ja lekker rustig aan!quote:Op zondag 6 juli 2008 09:40 schreef nokwanda het volgende:
Gaat het goed met het bijkomen? En zit je haar nog?
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja lekker rustig aan!
gister haar uitgehaald, kwam 41 haarspelden tegen! jammer dat je het nooit zelf zo meer krijgt!
hihi ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wedden van wel. Dus als je het ooit nogeens wil dan roep maar
Ik heb gister trouwens wel een slaapzak erbij gekocht voor als ik het ooit weer in mijn hoofd haal om weer te gaan kamperenWel een die gelijk ook als sprei voor mijn bed kan dienen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 15:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ik zal het onthouden
wanneer gaan we weer kamperen?
hihi ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 15:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kijk maar uit. Dalijk krijg ik de smaak te pakken.
jawel maar we weten natuurlijk nog helemaal niet hoe dat dan zal gaanquote:
goed idee!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Juist nu ze nog jong is.
Ik ga even de stad in. ijsje eten of zo.
nou datquote:Op maandag 7 juli 2008 22:40 schreef nokwanda het volgende:
Akelig en onveilig gevoel geeft dat. Ben wel blij dat ze er dan gelijk vandoor zijn gegaan. Liever een camcorder weg dan meisje weg.
die vond ik ook echt geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:11 schreef vamperotica het volgende:
Mooooi!!! En de rest van de foto's die ik tot nu toe gezien heb ook (Mickje die aan het ttekenen is......Maar dat vraagt om meer!!
vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die dat nog niet gezien hebben!quote:
Je buurdames lagen er dubbel om en stonden erbij.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vergeet nog wel eens dat er mensen zijn die dat nog niet gezien hebben!
buurman heb ik er niet over gehoord trouwens
hihi ja had het wel van jou maar niks van hem gehoord bedoel ik!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je buurdames lagen er dubbel om en stonden erbij.
Zo'n hele lange kalende buurman met een klein dochtertje dat hij niet bij zich had.
We hadden het over kinderen en pubers en hij stond me doodleuk te vertellen dat hij niet hoopte dat zijn kind ooit met en zwarte thuis zou komen, en zo ging ie nog even door. Dus ik moest ergens wel lachen en heb hem met een grote glimlach verteld dat ik hoopte dat zijn dochter met de liefste partner thuis zou komen die vreselijk van haar zou houden. (liefst een zwarte vrouw natuurlijk) en dat ik mannen van alle kleur aleens had geprobeerd en dat het tot dusver allemaal bagger weas geweest. dat dat dus niet kleurgebonden was. Je buurvrouwen deden het bijna in hun broek van het lachen. Even later kwam ook EW (die niets had gehoord omdat ie met S. op pad was) zichzelf heel netjes even voorstellen aan de tafel waar ik met hen zag.
hihi jij aan het ontbijt!quote:Op maandag 7 juli 2008 23:45 schreef nokwanda het volgende:Hij had wel mazzel dat ie niet net een of andere tokkie of militante persoon trof
trouwens wel een leuke om hen bij een buurtactiviteit even mee te stangen.
had ik jou dat al verteld dan of de buurdames?
hier is de berging vandaag aan de beurtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh...
Ben weer lekker aan het puinruimen...
Badkamer deze keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |