijna 60000 voor een wedstrijd voor promotie naar het championship
Dat komt neer op bijna 10 à 20 edities Cambuur-Zwolle.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
En bijna 90.000 toeschouwers bij een prmotiewedstrijd. Kun je je dat voorstellen bij Cambuur-Zwolle?
quote:They just do not deal in bad goals do they, Burnley? Every one seems to be a contender for goal of the month. Gorgeous finish from Wade Elliott, that.
Ja, Sheffield verdiende het met een monsterscore af te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
Burnley naar de Premier League. Leuk.
Al is de 1-0 uitslag gezien de wedstrijd wat karig
Je kunt moeilijk beweren dat dit clubs zonder identiteit zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
jammer dat ze dezelfde soort tenues hebben als Aston Villa en West Ham. ik hou van wat meer originaliteit en identiteit.
Ghehe, alsof de shirtjes bepalen welke identiteit je hebt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat dit clubs zonder identiteit zijn.
Verschrikkelijk mooie tenuesquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
jammer dat ze dezelfde soort tenues hebben als Aston Villa en West Ham. ik hou van wat meer originaliteit en identiteit.
Burnley en geen identiteitquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ghehe, alsof de shirtjes bepalen welke identiteit je hebt.![]()
Dan zijn clubs als bijvoorbeeld Groningen, Ajax en PSV ook clubs zonder identiteit met hun kleurtjes die overal voorkomen.
roda, vvv, nac ofzo? NAC heeft niet altijd die diagonale zwarte streep gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.
Dat die clubs nog altijd in dezelfde kleuren spelen heeft juist alles met traditie, identiteit en historie te maken. Niks kleur aanpassen omdat er al 2 anderen zijn. Gewoon altijd je eigen kleur behouden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.
Er zijn al genoeg clubs die in rood-wit of blauw-wit spelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |