quote:
quote:De megaton is een eenheid voor de energie die vrijkomt bij een ontploffing van waterstofbommen en andere zeer energetische gebeurtenissen, zoals het inslaan van grote meteorieten op aarde. Een megaton is gedefinieerd als de energie die vrijkomt bij het ontploffen van 1.000.000 ton (1.000.000.000 kilo) TNT, oftewel ca. 4,2 × 1015 joule = 4,2 petajoule (PJ).
De zwaarste waterstofbom die ooit is getest, de Tsar Bomba, had een energie van 50 megaton. Die hoeveelheid energie zou in 1999 voldoende zijn geweest om twee dagen lang in de hele menselijke energiebehoefte te voorzien. In plaats daarvan was de energie geconcentreerd op één plek, en kwam vrij in enkele seconden.
Terroristische aanslag op E3?quote:
De kwaliteit van de pre-E3 roundtable beviel me wel moet ik zeggen. Via deze link is de persconferentie dus ook te volgen?quote:Op maandag 14 juli 2008 17:49 schreef Sackboy het volgende:
Alvast linkje voor de livestream:
http://livewire.ign.com/2008/e3/index.html
MS press conference komt op Live te staanquote:Op maandag 14 juli 2008 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Zouden ze die livestreams ook cappen en online zetten? Ik heb geen tijd vanavond
Koop een mac.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat zo voor elkaar?
Dat wil ik ook.
maar hij zit niet in je dashboard... of wel?quote:
Dashboard unlockenquote:Op maandag 14 juli 2008 18:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
maar hij zit niet in je dashboard... of wel?
* Fallen wil dit ook... leg ff uit wat je hebt gedaan svp
Okay, thanks! x1000quote:Op maandag 14 juli 2008 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Dashboard unlocken
Daarna gewoon de widget verslepen en tijdens het slepen je dashboard uitzetten. Zo kun je widgets over je bureaublad plaatsen. Unlocken van de dashboard kun je met terminal doen.. De code vind je wel ergens.
Ik gebruik die LiveWire, dat ziet er wel slick uitquote:Op maandag 14 juli 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Welke stream raden jullie me aan? Die van IGN of die van Gamespot?
Gamespot ligt ook platquote:Op maandag 14 juli 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik gebruik die LiveWire, dat ziet er wel slick uit![]()
Weet niet of het werkt, dus ik hou de liveblog van Eurogamer er ook maar bij.
Gamespot ligt volgens mij nu al plat, ik kan niet op de site komen
Kan alleen als je ign insider bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:28 schreef disjfa het volgende:
Dat livewire kan alleen niet fullscreen, hopelijk zo wel. Dat zou hinderlijk zijn. Anders kan ik gewoon achter mn tv plaats nemen
Dat is gewoon stom. Nouja nu blijf ik jullie gewoon pestenquote:
Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe een tegenvaller.... traag, matige animaties en 3 identieke "enemies".quote:
Dat was mijn eerste indrukquote:Op maandag 14 juli 2008 19:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe een tegenvaller.... traag, matige animaties en 3 identieke "enemies".
Daarom heet het ook een demoquote:Op maandag 14 juli 2008 19:47 schreef Fallen het volgende:
Damn zeg... RE5 heeft wat clipping issues.
Wapens vallen door de grond en de benen van een enemy steken dwars door de muur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |