Ben je niet helemaal goed of zo? Zit wat in... Donder lekker op met je achterhaalde geloof. In het westen zijn honden gewoon-goed en zolang ze niet in je huis schijten, rot je maar lekker op naar een land waar ze met duiven de huizen doorzoeken of zo.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:09 schreef fokthesystem het volgende:
Zie hier voor fok bericht: Speurhonden schoenen aan bij moslims
>Schoenen voor speurhonden in moskee
Zit wat in zowaar.
Ik zou ook geen varken met modderpoten in huis willen, gesteld dat deze heel goed zijn in speuren en de politiie hier wat te speuren denkt te hebben.
Een hond maakt me niet uit, heb ik zelf ook, echter snappen doe ik het wel, grenzen en opvattingen
verschillen en dit is geen drama.
Sowieso had de duitse politie de primeur met hun schoenen voor honden, dat is ivm de veiligheid voor de honden aangaande glas e.d. en nu gaat de politiek correcte propaganda en goodwill machine er mee lopen :-)
Ander probleem: moskee? schoenen uit! ? toch? Of gewoon de VOC mentaliteit dan?
jij bent het racziest!quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Ik vind dit echt overdrevenin plaats van dat zij zich aanpassen aan ónze normen en waarden is het andersom.
Dat benutten ze al, o.a. voor truffel 'jacht', echter ook daar worden al maar meer honden ingezet.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:25 schreef pisnicht het volgende:
Ik hoop dat ze ooit nog eens de kracht van het reukorgaan van een varken leren benutten.
Zie de 2e reactie op je OP?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat benutten ze al, o.a. voor truffel 'jacht', echter ook daar worden al maar meer honden ingezet.
Terug on topic, dan is je mening.... ?
In een aantal zaken kan ik het ook daar mee eens zijn.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Ik vind dit echt overdrevenin plaats van dat zij zich aanpassen aan ónze normen en waarden is het andersom.
Als niet-moslim (neem ik nu even aan) heb je geen geloof om mee te schermen en dus gaat voor jou op : je moet gehoorzamen en toelaten + ondergaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:51 schreef LXIV het volgende:
Ik vind honden ook smerig maar ben geen moslim. Mogen ze bij mij binnen dan wél schoenen aan?
Wat bedoel je met normen en waarden. oOk, taal moeten ze leren, maar wat moeten ze volgens jou meer moeten doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:56 schreef geppie het volgende:
Het is ook maar een idee van Britse politie, niet dat moslims hier om gevraagd hebben hoor. Ik zie ook in geen ander Islamitische land , dat zij dit doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Arnold_fan het volgende:
Laten we ons liever afvragen waarom er klaarblijkelijk regelmatig speurhonden bij een moskee of bij moslims in huis moeten komen.......
Bij mij thuis komen ze nooit....... Misschien moeten ze wat minder crimineel gedrag vertonen, dan hoeft er ook geen politie langs te komen, en al helemaal niet met honden.
ander islamitisch land? Wil je Engeland onder islamitische landen scharen? Dan zijn ze nog verder heen dan al blijkt uit dit nieuwsbericht....quote:Op zondag 6 juli 2008 23:21 schreef afvallige het volgende:
[..]
Het is ook maar een idee van Britse politie, niet dat moslims hier om gevraagd hebben hoor. Ik zie ook in geen ander Islamitische land , dat zij dit doen
quote:Op maandag 7 juli 2008 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
ander islamitisch land? Wil je Engeland onder islamitische landen scharen? Dan zijn ze nog verder heen dan al blijkt uit dit nieuwsbericht....
Kennelijk heeft iemand bij de politie geconstateerd dat het relatief vaak voorkomt dat ze bij moslims langsgaan. Als hun kinderen zich zo gedragen als in Nederland is dat ook niet zo verwonderlijk......
Precies of gaan ze dit ook bij synagoges doen?quote:Op maandag 7 juli 2008 08:05 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Kennelijk heeft iemand bij de politie geconstateerd dat het relatief vaak voorkomt dat ze bij moslims langsgaan. Als hun kinderen zich zo gedragen als in Nederland is dat ook niet zo verwonderlijk......
Het lijkt me aardig duidelijk....quote:
Discriminatie!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als niet-moslim (neem ik nu even aan) heb je geen geloof om mee te schermen en dus gaat voor jou op : je moet gehoorzamen en toelaten + ondergaan.
Oh zeker, en van het zelfde kaliber als de democratie in NL, en hoe politici heel opportuun het een wel en het ander niet vergelijken met land A of X, dan eens in procenten, dan eens per zoveel inwoners, dan weer in hele getallen of op leeftijd of zo.quote:
quote:Ik snap sowieso niet dat men uberhaupt serieus ingaat op een dergelijk verzoek. Iemand ooit een politiehond in een kerk gezien?
Dat zijn ze in zekere zin ook wel. Vergis je niet ik heb een hond en ben meer van het type 'goed voor de weerstand', maar ze nemen bacteriën, vlooien of bijv. teken mee naar binnen, tussen die pootjes zit niet zelden poep en pis van allerlei dieren enz. Katten idem, en er zijn NLers die er precies zo over denken als 'de moslims'.quote:ipv te zeiken over dat honden onreine beesten zijn.
Grappig die discrepanties ergens wel.quote:De poten van een hond zijn overigens nog wel het schoonste. Je kan beter verzoeken om ze een muilkorf om te doen zodat ze niet met die vieze bek, waar ze net een andere hond mee in de anus hebben gesnoven, ergens tegenaan komen.
Slimme al dan niet crimineel die nu met stickers komt a la ' discrimineren? NEE! Hond moet schoenen aan? JA ! 'quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:30 schreef Gia het volgende:
Tja, dan moeten die honden dus voortaan bij elke inval, in elk huis, schoenen aan.
Mijn schoonmoeder zeikt ook continu over dat we te weinig langs komen. Het effect is echter averechts net zoals velen het gezeik van moslims beu zijn. Overigens zijn al die achterlijke voorbeelden van politieke correctheid net zo goed te verwijten aan de linkse kliek die vaak hun kontje maar omhoog doen zodra moslims weer eens wat te zeiken hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:01 schreef fokthesystem het volgende:
Je kan van Moslims denken wat je wilt, maar wat ze niet willen maken ze duidelijk. Als grote groep in een democratie krijgen ze (ze stemmen immers ook) pvda veelal) dus ook wat wensen vervuld.
Ik dacht, laat ik eens kijken waar men het vandaan haalt. Frontpage, een Belgische nieuwssite, hm. Een Google naar "shoes for british police dogs" geeft The Times, verwijst naar Association of Chief Police Officers en de website daarvan zegt dat het niet klopt.quote:ACPO statement on use of police dogs
Peter Vaughan, Deputy Chief Constable of South Wales police and ACPO lead on police dogs said:
“Contrary to media reports, ACPO guidelines currently being drawn up on the use of police dogs do not require or request police forces to use boots when police dogs are being used within Muslim buildings. There is in fact neither any reference to the use of boots in the draft guidelines, nor to any specific faith or community.
“Instead, the draft guidelines outline a general principle that police forces should consider what steps can be taken to avoid offending people during operations. This might include different categories of people such as those with a fear of dogs, for example, or asthma sufferers who may be sensitive to dog hair.
“However while the police will take cultural sensitivities into account, in all operations effective policing will take primacy.
“The guidelines are expected to be completed by the end of the year.”
Klinkt mij als een excuus van jouw kant. Als ze voortdurende daar over zeikt, was het beozek dus al niet dik gezaaid dunkt mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:17 schreef pisnicht het volgende:
[..]
[quote]Mijn schoonmoeder zeikt ook continu over dat we te weinig langs komen. Het effect is echter averechts net zoals velen het gezeik van moslims beu zijn.
Het is een grote en nog steeds groeiende groep in NL.quote:Overigens zijn al die achterlijke voorbeelden van politieke correctheid net zo goed te verwijten aan de linkse kliek die vaak hun kontje maar omhoog doen zodra moslims weer eens wat te zeiken hebben.
Politiek bewustzijn is bij buitenlanders vaak hoger dan bij NLers, opkomst (gok ik) ligt percentueel ook hoger en minder wijd qua links/midden/rechtse partijen waarop ze als collectief zo al stemmen.quote:Ik snap je link met democratie overigens niet zo goed. Hun wensen staan in geen verhouding met hun aantal
Dat is het punt nu juist, zijn we (of engelsen) nog tolerant of niet?quote:en daarnaast heb je je nog steeds aan te passen aan de standaard hier (ook al gaat het in dit geval om Engeland) waarbij sex(y) en bloot nu eenmaal geaccepteerd is en honden (al vind ik het vaak ook smerige beesten) niet met schoenen aan hun werk uitvoeren.
En al was het waar dan nog:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens kijken waar men het vandaan haalt. Frontpage, een Belgische nieuwssite, hm. Een Google naar "shoes for british police dogs" geeft The Times, verwijst naar Association of Chief Police Officers en de website daarvan zegt dat het niet klopt.
Geschokt, diepgeschokt ben ik dat een bericht over Westers toegeven aan die enge imperialistische moslims niet klopt, dat Britse dhimmitude verzonnen of overdreven of voorbarig is. Diep-, diep-, ongelooflijk diepgeschokt. Wie had dat ooit kunnen bedenken..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |