Ach er zullen er vast een handjevol zijn, maar over het algemeen hebben homo's niet veel met voetbal lijkt mij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:01 schreef rubbereend het volgende:
de schrijver van het boek zegt dus diverse homo's in de voetballerij te kennen
Ik ken genoeg homo's die gewoon van voetbal houden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach er zullen er vast een handjevol zijn, maar over het algemeen hebben homo's niet veel met voetbal lijkt mij.
De nichten niet nee, maar dat is slechts een fractie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach er zullen er vast een handjevol zijn, maar over het algemeen hebben homo's niet veel met voetbal lijkt mij.
En die zitten ook op voetbal?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Acathla het volgende:
[..]
Ik ken genoeg homo's die gewoon van voetbal houden.
Het was toch niet jouw hand he! Maar ben benieuwd, ik ken wel een aantal 'publieke geheimen' in het voetbalwereldje maar zelfs over homo's hoor ik nooit iets.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:47 schreef BVO het volgende:
Vernomen vanuit een heel betrouwbare tweede hand.
Nee, een van m'n beste vrienden die wel zo is. En hoe nieuwsgierig ik ook ben, namen worden altijd maar moeilijk gegeven, ze dekken elkaar niet alleen letterlijk maar vooral figuurlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het was toch niet jouw hand he! Maar ben benieuwd, ik ken wel een aantal 'publieke geheimen' in het voetbalwereldje maar zelfs over homo's hoor ik nooit iets.
Hahahah, ja..quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:26 schreef Kopbal het volgende:
Na gisteren ben ik er zeker van: Van Der Wiel.
Allach homo? Nee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef DutchieBre het volgende:
Was die Allach van Groningen niet homo ? Volgens mij was dat één van de weinige voetballers die er voor uit kwam (homo en Marroc, wat een mooie prooi voor supporters).
Wat te denken van de scheidsrechters Jaques d'Ancona, Blankenstein, Frans Derksen .. Vooral die laatste lijkt het zelfs uitgevonden te hebben ..
BVO, had je het over Ellery Caïro ?
Zoals ik zei, wie het exact is weet ik zelf ook nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:49 schreef DutchieBre het volgende:
BVO, had je het over Ellery Caïro ?
Ah, potentie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:41 schreef MarkNMGN het volgende:
Hmm, Vlaar vind ik eigenlijk wel een potentiele homo.
Dat is een zeer kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Acathla het volgende:
[..]
Ik ken genoeg homo's die gewoon van voetbal houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |