abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:53:18 #81
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59965828
Mammietje ik krijg er spontaan de rillingen van!

Ik werk lekker thuis vandaag.. extra knuffelen met Ethan
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_59965927
A gossie, ovor Sasha, BE, Jellyrose en Ethan..
Hoe goed je ook oplet, het kan altijd gebeuren dat er iets fout gaat helaas.

Amber is gelukkig nog nooit van de commode geklettert, maar ze zit wel regelmatig met haar vingers tussen de deur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:14:20 #83
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59966150
Oef wat een horrorverhalen allemaal hier zeg

Bix water is nog erger dan thee Dan kijkt ze soms alleen naar die fles, ziet dat er niks "gekleurds" in zit en slingert 'm zo weg

Een scheutje melk door de thee is wel slim om eens te gaan proberen!
pi_59966287
hier drinken ze thee ook alleen met melk (én een beetje suiker... ). maar gewoon water lusten ze ook. zeker als 't warm is. anna heeft 't eerste jaar vrijwel alleen maar water gedronken naast de melk.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:25:47 #85
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59966334
Stiemie, je kan ook langzaam aan de diksap steeds dunner maken, zo went ze aan minder zoet en zal misschien uiteindelijk ook gewoon water drinken.

en voor de troost: ik heb emma haar vingers ook een keer tussen de deur geklemd, ook aan de scharnierkant niks aan de hand beetje rode vingers maar Mike kwam even kijken waarom we allebij zo schreeuwden. En Emma is vorig jaar van de commode afgekukeld toen hij even weg liep.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:29:03 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59966386
Ik ging vanmorgen Jen wegbrengen. Dus ze zit bij de leidster en ze wilt Jen anders neerzetten en toen bleef Jen dus staan. "Zo die is al sterk in haar benen". Dus ik zeg tegen haar dat ze Jen goed bij de heupen kan pakken en dat ze dan goed blijft staan, ik wilde er net achteraan zeggen dat ze wel goed moet oppassen omdat Jen zich nog wel eens zomaar achterover gooit, en daar ging ze. Ze kon Jen gelukkig nog opvangen, maar ik denk dat Jen voorlopig niet meer mag staan bij haar, ze schrok zich rot.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:36:07 #87
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59966509
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef Stiemie het volgende:
Bix water is nog erger dan thee Dan kijkt ze soms alleen naar die fles, ziet dat er niks "gekleurds" in zit en slingert 'm zo weg
Hehe.. Ethan heeft daar ook een handje van Maar wat bij ons goed heeft gewerkt is alles met een rietje te geven.. een fles of tuitbeker met water wil hij niet, maar een glas water met een rietje drinkt hij zo leeg En ik ben juist nu wel vrij streng met gewoon niets anders aanbieden; hij krijgt nu namelijk nog 's ochtends en 's avonds een fles dus uitdrogen doet hij niet. Als hij straks weinig tot geen melk meer krijgt lijkt me het een stuk moeilijker om volhardend te zijn daarin
Red de zeehond!
pi_59966695
ojaa, rietjes werken hier ook vaak als tovermiddel! knap dat ethan nu al zo goed uit een rietje kan drinken!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:49:29 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59968030
7.00 wekker gaat..
*nog een keer omdraait*
*wakker schiet*
Huh???? Nienke vannacht niet gehoord!

Ik hoop dat dit geen toevalstreffer was, maar dat ze nu gewoon lekker zo blijft slapen
Van 20.00 tot 7.00 is best netjes op 3,5 maand
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:51:45 #90
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59968096
Ik doe hier ook wel eens water in de anti-lek beker van avent maar hoe dat ding aan zijn naam gekomen is weet ik ook niet want nadat ze daaruit heeft gedronken is ze altijd helemaal nat

Oeh Nienke netjes zeg
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:54:59 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59968182
Even nog een vraagje nav iets wat ik in een van de vorige topics dacht te lezen.
Over zitten en helpen zitten etc. etc.
Sasha's kdv vriendinnetje kan dus al prima zitten zonder hulp terwijl mijn duikelaartje nog steeds omkukelt als je hem neerzet. Maar las ik nou goed dat je je kindje beter niet kan helpen met zitten als ze niet uit zichzelf gaan zitten?
Ik vraag me af of ik dingen nou wel of niet moet stimuleren.

Net als bijv. op schoot staan, heel soms doe ik dat wel, maar Sasha lijkt dat niet spannend te vinden dan gewoon lekker zitten of hangen dus ik 'oefen' dat ook verder niet.
Hoeft toch ook niet toch?
Het liefst ligt hij namelijk op schoot met zijn ruggetje en dan zijn voeten in zijn mond.

Go Nienke!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:13:12 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59968656
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Even nog een vraagje nav iets wat ik in een van de vorige topics dacht te lezen.
Sasha's kdv vriendinnetje kan dus al prima zitten zonder hulp terwijl mijn duikelaartje nog steeds omkukelt als je hem neerzet. Maar las ik nou goed dat je je kindje beter niet kan helpen met zitten als ze niet uit zichzelf gaan zitten?

Net als bijv. op schoot staan, heel soms doe ik dat wel, maar Sasha lijkt dat niet spannend te vinden dan gewoon lekker zitten of hangen dus ik 'oefen' dat ook verder niet.
Hoeft toch ook niet toch?
Het liefst ligt hij namelijk op schoot met zijn ruggetje en dan zijn voeten in zijn mond.

Go Nienke!
Die houding neemt Jen altijd aan als ik de luier ga doen... heel handig moment.

Jen kukelt ook om hoor.. Ze neemt vaak een duik naar voren.
pi_59968991
Nee hoor, BE. Stimuleren is niet nodig, het werkt eerder averechts omdat ze totaal geen drang en frustratie voelen om het zelf te kunnen.

Ze volgen toch hun eigen lijntje, de een is sneller dan de ander. Mijn moeder vertelde altijd als ik me over zo iets zorgen maakte dat ze met vijf kinderen over veertien jaar alles wel zo'n beetje had uitgeprobeerd qua stimuleren en niet stimuleren en dat het geen verschil maakte, we gingen pas dingen doen als we er zelf aan toe waren.

Ronja hebben we eigenlijk nooit gestimuleerd om dingen te doen, nog steeds eigenlijk niet. Ze is langzaam vergeleken met andere kinderen maar įls ze iets doet gaat het weer in een keer goed. Ze ging met anderhalf jaar pas lopen maar stond toen wel in een keer op en liep weg. Terwijl bijvoorbeeld Fons, als ik me goed herinner, weer heel vroeg begon met staan en lopen maar dat nog heel lang wiebelig deed.
Er is geen peil op te trekken dus ik zou me zeker geen zorgen maken
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:30:54 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59969101
Als ik hier Jen laat liggen dan gaat ze een soort buikoefeningen doen... dat doet ze een tijdje en dan wordt ze heel boos!! Als ik haar dan iets omhoog zet dan is alles weer goed. In de box wil ze ook liever niet... Maar als ik haar op bed leg dan wil ze wel dingen pakken die iets te ver leggen, die leg ik dan nog een stukje weg zodat ze ze alleen kan pakken als ze rolt... Zo moet ze het helemaal zelf doen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:31:35 #95
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59969117
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:45 schreef bixister het volgende:
ojaa, rietjes werken hier ook vaak als tovermiddel! knap dat ethan nu al zo goed uit een rietje kan drinken!
Nou, het gaat ook nog wel eens mis hoor.. dan vergeet hij te slikken ofzo Of hij sproeit het in het rond, dat is soms ook een leuk spelletje

Nienke lekker hoor ET!

En BE, wij hebben dat soort dingen ook nooit echt gestimuleerd of geoefend ofzo.. ik vroeg me ook tijden af of hij ooit zou gaan kruipen, maar opeens deed hij het Het komt vanzelf wel goed; misschien heeft hij gewoon de interesse er nog niet voor - ik zou me er iig nog geen zorgen over maken hoor
Red de zeehond!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:03:12 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59969816
Linde kan ook uit een pakje met een rietje drinken

En daar gaat mijn goede voornemen om haar de komende tijd alleen maar thee te geven
Ik had een pakje sap en ze keek er zo naar en toen wilde ik het haar even laten proberen... en het lukte dus.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:04:54 #97
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59969847
En inderdaad is het erg grappig om eerst je wangen vol sap te laden en dan hard te lachen/sproeien over mama heen
pi_59972709
Nienke, goed zo dat is voor herhaling vatbaar!

Stiemie, misschien is de beker zelf wel antilek, maar Linde niet . Mirte gisteren met die rietjesbeker... ik denk dat echt ruim 1/4 van het sap in de slab en kleren zat. Beker zelf lekt niet, mn kind wel .

BE, volgens mij als hij het prima vindt om op schoot te liggen, lekker laten liggen. Ik denk dat de drang om het zelf te gaan doen groter is als je ze niet helpt. Ik zet Mirte wel in de kinderstoel en op schoot gaat ze vaak ook zitten (als ik haar schuin tegen mn knieėn aan zet), maar als ze speelt ligt ze altijd. En als ze in een andere houding wil, dan moet ze dat maar gaan oefenen.

Tico, dat deed Mirte ook met verschonen en ik vond het nogal onhandig. Maar tegenwoordig draait ze zich gewoon op haar buik om flesjes of andere dingen te pakken die op de commode staan. En als ik haar dan terugdraai is ze boos... . Nu zou ik liever die voeten weer in dat mondje zien .

Stiemie, misschien wil Linde ook wel wat er uit een rietje? En volgens mij hebben ze bij de AH zelfs kleine pakjes water...

Mirte naar het KDV gebracht met rietjesbeker en de boodschap dat ze er echt wel uit KAN drinken. Of ze het doet is een tweede . Ze was niet zo in haar hum vanmorgen...
Fake it till you make it...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:57:48 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_59972840
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:

Volgens de kinderfysio was het juist goed om zelf achterover te leunen en je kind vanuit die stand te laten gaan zitten. Ook aan je laten optrekken is niet erg, maar vervolgens niet vasthouden Omkukelen is niet erg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:31:45 #100
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_59973824
Even wat terug gelezen, BE wat schrikken zeg! Fijn dat het goed met hem gaat!

Hier is zoiets nog niet gebeurd, maar ik moet vanaf nu ook écht gaan opletten. Een commode gebruikten we al nooit (verschonen op ons bed of beneden op de bank) maar ik kan haar nu echt niet meer op ons bed laten liggen en even naar de wc gaan ofzo... Ze soort-van-tijgert, en is ineens zo snel van plek veranderd... Laatst hing ze tijdens dat ik even mn tandenpoetste al over de rand heen de kijken van "hee wat ligt hier allemaal?"

Ze kan sinds dit weekend ineens heel goed zelf zitten! Voor haarzelf een grote opluchting, want dat wilde ze al zolang... . (en wat ziet dat er dan opeens wéér groter uit...).

Wanneer mogen ze op de fiets?

Ze heeft vandaag een jurkje aan wat ik net terug zie op foto's van toen ze precies 2 maanden was... Toen was het nog wat aan de grote kant, en vandaag (bijna 5 maand later!!) dacht ik: oeh, het zit ineens 'zoals het hoort'
hoezo babies groeien zó snel uit hun kleertjes , ze heeft echt zóveel shirtjes enzo al zoooolang aan...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:01:17 #101
3011 E.T.
pi_59974712
Ik heb altijd begrepen dat je ivm de ontwikkeling van heupen en rug je kind beter niet kunt laten zitten en staan als ze dat nog niet zelf kunnen. De ruggengraat wordt in verticale positie 'ingedrukt' door de zwaartekracht en dat zou niet goed zijn. Ook het hele gewicht op de heupen en knieen bij het staan zou voor latere problemen kunnen zorgen. (als je kind een maand of 7 is en je zet het eens zittend weg is er natuurlijk niets aan de hand.. dat is de leeftijd dat de meeste kinderen wel gaan zitten.. idem met helpen opstaan een paar maanden later).

DeLiedje, als Floortje goed stabiel zit mag ze mee op de fiets. (zou nog ff een week of 2 wachten nu zelf kan gaan zitten)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:10:58 #102
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59974982
oh wat echt heel leuk is, Ik vraag altijd als ik Jen pak "Ga je mee?" en dan strek ik mn armen en klap ik in mn handen. Gister wilde papa haar pakken, hij strekte zn armen om haar te pakken en zij deed dat dus ook. En vanmorgen deed ze het weer! Toeval?
(Ik vraag me af hoeveel zo'n kleintje begrijpt...)

Oh en Jen is gek op mn stippen bh. Ze wordt helemaal enthousiast als ik die aan heb. Ze wil denk ikd e stippen pakken...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:11:31 #103
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_59974998
Bedankt ET!

Dat lijkt me zo leuk! Fietsen!! Terwijl het nog lekker weer is
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:13:28 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59975046
Ik heb soms, als ik 'op een grote paddestoel' met hem doe, dat ik het voel/hoor knakken binnenin hem.
Is dus idd nog niet echt stevig allemaal. Maar 'kabouter Sasha' vind het zo leuk.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:17:42 #105
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975147
Ik zing vaak klap eens in je handjes en in de manenschijn met Jen. Normaal mag ik haar armen niet vasthouden, maar tijdens het liedje wel.

En als ik thuiskom (of M.) en ze ziet me dan wordt ze helemaal wild. Dan slaat ze zichzelf op haar buikje.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:19:03 #106
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975176
quote:
Van 5 tot 6 maanden oud
Vanaf nu kan je baby zich op zijn handen steunen. Hij kan zijn hoofdje omhoog en achterover gooien als hij op de buik ligt. Het liefst wil hij nu ook rechtop zitten. Alleen zitten gaat nog niet, maar op schoot bij pappa of mamma des te beter. Ondersteun hem met twee handen. Als je baby op zijn rug ligt kan hij zichzelf door aan jouw handen te trekken al een beetje tot zit komen. Niet zelf trekken als je baby niet meehelpt.
Hij zal proberen zich naar een speeltje toe te bewegen dat een heel klein beetje verderop ligt door met armpjes en beentje te spartelen of om te rollen.

Leuke spelletjes zijn nu "klap eens in je handjes" of andere liedjes. Zie ook de pagina spelletjes en liedjes op deze site. Een activity center in de box waar hij zelf mee kan spelen is ook leuk. Of laat hem eens in de spiegel naar zichzelf kijken. Hij snapt nog niet dat die andere baby en hij eigenlijk dezelfde zijn!

Het kan voorkomen dat je kind eenkennig begint te worden: het kan opeens gaan huilen als een vreemde naar hem kijkt en in mamma's of pappa's vertrouwde armen willen wegkruipen. Soms is hij zelfs bang van bekenden zoals opa of oma. Niet alle kinderen hebben last van eenkennigheid.

Je baby zal inmiddels een min of meer vast schema hebben voor zijn slaapjes. Hij slaapt de hele nacht door en doet overdag nog 2 keer een dutje, 's ochtends en 's middags. Als hij 's nachts wakker wordt is een vertrouwde knuffel of doek vaak een uitstekend middel om hem weer in slaap te helpen. Ga als het nodig is zelf naar hem toe, maar probeer de bezoekjes te beperken en het zo kort mogelijk te houden.
Kindjes van 5 maanden mogen dan dus wel zitten...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 juli 2008 @ 16:26:50 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59975401
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kindjes van 5 maanden mogen dan dus wel zitten...
daar in staat toch zitten op schoot das toch wat anders dan helemaal los zitten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:29:15 #108
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975471
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

daar in staat toch zitten op schoot das toch wat anders dan helemaal los zitten?
ja, dat klopt wel, maar een kindje van 5 maanden hoeft dus niet meer alleen te liggen...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:32:42 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_59975552
Nee, maar dat is toch wel wat ze het grootste gedeelte van de dag nog doen. Ik plant Ruben in zijn kinderstoel of in de wipper voor tijdens het eten, maar de rest ligt ie lekker te liggen hoor EN dan tijdens de knuffelmomenten ook zitten enzo, maar verder niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:35:15 #110
3011 E.T.
pi_59975627
Met twee handen ondersteunen is dus om de zwaartekracht niet te erg te laten zijn
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:36:44 #111
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59975675
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:32 schreef Troel het volgende:
Nee, maar dat is toch wel wat ze het grootste gedeelte van de dag nog doen. Ik plant Ruben in zijn kinderstoel of in de wipper voor tijdens het eten, maar de rest ligt ie lekker te liggen hoor EN dan tijdens de knuffelmomenten ook zitten enzo, maar verder niet.
Dat is hier ook zo, alhoewel, Jen wel vaak in de wipper zit om te spelen. Echt in de kinderstoel laten zitten om te spelen vind haar nog een beetje jong voor.... (Na alle verhalen over niet zitten). Gister heb ik even geprobeerd of ze inderdaad in een kinderstoel kan blijven zitten (voor tijdens het eten), snel foto's maken en toen hopla naar bed...

De kinderstoel die we nu hebben heb ik 2e hands van iemand, maar ik vind het een vreselijk ding. Tijd dus om voor een mooie te gaan kijken. Ik dacht zelf aan de stokke tripp trapp. Of gewoon zo'n houten stoel van de prenatal... Anyway, op vakantie gaan we dus opzoek voor een stoel voor op de camping en na de vakantie voor een stoel voor thuis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 juli 2008 @ 16:40:27 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59975778
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat is hier ook zo, alhoewel, Jen wel vaak in de wipper zit om te spelen. Echt in de kinderstoel laten zitten om te spelen vind haar nog een beetje jong voor.... (Na alle verhalen over niet zitten). Gister heb ik even geprobeerd of ze inderdaad in een kinderstoel kan blijven zitten (voor tijdens het eten), snel foto's maken en toen hopla naar bed...

De kinderstoel die we nu hebben heb ik 2e hands van iemand, maar ik vind het een vreselijk ding. Tijd dus om voor een mooie te gaan kijken. Ik dacht zelf aan de stokke tripp trapp. Of gewoon zo'n houten stoel van de prenatal... Anyway, op vakantie gaan we dus opzoek voor een stoel voor op de camping en na de vakantie voor een stoel voor thuis.
misschien een stomme vraag maar kun je dan niet beter Jennifer op een deken/boxkleed/whatever op de grond leggen met wat speelgoed/activitycenter erboven?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:47:21 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_59975965
Nee, dat is geen stomme vraag, dat is wel zo Plat liggen is beter dan half liggen/zitten in een wipper
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:57:56 #114
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59976190
Saartje zit eigenlijk nooit in de wipper. Ze ligt altijd plat in de box, of op haar buik of bji een van ons op schoot/de arm of zoiets
Saartje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:26:26 #115
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59978144
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saartje zit eigenlijk nooit in de wipper. Ze ligt altijd plat in de box, of op haar buik of bji een van ons op schoot/de arm of zoiets
Same here. We hadden er wel een, maar eigenlijk nooit gebruikt. Bij mij staat de wipstoel dan ook op het "nutteloze dingen die je toch maar wel voor de zekerheid hebt gekocht"-lijstje, waar ook bijvoorbeeld 4 kruikenhoezen en het babybadje + standaard op staan
Red de zeehond!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 19:47:59 #116
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59979915
Even in de oude wijven/beroepsgedeformeerde modus .

De beste manier om je kind te stimuleren (qua motoriek!) is echt door ze zoveel mogelijk in de box, maar liever nog op de grond te laten rommelen. Dan komt het zitten/kruipen echt vanzelf . Je kunt een speeltje iets buiten bereik leggen zodat ze misschien wat meer moeite gaan doen om in beweging te komen maar that's it, de rest doen ze echt op hun eigen tijd.

Voor de wipper geldt hetzelfde als voor de maxi cosi, maximaal twee uur per dag, als je kind dus al een half uur in de auto heeft gezeten, heb je nog anderhalf uur wipper over . In een wipper kunnen ze niets, behalve kijken en wat met de handjes rommelen.

Tuurlijk is het helemaal niet erg om je kindje een minuut of 10 in een kinderstoel te zetten, maar doe dat dan niet lang of 10 keer per dag.
Zitten op schoot is helemaal prima, zolang je idd het ruggetje met twee handen steunt, of zijn/haar rug tegen jouw buik laat leunen (schijnt de optimale ondersteuning te zijn, wat regelt de natuur dat toch goed ).
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:01:48 #117
3011 E.T.
pi_59980278
De wipper wordt hier voornamelijk gebruikt door Tijn die dat wel interessant vindt..
Alleen is de wipper niet berekend op 14 kilo die er in gaat staan De bekleding zitten nu een paar scheurtjes in
pi_59981674
Ticootje, ik vind het plastic kinderstoel geval van de Ikea wel een handig ding voor bv op de camping. We hebben em hier buiten staan. Makkelijk af te breken en mee te nemen en het ding kost niet zoveel. Geen rare hoeken of kiertjes, dus makkelijk schoon te maken ook. Voor thuis hebben we een meegroeistoel van de prenatal.

De wipper gebruik ik wel eens als ik haar even voor de tv zet (we hebben een dvd-tje van Elmo, daar gaat ze helemaal van uit haar dak). En vanmiddag toen ze me in beeld wilde hebben en ik moest koken, heb ik haar in de wipper in de keuken gezet. Maar verder gebruiken we het ding maar weinig.
Fake it till you make it...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:48:12 #119
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_59982674
De wipper gebruik(t)en we vaak bij het eten. Het duurde even voordat Chris goed zat (naar mijn idee) dus dan was de wipper een mooie oplossing. En tussendoor gewoon los op de vloer. Dan komt er vanzelf meer beweging in, omdat er altijd wel iets leuks net buiten bereik ligt..

Deliedje, het advies van het CB is hier standaard zo'n 11 maand voor het fietsstoeltje. Ze moeten niet alleen stabiel kunnen zitten, maar ook de hobbels en bobbels kunnen opvangen. Daar is een ruggetje dat net kan zitten nog niet sterk genoeg voor.
De test die het CB hier deed was een porretje geven aan het kind, die moet dan heel goed blijven zitten. Dat ging met 10 maand goed, dus mocht Chris toch al mee.

We hebben een meegroeistoel van de prenatal. Bevalt tot nu toe prima. Maar misschien dat we voor onze vakantie toch nog een ikea stoel gaan halen. Die zijn lekker goedkoop en makkelijk mee te nemen.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:53:06 #120
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59982783
Dat porren deden ze hier ook . CB arts zette Freek neer, gaf hem een duw naar links, en een duw naar rechts, en sprak; "Zooo, jij mag mee op de fiets hoor ".

Overigens heb ik hem ook altijd neergezet ipv hem zelf te laten gaan zitten, met als resultaat een billenschuiver. Maar met 11 maanden zat ie idd op de fiets .

Hččrlijk, ik had toen nog geen rijbewijs, en ik was zo blij met de nieuw verworven vrijheid!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:55:30 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_59982825
Wij hebben Ruben nu gewoon achterop de fiets in de Babymee, maar het fietstoeltje is ook binnen. Zodra hij goed kan zitten kan dat mooi gebruikt worden (wilde een bepaalde kleur en was niet zeker of het dan nog leverbaar is). Inmiddels hebben we ook een mooie aanbieding voor het volgende autostoeltje gehad, we hebben de Tobi. Ruben heeft er even ingezeten vandaag en begon van oor tot oor te grijnzen. Daarna snel kind weer op de grond en nu nog bedenken waar we de stoel zo lang gaan opslaan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:42:33 #122
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59984063
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:26 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Same here. We hadden er wel een, maar eigenlijk nooit gebruikt. Bij mij staat de wipstoel dan ook op het "nutteloze dingen die je toch maar wel voor de zekerheid hebt gekocht"-lijstje, waar ook bijvoorbeeld 4 kruikenhoezen en het babybadje + standaard op staan
Oh ja, dat lijstje...
Ik denk dat iedereen wel zo'n lijstje heeft.
Hier staat de wipper er in elk geval niet op, tot een paar weken terug werd die nog regelmatig gebruikt. Elke keer als ik ging douchen ging Devin gezellig mee de badkamer in. Speeltjes erbij, douchegrodijn open... werkte prima! Tot het op een gegeven moment echt te gevaarlijk begon te worden omdat hij het ding als turntoestel begon te gebruiken
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:59:03 #123
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_59984519
Wij hebben geen wipper
Wel een doomooseat, en die wordt gebruikt als eli wat drinkt, en als hij klaar is wordt, de fles gelanceerd, en kruipt hij ervan af, en gaat lekker spelen.

op het cb testte ze bij ons door op te staan en een rondje te lopen. Toen hij bleef volgen zonder om te kukelen was het ook goed. was met 8 of 9 mnd, weet niet meer.

Inmiddels hebben ze hem vandaag en gister op het kdv gebadderd. Hij rook zo lekker, dat de leidster vanmiddag zei tegen PR "op dit soort dagen had ik liever een kantoorbaan gehad"...

Dus mss is het wel rota-virus. Ik weet het niet. Maar hij drinkt wel, en eet liga en uit de fles wil hij ook wel geprakt avondeten, dus uitzieken dan maar...
Want hij loopt inmiddels wel 2 stapjes langs de tafel. op zoek naar de afstandbediening. Hoe zat dat ook alweer met speeltjes net buiten bereik leggen?

ET heeft Nienke vannacht weer doorgeslapen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_59987092
Wij hebben hier ook een doomoo seat, en geen wipper. Maar eigenlijk ligt Yara het meeste op de grond (op een plastic boxkleed met daarop nog een stoffen boxkleed) tijdens het stofzuigen/dweilen gaat ze in de box
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 9 juli 2008 @ 07:13:30 #125
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59988584
hiere wel een wipper en die word ook wel regelamtig gebruikt. Als hij fruithapje krijgt, maar idd ook als ik even moet koken en meneer niet wil liggen(wat tegenwoordig constant zo is) maar zodra het kan ligt ie op een deken op de grond. als hij in de box gaat draaien dan ligt hij elke keer met zijn benen of armen tussen de spijlen.

Ben een beetje gespannen. vandaag om 10:00 de afspraak bij de kinderarts, ben benieuwt wat hij gaat zeggen. Wil hem ook even laten kijken naar dennis zijn ribben, bij de onderste rib zit een "rare bobbel". De fysio heeft het wel nagekeken ze zag niks ernstig maar vond het wijs als de kinderarts het even nakeek. En het consultatie bureau vond het doodnormaal!!! daar keken ze niet eens erna toen ik dat zei.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:51:02 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59989166
Hestria succes straks.

Jen op de grond is hier echt geen optie, wij hebben een golden retriever en volgens mij zit er een steekje los bij dat beest (in de goede zin des woords). Hij is meer dan 35 kilo en enorm lomp, Jennifer ziet hij in zn spel gewoon over het hoofd. Een wipper is dan iets beter, want een wipper is eng.

Zal een doomooseat beter zijn dan een wipper? Op het kdv zit ze vaak in de seat en dat vind ze ook heel leuk.

De kinderstoel van ikea vind ik er zo onstabiel uitzien.. kan dat wel op een camping?
pi_59989442
juist de kinderstoel van ikea kan op de camping!
Dat ding is ideaal, je kan hem meenemen naar de douches zodat je je kind veilig kwijt kan zonder dat ze over vieze vloeren hoeft te kruipen en je spoelt hem zo af als hij vies geworden is. Hij is klein op te ruimen door de poten er af te halen maar hij kan ook gerust een nachtje buiten blijven staan.
Ik vind hem niet mooi maar wel érg praktisch en verre van onstabiel
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:25:45 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59989566
Owlet, gelukkig hoef ik met Jen niet te rommelen in zo'n douchehok. Ze hebben speciale kinderhokjes, met een badje enz...
Maar goed, ik koop daar wel een kinderstoel, want dan hoef ik ook niet met dat ding te slepen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:38:27 #129
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59989752
Ik vind het eng..na de late voeding gisteravond bracht manlief Saartje naar bed en vanuit het niets begon ze ineens keihard te krijsen. Ze liet zich wel sussen en viel direct weer in slaap maar ik vond het maar vreemd.
Vanmorgen lag ze in haar bedje te slapen en begon ze ook ineens vanuit het niets keihard te krijsen, zo had ik het nog nooit gehoord van haar! Alsof er iets heel erg veel pijn deed ofzo
Saartje
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:42:53 #130
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59989811
Dat had Lilah ook een paar weken geleden. Ineens werd ze 's nachts wakker, en ook gelijk gillen. Ik schrok me kapot, ik kon me niet eens meer herinneren wanneer ze voor het laatst 's nachts wakker is geweest. Zou het niet door een nare droom kunnen komen? Dat is wat ik er maar van gemaakt heb..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:46:15 #131
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59989866
Ja ik denk ook wel dat het zoiets is..dat ze zo ver weg was en ineens wakker schrok ofzo. Hoop het nooit meer te horen, ik stond meteen stijf van de adrenaline en lag te shaken in m`n bed
Saartje
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:47:29 #132
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59989888
Arm Saartje! Misschien buikpijn ofzo? Of ergens van geschrokken?
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:52:04 #133
14746 k_i_m
pi_59989956
Of spoken .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:52:55 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59989968
Oh, dat zou ik ook eng vinden idd Maneki.
Maar hier had Sasha het van de week ook een keer. Ik schrok me kapot want ik hoorde ook voetstappen op de trap en dacht dat er iemand met mijn kind vandoor ging.
Was het F. die was gaan plassen... Raar toeval dus. Maar idd even schrikken.

Even in de gaten houden Maneki, als het vaker gebeurd zou ik even langs de ha gaan. Mss is er wel iets met oortjes bijvoorbeeld. Of zoiets dan. Wat je niet zelf makkelijk ziet.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:03:57 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59990115
Ja maneki, ik schreef dat hier ook een tijdje terug. Ik zat echt rechtop in bed. Maar Nu doet Jen het niet meer. Ik denk dat ze dan een nare droom heeft, want als ik haar dan ging troosten dan was het weer goed... Ik moest haar dan wel even goed wakker maken, anders was het na een half uur weer raak, dan bleef ze dus in een roes.

Kim, ik denk dat serieus wel eens. Jen kan zo kijken naar niets, alsof er iets zit, maar ik zie niets.
pi_59990174
maneki, het kan zoveel zijn he.. een raar droompje, toch ergens pijn (bijzonder eten gehad?) begin maar met raden
Ik heb ook weleens rechtop in bed gezeten, van een gillende Chris, maar voordat ik wakker en bij hem was, lag hij alweer (of nog steeds) te slapen..

Chris lijkt steeds meer blauwe plekken te krijgen.. Op zijn onderarmpjes, beentjes. 1 onder zijn nagel (klem gezeten?), en laatst zelf 1 midden op zijn rug (gevallen ofzo)..
En gisteren zat hij in kruipstand, deed 1 been omhoog (als een plassend hondje), en draaide zo over zijn schouder op zijn rug.. Alleen dan vliegt dus je hoofd best hard tegen de grond. Was echt zo gebeurd, maar dat hoofd krijgt heel wat te verduren met die acties.
Toch onhandig zo'n ontwikkelende motoriek.
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:32:33 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_59990524
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 07:13 schreef hestria het volgende:
hiere wel een wipper en die word ook wel regelamtig gebruikt. Als hij fruithapje krijgt, maar idd ook als ik even moet koken en meneer niet wil liggen(wat tegenwoordig constant zo is) maar zodra het kan ligt ie op een deken op de grond. als hij in de box gaat draaien dan ligt hij elke keer met zijn benen of armen tussen de spijlen.

Ben een beetje gespannen. vandaag om 10:00 de afspraak bij de kinderarts, ben benieuwt wat hij gaat zeggen. Wil hem ook even laten kijken naar dennis zijn ribben, bij de onderste rib zit een "rare bobbel". De fysio heeft het wel nagekeken ze zag niks ernstig maar vond het wijs als de kinderarts het even nakeek. En het consultatie bureau vond het doodnormaal!!! daar keken ze niet eens erna toen ik dat zei.
Een bobbel bij de ribben?

Ruben heeft op zijn ruggegraat een aantal bobbels zitten en ik hoop echt heel erg dat dat normaal is bij zijn leeftijd en dat het nog weg trekt, maar ik ben bang van niet: Bert heeft het namelijk ook en het is dan een crime om goede stoelen te vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 9 juli 2008 @ 10:33:41 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_59990552
Ticootje, er bestaat zelfs een heuze echte campingkinderstoel, wij zagen hem bij de vrijbuiter staan.

Op de camping waren wij helemaal blij met onze stokke, niks gezeur met een extra kinderstoel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59990915
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 07:13 schreef hestria het volgende:
Mijn vriend heeft ook zo'n uitsteekbobbel rib. Het kan geen kwaad, het is alleen geen gezicht en het ligt ook niet zo lekker Het is gewoon een foutje van moeder natuur.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:07:29 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59991105
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 10:33 schreef Troel het volgende:
Ticootje, er bestaat zelfs een heuze echte campingkinderstoel, wij zagen hem bij de vrijbuiter staan.

Op de camping waren wij helemaal blij met onze stokke, niks gezeur met een extra kinderstoel
Dat meen je niet! Ik ben afgelopen vrijdag bij de vrijbuiter geweest en ik heb niets gezien... Bah, nu moet ik toch nog maar een keer . Toch maar die leuke kastjes halen en een koelbox en anstekerstekker...

Omdat onze caravan al in frankrijk staat is het sowieso handig om daar een kinderstoel te kopen. De stoel blijft dan ook daar.
pi_59991523
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat meen je niet! Ik ben afgelopen vrijdag bij de vrijbuiter geweest en ik heb niets gezien... Bah, nu moet ik toch nog maar een keer . Toch maar die leuke kastjes halen en een koelbox en anstekerstekker...

Omdat onze caravan al in frankrijk staat is het sowieso handig om daar een kinderstoel te kopen. De stoel blijft dan ook daar.
Er staan ook een paar campingkinderstoelen op Marktplaats.

Thomas maakt echt wel een sprong. Hij gaat heel hard huilen als -ie bij iemand anders op schoot gaat dan mij (schoonmoeder ), hij meldt zich 's nachts weer om de twee uur ( ) en hij kan ineens weer wat nieuwe dingetjes.
Hardloper.
IG @webkim
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:39:55 #142
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59991720
Oh hier heeft Jen echt goed geslapen! Eindelijk weer eens. Op het kdv krijgt ze nu 150cc per fles ipv 100. Van de een op andere dag wilde ze meer. En vannacht heb ik haar even wakker gemaakt om te drinken omdat m'n tiet pijn deed, die was er nog niet aan gewent om zo lang buiten werking te zijn.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:50:13 #143
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59991959
beppie ligt nu in de box en doet driftige pogingen zelf haar fup in de mond te steken..dat lukt alleen niet zo best als je dat silicoontje vasthoudt en op het schildje probeert te zuigen
Saartje
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:04:31 #144
156412 hestria
erg gastvrij
pi_59992258
zo wij zijn weer terug.

Hij hoeft geen helm , ze hebben zijn hoofdje nagemeten dus lengte en breedte, daartussen moet 2 cm verschil zitten(lengte moet langer zijn als breedte) bij dennis was dat 1 cm.
Hij heeft dus niet echt een helm nodig, met helm gaat het sneller maar zonder helm gaat het ook goedkomen, daar nog bij dat hij last heeft van eczeem wat erger kan worden door de helm, vond de arts het niet nodig om hem een helm te geven. Aan de ene kant ben ik blij, aan de andere kant hoop ik dat de arts gelijk heeft en het idd vanzelf bijtrekt.

De bobbel bij de ribben was ook niks. Is gewoon een natuurlijke imperfectie.
al met al dus lekker positief!! Vooral de zusters die dennis zo mooi en lief vonden.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:08:22 #145
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59992350
Hestria, dat is goed nieuws!!

Maneki, ik ken dat... Maar Jen speelt volgens mij ook gewoon met de speen, ze gooit m eruit en pakt m dan weer. Maar idd, nog geen enkele keer kon ze m zelf goed terug doen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 12:58:11 #146
3011 E.T.
pi_59993477
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef Ticootje het volgende:
Hestria succes straks.

Jen op de grond is hier echt geen optie, wij hebben een golden retriever en volgens mij zit er een steekje los bij dat beest (in de goede zin des woords). Hij is meer dan 35 kilo en enorm lomp, Jennifer ziet hij in zn spel gewoon over het hoofd. Een wipper is dan iets beter, want een wipper is eng.

Zal een doomooseat beter zijn dan een wipper? Op het kdv zit ze vaak in de seat en dat vind ze ook heel leuk.

De kinderstoel van ikea vind ik er zo onstabiel uitzien.. kan dat wel op een camping?
waarom leg je Jennifer niet gewoon in de box? Mooie vlakke ondergrond waar ze rollen en draaien en spelen goed kan ontwikkelen. In een wipper/doomoo is ze heel erg beperkt in d'r vrijheid (want ze zit vast).
Af en toe eventjes in een stoeltje oid is niks mis mee, maar je doet voorkomen of ze het grootste deel van de wakkere tijd in de wipper zit want ze wil niet liggen.
Als je haar nou juist wel neerlegt wordt ze juist gestimuleerd om dingen te doen waardoor het liggen aangenamer voor haar wordt.. rollen of optrekken aan de spijlen oid. Als je haar zelf steeds vast zet in een half zittende stand ontneem je die frustratie bij haar en de wil om zelf dingen te doen en ontdekken..
pi_59993574
Wat een goede berichten Hestria!
Hardloper.
IG @webkim
pi_59993697
Wat fijn hestria

Maneki hier ook een kleintje die ineens tijdesn het slapen het op een schreeuwen zet, echt zielig! Ik denk dat ze dan gedroomd heeft ofzo
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:04:57 #149
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59993704
Wij gebruikten de wipper ook vooral om Linde bv in de badkamer in te zetten als we wilden douchen op een moment dat je alleen thuis was en ook om de eerste hapjes in te eten omdat ze toen nog niet in de kinderstoel kon.

Ik weet niet meer wie de tip gaf om Linde meer aan te laten klooien, zelf te laten proberen en om het geloei dan maar te negeren Maar het werkt geweldig. Ze kan inmiddels zelf gaan zitten (vanaf haar buik naar achteren schuiven totdat ze zit ) en daar was heel veel boosheid voor nodig om dat te laten lukken. Ook kan ze nu bijna zelf gaan staan Bedankt voor de goede tip

Hestria ik had er helemaal overheen gelezen Wat fijn dat alles helemaal goed gaat komen
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:18:51 #150
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59994085
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:58 schreef E.T. het volgende:

[..]

waarom leg je Jennifer niet gewoon in de box? Mooie vlakke ondergrond waar ze rollen en draaien en spelen goed kan ontwikkelen. In een wipper/doomoo is ze heel erg beperkt in d'r vrijheid (want ze zit vast).
Af en toe eventjes in een stoeltje oid is niks mis mee, maar je doet voorkomen of ze het grootste deel van de wakkere tijd in de wipper zit want ze wil niet liggen.
Als je haar nou juist wel neerlegt wordt ze juist gestimuleerd om dingen te doen waardoor het liggen aangenamer voor haar wordt.. rollen of optrekken aan de spijlen oid. Als je haar zelf steeds vast zet in een half zittende stand ontneem je die frustratie bij haar en de wil om zelf dingen te doen en ontdekken..
In de box is het juist brullen
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:19:16 #151
14746 k_i_m
pi_59994099
Pfff. Opa moet vandaag voor het eerst alleen oppassen zonder mijn moeder erbij. Gaat om 11.00 uur de telefoon. Ze wil d'r fles niet, hij krijgt hem er niet in. Of dat erg is, of hij de fles dan kan laten zitten. Dus ik zeg; ach, als je de rest van de dag met een van de honger krijsend kind wil zitten niet. Na enig navragen bleek hij de fles lauw/koud te hebben willen geven. Ja, gek he dat ze hem dan niet wil . Hij was bang dat het te warm was dus hij heeft de fles maar extra laten afkoelen .

Maar na een stoomcursus hoe gebruik ik de magnetron is het hem dan toch gelukt en hij belde een half uur daarna terug dat ze de fles bijna helemaal opgedronken had .

. . .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:20:35 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59994135
En dan vraag je je af of opa vroeger uberhaupt wel mee heeft gedaan aan de verzorging van de kinderen.
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:21:51 #153
14746 k_i_m
pi_59994169
Nouja, als hij dat al gedaan heeft dan is dat ruim 30 jaar geleden. Toen bestonden er nog geeneens magnetrons, dus dat neem ik hem niet kwalijk .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:24:49 #154
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59994254
Wel lief van opa dat hij ff opbelt ipv zelf aan blijft klooien
Saartje
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:26:19 #155
14746 k_i_m
pi_59994295
Nouja, ik denk dat dat ook een beetje uit zelfbescherming was, want hij had geen oordoppen .
In my life
Why do I smile
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:26:23 #156
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59994297
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:21 schreef k_i_m het volgende:
Nouja, als hij dat al gedaan heeft dan is dat ruim 30 jaar geleden. Toen bestonden er nog geeneens magnetrons, dus dat neem ik hem niet kwalijk .
true
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:31:55 #157
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_59994438
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wel lief van opa dat hij ff opbelt ipv zelf aan blijft klooien
Ja dat vond ik ook al.. mannen zijn vaak toch te 'trots' om het gewoon even te vragen

Fijn nieuws Hestria!!

En Tico, lees es wat Stiemie net vertelde over dat ze Linde nu toch maar in eerste instantie laat mopperen en protesteren en niet helpt of vergemakkelijkt. Het lijkt me dat dat bij Jennifer ook wel goed zou kunnen werken?
Red de zeehond!
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:37:56 #158
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59994581
Ik vind het gewoon zo zielig om Jen te laten huilen. Ze wil zo veel!! En kan zo weinig.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 juli 2008 @ 13:38:57 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59994614
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het gewoon zo zielig om Jen te laten huilen. Ze wil zo veel!! En kan zo weinig.
ishet dan niet handig om haar te stimuleren zoals anderen al zeiden door in de box te liggen met speelgoed net op afstand?
ipv haar een wipster te maken
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:44:00 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_59994762
Ik zal de box weer eens opruimen... Dan kan Jen er weer in liggen, momenteel ligt de box vol met speelgoed..

(ik had de commode opgeruimd en ik had een kist nodig, dus de speelgoedkist is nu kledingkist, en de box dient nu als speelgoedopslag...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')