haha ja, jij piept wel anders als je met -5 buiten staat te verpieteren met je saffiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is wel écht gezellig trouwens, dat overal mensen buitenstaan. Geeft een leuk sfeertje![]()
Ik zie er beetje bij beetje toch de voordelen van in te zien, dat rookverbod.
Niet-rokers ook, die stonden namelijk ook buiten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Rokers zijn paupers. Bedankt voor jouw bevestiging.
Tegen die tijd ben ik voor de 8e keer gestopt met roken om in de zomer weer te beginnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
haha ja, jij piept wel anders als je met -5 buiten staat te verpieteren met je saffie
ja wacht maar tot het winter isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik zie er beetje bij beetje toch de voordelen van in te zien, dat rookverbod.
Je bent wel erg origineel hé?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja wacht maar tot het winter is
dan zul je haast wel binnen in die zweet-lucht van de gore anti-rokers moeten staan.
Jammer dat de Politie daar niet zo makkelijk over denkt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Trouwens wel raar dat je nu opeens wél van alle kroegbazen je glas bier mee naar buiten mag nemen.
Ook dat nog eens, ja!..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Trouwens wel raar dat je nu opeens wél van alle kroegbazen je glas bier mee naar buiten mag nemen.
Hier gedoogd de politie het, althans de politie die langs kwam deed er niks tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jammer dat de Politie daar niet zo makkelijk over denkt.
Dat scheelt dan weer. Maargoed, het rookverbod blijft krankzinnig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hier gedoogd de politie het, althans de politie die langs kwam deed er niks tegen.
die snorren willen graag boetes uitdelen maar 'snachts aan tientallen dronken kroeggangers is een beetje een zelfmoord actie als je met z'n 2en bentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hier gedoogd de politie het, althans de politie die langs kwam deed er niks tegen.
Zeker wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:35 schreef reetveter het volgende:
Dit hele verbod slaat gewoon nergens op
nietesquote:
Ah, de anti-rook huilies komen ook weer los. Zo erg ook, een beetje rook inademen. Jij loopt zeker ook met een kapje voor als je op straat loopt, wie weet loop je wel wat op door al die luchtvervuiling.quote:
Ik ken genoeg niet-rokers die zelf aangeven dat er door het rookverbod een stukje gezelligheid verloren gaat. Een kroeg zonder rook is gewoon geen kroeg.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:41 schreef RobertVH het volgende:
[..]
nietes![]()
als er echt vraag naar was dan waren er wel rookvrije kroegen![]()
en trouwens, ik rook zelf niet eens
gaan janken om overlast die je zelf opzoektquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, de anti-rook huilies komen ook weer los. Zo erg ook, een beetje rook inademen. Jij loopt zeker ook met een kapje voor als je op straat loopt, wie weet loop je wel wat op door al die luchtvervuiling.
Auto's, kolencentrales, vliegtuigen etc. ook maar verbieden dus.
Precies wat ik dacht.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Niet rokers zijn ubermensen zonder slechte eigenschappen. Da's waar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:52 schreef beerten het volgende:
[..]
Niet rokers zijn ubermenschen zonder slechte eigenschappen.
Hoezo? Ik vind het heerlijk om even buiten te staan, ook met -5.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:29 schreef ikJur het volgende:
[..]
haha ja, jij piept wel anders als je met -5 buiten staat te verpieteren met je saffie
Ja, geef mij maar een Pizza Margerita met 10 gram nicotine en 20 gram teer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef Nikmans het volgende:
Stuur dit naar de overheid misschien caren zij
Het enige wat ik zie zijn 20 rokers die nu naar buiten moeten die elkaar allemaal gelijk geven dat het vroeger veel beter was allemaal
WTF maakt dat uit? nadat je een avond uit gaat hang je je kleren toch niet in de kast terug ofzo? Ze gaan toch wel de was in.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:50 schreef NED het volgende:
Typisch dat nu ook veel niet rokers gewoon buiten gaan staan.
Nu hebben ze nog last van de rook en stinken hun kleren nog steeds naar rook de dag erna
Geen zorg, een verbod op kutmuziek is in de maak.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:30 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Huillie,
alle Amsterdamse kroegen zuigen, Die kroegen die de heledag André Hazes muziek draaien,
Je kent dat wel
Daar geet het niet om. Niet rokers hebben eindelijk hun rookvrije kroeg. Laat ze daar dan van genieten. Dan gaan wij wel buiten van elkaars gezelschaap genieten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:03 schreef snorfiets het volgende:
[..]
WTF maakt dat uit? nadat je een avond uit gaat hang je je kleren toch niet in de kast terug ofzo? Ze gaan toch wel de was in.
En een broek kun je misschien wel vaker aantrekken, hang je hem ff uit het raam, is die zo weer stankvrij..
x
Het is idd te treurig voor woordenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef n0r het volgende:
Kutklacht.
Eerst huilen dat we binnen staan te roken, nu gaan huilen dat we buiten staan te roken.
^^quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Als de niet-rokers nou gewoon binnen blijven is de overlast al een stuk minder. Maar nee, ze moeten weer gratis meerokenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:23 schreef Tism het volgende:
't was gezelliger buiten dan binnen, en dat vond 't merendeel van de bezoekers, rokers en niet rokers ook.
Die 3 niet/anti rokers in de kroeg vind ik een veel grappiger gezicht eigenlijk. "Kijk ons eens eenzaampjes chillen in de kroeg. Spange patta's!"quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:07 schreef Nikmans het volgende:
Stuur dit naar de overheid misschien caren zij
Het enige wat ik zie zijn 20 rokers die nu naar buiten moeten die elkaar allemaal gelijk geven dat het vroeger veel beter was allemaal
Whehehe, en wat een verademing vinden ze het!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die 3 niet/anti rokers in de kroeg vind ik een veel grappiger gezicht eigenlijk. "Kijk ons eens eenzaampjes chillen in de kroeg. Spange patta's!"
Ik hoop voor de horeca dat dit weekend eindelijk de overige 799.997 gaan stappenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die 3 niet/anti rokers in de kroeg vind ik een veel grappiger gezicht eigenlijk.
NSB'er.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef LENUS het volgende:
Ik ga vanavond niet stappen, maar op "controle". Even kroegnamen en tijdstippen noteren waar nog gewoon gerookt wordt.
Mag ik de rokers eraan herrineren dat het kabinet bewust het verbod in de zomer heeft ingevoerd, dit om de rokers vast te laten wennen. In de winter is het afgelopen met buiten hangen, dit vanwege het verbod op de zogenaamde beergardens!
HAHAHAHAHAHAHAHAH IK LACH JULLIE UIT
Ploertquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:13 schreef LENUS het volgende:
Ik ga vanavond niet stappen, maar op "controle". Even kroegnamen en tijdstippen noteren waar nog gewoon gerookt wordt.
Mag ik de rokers eraan herrineren dat het kabinet bewust het verbod in de zomer heeft ingevoerd, dit om de rokers vast te laten wennen. In de winter is het afgelopen met buiten hangen, dit vanwege het verbod op de zogenaamde beergardens!
HAHAHAHAHAHAHAHAH IK LACH JULLIE UIT
Ik ga niet uit om iets te moeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:27 schreef Erasmo het volgende:
Je zou het ook eens een uurtje zonder peuken moeten doen he. Stelletje junks
Dus jij moet ook niet betalen voor je bier?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga niet uit om iets te moeten.
Doet de gemiddelde roker op dagbasis, meerdere malen zelfs. Te weten: Op werk.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:27 schreef Erasmo het volgende:
Je zou het ook eens een uurtje zonder peuken moeten doen he. Stelletje junks
en God heeft immers altijd gelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:25 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Oh zo heet dat als je voor je idealen opkomtquote:
Alleen als ik er bij mag roken.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus jij moet ook niet betalen voor je bier?
Jij bent echt zeer triest.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh zo heet dat als je voor je idealen opkomt
Dan zul je wel weinig bier drinken de laatste tijd?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen als ik er bij mag roken.
Waar ik kom word er gewoon gerookt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zul je wel weinig bier drinken de laatste tijd?
En terecht.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar ik kom word er gewoon gerookt.
Anton Mussert had ook veel idealenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet. Ik kan mijn kaartje ook niet betalen, alleen mag ik dan straks niet meer naar binnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dus jij moet ook niet betalen voor je bier?
Dat klopt ja, de NSB'ers in het kernbeginsel kwamen op voor hun idealen idd. En het gedrag van deze specifieke fokker heeft verdacht veel weg van een NSB'er. Mijn voorkeur treft dan ook hem NSB'er te noemen ipv ideoloog.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 13:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:52 schreef Angeliquetje het volgende:
Dan KOM je gewoon niet binnen sukkel
WO2 vergelijkingen zijn zo vorige eeuwsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 14:53 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat klopt ja, de NSB'ers in het kernbeginsel kwamen op voor hun idealen idd. En het gedrag van deze specifieke fokker heeft verdacht veel weg van een NSB'er. Mijn voorkeur treft dan ook hem NSB'er te noemen ipv ideoloog.
Heb je de klacht ook gelezen, ik klaag niet over rokers?!..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:29 schreef n0r het volgende:
Kutklacht.
Eerst huilen dat we binnen staan te roken, nu gaan huilen dat we buiten staan te roken.
Tja, ze hadden dit kunnen verwachten. Als ze alleen al een beetje naar de ons omringende landen gekeken hadden, dan hadden ze van te voren geweten dat het kroeg leven zich in de zomer naar buiten zou verplaatsen. En in de winter zul je een daling van het horeca bezoek kunnen verwachten. Nederland is echt niet anders als de ons omringende landen hoor.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb je de klacht ook gelezen, ik klaag niet over rokers?!..![]()
Ik ben zelf een ex-roker en sympatiseer nog steeds met rokers! Ik vind 't algemene rookverbod een waardeloze maatregel, even voor de duidelijkheid!..![]()
Mijn klacht is dat ik vrees voor 't voortbestaan van mijn stamkroeg doordat mensen nu masaal buiten gaan staan met hun allen, wat weer overlast veroorzaakt voor de omwonende!!..![]()
Verder mag je alles kut vinden wat je wil!..![]()
That all!..
Zie ik er uit als iemand die het wat kan boeien wat de trend is?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
WO2 vergelijkingen zijn zo vorige eeuws
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zie ik er uit als iemand die het wat kan boeien wat de trend is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |