Strand? In Zeeland?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:05 schreef Bengeltje het volgende:
Kan het aan het strand? Kan ik met de hond komen.
Hebben ze dat daar niet?quote:Op maandag 7 juli 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Strand? In Zeeland?
Naah, kan lastig worden
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Als jullie dan een strand kiezen waar geen hond mag, weet ik voldoende
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Wil wel echt strand he, niet van dat kiezel gedoe. En ja moet wel een hond op mogen dan natuurlijk.
Als jullie dan een strand kiezen waar geen hond mag, weet ik voldoende [ afbeelding ]
Ik kom niet snel (lees dus bijna nooit) op een strand in NL.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiezelgedoe? Dit is Nederland hoor
[..]
Waar mag ik met mijn hond op het strand?
Voor mijn eigen rust en de rust van de hond ga ik liever hondloos naar een meet.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.
Nee, die hond krijgt de levende vissen die Ph opduikt natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor mijn eigen rust en de rust van de hond ga ik liever hondloos naar een meet.
Weet ik ook dat ze het vlees niet van andermans bord vreet, mocht die het op de grond neerzetten.
Ze is anders een echte vlees liefhebster, geen vis. En iets dat beweegt is om te spelen he.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, die hond krijgt de levende vissen die Ph opduikt natuurlijk
Jij beweegt ook, soms danquote:Op maandag 7 juli 2008 12:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is anders een echte vlees liefhebster, geen vis. En iets dat beweegt is om te spelen he.
Neem dan wel Kijkduin bv en niet een strand in Zeeland, is voor de bereikbaarheid wat handigerquote:Op maandag 7 juli 2008 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens uitzoeken, als er animo voor is.
A ch, Zeeland is rustigerquote:Op maandag 7 juli 2008 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem dan wel Kijkduin bv en niet een strand in Zeeland, is voor de bereikbaarheid wat handiger
huhquote:Op maandag 7 juli 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
Vieeeesssss Joran!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |