Hoe lang?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:55 schreef Metalfrost het volgende:
Maar ach, het is je vriend.
Bijna 4 jaar, maar ik moet daaraan toevoegen dat we niet samenwonen en elkaar alleen in het weekend (meestal zelfs alleen om de week) zien en daarom niet zo vaak samen eten. Daarom stoort het me waarschijnlijk zo.quote:
Nouja, zo hoef je het niet te zien. Jij moet altijd kunnen zeggen wat jij van iets vindt, wat jij erbij voelt enzovoort. Het is dan aan hem of hij zijn gedrag aan jou wil aanpassen, en dan hoef jij jouw gevoelens en ideeen niet te veranderen. Vind ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna 4 jaar, maar ik moet daaraan toevoegen dat we niet samenwonen en elkaar alleen in het weekend (meestal zelfs alleen om de week) zien en daarom niet zo vaak samen eten. Daarom stoort het me waarschijnlijk zo.
Maar misschien ben ik gewoon overdreven beleefd dat ik zelf nooit mijn telefoon zal opnemen als ik samen zit te eten.
Ik heb er met hem over gepraat (zie OP), maar wilde toch eens weten hoe anderen er over denken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het trouwens wel onbeschoft en doe hetzelfde als jij beschrijft... Maar ik zou er eens normaal met hem over praten, in plaats van je gelijk proberen te halen op internet.
Ik vind het nogal onbeschoft om je vriend te vertellen dat hij onbeschoft is.quote:Toen hij was uitgebeld vertelde ik hem dat ik het nogal onbeschoft vond wat hij deed
Oh ja, telefoontjes zijn per definitie belangrijk en kunnen per definitie niet wachten.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:24 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Wat begrijpen mensen nou niet dat het leven tijdens het eten gewoon door blijft gaan. Als je gebeld wordt, dan zal het vast wel belangrijk zijn, anders word je niet gebeld. De gebruiker bepaalt dan zelf wel of hij verder gaat eten, of het gesprek verder gaat voeren. Blijkbaar ligt zijn prioriteit even elders. Je praat zeker ook niet tijdens het eten, want dat is ook onbeleefd, lekker vrolijke boel zo bij je thuis.
Dat bepaalt diegene die gebeld wordt, niet jij.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ja, telefoontjes zijn per definitie belangrijk en kunnen per definitie niet wachten.
Ongepast is iets anders als ronduit onbeschoft.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:37 schreef draaijer het volgende:
Ik vind het ongepast...
Ik zou als ik jou was even bellen met de GGD.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:40 schreef NED het volgende:
[..]
Ongepast is iets anders als ronduit onbeschoft.
Ik bedoel hij schijt toch niet in de macaroni? Dát zou bv onbeschoft zijn.
Hij belt gewoon even.
Godsklere wat een zeikwijf is TS om daar moeilijk over te doen.
Dat die kerel het al 4 jaar met zo een zeikerd uit weet te houden zeg.
Respect en kudo's daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |