Hij is er al, en die zou ik serieus niet bij Ajax willen zien spelen, hoe geweldig hij ook is.....quote:Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Chrstiano Ronaldo komt naar Amsterdam. Dat betekend dus dat hij....![]()
Zou wel een keiharde kick in the face van Real Madrid zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Chrstiano Ronaldo komt naar Amsterdam. Dat betekend dus dat hij....![]()
Neuh sta daar ook niet om te springen. Wel leuk als iemand op de training een keiharde doodschop geeft aan Ronaldo.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is er al, en die zou ik serieus niet bij Ajax willen zien spelen, hoe geweldig hij ook is.....
quote:Middenvelder van Ajax Cape Town, Clifford Ngobeni, zal in de zomer stage gaan lopen in Amsterdam, dat meldt Ajax Showtime. De 21-jarige Zuid-Afrikaan zal zich aansluiten bij Jong Ajax of bij het eerste, in aanloop naar het komende voetbaljaar. Eerder contracteerde Ajax de Cape Towner Daylon Claassen, die volgend jaar bij Jong Ajax speelt. Mocht Ajax Ngobeni willen vastleggen, dan moet daarvoor een transfersom betaald worden.
Er moet geld overgemaakt worden bij een overname, omdat het Amsterdamse Ajax met Cape Town heeft afgesproken drie spelers gratis te mogen halen. Die limiet is inmiddels bereikt met Steven Pienaar, Stanton Lewis en Daylon Claassen.
Wat een klasbakken heeft die samenwerking toch opgeleverd.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef sjimz het volgende:
Er moet geld overgemaakt worden bij een overname, omdat het Amsterdamse Ajax met Cape Town heeft afgesproken drie spelers gratis te mogen halen. Die limiet is inmiddels bereikt met Steven Pienaar, Stanton Lewis en Daylon Claassen.
Tot nu toe een 50% score.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat een klasbakken heeft die samenwerking toch opgeleverd.
Niet veel, afgelopen jaar hebben ze zelf quitte gedraaid dacht ik gelezen te hebben.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel heeft dat projectje in Zuid Afrika tot op heden gekost?
Alleen moeten we voor die lol voortaan wel gewoon transfergeld betalenquote:Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Niet veel, afgelopen jaar hebben ze zelf quitte gedraaid dacht ik gelezen te hebben.
En daarbij hebben ze ook nog is net een nieuwe (grote) hoofdsponsor dus valt allemaal wel mee denk ik zo.
En als je de site regelmatig checked en ziet dat ze op internationale jeugdtoernooien amper onderdoen voor jeugdteams van het "echte" ajax denk ik dat we er nog zat lol van gaan beleven.
Het kost nou eenmaal heel wat jaren om jeugdspelers op te leiden. Je kunt moeilijk verwachten na 2 jaar resultaat te boeken. Dat is dan puur toeval.
Ik heb het niet over Aegon he, ik heb het over MTN, nieuwe sponsor van Ajax Cape Town.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft die grote hoofdsponsor te maken met Ajax CT?
Zullen heus geen miljoenen zijn hoor, ik zou je daar niet zo heel druk om maken.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen moeten we voor die lol voortaan wel gewoon transfergeld betalen
Denk je echt dat echt?quote:Op maandag 7 juli 2008 11:46 schreef Wooldoor het volgende:
Het hoeft niet allemaal geld op te leveren zulke projecten in Afrika, je doet ook zeker wat aan ontwikkelingshulp en geeft je club hier een goede naam mee. Al die gastjes in Africa zien nu dat het mogelijk is om ooit voor Ajax te kunnen spelen. In de toekomst heeft Ajax hier mischien voordeel mee dat talenten mischien eerder kiezen voor Ajax dan voor een europese topclub.
Bron? Ken hem verder niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral, wordt misschien de nieuwe centrale verdediger.
Iemand bekend met hem?
Het is een rechtsback van 1.67 m.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral, wordt misschien de nieuwe centrale verdediger.
Iemand bekend met hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |