Die Rio tochquote:'Ajax wil overbodige Ryan Babel wel huren'
Ryan Babel is op de transferlijst gezet door zijn club Liverpool. Dat hij op de nominatie staat verkocht te worden vind Babel niet prettig. “Ik baal ervan dat het zo moet gaan. Vooral omdat ik van iemand anders moest horen dat ik kandidaat was om verkocht te worden”, zei hij. “Het voelt als een motie van wantrouwen van de trainer” voegde hij eraan toe.
Het bedrag waarvoor hij weg mag is vastgesteld op 14 miljoen euro. Het is nog maar de vraag of een club bereid zal zijn dit relatief hoge bedrag op tafel te leggen. Ajax zou Babel inmiddels gepolst hebben,volgens de Dailly Express zouden de Amsterdammers de international graag een jaartje huren van The Reds.
Waarschijnlijk is het ook weer gewoon één of ander lulverhaal, komkommers......quote:
Ja hij was toch verkozen tot talent van het jaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook weer gewoon één of ander lulverhaal, komkommers......
Lijkt me inderdaad ook onzin, volgens mij zijn ze juist heel tevreden over hem.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Babel heeft het in de eindfase van het seizoen best aardig gedaan bij Liverpool. Ik geloof hier helemaal niets van.
http://www.europesoccer.n(...)-Ajax%E2%80%99-.htmlquote:'Oleguer wordt snel gepresenteerd bij Ajax’
Na het binnen halen van Sulejmani lijkt ook de transfer van Oleguer naar Ajax zo goed als rond. De verdediger van Barcelona staat op het punt om een contract te tekenen, zo melden bronnen rondom Danny Blind. Verdere details zijn helaas nog niet bekend.
Ook is Ajax nog steeds in gesprek met de Catalanen over het huren van Henrique. De supporterswebsite van Ajax maakte bekend dat de komst van Henrique een kwestie van tijd is. De Braziliaan, die vooral verdedigend ingezet wordt, zou voor één seizoen gehuurd worden van Barcelona FC. De Blaugranas hebben de verdediger nog maar net zelf gecontracteerd.
En dan als sitenaam: Europe Soccer NL ...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:53 schreef Blight het volgende:
Ik word nu een beetje moe over die 'binnenkort meer nieuws over Oleguer'-berichten. Het is steeds hetzelfde bericht, met alleen een iets andere woordkeuze.
Welke post, SCC's?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:00 schreef Blight het volgende:
Ik wacht nog steeds op post van Ajax trouwens. De boel zou toch in juni verzonden worden?
Suarez en Huntelaar liep sowieso al en Sulejmani kan ook gewoon 4-4-3 spelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:50 schreef Nashje het volgende:
Grappig trouwens al die optimisme over Suarez - Huntelaar - Sulejmani. Dalijk loopt het voor geen meter en is het allemaal weer kut.
Dan wordt Huntelaar vervangen door Cvitanich en dan kan er weer combinatievoetbal worden gespeeld.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:50 schreef Nashje het volgende:
Grappig trouwens al die optimisme over Suarez - Huntelaar - Sulejmani. Dalijk loopt het voor geen meter en is het allemaal weer kut.
Ik had laatst de supportersbalie een email gestuurd omdat ik een adreswijziging wilde doorgeven, en in het antwoord op mijn email is me verteld dat ze in juni verstuurd zouden worden. Maar goed, de servicedesk daar is niet altijd even scherp.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:34 schreef kevin6188 het volgende:
Ik verwacht ze persoonlijk pas rond 10 augustus. Geen idee waarop dat gebaseerd moet zijn, maar het zou me verbazen als ze nog deze maand komen.
Hmm, ok. Is wel erg vroeg dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik had laatst de supportersbalie een email gestuurd omdat ik een adreswijziging wilde doorgeven, en in het antwoord op mijn email is me verteld dat ze in juni verstuurd zouden worden. Maar goed, de servicedesk daar is niet altijd even scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |