ja lekker rustig aan!quote:Op zondag 6 juli 2008 09:40 schreef nokwanda het volgende:
Gaat het goed met het bijkomen? En zit je haar nog?
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja lekker rustig aan!
gister haar uitgehaald, kwam 41 haarspelden tegen! jammer dat je het nooit zelf zo meer krijgt!
hihi ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wedden van wel. Dus als je het ooit nogeens wil dan roep maar
Ik heb gister trouwens wel een slaapzak erbij gekocht voor als ik het ooit weer in mijn hoofd haal om weer te gaan kamperenWel een die gelijk ook als sprei voor mijn bed kan dienen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik zal het onthouden
wanneer gaan we weer kamperen?
hihi ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kijk maar uit. Dalijk krijg ik de smaak te pakken.
jawel maar we weten natuurlijk nog helemaal niet hoe dat dan zal gaanquote:
goed idee!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Juist nu ze nog jong is.
Ik ga even de stad in. ijsje eten of zo.
nou datquote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Akelig en onveilig gevoel geeft dat. Ben wel blij dat ze er dan gelijk vandoor zijn gegaan. Liever een camcorder weg dan meisje weg.
die vond ik ook echt geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Mooooi!!! En de rest van de foto's die ik tot nu toe gezien heb ook (Mickje die aan het ttekenen is......Maar dat vraagt om meer!!
vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die dat nog niet gezien hebben!quote:
Je buurdames lagen er dubbel om en stonden erbij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die dat nog niet gezien hebben!
buurman heb ik er niet over gehoord trouwens
hihi ja had het wel van jou maar niks van hem gehoord bedoel ik!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je buurdames lagen er dubbel om en stonden erbij.
Zo'n hele lange kalende buurman met een klein dochtertje dat hij niet bij zich had.
We hadden het over kinderen en pubers en hij stond me doodleuk te vertellen dat hij niet hoopte dat zijn kind ooit met en zwarte thuis zou komen, en zo ging ie nog even door. Dus ik moest ergens wel lachen en heb hem met een grote glimlach verteld dat ik hoopte dat zijn dochter met de liefste partner thuis zou komen die vreselijk van haar zou houden. (liefst een zwarte vrouw natuurlijk) en dat ik mannen van alle kleur aleens had geprobeerd en dat het tot dusver allemaal bagger weas geweest. dat dat dus niet kleurgebonden was. Je buurvrouwen deden het bijna in hun broek van het lachen. Even later kwam ook EW (die niets had gehoord omdat ie met S. op pad was) zichzelf heel netjes even voorstellen aan de tafel waar ik met hen zag.
hihi jij aan het ontbijt!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef nokwanda het volgende:Hij had wel mazzel dat ie niet net een of andere tokkie of militante persoon trof
trouwens wel een leuke om hen bij een buurtactiviteit even mee te stangen.
had ik jou dat al verteld dan of de buurdames?
hier is de berging vandaag aan de beurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ben weer lekker aan het puinruimen...
Badkamer deze keer
ja en vakantie!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dit topic volposten elke dag!
hebben jullie een leven ineens ofzo?!
hihi dankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:23 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!
![]()
...en tevens TVP!
quote:
dank!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een mooie bruid!!
Nog gefeliciteerd met je huwelijk
je hoest leven met onze tru mod?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een mooie bruid!!
Nog gefeliciteerd met je huwelijk
Ik vind dat hij het fantastisch doet met al die (skeptische) wijsneuzen die hem flink aan de tand voelen op het moment.quote:
Druk!quote:
Ravioliquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn er nog plannen voor het weekend?
owja en ik zou vanavond koken... want zal ik gaan maken? (gaarne niet te ingewikkeld!)
fijn dat het weer wat beter gaat dan, hopelijk weer snel helemaal oke!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:24 schreef Topspin het volgende:
Een nieuwe dag![]()
Afgelopen 3 dagen leek het erop dat ik iets onder de leden had, zo moe als een hond, kwam nergens toe. Veel geslapen en nog steeds niet wakker weten te worden.
Nu iets beter gelukkig.
Geen winnend staatslot, maar dat was te verwachten. Winnend lot is gevallen in Den Haag.
owja dat is dan vaak wel zo;n drukke tijd! Succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Druk!
Bezig met een verhuizing.. over 3 weken de sleutel dus veel opruimen en inpakken!
dat is nog geheim (lees: ik ga kijken wat ze in de supermarkt hebbenquote:
koop gehakt, van die pasta saus (voor de spaghetti of zo, liefst hotquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is nog geheim (lees: ik ga kijken wat ze in de supermarkt hebben)
Ik spagetti!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:02 schreef nokwanda het volgende:
Vandeweek heb ik zelfs noodles laten aanbranden
Ik was niet helemaal in mijn nopjes of zo. Nieteens een aanwijsbare reden. Gewoon te onrustig om me ook maar ergens op te kunnen concentreren. Nu weer helemaal de oude.
Ik werd vandaag ontvoerd. Mijn dinnetje had een fotoshoot in Amsterdam. Had dat nog nooit gedaan en wilde graag gezelschap. Nou... da's geen opgave
Was ook heel erg leuk. Na afloop langs een chinees massagehuis gegaan en we werden beide een uur lang gemasseerd
Wooot, what a day!!!
Jammer dat het zo ver weg is... Amsterdam!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:Het zag er netjes en erg schoon uit en het rook er naar wierrook en massageolie.
Heel keurig met schone handdoeken en zo. Goedkoop en niet snel afgeraffelde massage. Zowel bij mij als bij mijn vriendin vonden ze heel snel de vastzittende delen waar ook extra aandacht aan werd besteed.
Niet het soort massagesalon als hier in Nijmegen een is
Daar schrijven ze ook: niet intiem. wheheheheee
jammer dat zijn de betere!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:
Niet het soort massagesalon als hier in Nijmegen een is
Daar schrijven ze ook: niet intiem. wheheheheee
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:57 schreef Rimpelhond het volgende:
nou ja, het was dan niet de nok.rar en ook je rode haar niet...
maar pubers weet je wel te lokken.
Ja, heerlijk!! Ik geloof dat meneer nu "al" 2 nachten in zn eigen bedje heeft gelegen! De rest lekekr tegen mama aangeplakt!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:14 schreef Rimpelhond het volgende:
ow vamp!!
wat een geweldig koppie....
die oogjes, die lipjes, dat neusje...
SMELT!
lekker he... samen knuffelen en keutelen.... 's ochtends bv in bed als iedereen nog slaapt... super gewoon!!
quote:Op zondag 13 juli 2008 00:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, heerlijk!! Ik geloof dat meneer nu "al" 2 nachten in zn eigen bedje heeft gelegen! De rest lekekr tegen mama aangeplakt!
Gheheheh... Die 2 nachten zijn verspreid over het afgelopen half jaar geweest....quote:Op zondag 13 juli 2008 09:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Nou mag de pappa ook weer helemaal tegen je aanplakken
Over het algemeen 68quote:Op zondag 13 juli 2008 18:07 schreef Rimpelhond het volgende:
he vamp welke maat kleding heeft jou mini nu?
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:11 schreef nokwanda het volgende:
Nou... that does it. If it talks like a duck and it walks like duck, it's usually a duck.
Maar euh..... pics, dan kunnen wij het ook nog een keer bevestigen![]()
Ha!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Met hakken en een leuke tuniek vind ik hem geweldig
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:39 schreef nokwanda het volgende:
Ik zei net al tegen haar: zeg maar tegen die vent van je dat zo'n broek makkelijker uit gaat dan ene strakke spijkerbroek en dat je er ookmakkelijker IN kunt klooien.
quote:Op maandag 14 juli 2008 07:18 schreef draculettetje het volgende:
vandaaag een dagje met de zoessie en kids uit!
Dat zeg ik net![]()
trouwens ik vind de broek helemaal niet zoooo slecht hoor
ik zou dan alleen weer niet op die hakken kunnen lopen
quote:Op maandag 14 juli 2008 08:05 schreef Rimpelhond het volgende:
die hakken draag ik ook meestal niet als ik de jongens onder beheer heb hoor
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:07 schreef vamperotica het volgende:
Even de trotse mama uithangen!
[ afbeelding ]
denk dat ze allemaal ontvoerd zijn door UFO'squote:
Ja dus? In die dingen hebben ze toch ook wel internet? Zo niet, fok die UFO's en hoef ik nooit mee wat mij betreft!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
denk dat ze allemaal ontvoerd zijn door UFO's
hmmm ik heb liever rimpelhond!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:56 schreef Rimpelhond het volgende:
Ontvoerd? nee hoor....
een uitwisselingsprogramma....
Ik ben Janice en ik kom voorlopig hier...
[ afbeelding ]
*koffertje in hoek neerzet en eens rond kijkt*
me 2quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:26 schreef nokwanda het volgende:
En sommige mensen werken nog gewoon
Ik heb pas de eerste 2 weken van augustus vakantie
die is op dieet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hmmm ik heb liever rimpelhond!
ga maar weer terug!
Naaaahhhh, heb je een nachtje alleen geslapen, klaag je gelijk over komkommertijdquote:
jawel!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is nergens voor nodig, GEEF TERUG!
kan ze ook op fok doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
jawel!
Ze had geen zin nog een paar maanden extra te wachten tot alles weer vanzelf in fatsoen komt,
ze gaat het even boosten.
Geen chocolaatjes, veel groenten.... dag lieve kaasblokjes........ geen aardappeltjes of pasta meer..... wel eitjes
enzo....
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Naaaahhhh, heb je een nachtje alleen geslapen, klaag je gelijk over komkommertijd
wat helpt is savonds tegen een uurtje 7-8 even 4km gaan hardlopen.. ben je tussen 8-10 even hyper maar daarna word je echt moe!quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:15 schreef Topspin het volgende:
Het is inderdaad 9:13 maar het voelt niet helemaal als morgen aan, heb geen echte opstart nodig gehad omdat ik wakker ben geweest hele nacht. Alsof de dag 2 dagen duurt, even een langere rit.
Zal eens aan de arts vragen waar het aan kan liggen dat moeilijke slapen, veel meer mensen hebben er last van. Kan aan de zomer liggen en meer zon. Slaappillen innemen is een mogelijkheid maar ik wil niet verslaafd aan dat spul, dag erna voel ik me compleet belabberd bij een slaappil. Dan nog liever af en toe een nacht overslaan.
Ben overigens niet manisch nu, voorgaande jaren werd ik manisch van het niet slapen. Ben rustig en spring niet op de tafel van vreugde en energie, niet echt op tafel staan springen dus maar het voelde toen als XTC feeling constant maanden langVoorgaande jaren sliep ik vaker 5 dagen niet, nu 1 nacht en de nacht erna wel weer diepe slaap dus het valt nogal mee.
Ben dat zeker van plan om te gaan doen Barraquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat helpt is savonds tegen een uurtje 7-8 even 4km gaan hardlopen.. ben je tussen 8-10 even hyper maar daarna word je echt moe!
als je om 23:00 gaat sproten kan je nog wel zolang wakker blijven ja!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:38 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ben dat zeker van plan om te gaan doen BarraMoet alleen nog de juiste schoenen gaan kopen en nog ff iets meer afvallen. En dan naar de heide gaan op zachte ondergrond. Moet mezelf dan wel een trap onder de kont geven want het zal niet vanzelf gaan. Een tijd terug de stap gezet om te gaan hardlopen maar direct een knie-blessure door foute schoenen, overgewicht en harde ondergrond.
Op de radio vannacht was een meid die ook deed sporten 's avonds en die was ook nog om 0400 wakker omdat ze gesport had, maar ik denk dat zoiets niet vaak voorkomt.
Wat zou het beste tijdstip zijn om te sporten 's avonds? 1800 of 2000?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je om 23:00 gaat sproten kan je nog wel zolang wakker blijven ja!
en vergeet niet rustig aan beginnen
1900quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Topspin het volgende:
[..]
Wat zou het beste tijdstip zijn om te sporten 's avonds? 1800 of 2000?
Rustig beginnen heb ik denk ik wel aangeleerd, meteen de volle mep willen halen is iets waarvan ik besef dat het niet mogelijk is en alleen maar slecht is zelfs al krijg je geen blessures. Een schema gekregen van iemand over hoe op te bouwen, 30 minuten eerste weken. 1 minuut rennen, 1 minuut lopen, 1 minuut rennen, 1 minuut lopen. Daarna 2 minuten afgewisseld lopen en rennen en dan nog eens 3 minuten. Voor het rennen warming up en daarna cooling down. Weet niet eens of ik dat ga volhouden.
35 minuten fietsen naar Heerlen met 2 bergen op lukt me wel maar dan is fietsen minder zwaar.
Net ertussen in dusquote:
valt meequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef Topspin het volgende:
[..]
Net ertussen in dus
Van 1900 tot 1930 om mee te beginnen en langzaam opvoeren straks als ik mezelf ertoe heb weten te verzetten. Als het hard regent is het even minder en in de winter lijkt me ook niet prettig rennen of valt dat mee?
Kan nog altijd naar de sportschool gaan maar dat is me te omslachtig. Dan liever eigen apparaten kopen als ik geld heb. Heb een hometrainer waar ik al op kan gaan zitten en opdrukken plus sit-ups kan ook altijd binnenshuis thuis.
Denk dat 1 minuut om mee te beginnen is inderdaad het beste is. Dat schema gekregen van een man die de marathon vaker rent en ook van Frankrijk naar Nederland fietst dus die zal wel meteen een zwaar schema maken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
valt meeswinters vind ik het wel fijn.
ga gewoon beginnen met 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen 1 minuut hardlopen 1 minuut lopen enz
ik woon op de veluwe... en geef toe dat ik als het echt slecht weer is toch wel eens overslaquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:55 schreef Topspin het volgende:
[..]
Denk dat 1 minuut om mee te beginnen is inderdaad het beste is. Dat schema gekregen van een man die de marathon vaker rent en ook van Frankrijk naar Nederland fietst dus die zal wel meteen een zwaar schema maken.
1 minuut en dan kan 1 minuut bijvoorbeeld 1 week gedaan worden om vervolgens pas tot 2 minuten te gaan. 2 minuten in afwisseling van 1 minuut. Hoef niet persee in no time 10 Km te kunnen rennen, tijd genoeg.
Als het dan glad is in de winter? Niet dat het vaak glad is in deze milde winters van nu maar stel het is vaker glad door strengere winters, ga je dan alsnog rennen? Of ga je rennen in een natuurgebied?
Veluwe genoeg ruimte dusquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe... en geef toe dat ik als het echt slecht weer is toch wel eens oversla
hihi da's waar ook, jij woont vlakbij!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon op de veluwe... en geef toe dat ik als het echt slecht weer is toch wel eens oversla
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's waar ook, jij woont vlakbij!
hebben het trouwfeest vlakbij jou gedaan (de vossenberg)
mja denk zon 2 a 3 x per week.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:25 schreef Topspin het volgende:
[..]
Veluwe genoeg ruimte dusVeluwe wel vaker van horen praten maar nog nooit foto's gezien hoe het eruit ziet. Toch eens op google zoeken hoe het daar eruit ziet.
Een keer overslaan is ook niet erg. Doe je bij goed weer iedere dag rennen? De vraag omdat vaker beweerd wordt dat 3-4 keer per week het beste is zodat het lichaam kan herstellen. Ik heb de neiging zodra ik begin ermee dat ik iedere dag wil gaan.
9.50 per maand onbeperkt internet (incl mijn korting 4.50 per maand)quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:19 schreef Topspin het volgende:
Ik heb een mobiele met weinig extra's dus ik kan dat jammer genoeg niet. Hoeveel kost het om een pagina op te vragen Barra?
Begin iets moe te worden maar nog steeds wakker en helder. Snap niet hoe andere mensen dat regelen dat ze in slapen vallen. Zullen wel iemand naast zich hebben liggen waar ze zich op kunnen uitleven zodat ze kapot in slaap vallen daarna
Valt reuze meequote:Op donderdag 17 juli 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
9.50 per maand onbeperkt internet (incl mijn korting 4.50 per maand)
@ nokje
dit bedrag geld niet voor het buitenland dan is het iets van 9.50 per MB
quote:Op donderdag 17 juli 2008 22:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
9.50 per maand onbeperkt internet (incl mijn korting 4.50 per maand)
@ nokje
dit bedrag geld niet voor het buitenland dan is het iets van 9.50 per MB
Toerist surft voor 18.000 euro mobielquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Valt reuze mee
Belachelijk dat ze in het buitenland zoveel vragen, stijgen de kosten voor de provider zo hoog als je in het buitenland gebruik maakt ervan? Volgens mij toch niet. SMS prijzen hebben ze al aangepakt, misschien ook het internet in het buitenland later. In principe is het pure oplichterij te noemen die hoge prijs.
Heb er amper woorden voor hoe belachelijk het is. Zal wel snel aangepakt worden. SMS al aangepakt maar dan is het nog niet helemaal in orde. KPN verlaagt slechts de eerste sms en vraagt daarna weer de hoge prijs. Dacht iets van 50 sms tegen lagere prijs en daarna weer de volle pond, kon ook 20 sms zijn, weet het niet meer zeker. Zakken vullen is het ook. Denk dan ook dat ze kartel-afspraken hebben gemaakt omdat zowat iedere provider dezelfde prijs hanteert maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Toerist surft voor 18.000 euro mobiel
stond toevallig vandaag op de frontpage
Inderdaad goed gescanned Rimpelquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:15 schreef Rimpelhond het volgende:
Topspin,
vraag eens aan de persoon die je je medicijnen voor heeft geschreven of die samen mogen met melatonine. Jij zegt problemen met inslapen te hebben, maar dat je geen enge slaappillen wil slikken waar je verslaafd aan kan raken.... (ik heb vlug gescand.. maar volgens mij vat ik het zo goed samen toch?)
Verschillende mensen in mijn omgeving gebruiken melatonine en dat is ook het enige dat ik aan mijn kinderen zou geven als dat nodig is. Het is vrij onschuldig en vrij verkrijgbaar.
Zeker een poging waard dus. Als je te weinig of slecht slaapt werkt dat ook weer door op je gemoedstoestand overdag... met dat hoofdstuk heb je al "problemen", laat die niet in stand houden of groter worden door niet genoeg rust te krijgen. Dan kom je in een vicieuze cirkel terecht waardoor uiteindelijk niet meer uit te maken is waar je probleem overdag nou aan ligt.. etc etc...
nogmaals.. wel even checken hoe het in combinatie met de medicijnen die je gebruikt zit.
Begrijp dat volkomen. heb het zelf ook sterker naarmate ik ouder word.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:55 schreef Topspin het volgende:
Lekker rustig zo
Het leven lijkt hier soms een grote trip te zijn, dat is het eieren eten. Ben met beide benen op de grond en realistischer dan ooit maar alsnog lijkt het allemaal een soort van trip te wezen zonder LSD. Wat er allemaal gebeurt in de wereld en dan hoe het wordt opgevangen. Steeds de focus naar bepaalde onderwerpen en dan allerlei ideeen die opspelen. Alleen al wakker zijn is een inspanning soms zonder bezig te zijn. Even een blokje om geweest met de hond en dan kom ik al van alles tegen op straat waarvan ik het bewonderingswaardig vind wat er gebeurt. Even inkopen doen bij de lidl en weer een idiote situatie meemaken. Even de frontpage hier op FOK! bekijken en versteld staan van de absurdheid van het bestaan. En dan vanzelf het idee dat het een groot gekkenhuis is vaak, een leuk gekkenhuis in een aantal gevallen.
Zolang ik maar niet erin verzuip en volgens mij gebeurt dat ook niet meer. Tis een soort van positieve spanning die ik ervaar, alsof ik in een of andere twilight zone zit zoals ik vroeger vaker beweerde. De realiteit als twilight zone op bepaalde momenten en dan ligt dat aan de sfeer die ik ervaar.
Zometeen ff 16 minuten cardio doen om even fris te worden. Ondertussen met kleren aan 85 kilo en de broeken beginnen af te zakken, geen nieuwe kopen want dan kan ik straks weer nieuwe kopen bij 80 kg en dat is zonde van het geld. Dan liever de riem extra strak aanspannen
Even de rust verstoord dan maar in dit topic. Fresh FM door de koptelefoon en dan maar deze vrijdag verder gaan. Een aflevering van the X-files opzetten zometeen. Buiten met de laptop met warme kleren aan. Zit al 4 dagen buiten vanaf 's morgens tot 's avonds
Dat twilight zone gebeuren kan ik niet goed uitleggen, zal dat eens op mijn weblog proberen te omschrijven. Met juiste muziek wordt dat twilight gevoel eens zo diep. Deeper underground there is too much pressure in this town![]()
en? beter geslapen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:56 schreef Topspin het volgende:
Kopje slaap theeLaptop uit. Sigaretten wegleggen. Straks beker warme melk en dan rond 23:00 naar bed.
Kijken of het werkt. Zit al in een soort van slaapkledij. Betere voorbereiding dus voor het slapen gaan.
Of het werkt zie ik straks
Woon jij in een drukke stad?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Begrijp dat volkomen. heb het zelf ook sterker naarmate ik ouder word.
Denk steeds vaker: doe mij lekker een hutje op de hei en laat me heeeeel af en toe maar naar de grote stad gaan om het weer even op te snuiven om daarna weer heel hard terug te hol;len naar dat hutje op de hei.
Een semi-kluizenaarsbestaan zou me wel trekken.
Goede morgenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en? beter geslapen?
goede morgen
Allereerst: mogguh allemaalquote:Op zaterdag 19 juli 2008 09:44 schreef Topspin het volgende:
[..]
Woon jij in een drukke stad?
Hier valt dat nog reuze mee maar het is nog steeds druk op straat, kan dat wel hebben af en toe maar uren in het uitgaansleven redt ik dus echt niet meer. Wilde vroeger vaker een huisje in Frankrijk ergens in the middle of nowhere. Zo zie ik vaker in gehuchten hier in de buurt huizen staan midden in velden waar niets te bekken is behalve een paar koeien.
Goede morgen Nokquote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Allereerst: mogguh allemaal![]()
Ik woon in Nijmegen. dat is nieteens echt een drukke stad.
Maar de energie van mensenmenigten heeft in toenemende mate een effect op mij dat maakt dat ik steeds vaker mijn kop schud om al die drukte en zou willen dat ik lekker in the middle of nowhere zou zitten.
Nu kan dat helemaal niet op dit moment. Ik heb de verantwoordelijkheid over een andere persoon die heel andere behoeften heeft. Maar ooit.......
Er zit een atheist mij weer op stang te jagen hier.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Er zit een atheist mij weer op stang te jagen hier.
Althans, daar lijkt het op.
Het huidige resultaat is dat ik er tot heden er alleen heel erg diep van moet zuchten...
Nou doe maar niet, want mensen die mij niet in waarde kunnen laten in real life kunnen dat biertje heel snel naar hun hoofd verwachten!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heerlijke discussies.. maar die moet je IRL voeren met een biertje en niet via het internet
Absoluut. Al maken sommige mensen dit best uitdagend om te kunnen realiseren!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:mensen in deze wereld moeten meer respect hebben voor elkaar
Goede morgen Darkwolf en Barraquote:Op maandag 21 juli 2008 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
Mogge allemaal!
@Topspin: heb je nu dual boot of had je XP opgegeven vanwege die vage netwerk shizzle en ben je volledig op Vista over?
postopkrikpost?quote:
Nah, meer een post waar ik later spijt van zou krijgen en dus veranderd in puntjes daar ik niet goed wist wat ik er wel ging neer zetten.quote:
Ben irl niet echt anders dan irl. Wat ik op innet zeg, zeg ik irl ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heerlijke discussies.. maar die moet je IRL voeren met een biertje en niet via het internet
Je kunt er ook voor kiezen om elders niet meer mee te lezen/te reageren en hier wel te komen, of in andere topics die je wel leuk vindt.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nah, meer een post waar ik later spijt van zou krijgen en dus veranderd in puntjes daar ik niet goed wist wat ik er wel ging neer zetten.
(Het zou er op neer komen dat ik het FOK forum voor een lange tijd dan wel voor goed zou gaan verlaten enzo. Maar dan zou ik ook dit gezellig topic moeten missen!)
For a Dream ken ik niet, maar als je de knoop niet kan door hakken (ik ken het), dan is The Butterfly effect heel erg aan te raden.quote:
Dat moet ik maar gaan doen inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef nokwanda het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om elders niet meer mee te lezen/te reageren en hier wel te komen, of in andere topics die je wel leuk vindt.
mensen gaan zich eerder aan andere ergeren op het internet.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben irl niet echt anders dan irl. Wat ik op innet zeg, zeg ik irl ook.
Dat is wel waar ik vaak van baal. Mensen hebben op innet meestal best wel een grote bek, maar zijn irl echt wel heel anders en zeggen vervolgens: het is maar innet.
Maar ze geven er toch hun mening?! Die heb je dan toch ook. Wat is daar anders aan irl of op innet?
Als je in de kroeg zit en iemand zegt iets waarvan je denkt: huh? wat heeft die gast nou? Dan kan iemand even goed zeggen: ach... het is de kroeg maar en hij heeft een biertje op. Ik denk dan ook: had ie niet moeten zuipen. Dan had ie misschien zelf gesnapt wat ie zei.
Kortom...innet of de kroeg.... om het even.
Ik zit alleen op werk te FOKen........ dus als ik thuis ben spendeer ik tijd met mijn vriendin of doe ik andere zaken die niet met internet of zelfs de computer wat te maken hebben!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rustigwaar is nokje waar is RH waar is TS aar is DW en de rest?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:14 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ik zit alleen op werk te FOKen........ dus als ik thuis ben spendeer ik tijd met mijn vriendin of doe ik andere zaken die niet met internet of zelfs de computer wat te maken hebben!![]()
Gisteren was ik bij pa en toen kwam vriendin ook. Verjaardag alvast vieren.
Ze is namelijk sinds vandaag officieel jarig!![]()
(Geld gegeven en een flashkaartje voor haar toekomstige snel aankomende DS Lite.)
quote:
was je op vakantie dan?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef Rimpelhond het volgende:
Ik ga mijn koffer weer uitpakken, een paracetamol nemen, een nieuwe huisarts zoeken en maar weer verder met achterstallige was wegwerken.
nee, ik zou weg gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was je op vakantie dan?
waarom een andere huisarts?
ik heb nog vakantie deze weekquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:12 schreef Topspin het volgende:
Nogal wazige beren waren hetKleine witte beren die een of andere straling deden uitzenden, straling was gevaarlijk voor natuur. Soort pokemon dingen maar dan anders ook. Eergisteren ook vage droom gehad over bekenden van vroeger die met blauwe ghostbusters stralen mij aan het aanvallen waren en ik die met een spiegel die stralen deed afketsen zodat ze zelf geraakt werden.
Ritme is niet je van het maar beter dan vorige zomers zoals ik vaker heb gezegd toen ik amper sliep. Zo waren er nog tijden dat ik tot 1400 sliep en ook dat niet meer.
Moet je overigens werken vandaag of lekker dagje vrij? Morgen weer vrijdag, gaat snel allemaal.....
het is het bad in het ziekenhuis en gaat voor onderhoud dichtquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:09 schreef Topspin het volgende:
Speciaal bad zeker dat het niet altijd open is ?
Heb je altijd therapie nodig of komt er ooit een einde aan als het been helemaal hersteld is?
ahhh i cquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
nee, ik zou weg gaan.
Nu ga ik vrijdag pas en sla ik het tussenstation over.
Ik ben niet tevreden over de huisarts die ik nu heb.
En ik hik er al een tijd tegenaan. Aangezien ik nu opeens tijd over heb en ik een beetje van mijn stuk ben omdat ik nu alles om moet gooien en eigenlijk nergens tijd voro heb en tegelijkertijd tijd over heb stel ik maar ene doel voor vandaag om invulling aan de dag te geven.
"nieuwe huisarts vinden"
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is het bad in het ziekenhuis en gaat voor onderhoud dicht
hoe of wat weet ik niet qua therapie, eind augustus kennismaking in nijmegen en hoop daarna klaar te zijn als zij mij kunnen / gaan behandelen
ja hoor. het is redelijk zwaar maar ik sla me er doorheen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:02 schreef Topspin het volgende:
Gaat het wel verder okey met de dagbehandeling?
Fijn om te horen dat het te harden isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja hoor. het is redelijk zwaar maar ik sla me er doorheen.
hihi wat een kater die thomas! Wel fijn dat ie zich steeds meer deel gaat uti maken van de familie, dus grote kans dat ie mag en kan blijven?!quote:Op maandag 28 juli 2008 08:43 schreef nokwanda het volgende:Die is er al vanaf donderdag.
Echt een gruwelijk grote dikke kater. Hij begint per dag meer deel uit te maken van de familie hier. Gaat best goed.
Hij probeert alleen af en toe Merlijn te humpen. Die is totaal niet dominant en liet zich de eerste keer echt bij verrassing nemen en mieuwde toen eens met een hulpeloze blik. Ik ben maar even te hulp geschoten
Daarna probeerde Thomas het nog een keer, maar nu liet Merlijn zelf wel weten dat ie het niet zo heel erg eens was met de bedoeling.
Thomas is dus een beetje gay
(tuurlijk weet ik dat het hem erom ging om even de mannelijke dominantie te laten zien)
Maar tegen klein grietje Purrr (madre de familias hier in huis) is ie echt niet opgewassen, al is zij maar twee kilo en hij wel 10.
Zeer grote kans, als dat zo doorgaat.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi wat een kater die thomas! Wel fijn dat ie zich steeds meer deel gaat uti maken van de familie, dus grote kans dat ie mag en kan blijven?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |