Sandra Reemer...quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Welk mooi nummer en van wie?
The party is over now
Tja, apart dat je Mark Lanegan er niet bij vernoemd, het is een gezamenlijk project, al geeft Google als eerste hits alleen Isobel. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Isobel Campbell - The Circus Is Leaving Town
Mooiiii idd
-en nu naar huis-
Tja, ik kom hier niet zo heel veel meer, dus ik weet niet in hoeverre mijn gevoel juist is. Ik ben huiverig om mensen te snel af te schieten, als ik maar een beperkt beeld heb van een speler.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:43 schreef peaceman het volgende:
Mark, als je het niet vertrouwt, moet je hem geen punt geven.
Antwoord is bovendien onvolledig toch?
Ik zat me idd al suf te piekeren over een muzikaal Stanley-pseudoniemquote:Op donderdag 10 juli 2008 17:19 schreef Mark het volgende:
Wist niet dat dat mes naar een kolonel vernoemd was, maar is van de weinige messen met een eigen naam.
Bijna gelijktijdig met jou stelde ik ook een vraag, maar die heb ik weer verwijderd toen ik jou vraag zag...quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef bartrid het volgende:
Maar die andere is toch al afgesloten omdat Mark zelf het antwoord al geeft omdat het niet volledig was? Of ben ik blind
Ah vandaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna gelijktijdig met jou stelde ik ook een vraag, maar die heb ik weer verwijderd toen ik jou vraag zag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |