Die vla is nog maar 1 dag houdbaar omdat iedereen langer houdbare melk pakken ipv de voorste .. als iedereen gewoon de voorste zou pakken zou iedereen uiteindelijk melk hebben die langer houdbaar isquote:Op zondag 6 juli 2008 14:16 schreef GieJay het volgende:
Supermarkten die vla vooraan zetten die nog 1 dag houdbaar is... NATUURLIJK zoek ik dan de achterste..
Erg interessantquote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef Snever het volgende:
Ik werk dus part-time in een supermarkt als AGF medewerker. Dit alles op mijn hobby's, uitgaan etc. te kunnen bekostigen natuurlijk.
Sinds vandaag blijkbaarquote:Op zondag 6 juli 2008 14:39 schreef letterdief het volgende:
Sinds wanneer zijn de supermarkten op zondag open?
Wel waar, als de dingen nou niet in nette volgorde op de lopende band worden gezet, zodat het lastiger is de dopjes er op te draaien, vind hij dat vast ook irritant!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef tuxepux het volgende:
Misschien moet je gewoon aan de lopende band gaan staan, dan kan niemand je irriteren!
Verkapt kijk-mij-niet-in-een-stad-wonen postquote:Op zondag 6 juli 2008 14:39 schreef letterdief het volgende:
Sinds wanneer zijn de supermarkten op zondag open?
Anderzijds, je hebt wel gelijk. Maar het hoort bij je job, accepteren dus
O ja, natuurlijk! Wat een onbeschofte machine zeg. De hele wereld werkt TS tegen!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:58 schreef bunnykiller het volgende:
Wel waar, als de dingen nou niet in nette volgorde op de lopende band worden gezet, zodat het lastiger is de dopjes er op te draaien, vind hij dat vast ook irritant!
zomg royal sadnessquote:Op zondag 6 juli 2008 14:13 schreef DuTank het volgende:
Die mensen die in supermarkten werken zijn altijd van die kankerlijders, word ik altijd helemaal para van joh...
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:08 schreef Rnnz het volgende:
Kleine toevoeging: klanten die je halve opstelling vernielen omdat ze zo nodig een bananendoos willen hebben.
Met jouw valt dus ook niet fatsoenlijk te pratenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef Oldbie het volgende:
Ik grijp ook altijd naar producten met een langere houdbaarheidsdatum.
Die worden met opzet achteraan gezet dus als ik een ravage achterlaat is dat niet mijn schuld. Hadden ze deze producten maar vooraan moeten zetten
Die kinderen moet je dood maken inderdaadquote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:
Klacht 3: Mensen die met zeikerige kroost gaan winkelenStandaard loopt er wel een te krijsen en te janken van 'Mamma ik wil dat !!! Mamma!!! MAMMAAA IK WIL DAT!!!!
![]()
![]()
'
Schijtkinderen.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zondag 6 juli 2008 15:10 schreef tuxepux het volgende:
O ja, natuurlijk! Wat een onbeschofte machine zeg. De hele wereld werkt TS tegen!
Nou die moeders zeggen dan meestal gewoon nee... wat nog erger is (niet voor mij maar voor de maatschappijquote:Op zondag 6 juli 2008 16:29 schreef Erasmo het volgende:
Klacht 3: Mensen die met zeikerige kroost gaan winkelenStandaard loopt er wel een te krijsen en te janken van 'Mamma ik wil dat !!! Mamma!!! MAMMAAA IK WIL DAT!!!!
![]()
![]()
'
Schijtkinderen.
Of moeders die 3x nee zeggen, maar dan (omdat hun kind te veel aandacht trekt en ze niet voor lul willen staan) het kind toch maar zijn zin geven. Dan vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef MouzurX het volgende:
Nou die moeders zeggen dan meestal gewoon nee... wat nog erger is (niet voor mij maar voor de maatschappij) van die moeders die de hele tijd aan hun kind vragen wat ze willen
En als er al toiletten aanwezig zijn, is het ook gelijk te ranzig.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:27 schreef Beauregard het volgende:
3. Het is ronduit belachelijk dat supermarkten in Nederland geen sanitaire voorzieningen hebben voor klanten. Vergelijk dit eens met de VS. Daar kun je rustig gaan zitten schijten, mocht je daar behoefte aan hebben tijdens het boodschappen doen.
Inderdaad. En die toiletten zijn doorgaans in het magazijn, in principe enkel voor personeel. En aangezien er smerige pubers in supermarkten werken zullen die best smerig zijn, ja.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:34 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En als er al toiletten aanwezig zijn, is het ook gelijk te ranzig.
Dan hadden ze met mij echt een probleem gehad, had hoop stampij voor de lol gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 18:57 schreef Seventees het volgende:
Stom, maar ik ging er altijd vanuit dat alles bij de supermarkt nog houdbaar is. Hoe dom..
Nog niet zo lang geleden kocht in een roomkaasje bij de Super en dat ding was twee weken over de datum! Dus ik terug naar de winkel om te kijken, en de rest van het schap was ook twee weken over de datum. Koop daar nooit meer kaasjes.
En mijn geld terug kon ik ook vergeten. Pffffff
Laatst bij de Tesco in Londen twee broden gekocht. Allebei dik een maand over datum!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:57 schreef Seventees het volgende:
Stom, maar ik ging er altijd vanuit dat alles bij de supermarkt nog houdbaar is. Hoe dom..
Nog niet zo lang geleden kocht in een roomkaasje bij de Super en dat ding was twee weken over de datum! Dus ik terug naar de winkel om te kijken, en de rest van het schap was ook twee weken over de datum. Koop daar nooit meer kaasjes.
Gatverdamme, ben je achterlijk of zo?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Laatst bij de Tesco in Londen twee broden gekocht. Allebei dik een maand over datum!
Had al wel anderhalve zak opgegeten toen ik door had dat er wel erg veel blauwe en gele vlekken op het brood zaten... Houdbaarheidsdatum gechecked en kwam er toen pas achter
Ik roosterde het allemaalquote:Op zondag 6 juli 2008 19:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je achterlijk of zo?
Je proeft dat toch wel?!
Ik kijk toch echt naar de datumquote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef MLF het volgende:
sommige supermarkten zetten de nieuwe spullen voorin
mensen pakken toch van achteren omdat ze denken dat het nieuwer is
Als je het bonnetje nog hebt, dan zou het toch geen probleem moeten zijn?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:57 schreef Seventees het volgende:
Geen idee, vraag het eens aan je avatar..quote:Op zondag 6 juli 2008 20:24 schreef MLF het volgende:
krijg je je geld terug als je ijs thuis is gesmolten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |