Helemaal mee eens!!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:31 schreef Webkim het volgende:
Oef BE, dat zijn harde lessen.Ik doe het zelf soms ook nog, hoewel ik weet dat -ie er te beweeglijk voor wordt. Ik geloof dat jullie ongelukje ook voor mij een wijze les is. Gelukkig is alles goed met Sasha.
Zoek eens op Geuther Champ hoge kinderstoel van hout (licht of donkere uitvoering) maar kan ook op salontafel hoogte, kan je kantelen naar achter zodat ze meer liggen als zitten zoals in de wipstoel.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:50 schreef Ticootje het volgende:
En Jen op schoot tijdens het eten doe ik niet, dan gaat ze in de wipper. Zijn er geen hoge kinderstoelen voor kleine kindjes? (En dan niet meteen de bloom a 330 euro.. dat is echt te zot)
Hehe.. Ethan heeft daar ook een handje vanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:14 schreef Stiemie het volgende:
Bix water is nog erger dan theeDan kijkt ze soms alleen naar die fles, ziet dat er niks "gekleurds" in zit en slingert 'm zo weg
![]()
Die houding neemt Jen altijd aan als ik de luier ga doen... heel handig moment.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Even nog een vraagje nav iets wat ik in een van de vorige topics dacht te lezen.
Over zitten en helpen zitten etc. etc.
Sasha's kdv vriendinnetje kan dus al prima zitten zonder hulp terwijl mijn duikelaartje nog steeds omkukelt als je hem neerzet. Maar las ik nou goed dat je je kindje beter niet kan helpen met zitten als ze niet uit zichzelf gaan zitten?
Ik vraag me af of ik dingen nou wel of niet moet stimuleren.
Net als bijv. op schoot staan, heel soms doe ik dat wel, maar Sasha lijkt dat niet spannend te vinden dan gewoon lekker zitten of hangen dus ik 'oefen' dat ook verder niet.
Hoeft toch ook niet toch?
Het liefst ligt hij namelijk op schoot met zijn ruggetje en dan zijn voeten in zijn mond.
Go Nienke!
Nou, het gaat ook nog wel eens mis hoor.. dan vergeet hij te slikken ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:45 schreef bixister het volgende:
ojaa, rietjes werken hier ook vaak als tovermiddel! knap dat ethan nu al zo goed uit een rietje kan drinken!
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Even nog een vraagje nav iets wat ik in een van de vorige topics dacht te lezen.
Over zitten en helpen zitten etc. etc.
Sasha's kdv vriendinnetje kan dus al prima zitten zonder hulp terwijl mijn duikelaartje nog steeds omkukelt als je hem neerzet. Maar las ik nou goed dat je je kindje beter niet kan helpen met zitten als ze niet uit zichzelf gaan zitten?
Ik vraag me af of ik dingen nou wel of niet moet stimuleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |