Wow... Respect hoor wist niet dat er zoveel tijd in zatquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef toma het volgende:
[..]
Over deze heb ik best lang gedaan. Wilde het niveau wat hoger tillen dan m'n vorige tekeningen. Over z'n hoofd heb ik zo'n 2 a 3 uur gedaan. De rest heb ik in zo'n 4 uur afgewerkt. Heb er een paar dagen over gedaan.
Vind het erg tof dat jullie het zo waarderen
Maar wat is dan het verschil met Spanje waar spelers wel zulke contracten ondertekenen?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er dan nog veel spelers een contract willen tekenen voor Ajax, of heb ik het mis?
Daar kan dat gewoon. Dinho was volgens mij 150 miljoen. Prachtige tekening weer trouwens!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met Spanje waar spelers wel zulke contracten ondertekenen?
Volgens mij is het daar verplicht ofzo.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar wat is dan het verschil met Spanje waar spelers wel zulke contracten ondertekenen?
Tja Spanje is de top als spelers daar spelen hoeven ze vaak nergens anders meer naartoe. Spelers zien Ajax toch als een stapje voor de absolute top en willen dan ook wel zekerheid dat ze voor een beetje normale prijs nog weg kunnen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is vrij onmogelijk om een realistische afkoopsom in een contract te laten zetten, zeker in de veranderende transfermarkt. Het Bosman-arrest, het Webber-arrest - het zijn allemaal dingen die van invloed in zijn op de transferprijs. Je kan wel iemand een contract van 5 jaar laten tekenen en in zijn 2de contractjaar 45 miljoen vragen, maar dan kan hij in zijn 3de seizoen de club verlaten voor +- 8 miljoen. Dus waar sta je dan als club zijnde?quote:
Ik denk dat hij het nummer van Urzaiz over neemt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nog niks bekend over zijn rugnummer zeker?
Wel mooi dat zo'n jongen gelijk het nummer van zo'n legende overneemt.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het nummer van Urzaiz over neemt.
Hij is een tijdje geleden gelinkt aan Bayern Munchen, Manchester United en Juventus.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk wordt ook Van der Vaart verkocht dit jaar. Ik geloof dat wij toch 20 of 25% krijgen bij een transfer? Volgend jaar gaat hij weg voor 1,5miljoen. Dan zouden wij 300.000 krijgen.
Daarom hoop ik dat hij nu gaat voor 20miljoen. Krijgen wij toch zo'n 4 a 5miljoen.
Ik vind het trouwens vreemd dat er bijna nooit transfergeruchten over Van der Vaart zijn of krijgen wij daar gewoon niets van mee?
Hij is een barcelona fan toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
dacht dat Rafael een Real Madrid fan was? weet niet of ie dan voor Atletico gaat spelen..
quote:Doorgang van Sunderland - Ajax onzeker
Ajax speelt deze zomer in de voorbereiding onder andere een wedstrijd uit tegen het Engelse Sunderland. En daar zijn een aantal Sunderland-supporters niet blij mee. Zij hebben Feyenoord namelijk als tweede club en maken regelmatig de oversteek naar Rotterdam.
Om hun onvrede kenbaar te maken wordt de wedstrijd inmiddels massaal geboycot. De meeste leden van het ALS (A Love Supreme - de grootste onafhankelijke supportersclub) hebben zelfs te kennen gegeven de wedstrijd zelfs niet te bezoeken als de entree gratis zou zijn.
Bij de club is nu ook het besef doorgedrongen dat het organiseren van deze wedstrijd misschien niet zo verstandig was. Om de oefenpot toch niet op een fiasco te laten uitlopen heeft de club inmiddels besloten de toegangsprijzen te halveren.
De afkorting FTM (Fuck the Mags) is inmiddels uitgebreid tot FTM&SOA (& Shit on Ajax).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |