Wat moet je met een rijksbegroting zonder overheidquote:Op zondag 6 juli 2008 15:31 schreef HuHu het volgende:
En daarna... dan is de overheid weg en grijpen de stratenmakers de macht? Nee, dat zal een lekker gecoördineerde boel opleveren. Ik zie een schoonmaker nog niet de rijksbegroting doorrekenen, om een klein voorbeeldje te noemen.
Wie werkt er in Nederland nog gedwongen hard dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef faun het volgende:
Ik bedoel gedwongen keihard werken.
Daar is geen beginnen aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef faun het volgende:
Leg mij maar eens uit waarom ik het niet snap dan?
Heeft niks met gierigheid te maken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef faun het volgende:
JohnDope jij begrijpt het, we zijn te lui om actie te ondernemen. We zijn zo gierig dat we niet eventjes naar Den Haag willen scheuren.
Yep.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:46 schreef faun het volgende:
Dus we laten in feite ons door iedereen onderdrukken zelfs al zijn het andere landen die Nederland willen opeisen?
Ga thuis zitten en vraag een uitkering aan dan.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:36 schreef faun het volgende:
Leg mij maar eens uit waarom ik het niet snap dan?
ATRquote:
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:43 schreef faun het volgende:
JohnDope jij begrijpt het, we zijn te lui om actie te ondernemen. We zijn zo gierig dat we niet eventjes naar Den Haag willen scheuren.
Begin zelf een bedrijf ben buit je werknemers niet uit maar betaal ze een gelijk percentage van de winst als je zelf ontvangt.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef faun het volgende:
De werkman in Nederland moet in opstand komen tegen het gebruikt worden als slaaf om een paar mensen rijk te maken.
Wat bezield ons dat we ons zo laten gebruiken door veel te doen in weinig tijd voor een armoedig salaris?
We investeren geld in een fonds en we moeten er nog bijbetalen als je er vanaf wilt en de regering laat dit toe? Waarom?
Omdat het anders slecht is voor de economie als die bedrijven opgedoekt worden, dat is het enige waar deze regering op uit is, geld geld geld.
Ik heb het over de stratenmakers, schoonmakers, productiepersoneel, welzijnmedewerkers etc.
Managers zijn ook schuldig aan deze trend die zich gedragen alsof ze god zijn, de individualiteit van de mens is weg en we mogen geen dag meer verslappen anders halen we onze targets niet.
We moeten dit zootje van de regering omver gaan lopen massaal!!!!
Kijk jij wel op grote schaal dan?, zo'n tsunami ofzo.. ja hartstikke lullig, bedoel er ook niks gemeens mee. maar het zal wel helpen voor de aarde, minder overbevolkt (zo vele andere natuurrampen). nee zo denkt niemand toch? Zit natuurlijk overal wel een uitzondering bij.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee.
Nederlanders kijken alleen nog maar naar het individuele belang, niet meer naar het 'groepsbelang'.
Als je Hardwerkende Nederlander wordt, komt Rita met je praten dus ik doe het wat rustiger aan !quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef faun het volgende:
Jongens waar zijn we mee bezig, wat is er nou zo fijn aan keihard werken?
Zoals het een kattenmepper betaamt: hoop dom geschreeuw, geen daden.quote:
TS heeft geen opstand, maar verstand nodig...quote:
Kijken hoeveel geld van jou en mij er dan niet langer over de balk wordt gesmeten.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat moet je met een rijksbegroting zonder overheid
Of een politieke partijquote:
Het is voor mij de enige manier op de lotto winnen na, om een fatsoenlijke boteram te kunnen kopen. Maar als jij op een andere manier dat geld iedere maand op mijn bankrekening kan mikken stop ik met werken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef faun het volgende:
Jongens waar zijn we mee bezig, wat is er nou zo fijn aan keihard werken?
quote:
Ze zijn er nog niet uit in het achterkamertjequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, is de gevestigde orde al omver geworpen?
Wat in mijn bescheiden optiek zal leiden tot een zeer onprettige samenleving. Begrijp mij niet verkeerd, ik deel niet de frustratie van de TS en ik sta ook geen opgelegde collectivistische maatschappelijke orde voor, maar ik ben van mening dat er vanuit het individu zelf wel wat meer oriëntatie op het collectief mag uitgaan.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:00 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee.
Nederlanders kijken alleen nog maar naar het individuele belang, niet meer naar het 'groepsbelang'.
Ben je gek ofzo?quote:
Omdat dat 30% te veel is natuurlijk.quote:
Ow jaquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Omdat dat 30% te veel is natuurlijk.
Iemand die werkt profiteert echt niet van jouw belastingafdracht heur.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef draaijer het volgende:
Het moet eens verboden worden dat de kleine man die denkt hard te werken zo weinig belasting moet betalen en dat terwijl de echt hard werkende met druk en stress meer verdienen, maar de zakken van de eerdergenoemde moeten vullen door 52% over de top van hun inkomen moeten afdragen
FLATTAX -> 30% voor iedereen
Laat de rest eens beginnen met werken... blegh
Als je minimumloon verdient draag je zo weinig belasting af dat de voorzieningen waar je toch stiekem gebruik van maakt meer waard zijn dan je er voor moet lappen. Dus ook een werkende kan van de belastingafdracht van een ander "profiteren" in enge zin.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Iemand die werkt profiteert echt niet van jouw belastingafdracht heur.
Die 52% moet gewoon weer, net als in de 20ste eeuw, 72% worden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:55 schreef draaijer het volgende:
Het moet eens verboden worden dat de kleine man die denkt hard te werken zo weinig belasting moet betalen en dat terwijl de echt hard werkende met druk en stress meer verdienen, maar de zakken van de eerdergenoemde moeten vullen door 52% over de top van hun inkomen moeten afdragen
FLATTAX -> 30% voor iedereen
Laat de rest eens beginnen met werken... blegh
Als jij nou eens het verschil vrijwillig bij stort. Dan is iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Die 52% moet gewoon weer, net als in de 20ste eeuw, 72% worden.
Makkelijk praten voor mensen die het nooit zullen verdienen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Die 52% moet gewoon weer, net als in de 20ste eeuw, 72% worden.![]()
![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij nou eens het verschil vrijwillig bij stort. Dan is iedereen tevreden.
http://www.citizenreviewonline.org/mar_2003/NH_governor.htmquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als jij nou eens het verschil vrijwillig bij stort. Dan is iedereen tevreden.
Ga je mij nu proberen wijs te maken dat jij nu niet in de gelegenheid bent om wat extra te betalen? Want het klinkt meteen weer als "anderen moeten meer betalen".quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:50 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ja hoor.
Ik zou het met liefde betalen, want dan had ik toch te veel.
En als dat dan zijn 'sportieve inbreng' moet zijn!?!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ga je mij nu proberen wijs te maken dat jij nu niet in de gelegenheid bent om wat extra te betalen? Want het klinkt meteen weer als "anderen moeten meer betalen".
Faun, vriend, mag ik je aanraken want ik ben het helemaal met je eens en jij bent wel stoer en een echte leider voor de rebellenclub. Jij bent gewoon Che Cevara anno 2008quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef faun het volgende:
De werkman in Nederland moet in opstand komen tegen het gebruikt worden als slaaf om een paar mensen rijk te maken.
Wat bezield ons dat we ons zo laten gebruiken door veel te doen in weinig tijd voor een armoedig salaris?
We investeren geld in een fonds en we moeten er nog bijbetalen als je er vanaf wilt en de regering laat dit toe? Waarom?
Omdat het anders slecht is voor de economie als die bedrijven opgedoekt worden, dat is het enige waar deze regering op uit is, geld geld geld.
Ik heb het over de stratenmakers, schoonmakers, productiepersoneel, welzijnmedewerkers etc.
Managers zijn ook schuldig aan deze trend die zich gedragen alsof ze god zijn, de individualiteit van de mens is weg en we mogen geen dag meer verslappen anders halen we onze targets niet.
En, hoeveel mensen heb je al verzameld in je revolutionaire beweging?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:26 schreef faun het volgende:
....
scherpquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Makkelijk praten voor mensen die het nooit zullen verdienen!
Zei de linkse graaier die niet graag werktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Die 52% moet gewoon weer, net als in de 20ste eeuw, 72% worden.![]()
![]()
Nee! Denk je dat? Denk jij echt dat het geld wat ik additioneel nog afdraag direct aan "mijn" doelgroep weer uitgegeven zal wordenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iemand die werkt profiteert echt niet van jouw belastingafdracht heur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |