Beuningenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef swarmahoer het volgende:
waar was je dan naartoe nu cp ?
had ik t maar gedaanquote:
Moet je nagaan hoe erg het anders bij mij zou zijnquote:
owja daar wilde ik ook nog op reagerenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe erg het anders bij mij zou zijn
Je bent verkocht voor een euro? Damn. Ik had ook wel twee euro willen bieden. Mits ik dan alles mag doenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:53 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het hoor!
Ga je die 1 euro wel aan iets leuks uitgeven?
Verhalen en anekdotes willen we!quote:
Hoezo dat danquote:
XXX in je hyves naam is niet echt hoopgevend...quote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://andrea-xxx.hyves.nl/
dat was t sletje van rob toch?
Was druk, dus maar goed dat ik niet geweest ben. En leer water drinken als je thuis komt, net zo effectief.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had ik t maar gedaanscheelt altijd n klotegevoel sochtends, maar ik vergeet het telkens
lekker gewerkt?
Ik moet ook nog eten en krijg toch wel enorm honger bij het visualiseren hiervanquote:Op zondag 6 juli 2008 18:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Oh nee... ik heb een flinke unit van piepers, mexicaanse groentemix en 2 boomstammetjes voor me
quote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Prinsrob heeft met het zusje van een huisgenoot van dupje gezoend.. terwijl ze 17 was en een vriendje heeft/had..
schopje tennis topicquote:
Euhhh wie dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Prinsrob heeft met het zusje van een huisgenoot van dupje gezoend.. terwijl ze 17 was en een vriendje heeft/had..
tijgertjequote:Op zondag 6 juli 2008 20:40 schreef LastRequest het volgende:
Ja ze zei wel dat haar zus bij jullie woonde.. die zus was helemaal in panterprint!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |