abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59943308
Dan heb je liggen slapen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59943431
Goed Sulejmani is binnen, who's next
pi_59943853
Chrstiano Ronaldo komt naar Amsterdam. Dat betekend dus dat hij....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:24:31 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59943884
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Hij is er al, en die zou ik serieus niet bij Ajax willen zien spelen, hoe geweldig hij ook is.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:25:47 #80
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_59943920
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:22 schreef Longmen het volgende:
Zou wel een keiharde kick in the face van Real Madrid zijn.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_59944010
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij is er al, en die zou ik serieus niet bij Ajax willen zien spelen, hoe geweldig hij ook is.....
Neuh sta daar ook niet om te springen. Wel leuk als iemand op de training een keiharde doodschop geeft aan Ronaldo.
pi_59944025
quote:
Middenvelder van Ajax Cape Town, Clifford Ngobeni, zal in de zomer stage gaan lopen in Amsterdam, dat meldt Ajax Showtime. De 21-jarige Zuid-Afrikaan zal zich aansluiten bij Jong Ajax of bij het eerste, in aanloop naar het komende voetbaljaar. Eerder contracteerde Ajax de Cape Towner Daylon Claassen, die volgend jaar bij Jong Ajax speelt. Mocht Ajax Ngobeni willen vastleggen, dan moet daarvoor een transfersom betaald worden.

Er moet geld overgemaakt worden bij een overname, omdat het Amsterdamse Ajax met Cape Town heeft afgesproken drie spelers gratis te mogen halen. Die limiet is inmiddels bereikt met Steven Pienaar, Stanton Lewis en Daylon Claassen.
pi_59944108
Hoeveel heeft dat projectje in Zuid Afrika tot op heden gekost?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59944141
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:31 schreef sjimz het volgende:

Er moet geld overgemaakt worden bij een overname, omdat het Amsterdamse Ajax met Cape Town heeft afgesproken drie spelers gratis te mogen halen. Die limiet is inmiddels bereikt met Steven Pienaar, Stanton Lewis en Daylon Claassen.

Wat een klasbakken heeft die samenwerking toch opgeleverd.
pi_59944177
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat een klasbakken heeft die samenwerking toch opgeleverd.
Tot nu toe een 50% score.
Lewis tot nu toe mislukt, Pienaar geslaagd.
Ben benieuwd hoe Daylon het gaat doen.
pi_59944190
Alleen zonde dat Pienaar voor niks de deur uitliep en dat er investeringen met echt geld gedaan moeten worden
pi_59944242
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel heeft dat projectje in Zuid Afrika tot op heden gekost?
Niet veel, afgelopen jaar hebben ze zelf quitte gedraaid dacht ik gelezen te hebben.
En daarbij hebben ze ook nog is net een nieuwe (grote) hoofdsponsor dus valt allemaal wel mee denk ik zo.

En als je de site regelmatig checked en ziet dat ze op internationale jeugdtoernooien amper onderdoen voor jeugdteams van het "echte" ajax denk ik dat we er nog zat lol van gaan beleven.

Het kost nou eenmaal heel wat jaren om jeugdspelers op te leiden. Je kunt moeilijk verwachten na 2 jaar resultaat te boeken. Dat is dan puur toeval.
AFC Ajax
pi_59944274
Wat heeft die grote hoofdsponsor te maken met Ajax CT?
pi_59944277
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:41 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Niet veel, afgelopen jaar hebben ze zelf quitte gedraaid dacht ik gelezen te hebben.
En daarbij hebben ze ook nog is net een nieuwe (grote) hoofdsponsor dus valt allemaal wel mee denk ik zo.

En als je de site regelmatig checked en ziet dat ze op internationale jeugdtoernooien amper onderdoen voor jeugdteams van het "echte" ajax denk ik dat we er nog zat lol van gaan beleven.

Het kost nou eenmaal heel wat jaren om jeugdspelers op te leiden. Je kunt moeilijk verwachten na 2 jaar resultaat te boeken. Dat is dan puur toeval.
Alleen moeten we voor die lol voortaan wel gewoon transfergeld betalen
pi_59944327
Het hoeft niet allemaal geld op te leveren zulke projecten in Afrika, je doet ook zeker wat aan ontwikkelingshulp en geeft je club hier een goede naam mee. Al die gastjes in Africa zien nu dat het mogelijk is om ooit voor Ajax te kunnen spelen. In de toekomst heeft Ajax hier mischien voordeel mee dat talenten mischien eerder kiezen voor Ajax dan voor een europese topclub.
pi_59944334
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft die grote hoofdsponsor te maken met Ajax CT?
Ik heb het niet over Aegon he, ik heb het over MTN, nieuwe sponsor van Ajax Cape Town.

(een van de grootste telco's in die regio)
AFC Ajax
pi_59944372
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen moeten we voor die lol voortaan wel gewoon transfergeld betalen
Zullen heus geen miljoenen zijn hoor, ik zou je daar niet zo heel druk om maken.

Ze lijken niet echt de instelling te hebben enorm moeilijk te doen lees maar:
http://www.ajaxct.co.za/index.php?option=com_content&task=view&id=251&Itemid=1
AFC Ajax
pi_59944376
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:46 schreef Wooldoor het volgende:
Het hoeft niet allemaal geld op te leveren zulke projecten in Afrika, je doet ook zeker wat aan ontwikkelingshulp en geeft je club hier een goede naam mee. Al die gastjes in Africa zien nu dat het mogelijk is om ooit voor Ajax te kunnen spelen. In de toekomst heeft Ajax hier mischien voordeel mee dat talenten mischien eerder kiezen voor Ajax dan voor een europese topclub.
Denk je echt dat echt?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:49:42 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59944399
Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral, wordt misschien de nieuwe centrale verdediger.

Iemand bekend met hem?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59944420
Ja, en dan kan je beter Vd Heijden de kans geven, die zal het niet slechter doen
pi_59944444
Weet dat het een van de wonderkids was in FM2008, meer niet
  maandag 7 juli 2008 @ 11:52:35 #97
52871 Blight
Supersized.
pi_59944454
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Antonio Cleilson da Silva Feitosa, kortweg Amaral, wordt misschien de nieuwe centrale verdediger.

Iemand bekend met hem?
Bron? Ken hem verder niet.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59944486
voetbalzone.nl bij transfergeruchten, die zeggen het weer van O Globo te hebben
pi_59944494
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:49 schreef M0NTANA het volgende:

Iemand bekend met hem?
Het is een rechtsback van 1.67 m.
Dat is nog kleiner dan dat ik ben
pi_59944530
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk je echt dat echt?
Denk het toch wel je maakt goede reclame voor je club in het buitenland. En sommige spelers kiezen toch vaak de weg van de geleidelijkheid. Kijk naar Zlatan, er zaten ook al meerdere europese topclubs achter hem aan maar toch koos hij voor Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')