Ja, Sheffield verdiende het met een monsterscore af te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef Prosac het volgende:
Burnley naar de Premier League. Leuk.
Al is de 1-0 uitslag gezien de wedstrijd wat karig
Je kunt moeilijk beweren dat dit clubs zonder identiteit zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
jammer dat ze dezelfde soort tenues hebben als Aston Villa en West Ham. ik hou van wat meer originaliteit en identiteit.
Ghehe, alsof de shirtjes bepalen welke identiteit je hebt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk beweren dat dit clubs zonder identiteit zijn.
Verschrikkelijk mooie tenuesquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
jammer dat ze dezelfde soort tenues hebben als Aston Villa en West Ham. ik hou van wat meer originaliteit en identiteit.
Burnley en geen identiteitquote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ghehe, alsof de shirtjes bepalen welke identiteit je hebt.![]()
Dan zijn clubs als bijvoorbeeld Groningen, Ajax en PSV ook clubs zonder identiteit met hun kleurtjes die overal voorkomen.
roda, vvv, nac ofzo? NAC heeft niet altijd die diagonale zwarte streep gehadquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.
Dat die clubs nog altijd in dezelfde kleuren spelen heeft juist alles met traditie, identiteit en historie te maken. Niks kleur aanpassen omdat er al 2 anderen zijn. Gewoon altijd je eigen kleur behouden.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
te makkelijk, Prosac. welke Nederlandse profclubs hebben identieke shirts als die clubs die je noemt? misschien PSV-Sparta, al zijn de strepen duidelijk verschillend. niet te vergelijken iig met Villa-West Ham-Burnley. ze zullen vast wel historie hebben, maar voor de buitenstaander die er niet zoveel van weet is het gewoon jammer.
Er zijn al genoeg clubs die in rood-wit of blauw-wit spelen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |