Dan krijg je wel een spectaculaire etappequote:
Als ze nou eindelijk die bomenstreek eens uitgaan dan kan het nog mooi worden.quote:
Rabobank, weet je.quote:
Ja, dat is ook flauwekul. Zelfs de overwinningen van Tchmil waren niet Belgisch, laat staan McEwen.quote:Op zondag 6 juli 2008 20:33 schreef Wombcat het volgende:
net zoiets als dat op België McEwen als een belgische overwinning wordt gezien, hoewel die dan nog het voordeel heeft van vlaams spreken en een vlaamse vrouw (toch?) heeft.
Jammer dat daar dan weer minder wind staat dan in Bretagnequote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als ze nou eindelijk die bomenstreek eens uitgaan dan kan het nog mooi worden.Toen Quickstep er vandaag aan trok tussen de bomen zag je dat de helft van het peloton al in moeilijkheden zat
quote:Ook Gert Steegmans werd opgehouden door de valpartij, al werd hij achteraf door de jury niet in dezelfde tijd als winnaar Hushovd gezet. "Ik zal daarvoor eens met de jury bellen", aldus ploegleider Wilfried Peeters. "Maar dat Gert opgehouden werd, maakte niet veel uit. Op dat moment zat hij al niet meer goed om nog mee te doen voor de winst."
Zei hi j zelf ook wel dat hij nog geen echt goede benen heeft. Wie weet morgen wel..quote:Op zondag 6 juli 2008 23:00 schreef crv het volgende:
Ik heb de standaard sprinters erin gegooid maar twijfel nog over freire. Vindt hem erg tegenvallen
Met de tijden van renners zijn ze wel een beetje raar ja. Cunego kreeg geen tijd toch? Was het niet dezelfde valpartij?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Het blijft mij een raadsel waarom Steegmans en Hoste in de 2de rit tijd aangesmeerd kregen trouwens. Die vielen toch ??
Inderdaad, kom op zeg. Als die jongen volgend seizoen bij pakweg Saunier-Duval fietst kraait er geen haan meer naar en als ie de overwinningen aaneenrijgt zal iedereen dat verdacht vindenquote:
Ach ja, waarom zou je überhaupt voor iemand uit je eigen land zijn. Als Dekker in Duitsland was geboren hoorde je mij ook niet over hem. Maar als je dan toch voor je eigen land bent, waarom dan niet een voorkeur hebben voor renners die voor een Nederlandse ploeg met Nederlandse trainers en veelal Nederlandse ploeggenoten? Ik heb toch liever Menchov dan Evans en Rasmussen dan Contador (vorig jaar).quote:Op maandag 7 juli 2008 00:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, kom op zeg. Als die jongen volgend seizoen bij pakweg Saunier-Duval fietst kraait er geen haan meer naar en als ie de overwinningen aaneenrijgt zal iedereen dat verdacht vinden![]()
Ik snap de massale rabo-rijders-adoratie in Nederland echt niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Sowieso weinig Nederlandse renners waar ik echt fan van ben, maar dat de gemiddelde Nederlander voor elke Nederlander supportert kan ik nog wel begrijpen. Dat de renners die toevallig in Nederlandse dienst rijden van diezelfde mensen dan meer aandacht krijgen dan de Nederlanders in buitenlandse dienst volg ik in die zin dan weer niet, maar dat terzijde. Maar waarom heb je dan liever Menchov? Alleen omdat hij toevallig een oranje truitje draagtquote:Op maandag 7 juli 2008 00:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach ja, waarom zou je überhaupt voor iemand uit je eigen land zijn. Als Dekker in Duitsland was geboren hoorde je mij ook niet over hem. Maar als je dan toch voor je eigen land bent, waarom dan niet een voorkeur hebben voor renners die voor een Nederlandse ploeg met Nederlandse trainers en veelal Nederlandse ploeggenoten? Ik heb toch liever Menchov dan Evans en Rasmussen dan Contador (vorig jaar).
Nederlanders hebben een soort "Oranje-iets" met z'n allen voor de Oranje Nederlandse ploeg. Op de EK's , WK's en Olympische spelen.quote:Op maandag 7 juli 2008 00:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap de massale rabo-rijders-adoratie in Nederland echt niet, maar dat zal wel aan mij liggen
Ik zou het nog iets logischer vinden indien ze zich min of meer integreren, de taal spreken, er gewoon bij horen, echt de indruk geven in Nederland te rijden ... maar Menchov en Freire (en Rasmussen eigenlijk ook vroeger) zijn toch overduidelijke loonslaven, van zodra het contract uit is, zijn ze weg en kijken ze voor de rest van hun leven nooit meer om. Ik vraag me af of ze naast kriteriums, ploegvoorstellingen en eventueel de AGR uberhaupt al in Nederland zijn geweest. Bij Flecha kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar die anderen... tja.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:39 schreef wimderon het volgende:
Maar waarom heb je dan liever Menchov? Alleen omdat hij toevallig een oranje truitje draagt
Verder hebben we maar weinig (lees: geen) Nederlanders om in grote rondes voor te juichen, voor het klassement of sprints dan. Dan kijk je dus eerst in je Nederlandse ploeg. Beetje suf, heb ook helemaal niets met Menchov ofzo, maar enigszins logisch is het wel hoor.quote:Op maandag 7 juli 2008 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zou het nog iets logischer vinden indien ze zich min of meer integreren, de taal spreken, er gewoon bij horen, echt de indruk geven in Nederland te rijden ... maar Menchov en Freire (en Rasmussen eigenlijk ook vroeger) zijn toch overduidelijke loonslaven, van zodra het contract uit is, zijn ze weg en kijken ze voor de rest van hun leven nooit meer om. Ik vraag me af of ze naast kriteriums, ploegvoorstellingen en eventueel de AGR uberhaupt al in Nederland zijn geweest. Bij Flecha kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar die anderen... tja.
Daar geloof ik nu eens niets van, aangezien Menchov nauwelijks aantrekkelijker koerst dan Evans. Bij Rabo-Evans zou dan al gauw beargumenteerd worden dat het een karaktermens is die niet beter kan en als hij wel beter kan, dan valt hij wel aan (zoals dit jaar), wat niet eens zo ver van de waarheid zou zitten.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Evans zou bij Rabobank absoluut niet populair zijn.
Wielrennen geen ploegsportquote:Op maandag 7 juli 2008 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar geloof ik nu eens niets van, aangezien Menchov nauwelijks aantrekkelijker koerst dan Evans. Bij Rabo-Evans zou dan al gauw beargumenteerd worden dat het een karaktermens is die niet beter kan en als hij wel beter kan, dan valt hij wel aan (zoals dit jaar), wat niet eens zo ver van de waarheid zou zitten.
Verder vind ik wielrennen geen ploegsport en ben ik daar nog nooit fan geweest van ploegen, enkel van renners.
Menchov is niet zo overdreven populair hoor. Net als Leipheimer nooit is geweest.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar geloof ik nu eens niets van, aangezien Menchov nauwelijks aantrekkelijker koerst dan Evans. Bij Rabo-Evans zou dan al gauw beargumenteerd worden dat het een karaktermens is die niet beter kan en als hij wel beter kan, dan valt hij wel aan (zoals dit jaar), wat niet eens zo ver van de waarheid zou zitten.
Verder vind ik wielrennen geen ploegsport en ben ik daar nog nooit fan geweest van ploegen, enkel van renners.
Hopelijk heb je die bijnamen zelf verzonnen want deze zijn wel héél erg slechtquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef ronvgarderen het volgende:
Lekker sprinten met ze alle!!MC,caveman,steegje,jager,hutspot,saabje.fretje en misschien wel kiergje voor de punten
Ben je een beetje in vorm voor vandaag Maarten?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:40 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Hopelijk heb je die bijnamen zelf verzonnen want deze zijn wel héél erg slecht![]()
Misschien zijn dan niet alle buitenlanders even populair, ze krijgen in ieder geval wel overdreven veel aandacht. De massa loopt zich hier continu af te vragen waar Menchov en Freire zitten. En dat er extra kritisch naar gekeken wordt is ook logisch, dat doe je altijd tegenover je favorieten.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:25 schreef DutchSL het volgende:
Ik was al fan vanaf het moment dat Freire voor het eerst wereldkampioen was, en was dat ook geweest nu als hij voor Saunier Duval reed. Sowieso zijn al mijn favoriete renners altijd al buitenlanders geweest op Erik Breukink, Leon van Bon en Robert Gesink na.
En voor de gemiddelde Nederlander, natuurlijk volgt die buitenlanders in de enige Nederlandse topploeg nadrukkelijker. Zeker een aansprekende renner als Freire, en al helemaal bij afwezigheid van Nederlandse topsprinters. Mensen hebben toch iemand nodig om voor te zijn. Als Freire vertrekt zal die nog steeds meer hebben dan verreweg de meeste sprinters. Dat jullie gelijk zo cynisch moeten doen en zelfs doping erbij trekken om Nederlanders maar af te kraken zegt veel over jullie.
Het werkt ook net zo goed tegen de Rabo-buitenlanders. Mannen als Niermann, Brown zouden als ze bij een andere ploeg reden genegeerd worden ipv. continu afgekraakt. Een Menchov is helemaal niet populair (twee Vuelta zeges zelfs bijna doodgezwegen, won een buitenlander van Lotto of Quick Step stond heel België op zijn kop), maar wel elk jaar het gezeik dat die faalt in de Tour (zelfs toen die goed reeD) terwijl het een van de beste Rabo renners ooit is. Om te zwijgen over Leipheimer toen die bij Rabo reed. Ook de Zbergjes waren totaal niet populair terwijl Markus gewoon fantastisch presteerde.
Daareentegen waren grote persoonlijkheden als Armstrong, Ullrich, Pantani en Bettini juist weer wel populair.
En in andere landen gebeurd het net zo goed, misschien nog wel meer. Als ik zie op diverse internetforums (ook hier) hoe er door Belgen naar Evans gekeken wordt, om te zwijgen over McEwen krijg ik last van plaatsvervangende schaamte hoor. Dat is niet te vergelijken met Menchov/Freire hier.
Ik denk ook dat als McEwen bij Rabo had gereden de afgelopen jaren dat de meerderheid zou klagen dat Nederlanders altijd voor hem op kop moeten rijden. Evans zou bij Rabobank absoluut niet populair zijn.
In Frankrijk is Hushovd een van de populairste renners (incl. Fransen), als je op internationale wielerforums komt met Denen (zelfs Zweden/Noren) en ziet hoe gek die van CSC zijn dan verbleekt de Rabo-populariteit in Nederland daar totaal bij, en dan fietst er nog nauwlijks een fatsoenlijk Deen rond.
In Spanje/Italie zal het wel minder zjin omdat die zelf barsten van de toppers.
Ik zie het probleem ook niet. Als je Ajax fan bent is Litmanen een held voor je, ik als PSV'er was gek van Luc Nilis. Totaal logisch, mensen blijven sociale dieren die een groepsgevoel nodig hebben. Voor de niet fanatieke volgers is het logisch dat ze dan voor de Nederlandse ploeg kiezen, het zou maar saai zijn als iedereen alleen maar volledig objectief op sportieve prestaties zonder enig favoritisme beoordeeld werden.
Dat ook ja. Bij Sporza vinden ze 't zeker ook jammer indien Evans moet lossen en hopen ze dat hij de schade kan beperken. Maar Dijkstra en vooral Ducrot schieten echt in paniek als een Menchov lost, daar lijkt het bijna een ramp. Wuyts supportert misschien ook wel voor Evans, maar wordt alleen nerveus bij Belgen.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:45 schreef wimderon het volgende:
Zelfs Dijkstra zit continu op Rabo te focussen. Als Hushovd en Cavendish om de zege sprinten en Freire zit op de tiende plaats en houdt zijn benen al stil, dan nog is hij in staat om zich op Freire te focussen en te roepen: 'Daar komt Freire!' Of als ze in de bergen zitten continu het aantal rabo's tellen, terwijl ze bijvoorbeeld Clement en Terpstra er nog bij zitten, die ze dan niet zien. Op de Belg focussen ze ook extra op McEwen en Evans, maar daar verliezen ze de rest tenminste niet uit het oog.
kan wel een klein breukje zou al genoeg zijn in de laatste kmquote:Op maandag 7 juli 2008 12:11 schreef Blik het volgende:
Ik hoop op Freire, jammer dat die nooit het geel zou kunnen pakken nu Valverde 1 seconde voorsprong heeft
Samen met Herbert weer wat mooie anekdotes op een rijtje gezet! Ik ben bang dat het een wandeletappe gaat worden dus die hebben we hard nodig vandaag.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ben je een beetje in vorm voor vandaag Maarten?
Lijkt eropquote:Op maandag 7 juli 2008 12:56 schreef jmac het volgende:
krijgt elke sportcommentator z'n eigen wannabe-kloon
Als ik hem niet opstel zal die vast winnen en als ik het wel doe, flikkert die waarschijnlijk om.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zei hi j zelf ook wel dat hij nog geen echt goede benen heeft. Wie weet morgen wel..
Neutraal zijn is nooit leuk. En om het te houden bij Evans en Menchov; ze hebben allebei wat tegen: beiden koersen suf. Nou voor wie ben je dan? Inderdaad, voor Menchov 'omdat hij toevallig een oranje truitje draagt'. Of zoals ik het eerder al (iets positiever) noemde, voor iemand die rijdt voor een Nederlandse ploeg met Nederlandse trainers en veelal Nederlandse ploeggenoten.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat de renners die toevallig in Nederlandse dienst rijden van diezelfde mensen dan meer aandacht krijgen dan de Nederlanders in buitenlandse dienst volg ik in die zin dan weer niet, maar dat terzijde. Maar waarom heb je dan liever Menchov? Alleen omdat hij toevallig een oranje truitje draagt
Ik hoop van niet. Het tempo ligt tot nu toe vreselijk hoog, in ieder geval werd gereden conform één van de drie rekenschema's.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:24 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Samen met Herbert weer wat mooie anekdotes op een rijtje gezet! Ik ben bang dat het een wandeletappe gaat worden dus die hebben we hard nodig vandaag.
The escapees have covered 39.9km in the first hour of stage three.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Het tempo ligt tot nu toe vreselijk hoog, in ieder geval werd gereden conform één van de drie rekenschema's.
Dan heeft het peloton wel héél erg langzaam gereden zegquote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
The escapees have covered 39.9km in the first hour of stage three.
Wat is daar hard aan
Omdat er nu toch nog geen flikker aan is, over een klein uurtje is het live op tv. Ook dan is er nog een flikker aan de eerste paar uur.quote:
Je hebt gelijk, volgens het langzaamste rekenschema die ik nu bij me heb zou er in het slechtste geval gemiddeld 42 km/h afgelegd moeten worden.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
The escapees have covered 39.9km in the first hour of stage three.
Wat is daar hard aan
Raakt Herbert al in paniek dat ze nu toch wel moeten gaan beginnen met rijden?quote:
De koplopers hebben wel als voordeel dat ze een grote voorsprong hebben gekregen met een relatief lage snelheid.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Nou met een kwartier mag je best al gaan rijden. Dat duurt nog wel ff om terug te krijgen.
In de les bij Mengin!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:36 schreef Tommeke het volgende:
Die Schleck moet deze winter maar eens ff op de mtb of gaan veldrijden, kan ie leren sturen
Ik hoop op die gekke Freire vandaag
Ik kan me nog een tijdrit herrinneren van een Deense ex-MTB'er...quote:Op maandag 7 juli 2008 14:36 schreef Tommeke het volgende:
Die Schleck moet deze winter maar eens ff op de mtb of gaan veldrijden, kan ie leren sturen
Mooi dan kan ik rustig aan doen met mijn tentamen tot 5 uurquote:Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef Ambrosius het volgende:
Gemiddelde snelheid na 2 uur is maar 37,5. Dat wordt een finish na 17.30 lijkt me?
Nu niet meer dan.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:42 schreef Harmen1984 het volgende:Volgens de 1 minuut per 10 km-regel gaan ze het halen
Precies, en in de sprint met vier heeft Dumoulin wel kansen.quote:
Op zich wel, al legt Feillu hem er normaal gesproken wel op hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 14:57 schreef HowardHughes het volgende:
[..]
Precies, en in de sprint met vier heeft Dumoulin wel kansen.
Eerst maar eens kijken of ze met z'n 4en in Nantes komen.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Op zich wel, al legt Feillu hem er normaal gesproken wel op hoor.
Gaat niet gebeuren, 0,5% kans ofzo.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:11 schreef HowardHughes het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ze met z'n 4en in Nantes komen.
quote:Op maandag 7 juli 2008 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben echt blij met Kevin de Weerdt als co. Herkent zo'n beetje alles en iedereen, heeft veel kennis, doorziet alle tactische dingetjes en is ook fijn om te beluisteren.
Kevin
De slapertquote:Op maandag 7 juli 2008 15:24 schreef Ereinion het volgende:
Wat een dwaas is die Maaskant ook.
Jammer dat Boom zoveel blijft veldrijden, daar is hij te goed voor. Hopelijk wordt hij volgende winter wereldkampioen in Nederland, zodat hij content kan stoppen.
nee hij gaat nu nog een seizoen alles op cross zetten, volgend jaar stap naar het ProTour team en dus ook meer op de wegrijden. crossen blijft die wel nog niet zeker of hij dat dan ook gaat minderen. wellicht wel.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zit vandaag in Tour 2008. Was dat het alleen?
Maar dat al was bekendquote:Op maandag 7 juli 2008 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij gaat nu nog een seizoen alles op cross zetten, volgend jaar stap naar het ProTour team en dus ook meer op de wegrijden. crossen blijft die wel nog niet zeker of hij dat dan ook gaat minderen. wellicht wel.
Klopt. Alsnog dankquote:Op maandag 7 juli 2008 15:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
I know maar dat is wat die zei, daar vroeg je toch naar
Inderdaad, prettige verrassing die jongen.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:52 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben echt blij met Kevin de Weerdt als co. Herkent zo'n beetje alles en iedereen, heeft veel kennis, doorziet alle tactische dingetjes en is ook fijn om te beluisteren.
Kevin
Echt waar? Goed om te weten, bedankt Maartenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:52 schreef maartenducrot het volgende:
Wisten jullie al dat Cunego een enorme fan van The Doors is?
gevalletje van eigen jasje dat in zijn wiel klem komt te zittenquote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef DutchSL het volgende:
Waarom is Maaskant een dwaas?
(heb geen beeld hier)
Dat wel (en terecht, pis maar ergens waar geen publiek staat).quote:Op maandag 7 juli 2008 15:56 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die krijgt een fikse boete als de jury dat opgemerkt heeft
Hij zei nog dat hij dit jaar alle klassementen (GVA, SP, wereldbeker) ging rijden + een paar losse crossen. Michel vroeg ook nog naar zijn mening over de Tour, maar hij had nog veel gezien. Hij hoopte dat Menchov het goed zou doen. Hij piekt nu naar het NK tijdrijden, wat ook al bekend was. Hij meldde ook nog dat Egon van Kessel hem wilde selecteren voor de weg- en tijdrit voor het WK, maar dat hij daarvoor vriendelijk bedankt heeft.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee hij gaat nu nog een seizoen alles op cross zetten, volgend jaar stap naar het ProTour team en dus ook meer op de wegrijden. crossen blijft die wel nog niet zeker of hij dat dan ook gaat minderen. wellicht wel.
Benieuwd waar hij gaat eindigen in die klassementen. Als hij een goede dag heeft, is hij bijna onhoudbaar, maar als hij een slechte dag heeft, is hij meestal wel heel erg slecht en dat is uiteraard minder voor klassementen. Ik denk trouwens dat het komende seizoen het begin van het einde van het tijdperk Nijs/Wellens zal inluiden en dat het volle bak Boom-Albert wordt (met Stybar er ook nog bij, maar die is toch een niveautje minder dan die 2).quote:Op maandag 7 juli 2008 16:04 schreef wimderon het volgende:
Hij zei nog dat hij dit jaar alle klassementen (GVA, SP, wereldbeker) ging rijden + een paar losse crossen.
wat dacht je van andere klassementsrenners op achterstand rijdenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Waarom doen ze dat?
Kunt elkaar toch helpen voor een massasprint ipv elkaar kapot te rijden.
Ohja, waarom was dat toen alweer?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:19 schreef Reya het volgende:
Ik wacht op Tom Boonen die even de rest maant normaal te doen.
Doen alsof je supporter bent en dan vlak voor de kopgroep de weg op springenquote:
misschien wel. Trofimov had ik bijna bij mijn beste 9 voor vandaag gezet.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Ereinion het volgende:
Met het gevaar als een Dijkstra te klinken, maar waar rijden die Bouyges mannen voor? Toch niet voor Trofimov of Pineau mag ik hopen?
Volgens mij brandweermannenquote:Op maandag 7 juli 2008 16:24 schreef Bakepa het volgende:
zouden het geen protesterende vrachtwagen chauffeurs zijn?
pineau is de regional de l'etape, ja dusquote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Ereinion het volgende:
Met het gevaar als een Dijkstra te klinken, maar waar rijden die Bouyges mannen voor? Toch niet voor Trofimov of Pineau mag ik hopen?
Pino denk ik, in z'n thuisstreekquote:Op maandag 7 juli 2008 16:28 schreef Ereinion het volgende:
Bedanktquote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pineau is de regional de l'etape, ja dus
hij is hem liever kwijt maar dat is die na morgen sowieso denk ik. noodzaak is dat valverde morgen weinig tijd verliest op de echte TT specialisten.quote:
Dankuquote:
Nee er was een diefquote:
Pineau komt uit Normandië ?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
pineau is de regional de l'etape, ja dus
Ja en hij had goede hoopquote:Op maandag 7 juli 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Is Soler vandaag trouwens nog begonnen?
Het was een retorische vraag. Bedoelde dus dan is hij dus geen kind van de streek, Normandië ligt honderden kilometers naar het noorden..quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja hij is geboren in Mont-St. Aignan en dat hoort bij Normandie
Pfft doorzetter zegquote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja en hij had goede hoopVoelde zich vandaag al een beetje beter en denkt nog niet aan opgeven
ja of hij woont nu ergens langs de route kan ook. heb toch ergens gehoord dat hij regional de l'etap is.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan is hij dus geen kind van de streek, Normandië ligt honderden kilometers naar het noorden..
Inderdaad die halen ze dadelijk echt niet meer in hoorquote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef RemcoW85 het volgende:
Nog even rustig aan doen..
Beter jassen ze ff het gas erop.
waarom zou Valverde? beetje de ploeg laten opbranden als het klimwerk nog moet komen en je die mannen ook nodig hebt. voorin zit geen klimmerquote:Op maandag 7 juli 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad die halen ze dadelijk echt niet meer in hoor
En waarom rijdt die ploeg van Valverde het gat niet dicht? Hebben die echt geen zin om het geel te houden?![]()
ja ik kijk bij wielrennen alleen de Tour![]()
dat blijkt kost toch erg veel kracht om geel vast te houden. De tijd die ze nu op koplopers verliezen winnen ze in de bergen makkelijk terug.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad die halen ze dadelijk echt niet meer in hoor
En waarom rijdt die ploeg van Valverde het gat niet dicht? Hebben die echt geen zin om het geel te houden?![]()
ja ik kijk bij wielrennen alleen de Tour![]()
Ah oké. Klinkt logisch.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:51 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
dat blijkt kost toch erg veel kracht om geel vast te houden. De tijd die ze nu op koplopers verliezen winnen ze in de bergen makkelijk terug.
Het belangrijkste is dat Valverde die gele trui na morgen toch kwijt is. Dus wat maakt die ene etappe nou uit.quote:
Ik durf niets te zeggen, maar ik denk het ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk dat ze het wel gaan halen.
Hij zei wint, telt dat ook?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:58 schreef jmac het volgende:
Ik kan het woord 'WIND' niet meer horen.
Denk het toch wel.quote:
Romainquote:Op maandag 7 juli 2008 17:04 schreef Gitanki het volgende:
Zou wel tof zijn dat Feillu de etappe wint door niet op een massprint te vertrouwen.
Idd. En de kans bestaat ook dat na de etappe van morgen nog één van de vluchters in het geel rijdt.quote:
fellu had volgens mij 18 seconden achterstand op valverdequote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. En de kans bestaat ook dat na de etappe van morgen nog één van de vluchters in het geel rijdt.
Dat heeft niets met 'geen ruk' doen te maken. Dit is een tendens die je al het hele jaar ziet. Vluchters halen het steeds vaker. Ploegen hebben steeds minder onder controle. Ook daar zijn de krachten niet ten over aanwezig.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
WTF doet dat peleton man. "Vroeger" wist je gewoon dat die lui vooraan opgslokt zouden worden als het peleton ff aanzette. Nu doen ze geen ruk.
Vroeger hadden ontsnappingen juist ontzettend vaak kans op slagen. Pas ongeveer bij het tijdperk Armstrong (niet dat hij er iets meer te maken had) kwam het grote geregiseer in de vlakke etappes.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:06 schreef RemcoW85 het volgende:
WTF doet dat peleton man. "Vroeger" wist je gewoon dat die lui vooraan opgslokt zouden worden als het peleton ff aanzette. Nu doen ze geen ruk.
Nog niet gezienquote:Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Zitten er nog rabo's vooraan mee?
Was bij Indurain ook al zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vroeger hadden ontsnappingen juist ontzettend vaak kans op slagen. Pas ongeveer bij het tijdperk Armstrong (niet dat hij er iets meer te maken had) kwam het grote geregiseer in de vlakke etappes.
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef Gitanki het volgende:
Thomas Dekker zou nu weer 6 minuten verloren hebben.
Op Sporza roepen ze het ook.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Menchov in groep 2 volgens Herbert. Maar of dat waar is
Idd. Het was ook niet echt een sympathiek moment om het op de kant te gooien.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Jasza het volgende:
Je kan er vrij weinig aandoen als er mensen op hun smoel gaan en het allemaal op de kant gaat.
Menchov had daar natuurlijk nooit moeten zitten. Wat dom zeg, beweren dat je alles op Menchov zet, maar hem dan niet voorin het peloton houden.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:13 schreef Jasza het volgende:
Je kan er vrij weinig aandoen als er mensen op hun smoel gaan en het allemaal op de kant gaat.
Op 15 seconden zeggen ze.quote:Op maandag 7 juli 2008 17:14 schreef Bartoli het volgende:
peloton is groter geworden, mss zit hij er weer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |