abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60048344
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Schijnt overigens wel dat Ajax hem heeft gescout aan de hand van mijn eerste Sulejmani topic.
Jij hebt toch een oog voor talent!
Mooi dat ie nu eindelijk bij je favo club zit
pi_60048359
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:15 schreef Triptamine het volgende:
DAM kan lullen wat hij wilt. Halen we de schaal en CL is Sulejmani alweer dik betaald. Webster of niet.
Webster, Webster,
Je vader download nog met napster.
pi_60048382
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Webster, Webster,
Je vader download nog met napster.
Moet je niet verder vertellen he
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60048433
Ja, gaan we het nu weer over Sulejmani hebben
pi_60048489
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 20:22 schreef sjimz het volgende:
Ja, gaan we het nu weer over Sulejmani hebben
Oke:

Sulej is een van de redenen waarom ik heel veel zin heb in het nieuwe seizoen. Toen ie nog bij Heerenveen zat had ik dat al omdat ik hem geweldig vond, en nu speelt ie bij ons
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:20:16 #106
221415 Shevo
Fútbol es fantástico
pi_60066197
't Geld staat op 't veld
"Sport is het grootste bedrijf van de wereld,"
aldus Johan Cruijff
  zaterdag 12 juli 2008 @ 22:26:51 #107
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_60066302
Pijnlijk dat Ronaldinho zijn transferprijs even groot is als die van poedel Miralem.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_60066632
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk dat Ronaldinho zijn transferprijs even groot is als die van poedel Miralem.

²
hoi
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60067243
Kwam 'm net nog tegen bij 't Fean '58 - SC Heerenveen
pi_60070067
En dit is bron nummer 2 dat Ajax nu ook Lemic heeft binnengehaald:

Strijd in Eindhoven: de schijterd vs. de ex-commando

Wist u dat Heurelho Gomes heeft leren keepen op de wc? Althans, het ontwikkelen van zijn uitzonderlijke sprongkracht vond plaats op het toilet van de familie Gomes.

Door op het kleine huisje alsmaar richting het plafond te springen, slaagde de jonge Heurelho er in steeds hoger te komen. Het zijn van die triviale feiten die je soms bijblijven uit een interview. Tegelijk probeer je je voor te stellen wat voor smeerboel het moet zijn geweest op dat toilet. Zelf heb ik rustig zittend al moeite genoeg om alles binnen de randjes te houden.

Gomes vertelde deze anekdote aan het begin van het vorig seizoen in de Voetbal International. In dit interview prees hij PSV en de cultuur van de club uit Eindhoven, maar ook zijn eigen opvoeding. Hij omschreef zichzelf als iemand met sterke sociale waarden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel: ,,Cruzeiro is mijn club, PSV is mijn huis. Als ik ooit wegga, dan kan ik alleen naar een club die zulke waarden ook hoog in het vaandel heeft staan. Daarbij kijk ik niet alleen naar het financiële plaatje.’’ In dit interview noemde hij Nederland zijn tweede vaderland en gaf hij voor het eerst aan graag voor Oranje te willen spelen. Als hij nog een seizoen was gebleven, had hij Nederlander kunnen worden.

Zijn liefde bleek toch minder groot. Daar verandert de huilbrief bij zijn afscheid niets aan. Na een eerdere aanvaring halverwege het seizoen kwam het in mei van dit jaar tot een volledige uitbarsting richting directeur Jan Reker. De boodschap was duidelijk: ,,Reker eruit of ik eruit!’’ Met een opsomming van vermeende leugens en vage toezeggingen van Reker probeerde Gomes duidelijk te maken dat de algemeen directeur de club kapot aan het maken was. De Braziliaanse doelman luidde op basis van zijn sociale inborst de noodklok... Aangezien ook anderen toen met de nodige kritiek op Jan Reker kwamen, ontstond er toch de enige twijfel over diens functioneren. Ook op deze plaats.

Naar nu blijkt, is Jan Reker echter door de top van PSV aangesteld om een grote schoonmaak te houden. Niet al zijn beslissingen verdienden de schoonheidsprijs, maar de leiding kon het niet langer aanzien. Toen ik Reker enkele weken geleden in Eindhoven sprak, beschreef hij situaties die meer weg hadden van scènes uit ‘The Sopranos’ dan van normale spelersbegeleiding. Geïntimideerde spelers, opgedrongen assistenten en dubieuze voorstellen. Inmiddels heeft Gomes toegegeven dat het interview vooraf was ingestoken door zijn zaakwaarnemers en is hij in deze machtsstrijd enkel gebruikt als pion. Hoe graag PSV hem daarbij opofferde, blijkt wel uit het gegeven dat hij voor vijf miljoen onder de gelimiteerde transfersom is vertrokken. Feit is dat er een duidelijke verharding plaats vindt in het milieu van de zaakwaarnemers. Daar kwam Heerenveen de laatste maanden ook achter toen er rond Miralem Sulejmani allerlei mensen verschenen die zich bekommerden om zijn ‘welzijn’. Het was plots erg lastig om de watervlugge aanvaller te spreken. Onaangekondigd aankloppen was zelfs ronduit link.

Met zijn transfer naar Ajax is duidelijk dat ‘kamp Lemic’ zich verplaatst naar Amsterdam, want als het aan Reker ligt, zit de deur in Eindhoven behoorlijk op slot. Het ging allemaal te ver. Op mijn vraag of hij bang is geworden door al deze praktijken antwoordde de oud-commando: ,,Absoluut niet, want als mij iets overkomt, weet iedereen uit welke hoek het komt.’’ Alleen die conclusie al. Eén ding is duidelijk, Reker is geen schijterd. Gomes wel, maar dat was natuurlijk onvermijdelijk met zo’n opleiding.

Column van Wilfred Genee in AD
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60072830
Zo zeg Ajax heeft een speler uit het "kamp Lemic".

Hoeveel heeft psv er nog steeds?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60077414
Teveel, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60168838
Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat we aankomend seizoen met Sulejmani - KJH - Suárez in de spits gaan spelen. Wát een geweldige aanval! Ik heb ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen .
pi_60168868
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 16:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen dat we aankomend seizoen met Sulejmani - KJH - Suárez in de spits gaan spelen. Wát een geweldige aanval! Ik heb ontzettend veel zin in het nieuwe seizoen .
100 doelpunten mee moet te doen zijn, vorig jaar hebben we de 94 al gehaald
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60171495
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:

²
20 miljoen + bonus van 4 miljoen en een torenhoog salaris
16,5 miljoen

Klein verschil toch.
pi_60172593
Dit is niet het Ronaldinho topic.
pi_60213832
Lees nu pas dat ie verkocht is.

Wat een bedrag. Ongelooflijk dat Ajax dat wil betalen. Snap ik helemaal niks van.

Ik wens hem veel succes maar het lijkt me geen slimme stap voor een speler die het nog helemaal moet bewijzen.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 20:34:55 #118
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60214164
Het nieuws niet gevolgd in frankrijk, of was het geen nieuws daar?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60215906
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Het nieuws niet gevolgd in frankrijk, of was het geen nieuws daar?
Ik ben de Franse taal niet machtig dus geen idee of het daar in het nieuws was.
pi_60224619
Had mijn acc aangemaakt voordat het zeker was dat hij kwam dus was niet zo tof dat het iedere keer niet doorging en ik dadelijk met een naam van een speler van Chelsea of Heerenveen ofzo opgescheept zat.

Sulejmani - Huntelaar - Suarez = klaarkomen.
  zondag 20 juli 2008 @ 14:19:12 #121
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_60224779
Hij mag niet naar de Olympics van Van Basten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_60224941
Hij heeft nooit gezegd dat hij niet mag gaan, hij zou het alleen niet logisch vinden gezien zijn blessure.
pi_60227781
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:19 schreef One_conundrum het volgende:
Hij mag niet naar de Olympics van Van Basten
Heeft ie toch niks over te zeggen
pi_60227876
van Basten verwacht dat ze hem niet oproepen omdat hij pas net weer in training is maar dat is meer psychologische oorlogsvoering. Na een paar wedstrijdjes en een goed trainingskamp is hij weer fit en roepen ze hem gewoon op vrees ik.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60227900
Waarom vrees je dat? Is toch mooi als ie daar kan spelen?
pi_60227954
Ajax doet niet mee aan de CL dus belangrijke wedstrijden mist ie toch niet
pi_60227978
Dat is ook zo, maar ik zie hem liever gewoon de normale voorbereiding mee doen en uitgerust aan het seizoen beginnen, zeker als nieuwe speler.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_60228002
Je hebt er toch niks over te vertellen, je kan alleen hopen
pi_60228015
Dat is ook wat ik in mijn eennalaatste post al zei: als hij gewoon mee gaat trainen en de voorbereiding meemaakt wordt hij vanzelf opgeroepen.
Ik kan ze ook geen ongelijk geven natuurlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 13:54:22 #130
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60244682
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejman I
Ben in de Suleymani-moskee geweest in Istanbul. Mijn gebeden werden echter niet verhoord.
pi_60340987
quote:
Sulejmani niet naar Spelen en blijft bij Ajax

25/07/2008 09:16

Miralem Sulejmani is onvoldoende hersteld van een knieblessure voor een optreden op de Olympische Spelen. Tot die conclusie is een arts van de Servische voetbalbond gekomen. De aanvaller maakt dan ook gewoon de voorbereiding en de competitiestart van Ajax mee.

Sulejmani moest aan het einde van het afgelopen seizoen een knieoperatie ondergaan. De Serviër, die nadien de overstap maakte van SC Heerenveen naar Ajax, is nog steeds niet geheel fit. Bij zijn nieuwe werkgever heeft hij wel de training hervat, maar tot een optreden tijdens een oefenduel is het nog niet gekomen.

Een arts van de Servische voetbalbond kwam tijdens het trainingskamp van Ajax in De Lutte poolshoogte nemen over de vorderingen van Sulejmani. Hij constateerde dat de aanvaller niet fit genoeg is voor deelname aan de Olympische Spelen.

Dat is een meevaller voor Ajax, dat Sulejmani nu niet hoeft te missen. 'Maar als Miralem was opgeroepen, hadden wij hem gewoon afgestaan', zegt technisch manager Danny Blind in het Algemeen Dagblad. 'Maar het is duidelijk dat hij nog niet fit genoeg is om aan een groot toernooi als de Spelen deel te nemen.'
pi_60341288
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Dat is mooi. Geen kans op blessures voor de start van het seizoen .

Wel heel blijven op de training.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:59:21 #134
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60341395
Seizoen, begin nou! Ik wil weten hoe hij het gaat doen...
><(({°>
pi_60345675
Dus ook niet fit voor de start van het seizoen
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:14:02 #136
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60345688
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus ook niet fit voor de start van het seizoen
Dat is pas 3 weken later dan de start van de OS
pi_60345704
Dus?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:28:29 #138
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_60345884
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus?
Heeft hij 3 weken langer om te herstellen en is hij waarschijnljk fit voor het begin van het nieuwe seizoen
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_60345906
Hij ligt er al 4 maanden uit, dan loop je dat niet effe in, in 3 weken
  vrijdag 25 juli 2008 @ 17:31:32 #140
207154 IJsbergsla
geen gewone sla..
pi_60345924
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij ligt er al 4 maanden uit, dan loop je dat niet effe in, in 3 weken
Als er staat dat hij al meetraint lijkt het mij dat hij bijna herstelt is
Op maandag 12 januari 2009 23:52 schreef Apuleius het volgende:
Godverdomme! DAAR HEB JE DIE SLAKROP OOK WEER!!! :(
pi_60346266
Dan zou hij wel mee doen aan de OS he, die beginnen pas over 2 weken
pi_60346296
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zou hij wel mee doen aan de OS he, die beginnen pas over 2 weken
Nee dat doet hij niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60346316
Omdat hij niet fit is dus dan is hij dat met de start van de competitie ook niet
pi_60346334
Clown DAM heeft weer een optreden zie ik.
pi_60346338
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
met de start van de competitie ook niet
Oh? Insider DAM?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60346340
quote:
Omdat hij niet fit is dus dan is hij dat met de start van de competitie ook niet
Zucht, wat jij wilt.

Hij doet alweer mee met de groepstraining.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60346341
quote:
Hij heeft 3 weken langer de tijd om te herstellen. Als je meetraint zit je normaal gesproken op 75-85%, dan is het best mogelijk om over 5 weken op 100% te zitten hoor.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:07:24 #148
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_60346392
quote:
Jou redenaties zijn gewoon lachwekkend.
pi_60346418
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Hij heeft 3 weken langer de tijd om te herstellen. Als je meetraint zit je normaal gesproken op 75-85%, dan is het best mogelijk om over 5 weken op 100% te zitten hoor.
Zolang hij niet terugvalt op die knieblessure zou hij voor het seizoen klaar moeten zijn ja.
pi_60346444
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

Alles kan, maar je zal toch wat oefenwedstrijden moeten spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')